abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87673919
Hey luitjes, hoop dat ik hier goed zit.

Ik heb een probleempje met mijn Samsung SyncMaster T200 pc monitor (niet de T200HD dus), ik wil hem namelijk via een VGA kabeltje aansluiten op mijn Xbox 360. Nu ondervond ik net dat mijn beeldscherm helemaal geen audio output heeft. Weet iemand een oplossing hoe ik mijn xbox360 toch aan mijn pc monitor kan aansluiten en daarbij ook mijn headset te gebruiken?

Thnx,
Thierry
pi_87675630
De Xbox360 VGA kabel heeft naast de VGA-connector toch ook audio?
pi_87675677
Dus, als ik die vga kabel (moet hem nog wel halen) van mijn pc monitor, naar mijn xbox verbind, dan is er nog een aansluiting van de kabel naar mijn headset?
pi_87675876
ah wacht volgens mij vat ik hem. Naast de pc aansluiting en de xbox aansluiting, heeft dat ding ook (even simpel gezegd) een rood en een wit gekleurde kabel. Ik heb hier ergens een "female to mini-jack"(of hoe het ook heet) om bij mijn tv dat probleem op te lossen.

klopt dit? :P
pi_87678294
Yep, hij heeft inderdaad twee tulpstekkers (een rode en een witte) waar stereo-geluid uitkomt! Nadeel van jouw koppelstukje is waarschijnljik wel dat je mini-jack gedeelte een mannetje is terwijl je headphone zelf een kabel heeft die ook mannetje is. (misschien niet, dan is er geen probleem, maar als het een normale headset is dan heb je wel een probleem, dan zou je een ander koppelstukje moeten kopen: female tulp - female mini-jack)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_87810857
Yep deze dus

wat je ook kan doen is deze gebruiken:

http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=138

+

Mits je een xbox 360 met hdmi hebt
pi_102210324
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een Samsung Syncmaster monitor, zonder audio. Ik heb bovenstaande kabels aangschaft. Echter, in combinatie met de hdmi kabel wil mn xbox niet opstarten. Pas als ik hem een keer of 10 opnieuw heb gestart 'pakt' hij hem.
Weet jij een oplossing?
pi_102210759
Of gebruik gewoon de officiele kabel van MS zelf. Ik had een hdmi naar vga maar die gaf ruis.

De kabel van MS zelf heeft ook 2 RCA connectors.

En dan deze om je headset in te pluggen.

Aangezien je headset een 3,5mm Jack aansluiting heeft (dat pinnentje), heb je een contra-Jack nodig om hem in te doen. ;)

De bovenstaande eerste plaatje van jayr0n klopt niet omdat je 2x contra RCA (wite en rode) nodig hebt. Zoals ie hier nu staat klopt het. :)

Als je deze 2 hebt, zit je goed.
How can I help you... BoB!
pi_102227274
Deze oplossing had ik ook al gevonden, maar hierbij gebruik je niet de HDMI uitgang, toch?
En dat betekent geen hd kwaliteit
pi_102228359
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef PierreD1 het volgende:
Deze oplossing had ik ook al gevonden, maar hierbij gebruik je niet de HDMI uitgang, toch?
En dat betekent geen hd kwaliteit
Er zijn meer manieren om HD-beeld uit te poepen dan HDMI, de VGA kabel gooit ook gewoon HD-beeld in 1080p over de kabel dus het is geen probleem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102228399
ik heb deze opstelling ook op mn Syncmaster 2350 en het ziet er beter uit dan menig tv met HDMI vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')