abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:16:22 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87673849
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

oh, en als ik caloriearm zou eten zou ik dood gaan denk ik. Ik eet waar ik van houd, en dan ren ik liever wat harder tijdens 't hardlopen... :9
^O^ Maar zondag wat meer eten he }:| Van alleen uiensoep ga je vieze windjes laten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:16:34 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87673858
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel goed voor je armspieren :P
Ja dat wel! Ik betrap mezelf er ook op dat ik ze dan af en toe ga 'liften' omdat ik in mn geestesoog orang oetang armen krijg :')

Mn benen zijn van al dat gehobbel hier ook al wat sterker geworden geloof ik! De eerste week had ik steeds ontzettende last van mijn kuiten (veel heuvelop/heuvelaf hiero) en nu gaat dat stukken beter *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87673863
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^O^ Maar zondag wat meer eten he }:| Van alleen uiensoep ga je vieze windjes laten.
met zelfgebakken ciabatta met smeersels!
Ja doei.
pi_87673872
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef anna82 het volgende:
En hoe maak je zelf wraps?? Ik wilde ze laatst eten, tot ik erachter kwam dat er varkensreuzel in zat. Dat benam mij de eetlust danig.
http://debakparade.blogsp(...)-volkoren-wraps.html

bijvoorbeeld :)
Ja doei.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:17:38 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87673902
Hoi.

Boodschappen, koop alles in de reclame maar ben altijd wel veel kwijt, we eten allebei veel groente (2 a 3 soorten per dag) en veel fruit. Dat is toch best door, ook al koop ik dat bij de Lidl.

Altijd een lekker stukje vlees erbij en dan natuurlijk de berenburg.
Maar ja, voor de rest ben ik erg zuinig :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:17:51 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87673912
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

met zelfgebakken ciabatta met smeersels!
Maak je die smeersels ook zelf? Hebben wij lange tijd gedaan, met feta en sambal. Of kwark met heel veel tuinkruiden... Lekker, maar wel tijdrovend.
pi_87673923
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*onthoudingsboks!*

Ik doe nu wel een experiment! Ga nu tot ik terug ga iig pilloos door het leven, kijken of ik verschil merk!
*boks!*

Slim om dat nu te doen. :) Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
Ik voel me echt een stuk beter sinds ik ermee gestopt ben.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:18:18 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87673930
loveli: we hebben nog steeds een nieuwe auto, maar er kwamen wat bonuszaken uit de keuring die anders niet gefixed waren geworden.

Lijstje so far:

O: krentenbol
T: strepsil
L: strepsil
T: strepsil
T: 1 bonbon
D: aardappelen, groente, vlees

;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87673941
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maak je die smeersels ook zelf? Hebben wij lange tijd gedaan, met feta en sambal. Of kwark met heel veel tuinkruiden... Lekker, maar wel tijdrovend.
meestal wel, weet alleen nog niet wat we er op gaan/willen doen :)
Ja doei.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:18:51 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87673953
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef Perruche het volgende:
@Maria: hij is redelijk onredelijk...
:{ :*

En doet ie zn best om leuke dingen te doen? Werken, vrijwilligeren, hobby-dingen, anything? Ik kan me goed voorstellen dat je hem op deze manier ook niet in je buurt hoeft. Wat heb je er dan aan, zeg maar.
pi_87674001
http://www.foodlog.nl/nep(...)er_kwaliteitsniveau/

oh, en haal je Volkorenmeel dus niet bij de AH :)
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 18 oktober 2010 @ 15:20:32 #37
70532 loveli
N
pi_87674017
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is allebei even gezond/ongezond. Afwisseling is het geheim.
Dattem, je moet de balans niet kwijtraken.

Wat betreft de lijn gezond - ongezond, het moet niet zoiets worden als "ik heb liever de bof dan mazelen".
crap in = crap out
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:20:35 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87674020
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

*boks!*

Slim om dat nu te doen. :) Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
Ik voel me echt een stuk beter sinds ik ermee gestopt ben.
Is fijn he, pilloos door het leven. Ik begin er nooit meer aan, ondanks het 'gevaar' van een zwangerschap.
pi_87674053
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Morgen naar de inburgeringsconsulente. Ik ben benieuwd. Ik begrijp heel goed dat 'ie niet lekker in z'n vel zit maar dan is ineens alles wat ik doe ook slecht. Buh. En hij is pas 2 dagen terug...!
Zo rot als het misgaat door problemen die bij één persoon liggen, en niet eens tussen jullie. Daar kun je zo weinig mee. Ik hoop dat hij snel zijn blij terugvindt. :*
pi_87674063
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:{ :*

En doet ie zn best om leuke dingen te doen? Werken, vrijwilligeren, hobby-dingen, anything? Ik kan me goed voorstellen dat je hem op deze manier ook niet in je buurt hoeft. Wat heb je er dan aan, zeg maar.
Nee. Dat doet 'ie niet. En dat irriteert me dus ook zo. Het lijkt alsof 'ie helemaal niet wil. Ik ben benieuwd hoe het morgen met de inburgerdinges gaat. En dat laatste wat je zegt, het klink lomp, maar zo voelt het af en toe wel. Ik kan geen leven voor hem bouwen hier, dat zal 'ie echt zelf moeten doen...
pi_87674077
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef j.t het volgende:
Dat snap ik PF en Loveli,

maar ik eet liever wraps dan een patatje hoor. Als je van links naar rechts een lijn van ongezond naar gezond zou hebben, dan zou ik wraps eerder richting gezond zetten (mits met groentes en kip bijv.) dan richting ongezond.
:)

en net al onze administratie bijgewerkt en mensen op gebeld, voor het wijzigen van dingen etc. *O* Hebben echt heul veul brieven binnen gekregen van Enexis, Nuon en Eneco de laatste tijd. Vanwege een overstap die we ook weer hebben laten ontbinden :')
De bedragen en termen vlogen om de oren. Snapte er even niks meer van. Maar nu wel *O*
Er zit wel veel vitamine C in friet :7
pi_87674109
ja, en ijzer in kroketten :9
Ja doei.
pi_87674118
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo rot als het misgaat door problemen die bij één persoon liggen, en niet eens tussen jullie. Daar kun je zo weinig mee. Ik hoop dat hij snel zijn blij terugvindt. :*
:) ik ook. Da's het nare, hij denkt dat ik hem niet begrijp, maar ik snap het wel, ik kan het alleen niet voor hem oplossen.

En ook alles is dan ineens slecht he, in Nederland. Het weer, de winkels, de mensen, echt -alles-. Best vermoeiend :')

Hij zit nu te bellen met de deur op slot :|W

Ergens is het ook wel hilarisch heur w/ >:O
pi_87674120
ik ben heel tevreden met de Yaz. geen rare buien. redelijk goeie huid. kijken of t zo blijft.

verder verzandde ik vandaag weer in teveel niksdoen, en nu moet er nog vanalles in te weinig tijd. het zal ook eens niet zo zijn...

nu eerst maar naar de winkels...apotheek, pakjes versturen, boodschapjes...
Kwak
pi_87674130
Krijg trek van de wrap discussie en ga eens 2 volkorenboterhammen met nog nader te bepalen beleg maken. Misschien wel pindakaas :9 die van de Lidl is zó lekker!

En dat recept voor wraps is echt wel vet simpel, tenminste dat lijkt zo! In mn vakantie maar eens testen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:23:46 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87674148
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

:) ik ook. Da's het nare, hij denkt dat ik hem niet begrijp, maar ik snap het el, ik kan het alleen niet voor hem oplossen.

En ook alles is dan ineens slecht he, in Nederland. Het weer, de winkels, de mensen, echt -alles-. Best vermoeiend :')
Pfff.. dat klinkt niet echt gezellig nee... :{
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:27:06 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87674305
Mini: ik hoop het! De afgelopen dagen heb ik wel wat hoofdpijn (had een paar dagen terug weer moeten beginnen), maar ik denk dat dat ook kan liggen aan te vast slapen. Ik ben benieuwd of ik echt iets merk zeg maar!

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee. Dat doet 'ie niet. En dat irriteert me dus ook zo. Het lijkt alsof 'ie helemaal niet wil. Ik ben benieuwd hoe het morgen met de inburgerdinges gaat. En dat laatste wat je zegt, het klink lomp, maar zo voelt het af en toe wel. Ik kan geen leven voor hem bouwen hier, dat zal 'ie echt zelf moeten doen...
Daar was ik al bang voor, schijnt vaker voor te komen... Mijn pa deed bijv. ook geen drol (al neem ik aan dat jouw vriend uberhaupt leuker is :P). Misschien dat de inburger-help-dingesen hem wat meer kunnen helpen - misschien dat ie van een 'autoriteit' wel meer tips aanneemt.

En nee, klinkt niet lomp. Jij steekt energie in de relatie, maar dat moet hij ook doen. Geografisch in de buurt zijn is belangrijk, maar daar houdt het niet op, niewaar. Terwijl hij zich waarschijnlijk sowieso beter zal voelen als ie wat gaat doen.
pi_87674329
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://debakparade.blogsp(...)-volkoren-wraps.html

bijvoorbeeld :)
Dank je! Nou, dat moet ik wel kunnen. Misschien het kneden uitbesteden (dat rijmt!) aan mijn sterkere helft.
pi_87674342
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

:) ik ook. Da's het nare, hij denkt dat ik hem niet begrijp, maar ik snap het el, ik kan het alleen niet voor hem oplossen.

Hij zit nu te bellen met de deur op slot :|W

Ergens is het ok wel hilarisch heur w/ >:O
Dat klinkt een beetje kinderachtig. :{ Wel moeilijk hoor, als hij hier echt niet kan wennen. Maar dat is natuurlijk niet jouw schuld.

Wat je net zei, over "er iets aan hebben", dat vind ik helemaal niet zo gek. Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je leven met hem leuker zou moeten zijn dan zonder, dat is echt niet teveel gevraagd.
pi_87674397
Ja, normaal is hij heel gezellig! M'n vrienden vinden hem ook leuk, en normaal is het gewoon een leuke jongen, totdat 'ie zich naar voelt.

En dat van die autoriteit klopt wel. Hij verdraagt sowieso kritiek van mij niet zo goed. n dat ik nu een nieuwe baan heb vind 'ie heel leuk voor mij, maar hij is wel jaloers. Jaja. Maar goed, je hebt helemaal gelijk, hij moet gewoon wat gaan doen...!

Mini_Rulez: ja daar heb je ook gelijk in.

Wel een beetje confronterend al die reacties! Als hij gewoon een NL jongen zou zijn en hij zou zich zo gedragen was het niet meer aan geweest. Ik pik natuurlijk veel meer omdat ie helemaal voor mij hier naar NL is gekomen. En ik wilde nog wel een baan in Ierland nemen omdat ie het daar leuker vond, maar die heb ik (in overleg met hem) niet genomen omdat de baan hier leuker is. En nu voel ik me weer schuldig over die keuze, alsof ik te egoïstisch ben. Maar ik wil ook eens gewoon even lekker settelen, ofzo.

Anyway, /topickaap :9
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')