quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als ik caloriearm zou eten zou ik dood gaan denk ik. Ik eet waar ik van houd, en dan ren ik liever wat harder tijdens 't hardlopen...
Ja dat wel! Ik betrap mezelf er ook op dat ik ze dan af en toe ga 'liften' omdat ik in mn geestesoog orang oetang armen krijgquote:
met zelfgebakken ciabatta met smeersels!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar zondag wat meer eten he
Van alleen uiensoep ga je vieze windjes laten.
http://debakparade.blogsp(...)-volkoren-wraps.htmlquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef anna82 het volgende:
En hoe maak je zelf wraps?? Ik wilde ze laatst eten, tot ik erachter kwam dat er varkensreuzel in zat. Dat benam mij de eetlust danig.
Maak je die smeersels ook zelf? Hebben wij lange tijd gedaan, met feta en sambal. Of kwark met heel veel tuinkruiden... Lekker, maar wel tijdrovend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met zelfgebakken ciabatta met smeersels!
*boks!*quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*onthoudingsboks!*
Ik doe nu wel een experiment! Ga nu tot ik terug ga iig pilloos door het leven, kijken of ik verschil merk!
meestal wel, weet alleen nog niet wat we er op gaan/willen doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maak je die smeersels ook zelf? Hebben wij lange tijd gedaan, met feta en sambal. Of kwark met heel veel tuinkruiden... Lekker, maar wel tijdrovend.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef Perruche het volgende:
@Maria: hij is redelijk onredelijk...
Dattem, je moet de balans niet kwijtraken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is allebei even gezond/ongezond. Afwisseling is het geheim.
Is fijn he, pilloos door het leven. Ik begin er nooit meer aan, ondanks het 'gevaar' van een zwangerschap.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*boks!*
Slim om dat nu te doen.Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
Ik voel me echt een stuk beter sinds ik ermee gestopt ben.
Zo rot als het misgaat door problemen die bij één persoon liggen, en niet eens tussen jullie. Daar kun je zo weinig mee. Ik hoop dat hij snel zijn blij terugvindt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Morgen naar de inburgeringsconsulente. Ik ben benieuwd. Ik begrijp heel goed dat 'ie niet lekker in z'n vel zit maar dan is ineens alles wat ik doe ook slecht. Buh. En hij is pas 2 dagen terug...!
Nee. Dat doet 'ie niet. En dat irriteert me dus ook zo. Het lijkt alsof 'ie helemaal niet wil. Ik ben benieuwd hoe het morgen met de inburgerdinges gaat. En dat laatste wat je zegt, het klink lomp, maar zo voelt het af en toe wel. Ik kan geen leven voor hem bouwen hier, dat zal 'ie echt zelf moeten doen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En doet ie zn best om leuke dingen te doen? Werken, vrijwilligeren, hobby-dingen, anything? Ik kan me goed voorstellen dat je hem op deze manier ook niet in je buurt hoeft. Wat heb je er dan aan, zeg maar.
Er zit wel veel vitamine C in frietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef j.t het volgende:
Dat snap ik PF en Loveli,
maar ik eet liever wraps dan een patatje hoor. Als je van links naar rechts een lijn van ongezond naar gezond zou hebben, dan zou ik wraps eerder richting gezond zetten (mits met groentes en kip bijv.) dan richting ongezond.
en net al onze administratie bijgewerkt en mensen op gebeld, voor het wijzigen van dingen etc.Hebben echt heul veul brieven binnen gekregen van Enexis, Nuon en Eneco de laatste tijd. Vanwege een overstap die we ook weer hebben laten ontbinden
![]()
De bedragen en termen vlogen om de oren. Snapte er even niks meer van. Maar nu wel![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo rot als het misgaat door problemen die bij één persoon liggen, en niet eens tussen jullie. Daar kun je zo weinig mee. Ik hoop dat hij snel zijn blij terugvindt.
Pfff.. dat klinkt niet echt gezellig nee...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:
[..]ik ook. Da's het nare, hij denkt dat ik hem niet begrijp, maar ik snap het el, ik kan het alleen niet voor hem oplossen.
En ook alles is dan ineens slecht he, in Nederland. Het weer, de winkels, de mensen, echt -alles-. Best vermoeiend
Daar was ik al bang voor, schijnt vaker voor te komen... Mijn pa deed bijv. ook geen drol (al neem ik aan dat jouw vriend uberhaupt leuker isquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee. Dat doet 'ie niet. En dat irriteert me dus ook zo. Het lijkt alsof 'ie helemaal niet wil. Ik ben benieuwd hoe het morgen met de inburgerdinges gaat. En dat laatste wat je zegt, het klink lomp, maar zo voelt het af en toe wel. Ik kan geen leven voor hem bouwen hier, dat zal 'ie echt zelf moeten doen...
Dank je! Nou, dat moet ik wel kunnen. Misschien het kneden uitbesteden (dat rijmt!) aan mijn sterkere helft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://debakparade.blogsp(...)-volkoren-wraps.html
bijvoorbeeld
Dat klinkt een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Perruche het volgende:
[..]ik ook. Da's het nare, hij denkt dat ik hem niet begrijp, maar ik snap het el, ik kan het alleen niet voor hem oplossen.
En ook alles is dan ineens slecht he, in Nederland. Het weer, de winkels, de mensen, echt -alles-. Best vermoeiend
Hij zit nu te bellen met de deur op slot![]()
Ergens is het ok wel hilarisch heur![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |