quote:Nu weet je hoe het voelt.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat wel ik ben nu niet meer anoniem.
quote:Ik had dat laatste waarschijnlijk niet op de radio verteld, maar toch tof dat jij het wel doet.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat wel ik ben nu niet meer anoniem.
quote:Ja ik twijfelde, maar ik deed het vooral om Jeugdzorg zwart te maken.Op maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat laatste waarschijnlijk niet op de radio verteld, maar toch tof dat jij het wel doet.
quote:Wat. Ik kan gewoon verder klikken.Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
TS, ik mag hopen dat het het waard is. Want ik zit op mijn MacBook en kan niet vooruitspoelen, en zit al een hele poos naar nieuwsberichten en Dancing In The Moonlight ofzo te luisteren.
quote:Ik niet, hij springt dan terug. Streken. Oh en Back To The Zoo - Neuk Jou was net afgelopen. En nu bellen ze Willem. Oh griebels. Dit is spannend.Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat. Ik kan gewoon verder klikken.
quote:Dan zal je eerst 1 uur en 15 minuten door een hel gaan voordat het begint.Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik niet, hij springt dan terug. Streken. Oh en Back To The Zoo - Neuk Jou was net afgelopen. En nu bellen ze Willem. Oh griebels. Dit is spannend.
quote:Godverdomme.Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan zal je eerst 1 uur en 15 minuten door een hel gaan voordat het begint.
quote:Fijn dat mijn stem geefbaar is...Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
gebaseerd op je stem zou ik je wel geven
quote:Laten we het erop houden dat ik Sticks iets beter dan gemiddeld ken.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even een voorproefje Panzermaus: ze heet Jasmien.
quote:SollieOp maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme.
Sticks, beter zorg je volgende keer dat je maar aan het begin van het programma komt.
quote:en toen klikte ik op je foboOp maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijn dat mijn stem geefbaar is...
quote:Ah wat jammer nou.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit nu met een gefrustreerde snuit naar 'Owner Of A Lonely Heart' te luisteren. Nog een uur wachten ofzo?
quote:Complimenten voor je geduld!Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit nu met een gefrustreerde snuit naar 'Owner Of A Lonely Heart' te luisteren. Nog een uur wachten ofzo?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Zwolsboy het volgende:
TS is minderjarig en nog maagd
TS mag geen seks volgens de wet![]()
Neukt TS wel dan zijn de ouders verantwoordelijk ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |