Kustaw Bessemsquote:Je gunt welke procespartij bij welk proces ook toch een betere advocaat. Dus ook de Beweging tot Herstel van het Repect. #wildersproces
Je wil niet weten hoe hard het geluid hier staat. Moet namelijk regelmatig naar de keuken en wil niks missen van deze pipo.quote:
Pics?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:03 schreef Morendo het volgende:
Steijnen danst stoned rond in de rechtszaal.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef Morendo het volgende:
Mueslims zijn lid van de Muesli-fanclub?
Iemand dreigde zijn baard in de fik te steken! Is dat zo gek dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef Louis22 het volgende:
Heeft Mohammed Enait al iets leuks gezegd?
Want daar gaat dit om?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef superbad het volgende:
moeslims. Net of moeslims nooit joden en christenen uitschelden/lastig vallen.
Ik heb wel een aansteker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Gia het volgende:
Iemand dreigde zijn baard in de fik te steken! Is dat zo gek dan?
Waarschijnlijk het jongere broertje; de intelligentie was op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een poppenkast!Is dat de broer van Einstein, die met die staart?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand dreigde zijn baard in de fik te steken! Is dat zo gek dan?
Leg uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef Green1 het volgende:
En het leuke is, dat wat dat figuur nu aan wilders probeert toe te kennen, ze toch echt aan hun eigen te danken hebben.. die brandstichtingen en weet ik het allemaal..
Het gaat ook niet over het al dan niet mogen maken van wetten, waar die grijze indiaan het over had.quote:
Huh wat? Gevaarlijk figuur ben jij...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef Green1 het volgende:
En het leuke is, dat wat dat figuur nu aan wilders probeert toe te kennen, ze toch echt aan hun eigen te danken hebben.. die brandstichtingen en weet ik het allemaal..
Eerder zijn inteelt neefjequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het jongere broertje; de intelligentie was op.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef superbad het volgende:
Het is allemaal de schuld van wilders
Nou ik had op zijn minst verwacht dat er een steniging bijkwam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
Wat is dat nou, alleen 1 euro, geen stokslagen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef Morendo het volgende:
Ja, die baard moet je wel wassen na het eten van een Spaghetti Bolognese.
Ja, maar Bram weet waar ie het over heeft, da's wel jammerquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef StephanL het volgende:
Morgen om 13:00 weer verder met pleidoo van Bram.
Ja lach maar....quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef Toverheks het volgende:
oh jammer voor degene die het niet kunnen zien hahaha Bram wil de stukken van meneer Steijnen niet hahaha die loopt te lanterfanten door die rechtzaal.
Dijkshoornquote:Ze hebben zijn baard in de fik willen steken. Ik had eventueel wel met een krant willen wapperen, stel het was gelukt.
Ja want moeslim jeugd discrimineren natuurlijk geen joden en christenenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon de omgekeerde wereld.. De moslims worden bedreigd en gediscrimineerd
Pleur effe heel gauw op..
half 9 comedy centralquote:
Ja, ook leuk dat hij Enait Sméagol meenam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
't Was leuk om Gandalf weer eens te zien.
Volgens mij is de haat tegen moslims pas goed losgekomen met 9-11.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het is een beetje het kip en het ei verhaal. Wat was er eerder.
Nee, niet..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Het is een beetje het kip en het ei verhaal. Wat was er eerder.
Yep en daarbij Fortuyn, van Gogh, Hirshi Ali en de hofstandgroep meegerekend. Tel uit je winst.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is de haat tegen moslims pas goed losgekomen met 9-11.
Daarna zijn er in Europa meerdere terroristische aanslagen uit islamitische hoek geweest.
Maar goed, dat telt allemaal niet mee. Dat half Nederland de kutmarokkaantjes uitkotst, ligt allemaal aan Wilders.
Hij ziet er anders al aardig afgefikt uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef SeanFerdi het volgende:
zo'n baard wil je ook gewoon in de fik steken
Best fijn dat je dit 'haat' noemt. Is het misschien volgens jouw maatstaven ook islamofobie; een ziekte, een ziekelijke ongegronde angst?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is de haat tegen moslims pas goed losgekomen met 9-11.
Daarna zijn er in Europa meerdere terroristische aanslagen uit islamitische hoek geweest.
Maar goed, dat telt allemaal niet mee. Dat half Nederland de kutmarokkaantjes uitkotst, ligt allemaal aan Wilders.
Wilders: geweld tegen moskeeën onaanvaardbaar had je nog niet gelezen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef sunny16947 het volgende:
PvdA wil spoeddebat geweld tegen moskeeën
bron: telegraaf
Ik ben bang dat dat nog meer zetels gaat kosten. Ze doen er verstandig aan dit aan de politie over te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |