500'ste aflevering.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat was er nou feestelijk aan de aflevering vrijdag? Ik heb alleen de aflevering van gisteren gezien.
In de voorstukjes zag ik Lara en Avalanche in een geil verpleegsterkostuum....
Is mij ook opgevallen. Raar ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef .Glow het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat iedereen in die serie "Kotoe" zegt terwijl op de website gewoon "Katou" staat?
Volgens mij was dat voorstukje met die aankondiging van vrijdag een compilatie van 500 afleveringen SpangaS... Zat meer oud spul tussen dacht ik.quote:Maar wat was er anders aan dan de herhaling van maandag?
Ik heb Lara en Avalanche niet gezien...
Vooral niet op zijn benen- lopen letten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef .Glow het volgende:
Ik vind die Luxor trouwens zo'n apart figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vooral niet op zijn benen- lopen letten.Sowieso, zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is dat die Tess Milne van TMFquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet de actrice die de zus van Rudolf speelt?
Volgens mij ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die Tess Milne van TMFMTV
Kan goed... De moeder van Rudolf toch? Ik dacht haar te herkennen als de moeder van Madelief in die serie van vroeger. Maar nu googlede ik "Johanna ter Steege" en begon ik toch te twijfelen...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopt het dat ik net Johanna ter Steege spotte. (vandaag nog Spoorloos gezien)
gelukkig gaat ie nu Wijnand zijn verkering aanduwen......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef alors het volgende:
gatver opbokken met die wijnand en zijn irritante gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |