Irritante kuthoer is het ja. Zich overal mee bemoeien en betweterig te zijn. Ik heb zin om haar te slaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef SMutzskii het volgende:
Irmak mag wel weg, wat een stom personage tegenwoordig.
Oeioei..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Irritante kuthoer is het ja. Zich overal mee bemoeien en betweterig te zijn. Ik heb zin om haar te slaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oeioei..![]()
Vroeger was ze nog zo leuk!![]()
Wat is dat trouwens voor overdreven homo die "stylist" of wat het ook voorstelt tijdens de laatste aflevering.. gewoon lachwekkend.
Die is bezig met een nieuwe programma: lifestyle experience en dj't.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef Brawler het volgende:
Ik weet dat ze er al een tijdje uit is hoor, maar waar is die lekkere Gaby Blaaser?
Ik mis Joléquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die is bezig met een nieuwe programma: lifestyle experience en dj't.
Best leuk ja dat meisje veel knapper dan in de serie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:20 schreef Blossom86 het volgende:
Die Katou is in het echt best een leuk meisje. Qua looks dan. http://yfrog.com/gz9yllfj
Verder is die Wijland/Wijnant echt too much, ik ben benieuwd of Flip nu ook zo wordt.
Shaneequa Thelissen heet ze. Ze heeft een Antiliaanse moeder en Nederlandse vader geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef alors het volgende:
Ik zag laatst dat die Katou in het echt Shaneequa heet en dan met een Nederlandse achternaam
Ja dat was hetquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Shaneequa Thelissen heet ze. Ze heeft een Antiliaanse moeder en Nederlandse vader geloof ik.
Lol ik heb het ff gegoogled en toen kwam ik op haar pagina op spangas.nlquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Shaneequa Thelissen heet ze. Ze heeft een Antiliaanse moeder en Nederlandse vader geloof ik.
quote:Het leukst aan SpangaS vind ik: SpangaS geeft een realistisch beeld van wat er op een middelbare school gebeurt. Ik denk dat veel kinderen zich aan de personages en gebeurtenissen kunnen identifiseren en dat maakt het ook zo leuk om te spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |