zo heb ik hier inderdaad nog nooit iemand horen sprekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:53 schreef alors het volgende:
Wtf slaat het nou weer op dat dat meiske zo half Fries terugpraat
DoutsUH nog wel hequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo heb ik hier inderdaad nog nooit iemand horen sprekenOF Frysk, OF Nederlands
En waarom hebben ze Doutzen aangekleed als een boerentrien uit de jaren '60?
Nelson toch ook niet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het idee dat Nesim op een onplezierige manier bij spangas is vertrokken.
Iedereen die er de afgelopen tijd uit is gegaan heeft een waardig afscheid gekregen Fay halen ze er zelfs voor terug maar Nesim was opeens verdwenen.
Nelson wel al werd dat overschaduwt door Jolequote:
ze moeten wel een afspiegeling van de maatschappij blijvenquote:Op zondag 5 december 2010 11:06 schreef alors het volgende:
omg, jahoor er is een bi uit de serie (Fay) dus dan moet er ook meteen weer een bi in
zou goed kunnen...quote:Op zondag 5 december 2010 11:16 schreef alors het volgende:
Dat ene joch zal wel de nieuwe homovriend van Flip worden
Nessim? Je bedoelt Eman? Ik denk het niet...quote:Op zondag 5 december 2010 11:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou goed kunnen...
zouden Nessim&Rudolf nog wat krijgen? of zou dat te ver gaan?
Is een leuke film!quote:Op zondag 5 december 2010 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Spangas op Survival DVD gekregen van sinterklaas, vandaag even kijken!
*terug kijken gaatquote:
Die nieuwe hoofddoek heeft wel wat lesbo trekjes .quote:
dat was best grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 11:08 schreef alors het volgende:
Ik moest wel lachen toen die neger opendeed bij dat zogenaamde huis van de vader van Stan
dat jaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef alors het volgende:
Jaa Irmak zat de hele tijd op Abel te zeiken dat hij niet voor andere moest denken en wat doet ze nu zelf
Maar Abel is blijkbaar ook exit en daarvoor zal die gozer die werd aangerand door Charley wel in de plaats komen.
quote:is dat die gozer die zo bij Flip hangt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |