quote:Op zondag 1 mei 2011 10:37 schreef Klaudias het volgende:
ik zie Eman nog steeds voor me met zwembandjes.
Annabella niet die zit al van af het begin in de serie .quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie komen er eigenlijk van het Gradanius?
Charly, Rudolf, Annabella en die chick die Maya pestte?
Nee al veel langer zo zat ze oa in de movie . Maar eerst zat ze een klas lager en opeens aan het begin van dit seizoen heeft ze samen met de broertjes en Charlie een klas overgeslagen zonder enige uitleg dat wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Serieus? Kan me haar daarvoor helemaal niet herinneren. Ze kwam er toch pas in toen iemand verliefd op haar werd?
Stan is de vervanger van Thorsten inderdaad , En nee Avalanche is niet blijven zitten want de rest van de klas van de broertjes Luxor en Irmak zitten wel nog gewoon bij elkaar in de klas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja inderdaad. Kon me ook al herinneren dat Flip en Tobias lager zaten. Is Avalanche gewoon blijven zitten misschien?
Anyways, Stan waar komt die vandaan?
Zo linkse Spanga's?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eman zijn ware Marokkaanse aart komt naar boven. Wel mooi om te zien in het normale zo linkse spangas. Nu laten ze meer zien hoe het echt zit.
Dat gedoe met die hoofdoekjes wat zogenaamd discriminatie was een paar weken geleden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo linkse Spanga's?![]()
Waar doel je op verder?
Op jouw middelbare school was het normaal wanneer er teksten tegen mede-studenten op de muren stonden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gedoe met die hoofdoekjes wat zogenaamd discriminatie was een paar weken geleden.
Of die keer dat er iemand een leuke rebus had bedacht en die op de deur had geschreven waar ze ook al aanstoot aan namen. Irmak , Marjana en Nassim de voorbeeld allochtonen. etc.
Ik vind eigenlijk dat ze zich allemaal wel als voorbeeldscholieren gedragen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef alors het volgende:
Nou het is wel behoorlijk moralistisch, op zich ook niet raar gezien de doelgroep. Maar soms mag het wel wat heftiger en vooral realistischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |