Omdat hij eruit ging en toen hebben ze dat verzonnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is Nassim naar de dependance?
En waar is de vrolijke hippe excuusneger gebleven?
dat vermoed ik wel ja... en van het padje was ze altijd alquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:44 schreef Klaudias het volgende:
die Fay DENKT dus dat ze in een Engels kasteel woont? ze woont er niet echt?
ze is dus een beetje van het padje?
En Luxor?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef alors het volgende:
Volgens mij gaan ze straks achter Fay aan en dat moet dan spannend wordenAlsof het iemand een fuck kan schelen of die het overleefd of niet
Ik vind het nu ook wel saai. Ze hadden beter Flip en nieuwe vlam kunnen geven, Marjana en Stan wat aan laten rommelen enzo, en die Amanda en Avalanche mogen wel wat meer kutstreken bij elkaar uithalen
En laat Katou en Shanti het maar flink aan de stok krijgen met die Steef.
Het is geen GTST helaasquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Die doet straks haar haar los, gaat een push up BH dragen en word de nieuwe bitch van de school.
Coke leverancier van Youri?quote:
quote:Spangas stopt er niet mee, paar maanden geleden was er een interview en ze zeiden toen dat ze nog opnames voor 2011 maakteOp vrijdag 22 oktober 2010 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Welke producer anex scriptschrijver loopt daar zo te kloten ?
Alleen dit seizoen al Maryana Tobias Lana Samson en Nessim der uit.
Zou Spangas er mee stoppen ?
quote:Waarom gooien ze iedereen van het begin er dan uitOp vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Spangas stopt er niet mee, paar maanden geleden was er een interview en ze zeiden toen dat ze nog opnames voor 2011 maakte
Tobias kan ook een kruis doorheen
quote:Ja die fay die ergens bij kazen is opgesloten en Irmak om hulp vraagt. Ze kan wel Irmak bereiken maar niet het alarmnummer of iemand anders daarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom gooien ze iedereen van het begin er dan uit![]()
En dan krijgen we straks ook nog die gekke fay er voor terug
quote:Die Shanti is van de nieuwe wel het leukst ja voegt tot nu toe meer toe dan Katoe Nessim2 en moedervlek.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef alors het volgende:
wtf gaat Shanti nu ook al weg![]()
?????? zij is juist zo leuk! 1000 keer leuker dan Avalanche
Rudolf: 'Je kan zeggen van Luxor wat je wil, maar fikken kan ie wel'
Tering zeg wat is die Fay irritant, met haar 'omg kijk mij eens een geweldig leven hebben'![]()
Aldert![]()
Oh laat Fay alsjeblieft doodgaan daar in dat gebouwirritante heks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |