quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.
(En hadden ze nog meer garens??)
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is deze. Hij is inderdaad heel vreemd, stukje draad met bolletjes eraan.
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie
Oh die is wel apart jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie
Oh ja die heb ik in de handwerkwinkel ook zien liggen. Er lag een voorbeeld bij van een stukje wat gebreid was en het was echt 1 steek 1 bolletje, zodat ze precies in een rijtje kwamen te liggen. Lijkt me heel moeilijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip! T is weer echt t seizoen om lekker binnen wat te breien/hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.
Het leek mij onhaakbaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is wel apart ja
Ik heb laatst gewone wol gehaald bij de Action, prima spul
Het zijn echt sloffenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren naar Action geweest, maar geen noorse sloffen![]()
Wat voor een zolen hebben die Noorse sloffen dan eigenlijk?
Ik gebruik nu namelijk Nepp-uggs van de Primark als sloffen, maar ik vind het nadeel dat ik daarmee niet even lekker languit op de bank ga liggen, omdat het echt schoenen zijn. Wat ik zoek zijn dus wel echt sloffen met sloffen-zool.
Als de noorse sloffen een schoenenzool hebben, kan ik mijn zoektocht staken
Wel wat gekocht uiteraard, maar me ingehouden.
- Tas/Sleef voor m'n laptop
- Klein fietsslot
- Handschoenen (zelfde als vorige keer, maar dan maatje kleiner)
- Schrijfblok
- Muismat en notitieblok in 1
Totaal was iets van een tientje. Jeej action!
Als het zover is dat ik de wol ga gebruiken dan plaats ik hier het resultaat wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het leek mij onhaakbaarMaar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?
[..]
Goed om te weten
Ik ben van de week ook weer eens bij de Action geweest. Heb voor 8 euro nep-uggs gekocht. Zwarten, dus kan prima en ze lijken me heerlijk warm met sneeuw enzoNog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt
En de Noorse sloffen hadden ze maar 2 paar van liggen, allebei een kleine maatDus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
Resultaat:quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:43 schreef MaLo het volgende:
Ik ga straks weer even naar de Action, ik heb nieuwe badhanddoeken nodig. Wedden dat ik met nog wel meer dan alleen 4 handdoeken thuiskom
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
Voor de persoon die er nog naar vroeg: de zool van de sloffen is zacht.
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...
Er zijn toch niet 2 soorten Noorse sloffen?![]()
Oh oke, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggs![]()
Kon alleen 1cm bij 1cm vinden dat was het probleem niet, maar ze hadden niet met een plastice kaft, misschien eis ik te veel.quote:Op zondag 7 november 2010 12:46 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgens mij hebben ze centimeter papier en 1/2 centimeter papier. Milimeter papier in ieder geval niet
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, weet iemand hier of ze bij de action een laptop-houder voor op schoot hebben? Zo'n soort kussen met een plank erop achtig idee?
Oh, wel slim om even te meten hoe groot mn laptop precies is, dank je voor de tipquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht
Veel:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?
Wel kopen!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwastde witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver wegquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute
Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar inen gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hèquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:
Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rangquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè
Beetje hetzelfde idee met de Action.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang
Ik winkel d'r heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee
Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |