abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:50:16 #201
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88360725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.

(En hadden ze nog meer garens??)

Dat is deze. Hij is inderdaad heel vreemd, stukje draad met bolletjes eraan.
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie :)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_88375405
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie :)
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken. :') Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen. :') Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88375545
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh die is wel apart ja :D

Ik heb laatst gewone wol gehaald bij de Action, prima spul :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88376076
Ik zag vandaag de noorse sloffen ook weer, vond de zool wat raar, heel dik. Had ze graag willen kopen na alle berichten hier erover, maar was helaas (of gelukkig) mn pinpas vergeten :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88393809
Gisteren naar Action geweest, maar geen noorse sloffen :(
Wat voor een zolen hebben die Noorse sloffen dan eigenlijk?
Ik gebruik nu namelijk Nepp-uggs van de Primark als sloffen, maar ik vind het nadeel dat ik daarmee niet even lekker languit op de bank ga liggen, omdat het echt schoenen zijn. Wat ik zoek zijn dus wel echt sloffen met sloffen-zool.
Als de noorse sloffen een schoenenzool hebben, kan ik mijn zoektocht staken :)

Wel wat gekocht uiteraard, maar me ingehouden.
- Tas/Sleef voor m'n laptop
- Klein fietsslot
- Handschoenen (zelfde als vorige keer, maar dan maatje kleiner :'))
- Schrijfblok
- Muismat en notitieblok in 1 :)

Totaal was iets van een tientje. Jeej action! :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:43:22 #206
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_88394168
Ik ga straks weer even naar de Action, ik heb nieuwe badhanddoeken nodig. Wedden dat ik met nog wel meer dan alleen 4 handdoeken thuiskom :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:59:04 #207
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88394391
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja die heb ik in de handwerkwinkel ook zien liggen. Er lag een voorbeeld bij van een stukje wat gebreid was en het was echt 1 steek 1 bolletje, zodat ze precies in een rijtje kwamen te liggen. Lijkt me heel moeilijk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken. :') Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen. :') Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten. :P
Thanks voor de tip! T is weer echt t seizoen om lekker binnen wat te breien/haken :P
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:35:07 #208
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88395054
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Het leek mij onhaakbaar :D Maar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh die is wel apart ja :D

Ik heb laatst gewone wol gehaald bij de Action, prima spul :)
Goed om te weten :P

Ik ben van de week ook weer eens bij de Action geweest. Heb voor 8 euro nep-uggs gekocht. Zwarten, dus kan prima en ze lijken me heerlijk warm met sneeuw enzo :D Nog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt :P
En de Noorse sloffen hadden ze maar 2 paar van liggen, allebei een kleine maat -O- Dus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
pi_88395211
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren naar Action geweest, maar geen noorse sloffen :(
Wat voor een zolen hebben die Noorse sloffen dan eigenlijk?
Ik gebruik nu namelijk Nepp-uggs van de Primark als sloffen, maar ik vind het nadeel dat ik daarmee niet even lekker languit op de bank ga liggen, omdat het echt schoenen zijn. Wat ik zoek zijn dus wel echt sloffen met sloffen-zool.
Als de noorse sloffen een schoenenzool hebben, kan ik mijn zoektocht staken :)

Wel wat gekocht uiteraard, maar me ingehouden.
- Tas/Sleef voor m'n laptop
- Klein fietsslot
- Handschoenen (zelfde als vorige keer, maar dan maatje kleiner :'))
- Schrijfblok
- Muismat en notitieblok in 1 :)

Totaal was iets van een tientje. Jeej action! :)
Het zijn echt sloffen :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88406933
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Het leek mij onhaakbaar :D Maar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?

[..]

Goed om te weten :P

Ik ben van de week ook weer eens bij de Action geweest. Heb voor 8 euro nep-uggs gekocht. Zwarten, dus kan prima en ze lijken me heerlijk warm met sneeuw enzo :D Nog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt :P
En de Noorse sloffen hadden ze maar 2 paar van liggen, allebei een kleine maat -O- Dus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
Als het zover is dat ik de wol ga gebruiken dan plaats ik hier het resultaat wel. ;) Eerst maar eens een hoes haken voor de zitting van mijn tweezitsbank (en dat gaat wel even duren met zwarte wol en het huidige vroeg donker worden in combinatie met een persoon die tegen een leesbril aanzit. :') )
Die sloffen heb ik ook zien liggen, maatje 36 was het toch? :P

Voor de persoon die er nog naar vroeg: de zool van de sloffen is zacht.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:05:35 #211
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_88407015
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:43 schreef MaLo het volgende:
Ik ga straks weer even naar de Action, ik heb nieuwe badhanddoeken nodig. Wedden dat ik met nog wel meer dan alleen 4 handdoeken thuiskom :')
Resultaat:
- een echomicrofoon voor mijn dochter
- een armbandje voor dochter
- een hello kitty tandenborstel voor dochter
- een regenjas voor dochter
en voor mezelf de vier handdoeken :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_88407150
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef trovey het volgende:

Voor de persoon die er nog naar vroeg: de zool van de sloffen is zacht.
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...

Er zijn toch niet 2 soorten Noorse sloffen? :o :D
pi_88407585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...

Er zijn toch niet 2 soorten Noorse sloffen? :o :D
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggs :P . en niet in vergelijking met slofffen zonder enige bescherming van de zool. Echter wel geschikt om mee op de bank te liggen :Y
Optimist tot in de kist
pi_88408761
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Zacht in vergelijking met de zool van nepuggs :P
Oh oke, die ken ik niet. ;) Duidelijk nu snap ik hem ^O^
pi_88412058
Nep-uggs zijn gewoon schoenen, maar ik heb echte om daadwerkelijk mee naar buiten te gaan :).

Maar de noorse sloffen zijn dus echt sloffen. Nu wil ik ze zeker hebben... Irritant :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_88414992
Hmm, ben vanmiddag naar de action gegaan om schriften te halen. Hebben ze allerlei schriften gelinieerd, dus met verschillende kaften, van plastic, karton, diverse formaten, college blokken met verschuifbare tabbladen, allemaal handig, maar.. ze hadden maar 1 soort geruit papier? :?
pi_88429485
volgens mij hebben ze centimeter papier en 1/2 centimeter papier. Milimeter papier in ieder geval niet
pi_88430423
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:46 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgens mij hebben ze centimeter papier en 1/2 centimeter papier. Milimeter papier in ieder geval niet
Kon alleen 1cm bij 1cm vinden dat was het probleem niet, maar ze hadden niet met een plastice kaft, misschien eis ik te veel. :(
pi_88527814
Hoi, weet iemand hier of ze bij de action een laptop-houder voor op schoot hebben? Zo'n soort kussen met een plank erop achtig idee? :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88527996
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, weet iemand hier of ze bij de action een laptop-houder voor op schoot hebben? Zo'n soort kussen met een plank erop achtig idee? :P
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88528237
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.
Oh, wel slim om even te meten hoe groot mn laptop precies is, dank je voor de tip *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88541406
Als iemand trouwens ervaring wilt met de verf van de action uit een spuitbus.
Je kan je auto er mee spuiten :P

Alleen ontvet, en het verf zit er na 1 jaar nog steeds op! en dat voor 2euro de bus! :)
Back to the 70's
pi_88564343
Vandaag weer even geweest, was al weer lang geleden (1 maand haha) dat ik er geweest was.
Heb een vochtvreter en 3 paar naadloze kniekousen gekocht. *O*
pi_88566045
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_88566126
Nog snel even wat voor Sint Maarten gekocht, speculaaskoeken per stuk verpakt....als ze tenminste langskomen met het voorspelde weer. :')
Optimist tot in de kist
pi_88569632
Mijn moeder kwam ineens aanzetten met een paar van die Noorse sloffen voor mij :D Heerlijke sloffen...
  woensdag 10 november 2010 @ 23:56:41 #227
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_88579423
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute

Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar in :D en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden :P
  donderdag 11 november 2010 @ 12:46:49 #228
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_88591227
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
:)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_88591878
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht :D
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88592142
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:

[..]

en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar? :?
Veel:

Twee schilderijen
Mini-kerstboom
Kerstkrans
Kerstverlichting
Kerstkaarten
Tabbladen
Ordner
Badstof sokken _O_
Dagcreme
Gezichtsscrub
Afwashandschoenen
Teiltje voor afwas
Peperkoek
Lantaartjes
pi_88592657
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?

gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. :X
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 11 november 2010 @ 13:53:17 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88593673
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?

Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer? :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88593765
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer? :?
ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_88596217
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
pi_88596532
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Wel kopen! :9 Bij mij werkte hij namelijk prima. Maar dat komt omdat jij er gekke dingen mee op de muur loopt te verven. :D
All good things are wild and free.
pi_88596643
Nee dat deed ik met een kwast ;) de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
  donderdag 11 november 2010 @ 16:19:06 #237
19242 yavanna
Results may vary.
pi_88598938
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwast ;) de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_88637057
Mijn moeder had het over een zwart enveloppetasje van een euro. Ben benieuwd dus zo maar eens gaan kijken. Verwacht er niet veel van. Iemand die heb gezien heeft?

edit: vanmiddag gezien en niet echt.... wat ik zoek

[ Bericht 16% gewijzigd door Cherryblossom op 12-11-2010 18:57:47 ]
pi_88637175
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
:)
Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver weg :% Thanks wel :*
pi_88637190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute

Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar in :D en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden :P
Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ook O+
pi_88692067
Voor mensen met een vette huid die nog een goed verdraagbare huidcreme zoeken die geen puisten veroorzaakt na 3 dagen gebruik: die slakkenslijmgel van de Action is ^O^ .
Optimist tot in de kist
pi_88694690
Action is lekker goedkoop en vaak goede kwalitieit.
Als je het mij vraagt een zeer goede winkel. Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
http://www.vensito.nl
pi_88694726
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:

Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè ;)
Beetje hetzelfde idee met de Action. :)
  zondag 14 november 2010 @ 11:58:00 #244
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88694769
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè ;)
Beetje hetzelfde idee met de Action. :)
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang :+
pi_88694796
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang :+
Ja :)
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee ;)

Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima *O*
  zondag 14 november 2010 @ 12:13:14 #246
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88695205
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja :)
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee ;)

Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima *O*
Ik winkel d'r heerlijk :D *O* Echt, de dingen die je daar voor een prikkie kan kopen O+ Het heeft me al super veel geld gescheeld O+ Dus dan kan het me niet schelen hoe druk het er is, of hoe rommelig het is :D
  zondag 14 november 2010 @ 13:06:17 #247
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88696423
De multimedia-speakers die nu bij de Action staan :D

Zijn 20 euro... komt behoorlijk wat geluid uit. Accu is een BL-5C, die standaard Nokia-dingen die je voor 3 euro per stuk ofzo uit China kunt bestellen... leest SD, MMC, en USB en heeft ook nog een audio-ingang. De MP3-chip die er op zit is niet fantastisch (vergeleken met een Dingoo in ieder geval :+ ) maar de kwaliteit van de speakers op zich is bijzonder goed voor een Action-speaker. Bij het aansluiten van mijn Dingoo A320 kwam er toch wel erg mooi geluid uit :P
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_88751500
Ik zag van die soort swiffers liggen. Met 5 vochtige doekjes erbij, die je voor ¤0,70 per 20 ofzo kan bijkopen. Iemand ervaring mee??

Ik heb nooit zin om mn kamer van 3,5 bij 4 te dweilen, te lastig, en dit lijkt me een goed alternatief naast stofzuigen.

Goed spul?
pi_88751985
Ik heb zo'n nep Swiffer. Voor gebruik in combinatie met droge stofdoekjes is ie zeer geschikt. Ik vond het met een nat doekje stug gaan omdat je een beetje druk uitoefent waardoor het doekje er snel vliegt. Dat hele systeem klapt dan in elkaar. Maar goed, misschien heeft iemand anders wel goede ervaringen ;).

Ik zou het zelf bij droge stofdoekjes houden en 3 keer in de week nat met een gewone trekker en normale dweil.
pi_88752465
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi :9

Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')
pi_88770331
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Cherryblossom het volgende:
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi :9

Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')
pfff nou ik heb een eigen huis en het is niet vooroorlogs maarre.. ik doe echt maar 1x per week stofzuigen hoor :p zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om vaker schoon te maken. Vriendlief werkt en ik studeer dus beiden hebben we niet bepaald tijd over.. Aan het einde van de week is het dan wel echt even nodig, maargoed, jammer dan. We zijn toch maar met zijn twee en krijgen nooit onverwacht bezoek. Als ik bezoek krijg gaat uiteraard wel even de stofzuiger een keer extra erdoor..
pi_88771930
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:

Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?
pi_88784290
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.

Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn :).

De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.

Ik mis de Bella wattenstaafjes trouwens.
pi_88789558
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.

Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?
pi_88790163
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?
Tarwe
pi_88804772
Fokkers ik heb jullie hulp nodig.

In het verleden heb ik weleens een masker gekocht bij de action, zie tube.
"Byphasse Purifying Clay Face Mask"

Deze heb ik weken niet gezien. Is dit spul nog ergens te verkrijgen in omgeving rotterdam/schiedam? Action heeft ook geen andere maskers...
pi_88806015
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik mis de Bella wattenstaafjes trouwens.
Die kun je wel kopen bij de Lidl volgens mij?! Die hebben trouwens ook goede hydraterende creme ( van Cien). Ben laatst alleen bij de action geweest voor wat degelijke kleerhangers en wat keukengerei, blijft toch een winkel met mooie prijsjes!
  woensdag 17 november 2010 @ 17:35:03 #258
183846 joepie91
pi_88827301
Christus :{

Ga ik fietslampjes halen bij de Action (niet die kleine, maar "ouderwetse" lampjes met 9 LEDs), kom ik thuis, werken ze allebei niet (eentje alleen als ik hem openmaak en op de lampjes druk). Ga ik terug naar de Action, krijg ik het advies om ze daar gelijk even te testen... ik maak de nieuwe lampjes open en de rode werkt wel, en de witte niet.

3 witte lampjes en 10 minuten verder had ik een werkend wit lampje. In totaal zijn er dus 4 van de 6 geteste lampjes kapot... over slechte batch gesproken...

Maar goed, gelukkig kon ik gewoon net zo lang nieuwe pakken tot ik een werkende had :)
pi_88827904
Vandaag even geweest en leuke dingetjes voor Sinterklaas gescoord *O*

Wel jammer dat bijna de helft van alle gangpaden vol stonden met voorraadkarren en dozen :% , ze hadden zeker nét een vrachtwagen vol nieuw spul gekregen :D
pi_88845573

Zijn deze trouwens nog bij de Action?

Vandaag een bij de Intratuin gezien, maar stond niet een prijs bij en volgens de verkoopster is het nog niet officieel in het assortiment, alleen showmodel :S
  woensdag 17 november 2010 @ 23:21:52 #261
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_88845797
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef joepie91 het volgende:
Christus :{

Ga ik fietslampjes halen bij de Action (niet die kleine, maar "ouderwetse" lampjes met 9 LEDs), kom ik thuis, werken ze allebei niet (eentje alleen als ik hem openmaak en op de lampjes druk). Ga ik terug naar de Action, krijg ik het advies om ze daar gelijk even te testen... ik maak de nieuwe lampjes open en de rode werkt wel, en de witte niet.

3 witte lampjes en 10 minuten verder had ik een werkend wit lampje. In totaal zijn er dus 4 van de 6 geteste lampjes kapot... over slechte batch gesproken...

Maar goed, gelukkig kon ik gewoon net zo lang nieuwe pakken tot ik een werkende had :)
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.

Van het achterlichtje heb ik ook wel een paar uurtjes mogen genieten toen ie het plots niet meer deed. Het plaatje van de batterij was losgeschoten en het ding deed het dus niet meer. Was makkelijk opgelost, maar slordig is het wel natuurlijk.
Ook hoi !
  woensdag 17 november 2010 @ 23:24:24 #262
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_88845930
ik kwam er vandaag achter dat alle mooie kerstballen bij de action van glas zijn ;( niet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
  donderdag 18 november 2010 @ 00:16:12 #263
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_88847908
Scherven brengen geluk :)
Ook hoi !
pi_88848309
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat alle mooie kerstballen bij de action van glas zijn ;( niet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijn :P ....en katbestendig. :') Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen. :+
Optimist tot in de kist
pi_88848384
Morgen even de kleinste fietslampjes halen voor de hondjes. Doe ze aan een tuigje zodat ik mijn honden niet kwijtraak in het donker als ze niet aan de lijn lopen...tja hondjes van 20 cm hoog en nog geen 3 kg zwaar raak je kwijt in het donker, zeker als er eentje bijna helemaal zwart is. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 18 november 2010 @ 03:39:47 #266
183846 joepie91
pi_88850631
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.

Van het achterlichtje heb ik ook wel een paar uurtjes mogen genieten toen ie het plots niet meer deed. Het plaatje van de batterij was losgeschoten en het ding deed het dus niet meer. Was makkelijk opgelost, maar slordig is het wel natuurlijk.
Dit waren die van 1.30 per stuk met 9 LEDs... de multiset was op (evenals de kleine lampjes met elastiekjes). Ik heb eerst ook de set gehad die jij noemt... die werkten op zich prima (tot ik ze kwijtraakte, maar ja) alleen was het een regelrechte hel om de batterijen te vervangen aangezien ze zo ongeveer achter het printplaatje terechtkwamen. Iets te compact :P
pi_88896053
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijn :P ....en katbestendig. :') Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen. :+
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?

Ik heb hetzelfde probleem! Onze kat mept de ballen ook uit de boom, liefst allemaal. Kom je weer in de kamer 's morgens kun je eerst de boom weer opnieuw indelen.. Dus ik ben ook maar voor plastic gegaan ;)
pi_88896249
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
Morgen even de kleinste fietslampjes halen voor de hondjes. Doe ze aan een tuigje zodat ik mijn honden niet kwijtraak in het donker als ze niet aan de lijn lopen...tja hondjes van 20 cm hoog en nog geen 3 kg zwaar raak je kwijt in het donker, zeker als er eentje bijna helemaal zwart is. :')
:D Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88940889
Ook weer even naar de action geweest O+ Resultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme :)
Shine bright like a diamond.
pi_88949359
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Ook weer even naar de action geweest O+ Resultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme :)
he sh*t! vandaag ook geweest, weeeer vergeten voor die sloffen te kijken! het was ook zo druk dat ik al moeite had om het hoognodige niet te vergeten ;) haha
pi_88949448
Heb een zwarte maillot gekocht en ledlampjes voor in lantaarn...
vond voor de rest weinig nieuws..
pi_88954442
He shit, ik wilde ook die slakkencreme kopen, maar ben het vergeten.
Het viel me trouwens een beetje tegen deze keer.
pi_88962417
Inderdaad, slakkenslijmcreme. Heb die pot nu al bijna een halfjaar ofzo.
pi_89012185
ik heb net voor ruim 28 euro troep gehaald :D :')
lekker veel overknee sokken, die waren ook nog eens in de aanbieding O+
2 sjaaltjes, een setje boxers voor mah boyfriend, hemdjes, sintpapierthee en 4 dozen hele leuke kerstkaarten O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 22 november 2010 @ 15:58:52 #275
183846 joepie91
pi_89015662
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor ruim 28 euro troep gehaald :D :')
lekker veel overknee sokken, die waren ook nog eens in de aanbieding O+
2 sjaaltjes, een setje boxers voor mah boyfriend, hemdjes, sintpapierthee en 4 dozen hele leuke kerstkaarten O+
:?
pi_89015716
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:58 schreef joepie91 het volgende:

[..]

:?
Zelf de komma plaatsen <O)
pi_89017106
oh, ben daar inderdaad een komma vergeten :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89017377
De Bella wattenstaafjes zijn er weer.

Ik zag ook neusstrips liggen. Volgens mij ook nieuw.
  maandag 22 november 2010 @ 17:19:05 #279
183846 joepie91
pi_89018917
quote:
12s.gif Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zelf de komma plaatsen <O)
Oh :D
pi_89021914
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?

Ik heb hetzelfde probleem! Onze kat mept de ballen ook uit de boom, liefst allemaal. Kom je weer in de kamer 's morgens kun je eerst de boom weer opnieuw indelen.. Dus ik ben ook maar voor plastic gegaan ;)
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan. :')
Optimist tot in de kist
pi_89021970
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

:D Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool :@
Pas wel op dat niemand je hond aanziet voor een fiets en hem/haar steelt. :P
Optimist tot in de kist
pi_89032868
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
  maandag 22 november 2010 @ 22:48:47 #283
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_89034592
Ja, de action verkoopt ballonnen. Van de zomer nog gezien, volgens mij een assortiment van diverse kleurtjes in een verpakking van 50 of 100?
Ook hoi !
pi_89042872
Ogod. Ik koop tegenwoordig iedere week wel wat uit de aanbieding Haha!
Vorige week die paardrij legging, heerlijke dingen!
En nu die badmat, wat een leuk dingegie. Had hem pas geleden al gezien, ik denk zal ik hem kopen of nie?? Toch maar niet gedaan ;) haha

Nu wel uiteraard :@
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:06:20 #285
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_89053350
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan. :')
de blokker hier heeft bijna alleen maar glazen ballen juist :') of heule dure
zeeman had opzich wel wat leuks :) ik merkte vooral dat een plastic piek moeilijk te vinden was/is
dus dan maar een simpele zilvere van de zeeman
pi_89063891
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
ja hoor ze hebben gwone ballonnen en van die figuurdingen (van die lange). ik heb volgens mij (weet niet 100% zeker moet ff zoeken dan) nog wat balonnen met '50' erop over (mijn mama was in de zomer 50 geworden en deze had ik toen via marktplaats gekocht), als je ze wilt moet je maar even een berichtje sturen dan stuur ik ze naar je op..

[ Bericht 2% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 23-11-2010 19:42:34 ]
pi_89065262
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
pi_89065576
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
Ik weet wat je zoekt maar helaas heb ik ze bij de Action nooit gezien. :)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:10:17 #289
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_89065746
quote:
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:11:18 #290
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89065797
quote:
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskist :D Misschien is dat wat je zoekt? :@
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:13:37 #291
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_89065917
1 dient er hier als gereedschaps kist en 1 als naaidoos :D
pi_89066451
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?
Goeie tip! Zit bij mij om de hoek, dus vandeweek ff checken!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskist :D Misschien is dat wat je zoekt? :@
Klinkt goed, dus toch maar weer een tripje naar de action plannen. Wát vervelend O-)
pi_89067045
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.
pi_89068564
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.
maar geen ballonnen met 50 erop (ook niet bij action trouwens)! die heb ik toen op marktplaats op de kop getikt voor weinig
  woensdag 24 november 2010 @ 10:53:09 #295
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_89086355
Ik weet dat de Action mokken en bekers heeft. Zijn er ook theeglazen? Denk het toch wel?
  woensdag 24 november 2010 @ 11:09:15 #296
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89086859
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef MaLo het volgende:
Ik weet dat de Action mokken en bekers heeft. Zijn er ook theeglazen? Denk het toch wel?
Volgens mij wel ja :Y

Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben :D
  woensdag 24 november 2010 @ 11:12:28 #297
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_89086968
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ga ook vanmiddag :P. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen :')
  woensdag 24 november 2010 @ 11:14:18 #298
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89087032
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ga ook vanmiddag :P. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen :')
Deze week zijn de kleine kerstballetjes ook in de aanbieding, dus een goed moment om te gaan :P
pi_89087733
Gisteren 3 tassen vol voor 36 euro gekocht. Oa: deurstoppers, fa deo, denim douchegel voor heren, allerlei huishoudelijke dingetjes (pedaalemmerzakken, vuilniszakken, wc eend toiletblokken etc), allerlei leuke sieraadjes voor 65 cent per stuk, Pepsi Max, een dienblad om kaarsen op te zetten in Marokkaanse stijl en 3 glaasjes erop in Marokkaanse stijl om waxinelichtjes in te zetten, rubberen handschoenen, een siliconen tulband cakevorm, markeerstiften, fa toiletzeep en sheabutter zeep, Indigo sexplosion parfum voor 1,59 en ruikt ook nog lekker, Ben vast nog vanalles vergeten... (Moest eigenlijk maar 1 ding hebben, dat ook nog op was.........proest)
pi_89088805
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

ja theeglazen hebben ze, volgens mij gewoon 1 soort.

usb stick is deze week ook in de aanbieding
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')