quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.
(En hadden ze nog meer garens??)

Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is deze. Hij is inderdaad heel vreemd, stukje draad met bolletjes eraan.
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie
 Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
  Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.  Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.
  Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.  

Oh die is wel apart jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie

)
)

Oh ja die heb ik in de handwerkwinkel ook zien liggen. Er lag een voorbeeld bij van een stukje wat gebreid was en het was echt 1 steek 1 bolletje, zodat ze precies in een rijtje kwamen te liggen. Lijkt me heel moeilijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip! T is weer echt t seizoen om lekker binnen wat te breien/hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.

Het leek mij onhaakbaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
 Maar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?
 Maar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen? Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is wel apart ja
Ik heb laatst gewone wol gehaald bij de Action, prima spul

Nog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt
 Nog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt 
 Dus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
 Dus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.

Het zijn echt sloffenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren naar Action geweest, maar geen noorse sloffen
Wat voor een zolen hebben die Noorse sloffen dan eigenlijk?
Ik gebruik nu namelijk Nepp-uggs van de Primark als sloffen, maar ik vind het nadeel dat ik daarmee niet even lekker languit op de bank ga liggen, omdat het echt schoenen zijn. Wat ik zoek zijn dus wel echt sloffen met sloffen-zool.
Als de noorse sloffen een schoenenzool hebben, kan ik mijn zoektocht staken
Wel wat gekocht uiteraard, maar me ingehouden.
- Tas/Sleef voor m'n laptop
- Klein fietsslot
- Handschoenen (zelfde als vorige keer, maar dan maatje kleiner)
- Schrijfblok
- Muismat en notitieblok in 1
Totaal was iets van een tientje. Jeej action!

Als het zover is dat ik de wol ga gebruiken dan plaats ik hier het resultaat wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het leek mij onhaakbaarMaar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?
[..]
Goed om te weten
Ik ben van de week ook weer eens bij de Action geweest. Heb voor 8 euro nep-uggs gekocht. Zwarten, dus kan prima en ze lijken me heerlijk warm met sneeuw enzoNog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt
En de Noorse sloffen hadden ze maar 2 paar van liggen, allebei een kleine maatDus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
 Eerst maar eens een hoes haken voor de zitting van mijn tweezitsbank (en dat gaat wel even duren met zwarte wol en het huidige vroeg donker worden in combinatie met een persoon die tegen een leesbril aanzit.
 Eerst maar eens een hoes haken voor de zitting van mijn tweezitsbank (en dat gaat wel even duren met zwarte wol en het huidige vroeg donker worden in combinatie met een persoon die tegen een leesbril aanzit.  )
 ) 

Resultaat:quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:43 schreef MaLo het volgende:
Ik ga straks weer even naar de Action, ik heb nieuwe badhanddoeken nodig. Wedden dat ik met nog wel meer dan alleen 4 handdoeken thuiskom

Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
Voor de persoon die er nog naar vroeg: de zool van de sloffen is zacht.

Zacht in vergelijking met de zool van nepuggsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...
Er zijn toch niet 2 soorten Noorse sloffen?
 . en niet in vergelijking met slofffen zonder enige bescherming van de zool. Echter wel geschikt om mee op de bank te liggen
 . en niet in vergelijking met slofffen zonder enige bescherming van de zool. Echter wel geschikt om mee op de bank te liggen  

Oh oke, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggs
 Duidelijk nu snap ik hem
 Duidelijk nu snap ik hem   

.
.  

Kon alleen 1cm bij 1cm vinden dat was het probleem niet, maar ze hadden niet met een plastice kaft, misschien eis ik te veel.quote:Op zondag 7 november 2010 12:46 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgens mij hebben ze centimeter papier en 1/2 centimeter papier. Milimeter papier in ieder geval niet

Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, weet iemand hier of ze bij de action een laptop-houder voor op schoot hebben? Zo'n soort kussen met een plank erop achtig idee?

Oh, wel slim om even te meten hoe groot mn laptop precies is, dank je voor de tipquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.

en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden
 en gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden  

en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht

Veel:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?

Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.

ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?

Wel kopen!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
 Bij mij werkte hij namelijk prima. Maar dat komt omdat jij er gekke dingen mee op de muur loopt te verven.
 Bij mij werkte hij namelijk prima. Maar dat komt omdat jij er gekke dingen mee op de muur loopt te verven.  

de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
 de witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..

Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwastde witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..

Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver wegquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
 Thanks wel
 Thanks wel   

Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute
Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar inen gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden

.
 .

Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hèquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:
Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.

Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rangquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè
Beetje hetzelfde idee met de Action.

Jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang

Ik winkel d'r heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee
Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima

Echt, de dingen die je daar voor een prikkie kan kopen
 Echt, de dingen die je daar voor een prikkie kan kopen  Het heeft me al super veel geld gescheeld
 Het heeft me al super veel geld gescheeld  Dus dan kan het me niet schelen hoe druk het er is, of hoe rommelig het is
 Dus dan kan het me niet schelen hoe druk het er is, of hoe rommelig het is  

) maar de kwaliteit van de speakers op zich is bijzonder goed voor een Action-speaker. Bij het aansluiten van mijn Dingoo A320 kwam er toch wel erg mooi geluid uit
 ) maar de kwaliteit van de speakers op zich is bijzonder goed voor een Action-speaker. Bij het aansluiten van mijn Dingoo A320 kwam er toch wel erg mooi geluid uit  

.
. 

pfff nou ik heb een eigen huis en het is niet vooroorlogs maarre.. ik doe echt maar 1x per week stofzuigen hoor :p zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om vaker schoon te maken. Vriendlief werkt en ik studeer dus beiden hebben we niet bepaald tijd over.. Aan het einde van de week is het dan wel echt even nodig, maargoed, jammer dan. We zijn toch maar met zijn twee en krijgen nooit onverwacht bezoek. Als ik bezoek krijg gaat uiteraard wel even de stofzuiger een keer extra erdoor..quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Cherryblossom het volgende:
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi
Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')

Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.

Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?
 .
. 

Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.

Tarwequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?

Die kun je wel kopen bij de Lidl volgens mij?! Die hebben trouwens ook goede hydraterende creme ( van Cien). Ben laatst alleen bij de action geweest voor wat degelijke kleerhangers en wat keukengerei, blijft toch een winkel met mooie prijsjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.
Ik mis de Bella wattenstaafjes trouwens.

, ze hadden zeker nét een vrachtwagen vol nieuw spul gekregen
 , ze hadden zeker nét een vrachtwagen vol nieuw spul gekregen   

Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef joepie91 het volgende:
Christus
Ga ik fietslampjes halen bij de Action (niet die kleine, maar "ouderwetse" lampjes met 9 LEDs), kom ik thuis, werken ze allebei niet (eentje alleen als ik hem openmaak en op de lampjes druk). Ga ik terug naar de Action, krijg ik het advies om ze daar gelijk even te testen... ik maak de nieuwe lampjes open en de rode werkt wel, en de witte niet.
3 witte lampjes en 10 minuten verder had ik een werkend wit lampje. In totaal zijn er dus 4 van de 6 geteste lampjes kapot... over slechte batch gesproken...
Maar goed, gelukkig kon ik gewoon net zo lang nieuwe pakken tot ik een werkende had

niet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
 niet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha

Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat alle mooie kerstballen bij de action van glas zijnniet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
 ....en katbestendig.
 ....en katbestendig.  Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen.
 Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen.  

Dit waren die van 1.30 per stuk met 9 LEDs... de multiset was op (evenals de kleine lampjes met elastiekjes). Ik heb eerst ook de set gehad die jij noemt... die werkten op zich prima (tot ik ze kwijtraakte, maar ja) alleen was het een regelrechte hel om de batterijen te vervangen aangezien ze zo ongeveer achter het printplaatje terechtkwamen. Iets te compactquote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.
Van het achterlichtje heb ik ook wel een paar uurtjes mogen genieten toen ie het plots niet meer deed. Het plaatje van de batterij was losgeschoten en het ding deed het dus niet meer. Was makkelijk opgelost, maar slordig is het wel natuurlijk.

ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijn....en katbestendig.
Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen.

quote:Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
Morgen even de kleinste fietslampjes halen voor de hondjes. Doe ze aan een tuigje zodat ik mijn honden niet kwijtraak in het donker als ze niet aan de lijn lopen...tja hondjes van 20 cm hoog en nog geen 3 kg zwaar raak je kwijt in het donker, zeker als er eentje bijna helemaal zwart is.
 Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool
 Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool   

Resultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme
 Resultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme  

he sh*t! vandaag ook geweest, weeeer vergeten voor die sloffen te kijken! het was ook zo druk dat ik al moeite had om het hoognodige niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Ook weer even naar de action geweestResultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme
 haha
 haha

quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor ruim 28 euro troep gehaald
lekker veel overknee sokken, die waren ook nog eens in de aanbieding
2 sjaaltjes, een setje boxers voor mah boyfriend, hemdjes, sintpapierthee en 4 dozen hele leuke kerstkaarten

Zelf de komma plaatsenquote:

Ohquote:

Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?
Ik heb hetzelfde probleem! Onze kat mept de ballen ook uit de boom, liefst allemaal. Kom je weer in de kamer 's morgens kun je eerst de boom weer opnieuw indelen.. Dus ik ben ook maar voor plastic gegaan

Pas wel op dat niemand je hond aanziet voor een fiets en hem/haar steelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Syrena het volgende:
[..]

haha
 haha 

de blokker hier heeft bijna alleen maar glazen ballen juistquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.
 of heule dure
 of heule dure ik merkte vooral dat een plastic piek moeilijk te vinden was/is
 ik merkte vooral dat een plastic piek moeilijk te vinden was/is 

ja hoor ze hebben gwone ballonnen en van die figuurdingen (van die lange). ik heb volgens mij (weet niet 100% zeker moet ff zoeken dan) nog wat balonnen met '50' erop over (mijn mama was in de zomer 50 geworden en deze had ik toen via marktplaats gekocht), als je ze wilt moet je maar even een berichtje sturen dan stuur ik ze naar je op..quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?

Ik weet wat je zoekt maar helaas heb ik ze bij de Action nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.

Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.

Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
 Misschien is dat wat je zoekt?
 Misschien is dat wat je zoekt?  

Goeie tip! Zit bij mij om de hoek, dus vandeweek ff checken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?
Klinkt goed, dus toch maar weer een tripje naar de action plannen. Wát vervelendquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistMisschien is dat wat je zoekt?

Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?

maar geen ballonnen met 50 erop (ook niet bij action trouwens)! die heb ik toen op marktplaats op de kop getikt voor weinigquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.

Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef MaLo het volgende:
Ik weet dat de Action mokken en bekers heeft. Zijn er ook theeglazen? Denk het toch wel?

Ik ga ook vanmiddagquote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben
 . Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen
. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen  

Deze week zijn de kleine kerstballetjes ook in de aanbieding, dus een goed moment om te gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga ook vanmiddag. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen

ja theeglazen hebben ze, volgens mij gewoon 1 soort.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |