Speeddaten? Echt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar ging ik laatst wel speeddaten!Maar nee. De mijne is daar niet.
Oh.. Welke is dan wel de jouwe?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar ging ik laatst wel speeddaten!Maar nee. De mijne is daar niet.
neem een kop koffiequote:
dat wisseltquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over boodschappen doen?![]()
Ik sta meestal binnen 20 minuten weer buiten.. De rest van de AH is koel, dus dat verhaaltje gaat niet opquote:
Chill even ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hier NU weg.![]()
Zielig gedoe van hem. Klootzak heeft het aan zichzelf te danken
Mijn koffie wordt verkracht met melkquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Evie's Koffie..![]()
En je klinkt niet enthousiast..
Ik wil ook een x speeddaten. Of meedoen aan take me out.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Speeddaten? Echt?![]()
Lijkt me echt afschuwelijk
lijkt mij ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Speeddaten? Echt?![]()
Melk in je koffiequote:
Kaas begint al halverwege dat eiland hè... Twee stappen naar rechts en daar staat het koffieautomaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer jongen meer. Met 2 stappen ben je bij de taart
take me out dat nooitquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook een x speeddaten. Of meedoen aan take me out.
2 Meiden die ik ken deden mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijnes wordt ook verkracht met melk, behalve als ik een dubbele espresso neem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn koffie wordt verkracht met melk
En het is altijd fijn om een kruisverhoor te krijgen en veroordeelt te worden door volledig burgerlijke mensen, maar misschien is mn neefje er ook
![]()
Het was vooral grappig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Speeddaten? Echt?![]()
ik ken er een die deed mee aan take me outquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 Meiden die ik ken deden mee.Lijkt me afschuwelijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot een paar maanden geleden ook, nu lust ik hem alleen nog maar met
mweh beetje vleeskeuren en iedere kerel afwijzenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 Meiden die ik ken deden mee.Lijkt me afschuwelijk.
Haha. Ergens in 010!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Welke is dan wel de jouwe?
Als vrouw lijkt me Take me out niet zo'n probleem... Maar als man... Je word compleet afgezeken. Vaak zie ik hele normale gozers voorbij komen, met leuke hobby's en interesses en die worden dan compleet afgefikt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |