Dat zeggen ze allemaal, en aan het eind van de dag ligt de vloer vol troepquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik wilde net zeggen zolang je de OP er maar in gooit.
Houden zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
het zegt me geen ene donder om eerlijk te zijn
Oh tof, dan loop ik ook nog achter wat dat betreft. Ik ben nu toch wel blij dat ik bij een bedrijf werk waar ITIL niet gebruikt wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn foundation v2 = easy. 2 dagen leren en ik was er klaar voor. Maar een of andere britse debiel is erop losgegaan en heeft v3 bedacht, met allemaal onlogische management structuren.
Zijn er ook mensen die dat met koude melk eten danquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt, met warme melk en suiker.
Koude yoghurt en een half pak suiker... Volgens m'n oudeheer dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De enige manier om Brinta goed eetbaar te makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh jazeker. Op zich best te doen hoor! Wordt alleen zo klonterig vind ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die dat met koude melk eten dan
Ik vroeger.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die dat met koude melk eten dan
Je kunt je binnen opwarmen met een gratis kopje koffie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Is mijn tosti al klaar?Of moet ik alsnog nu naar de AH.
Ja he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |