Oh ja...Goed punt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt je binnen opwarmen met een gratis kopje koffie!
En dan weer verkoelen als je de kaas en ham pakt bij het koelvakquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt je binnen opwarmen met een gratis kopje koffie!
Koffie?quote:
Wow. AH. Je denkt ook aan alles!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan weer verkoelen als je de kaas en ham pakt bij het koelvak
Nee dan doe je het verkeerd! Je pakt eerst alle koeling producten, en dán ga je pas koffie pakken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan weer verkoelen als je de kaas en ham pakt bij het koelvak
Bij mij in de AH ben je sneller bij de koffie dan bij de kaasquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dan doe je het verkeerd! Je pakt eerst alle koeling producten, en dán ga je pas koffie pakken!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hier NU weg.![]()
Zielig gedoe van hem. Klootzak heeft het aan zichzelf te danken
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt, met warme melk en suiker.
Mijn AH eerst kaas dan koffie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij in de AH ben je sneller bij de koffie dan bij de kaas
Huh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hier NU weg.![]()
Zielig gedoe van hem. Klootzak heeft het aan zichzelf te danken
Hee...misschien komen wij wel bij dezelfde AH!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij niet.. Wel sneller dan bij de Melk, trouwens.. Maar dan loop ik gewoon weer terug..
Het scheelt 2 stappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij in de AH ben je sneller bij de koffie dan bij de kaas
dan bederft het snellerquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dan doe je het verkeerd! Je pakt eerst alle koeling producten, en dán ga je pas koffie pakken!
Ik werk er 4 dagen per week, herken nu de meeste mensen wel die gaan koffie leuten bij de AH.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij niet.. Wel sneller dan bij de Melk, trouwens.. Maar dan loop ik gewoon weer terug..
Daar ging ik laatst wel speeddaten!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouwe is toevallig ook die ene bij de Stroom?
Ik had het slimme plan opgevat om de IT wereld te verlaten en mij meer op management/consulting te gaan storten. Maar ik loop hier al kapot op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Houden zo
[..]
Oh tof, dan loop ik ook nog achter wat dat betreft. Ik ben nu toch wel blij dat ik bij een bedrijf werk waar ITIL niet gebruikt wordt.
Evie's Koffie..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx... even verder koffie leuten en zo even naar mn oma en opa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |