quote:Klopt. Ik heb echt een fijn lensjeOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Om over de kwaliteit maar niet te beginnen
quote:Die 100-400 zou ik ook nog wel willen hoorOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Om over de kwaliteit maar niet te beginnen
quote:Maar met een kvk nummer ben je toch sowieso een zzper?Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, gewoon voor m'n fotografie. Krijg wat opdrachten en die moet ik toch wel gaan verantwoorden op ten duur. En het is gewoon wel prettig om te hebben
quote:100-400L is toch echt fijnerOp maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb echt een fijn lensje
quote:Nee hoor, want die heb ik niet
quote:En straks gewoon de 1D3/4 aftrekken van de belasting natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, gewoon voor m'n fotografie. Krijg wat opdrachten en die moet ik toch wel gaan verantwoorden op ten duur. En het is gewoon wel prettig om te hebben
quote:Ik heb geen Ned. 2 Marjo, maar waar gaat de docu over?Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef -Marjo- het volgende:
Oh, er is nu een mooie documentaire op Ned 2 aan de gang. "Als de adem stokt" Mijn zoon is een van de jongeren die een jaar lang gevolgd is...
quote:Welke is jouw zoon dan, en het gaat dus over stotteren?Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef -Marjo- het volgende:
Oh, er is nu een mooie documentaire op Ned 2 aan de gang. "Als de adem stokt" Mijn zoon is een van de jongeren die een jaar lang gevolgd is...
quote:Op www.document.nl is het ook te zien...Op maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen Ned. 2 Marjo, maar waar gaat de docu over?
quote:In de documentaire Als de adem stokt volgt Barbara den Uyl zes jonge stotteraars in hun gevecht met hun handicap; thuis, op school en op groepstherapie bij logopediste Ilanda de Dood. Ook de succesvolle rockzangeres Miss Montreal die zelf ook stottert, speelt een rol in de film.
Naomi heeft als 13 jarige puber veel last van stotteren, maar er is weinig bekend over de oorzaak. Wat opvalt is dat ze er veel ouder uitziet dan ze in werkelijkheid is. Zou dat met haar stotteren te maken hebben? Maddy sprak als kind hele volzinnen vol grammaticale ingewikkeldheden. Daarna begon haar spraak te haperen. Ze is erg perfectionistisch en moet zichzelf leren accepteren. Jochem schaatst als de beste, maar als hij moet praten, struikelt hij over zijn woorden. Kevin is een teruggetrokken enigszins depressieve jongen. Hij stottert zo erg dat er soms minutenlang geen woord uit komt. Gelukkig heeft hij zijn keybord, waarmee hij eigenzinnige muziek maakt. Jochem en Kevin reizen af naar Waddinxveen, waar Pieter Frijters, de grondlegger van de nieuwe therapievorm ‘mind tuning’ hen onderhanden neemt. Zal hij hen van het stotteren af kunnen brengen? Maddy en Naomi nemen back stage een kijkje bij Miss Montreal, de zangeres die door Slankie reclame en De Wereld Draait Door in één klap beroemd is geworden. Ze stottert behoorlijk, behalve als ze zingt. Met de meiden praat ze over hun gemeenschappelijke handicap. ‘Hebben j-jullie dat ook’? vraagt ze, dat je graag c-c-c-c-cola wil, maar dan toch maar s-sinas bestelt’?!
Als de adem stokt wordt uitgezonden i.h.k.v. Wereldstotterdag op 22 oktober 2010
quote:Kevin...Op maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke is jouw zoon dan, en het gaat dus over stotteren?
quote:Dat meisje heb ik eerder op tv gezien!Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Op www.document.nl is het ook te zien...
[..]
quote:Wow, echt bizar. Hij is echt heel lang stil, dan komt er een halve zin uit, en dan zit hij daarna weer helemaal vast zeker?
quote:nu is het een heel stuk minder. Hij heeft ook Niet meer het gevoel dat hij zichzelf weg moet cijferen omdat een ander iets langer moet wachten tot zijn zin afgemaakt is. Hij zit nu veel lekkerder in zijn vel. Doet de opleiding die hij wilt. Dat depressieve wat hij toen had is gelukkig weg.Op maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wow, echt bizar. Hij is echt heel lang stil, dan komt er een halve zin uit, en dan zit hij daarna weer helemaal vast zeker?
Hoe heeft hij het er zelf mee?
quote:Dat is mooi! Ik heb de documentaire niet helemaal afgekeken, dus het einde heb ik gemist. Hebben meer mensen zijn manier van stotteren? De paar mensen die ik ken die hebben alleen dat ze z-z-zo praten, niet dat ze heel lang stil zijn.Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
nu is het een heel stuk minder. Hij heeft ook Niet meer het gevoel dat hij zichzelf weg moet cijferen omdat een ander iets langer moet wachten tot zijn zin afgemaakt is. Hij zit nu veel lekkerder in zijn vel. Doet de opleiding die hij wilt. Dat depressieve wat hij toen had is gelukkig weg.
quote:checkOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
En straks gewoon de 1D3/4 aftrekken van de belasting natuurlijk.
quote:Wat ga je in Engeland dan precies doen? En hoe kom je aan zo'n opdracht?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef HMaster-II het volgende:hey D_A hoe gaat je toko heten? Ik dacht iets van.. "Dark_A Canon in- en doorverkoop VOF"
![]()
Ik mag straks ook weer foto's maken van een collega voor zijn column in een verzekeraarsmagazine.
En in december weer een lang weekend Engeland voor foto opdracht.
quote:Foto's maken tijdens een marktsimulatie spel voor dienstverlenende bedrijven.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je in Engeland dan precies doen? En hoe kom je aan zo'n opdracht?
quote:Wat voor bedrijf is dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto's maken tijdens een marktsimulatie spel voor dienstverlenende bedrijven.
En hoe kom je aan zo'n opdracht??? Gewoon werken bij het bedrijf dat het spel ontwikkeld heeft
quote:PhotoceroOp dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
hey D_A hoe gaat je toko heten? Ik dacht iets van.. "Dark_A Canon in- en doorverkoop VOF"
![]()
Ik mag straks ook weer foto's maken van een collega voor zijn column in een verzekeraarsmagazine.
En in december weer een lang weekend Engeland voor foto opdracht.
quote:Klinkt alleen als "Foto Zero"Op dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Photocero
Ben bezig met de site en vind het ergens wel een lekkere naam
quote:Past wel bij meOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klinkt alleen als "Foto Zero"Fotonul of te wel prutser.
goed gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |