Ik heb hem al een berichtje gestuurd voor de verdere afhandeling.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik scoorde 450, dat was echt fantastisch!!!
OT:
Ik vind dat deze game minimaal 200 euri's waard is. Waar is onze lieve koper Maxsz?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik scoorde 450, dat was echt fantastisch!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja trage shit:quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:40 schreef robbolo het volgende:
kapoet? Nevermind, duurde gewoon heeel lang.
quote:
Hoe eindigt ie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:22 schreef eleusis het volgende:
Deze gaem heeft me nachtelijk wakker gehoudenIk moest hem gewoon uitspelen.
Familie en vrienden zijn uitgesloten van de wedstrijd en hebben geen recht op enige mogelijke prijzen verbonden aan de wedstrijd als bepaald onder artikel 1.3aquote:
Ochermquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Familie en vrienden zijn uitgesloten van de wedstrijd en hebben geen recht op enige mogelijke prijzen verbonden aan de wedstrijd als bepaald onder artikel 1.3a
Je bent gewoon jaloers!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Familie en vrienden zijn uitgesloten van de wedstrijd en hebben geen recht op enige mogelijke prijzen verbonden aan de wedstrijd als bepaald onder artikel 1.3a
Dat is waar. Ik haal de 270 maar net. Waarom speel ik dit uberhaupt nog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers!!
Btw al 380 gescoord!
Ik neem het mee voor de volgende versiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Grrommit het volgende:
Ja maar dit is gemeen! want mensen met trage computers hebben voordeel. Ik vind dat hier de score op aangepast moet worden.
En ja ik ben jaloers. ik kom niet verder dan 230![]()
quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/swfcabin/domains/swfcabin.com/public_html/open/view.php on line 18
Not connected : Too many connections
dat is echt een goed idee. Dit als background music :quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:18 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hey SF, zou je niet wat geluiden er in kunnen stoppen?
Of een muziekje ofzo?
Muziek heb ik door de haast idd over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:18 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hey SF, zou je niet wat geluiden er in kunnen stoppen?
Of een muziekje ofzo?
Wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
dat is echt een goed idee. Dit als background music :
quote:Dan kan het paard door de hekken maar wordt hij steeds dikker als hij hooi eet.Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef ZoutenStickje het volgende:
nou niet aan een dood paard gaan lopen leuren.
quote:Laat de ideeën maar aan je vriend over.Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kan het paard door de hekken maar wordt hij steeds dikker als hij hooi eet.
Is dat niets?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laat de ideeën maar aan je vriend over.
quote:Ik vind het eigenlijk wel een awesome idee. Daan raakt ie juist eerder het hek aan naarmate het meer een sugar lee hooper look-a-like wordt en wordt het nog moeilijker. Eindelijk weer een game waar skills voor nodig zijn na jaren van EA games verloederingOp donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan kan het paard door de hekken maar wordt hij steeds dikker als hij hooi eet.
Is dat niets?
quote:Zie sigOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een awesome idee. Daan raakt ie juist eerder het hek aan naarmate het meer een sugar lee hooper look-a-like wordt en wordt het nog moeilijker. Eindelijk weer een game waar skills voor nodig zijn na jaren van EA games verloedering
quote:Niet?
quote:Ik, als groot fan van de franchise, wil graag de volgende punten aandragen:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb je lijst met wensen en kritiek via de PM ontvangen.
- Inloggen
- Berichten naar elkaar sturen
- Enz
Ik ga na de DDW eens goed er voor zitten om een vervolg te maken
Bedankt voor je input. Kan ik wellicht al een aanbetaling krijgen voor de tot nu toe gedane arbeid?
Mvg,
SF.
En lukt het wes?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga het ook nog maar eens proberen, kutspel.
Ik ben beroofd van de 450 puntenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |