quote:
Geheel toevallig was ik net begonnen met studeren in 1994 en had ik als 'bewegend behang' de tv aan en het geluid van DE race op Imola aan alsachtergrond geluid. Ik mocht thuis nooit F1 kijken: verspilling van brandstof, rubber en motoren, "rij je zelf maar kapot", het waren allemaal uitspraken van mijn vader, die veul liever voetbal keek (met het bijbehorende "Schiet dan toch! Oooeehhh."

) .
Dus toen ik op mezelf ging wonen, en dus ook zelf de afstandsbediening mocht bedienen, tja: dan zap je nog wel eens ergens langs. In dit geval Formule 1. En nieuwsgierig als ik ben, wilde ik dan wel weten WAT er nou zo erg was aan die verkwistende 'sport'.
En ja, net DAT weekend had ik de tv aan. Met Olav Mol als commentator, lekker geluid bij het leren: dat werkte bij mij altijd goed.Totdat ik ineens soort stilte hoorde, de gierende banden waren er niet meer. Ik weet niet meer precies of ik de race keek, of de kwalificatie, maar als ik het terug haal nu, was het de race. Er werd door het journaille de dood van de dag ervoor weer in herinnering geroepen, en dat was dus Ratzenberger. Plus de crash van Rubinho Barrichello.
"Zou het dit keer wel of niet goed aflopen?? Toch niet TWEE doden in 1 raceweekend???"
Ik kreeg het er koud van - letterlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@