abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87664231
Hey Iedereen

Ben hier niet zo vaak dus heb geen idee of iemand dit al gepost heeft:
Voor alle speedfreaks, hou in de gaten wanneer de nieuwe docu-film van Senna uitkomt.
Hij is nu uit in Japan, en ik hoop dat ie snel richting Europa gaat (of snel ergens een torrentje online is)

!

Dit is een must see voor iedereen, ook voor niet formule 1 fans. Ik denk dat ik een extra setje regenbanden meeneem naar de bioscoop, om mijn tranen op te vangen ;)
pi_87664429
Er is toch al zo een docu uit over Senna?

Al jaren. Dus ik heb geen idee wat deze nou zo speciaal maakt eik.

Ik ga hem wel kijken overigens :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87664946
Ik heb een preview gezien.
Dit is een "must see" docu.
Danku.
pi_87664979
Genoeg docu's over Senna, tributes, how the crash killed him enzovoorts.

Maar om Katt Williams te quoten, this shit right here nigga, this shit right here nigga, this shit?
This shit is called the ultimate definitive Senna docu ever made.
Met huilende japanse commentatoren enzo

pi_87665165
Preview werd overigens besproken door Jeremy Clarkson, Hij betitelde het ook als een must see.
pi_87665237
Ja ik heb het ook van Top Gear 1505 was het?
Kippevel om de 10 seconden :)
pi_87665434
En waarin verschilt deze dan met The official tribute to Senna? :)
vosss is de naam,
pi_87665557
Hier is meer moeite voor gedaan ;)
pi_87665622
Ik vraag het me af :)
vosss is de naam,
pi_87666207
Naja in ieder geval, ik post het hier omdat ik denk dat het zeker het bekijken waard is. Samen met je vriendinnetje ofzo.
pi_87666255
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef vosss het volgende:
Ik vraag het me af :)
Kijk nou maar, en vertel daarna wat je er van vond.
pi_87666441
Ge-editte post

[ Bericht 78% gewijzigd door WeGaanNaarDeKlote op 19-10-2010 17:23:23 ]
pi_87707097
Het lijkt wat op spam, dit topic... Heb je aandelen in de filmmaatschappij ofzo? ;)

P.S. Gratis tip: Het plaatsen van tips/links/enz. naar illegaal te verkijgen zaken, is verboden volgens de FOK!policy. Je krijgt er een ban voor. Dus beter via PM doen.
Mss wil je je posts nog editen WeGaanNaarDeKlote? :P

Maar dank voor de tip van de docu :Y Ik ga het in de gaten houden!

Ander vraagje:
Iemand nog de originele cd's van A Tribute to Ayrton Senna uit 2004? Die heb ik achtergelaten bij m'n vriend toen het uit ging. Ik vind het nog zonde dat ik ze niet meegejat heb :( Hmpf, grm.

Ik kan helaas geen 20,- excl. verzendkosten neerleggen...
edit: en ik zie dat het alleen 2e-hands te krijgen is ook nog bij bol.com :')
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_87707657
Ik heb die dvd's nog Sally

Ik zal eens kijken van het weekend of ik die kan uploaden naar usenet.

Moet ik even uitvogelen hoe dat ook alweer ging, want dat is al lang geleden dat ik iets geupload heb.
vosss is de naam,
pi_87707677
Ow wacht, die heb ik niet, ik dacht dat je het over de DVDs had :@
vosss is de naam,
pi_87708243
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef vosss het volgende:
Ik heb die dvd's nog Sally

Ik zal eens kijken van het weekend of ik die kan uploaden naar usenet.

Moet ik even uitvogelen hoe dat ook alweer ging, want dat is al lang geleden dat ik iets geupload heb.
Dat er dvd's uit 2004 zijn, had ik ook net gezien :Y :) Ook wel interessant :Y :9 :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb graag dingen origineel, er zit een heel boekje bij met verhaal. Zo ook bij deze dvd's, neem ikaan?
pi_87720499
Dit is geen spam
pi_87739073
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is geen spam
Knipoogje staat erbij he ;)

Maar ehm, vosss: PM me anders even over die dvd's. Dit weekend ben ik niet veel online,maar ik spiek wel op het forum voor de FOK! Voetbalmanager plus de FOK! Formule 1-manager. Ik moet wel vroeg op voor de Grand Prix van Zuid-Korea om te kijken (verslaan doe ik niet dit keer) maar nu met een logeetje dat uitgelaten moet worden, zal dat vroeg opstaan toch wel moeten :')
pi_87766562
Keek iemand van jullie toevallig F1 in 1994??
pi_87815944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Geheel toevallig was ik net begonnen met studeren in 1994 en had ik als 'bewegend behang' de tv aan en het geluid van DE race op Imola aan alsachtergrond geluid. Ik mocht thuis nooit F1 kijken: verspilling van brandstof, rubber en motoren, "rij je zelf maar kapot", het waren allemaal uitspraken van mijn vader, die veul liever voetbal keek (met het bijbehorende "Schiet dan toch! Oooeehhh." :P) .

Dus toen ik op mezelf ging wonen, en dus ook zelf de afstandsbediening mocht bedienen, tja: dan zap je nog wel eens ergens langs. In dit geval Formule 1. En nieuwsgierig als ik ben, wilde ik dan wel weten WAT er nou zo erg was aan die verkwistende 'sport'.

En ja, net DAT weekend had ik de tv aan. Met Olav Mol als commentator, lekker geluid bij het leren: dat werkte bij mij altijd goed.Totdat ik ineens soort stilte hoorde, de gierende banden waren er niet meer. Ik weet niet meer precies of ik de race keek, of de kwalificatie, maar als ik het terug haal nu, was het de race. Er werd door het journaille de dood van de dag ervoor weer in herinnering geroepen, en dat was dus Ratzenberger. Plus de crash van Rubinho Barrichello.

"Zou het dit keer wel of niet goed aflopen?? Toch niet TWEE doden in 1 raceweekend???"

Ik kreeg het er koud van - letterlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87816034
Dus echt dank voor de tip van deze docu, ik ben erg benieuwd :Y :@
pi_87817855
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ik rende als 8 jarig mannetje naar de tv toe, omdat ik het vergeten was en nog even snel wilde kijken voordat ik ergens naartoe moest. Dat was een half rondje voor het gebeurde. Toen nog een uur gekeken in plaats van de 5 minuutjes. Volgens mij vergeet ik die dag nooit meer :P
pi_87862593
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef Sally het volgende:
Dus echt dank voor de tip van deze docu, ik ben erg benieuwd :Y :@
Graag gedaan.

Waar ik van schrok als 11 jarige in 1994 was het levenloze hoofd van Ronald Ratzenberger.
De crash van Barrichello begon weer te dagen vele jaren later op youtube, wat ging die gast hard de hekken in!!! Niet gezond.
De Tamburello bocht was evil, de rijders wisten dit en het was "up to them" hoeveel gas ze daar durfden geven. Met alle ontwikkelingen op downforce-gebied in combinatie met een paar hobbels en de verlaagde bandenspanning na enkele rondjes achter een te langzame pace-car, was het doemscenario compleet.
Wie vliegt er af? de gast die het meeste gas durft te geven :(

De reden voor de pace-car:

[ Bericht 10% gewijzigd door WeGaanNaarDeKlote op 23-10-2010 13:53:16 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:14:41 #24
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_88040034
Het zou de eerste GP zijn die ik ooit zag. Olav Mol had ook meteen door dat het menens was.

quote:
"En Senna gaat eraf! Ayrton Senna schiet eraf! Op een volgaspositie gaat Ayrton Senna radeloos rechtdoor! Mijn god, wat gebeurt hier allemaal?"
Ik kreeg meteen kippenvel.
pi_88040341
Dat was wel kippenvel momentje ja ;(
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')