Dat is jouw mening. Ik vind niet dat je mensen hun recht op voortplanting weg mag nemen als zij niet met hun volle verstand kunnen aangeven of dit is wat zij werkelijk willen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:31 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze in een vlaag van verstandsverbijstering zwanger worden of iemand zwanger maken.
Hier spelen grotere belangen dan wat zij wel of niet werkelijk willen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind niet dat je mensen hun recht op voortplanting weg mag nemen als zij niet met hun volle verstand kunnen aangeven of dit is wat zij werkelijk willen.
Het blijft een afweging inderdaad. Met voors en tegens. Ze worden alleen gelokt met een paar honderd euro en ik weet niet of ik dat wel zo ethisch vindt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:31 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze in een vlaag van verstandsverbijstering zwanger worden of iemand zwanger maken.
Ik vind het alternatief veel onethischer, en nog duurder ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het blijft een afweging inderdaad. Met voors en tegens. Ze worden alleen gelokt met een paar honderd euro en ik weet niet of ik dat wel zo ethisch vindt.
Dus jou onwelgevallige bevolkingsgroepen dienen financieel gestimuleerd te worden zich niet meer verder voort te planten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:40 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Ik vind het alternatief veel onethischer, en nog duurder ook.
Zeker weten. Maar eigenlijk iedereen zoals ik al zei, deze planeet is gevaarlijk overbevolkt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus jou onwelgevallige bevolkingsgroepen dienen financieel gestimuleerd te worden zich niet meer verder voort te planten?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Verbazingwekkend idd. Moord en brand als iemand misschien het heilige recht om zich te mogen voortplanten ontzegd zou worden, moord en brand zelfs als iemand misschien de hulp bij het voortplanten niet meer gefinancierd zou krijgen door de overheid (zie de topics over de plannen om nog maar 1 IVF-behandeling te vergoeden ipv 3), maar die moord en brandschreeuwers zie ik niet op het Binnenhof liggen om fatsoenlijke zorg voor verwaarloosde kinderen af te dwingen.
Het gaat hier om een vrijwillige sterilisatie, een particuliere transactie waar geen dwang bij zit en waar ook de overheid niet bij betrokken is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:22 schreef Nickolast het volgende:
Ziek. Dat die junks geen kinderen krijgen ala. Beetje schraal dat je weet dat zo'n junk ze eigen moeder nog zou verkopen voor 209 euro, dus niet echt een doordachte keuze waarschijnlijk.
Wat ik eigenlijk enger vindt is dat zodra zo'n deur open is, hij niet meer dicht gaat denk ik. Ze kunnen het dus zometeen gaan doorvoeren naar pedo's, mensen met een psychische stoornis en uiteindelijk iedereen die ook maar iets crimineels gedaan heeft.
Hehe, die nickname. In dit topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet met hun volle verstand en daar gaat het hier om.
Mee eens, daarom in eerste instantie graag geboortebeperking voor de risicogroepen (Junks, psychiatrisch patienten, gehandicapten en criminelen). Is dat niet voldoende dan een betere maatschappelijke discussie over geboortebeperking.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar eigenlijk iedereen zoals ik al zei, deze planeet is gevaarlijk overbevolkt.
Als je het zo ziet, ben ik het wel met je eens. De aarde is absoluut beter af zonder mensen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar eigenlijk iedereen zoals ik al zei, deze planeet is gevaarlijk overbevolkt.
En gelukkig is de wet heel flexibel en kan je mensen heel makkelijk criminaliseren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mee eens, daarom in eerste instantie graag geboortebeperking voor de risicogroepen (Junks, psychiatrisch patienten, gehandicapten en criminelen). Is dat niet voldoende dan een betere maatschappelijke discussie over geboortebeperking.
maar een kind nemen mogen ze welquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind niet dat je mensen hun recht op voortplanting weg mag nemen als zij niet met hun volle verstand kunnen aangeven of dit is wat zij werkelijk willen.
daarom pleit ik ook voor de koppeling van stemkeuze aan belastingtarief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus jou onwelgevallige bevolkingsgroepen dienen financieel gestimuleerd te worden zich niet meer verder voort te planten?
Ze zouden het dan ook voor iedereen moeten aanbieden en niet alleen voor junks. Genoeg mensen die voor 200 euro hun zaakje door laten knippen. Graag wel met de handtekening onder een verklaring dat het de komende 10 jaar niet meer teruggedraaid kan worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Woodsman het volgende:
Maar eigenlijk iedereen zoals ik al zei, deze planeet is gevaarlijk overbevolkt.
Wil je meteen een kamp voor ze inrichten of is dat iets te hard van stapel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:03 schreef italoni het volgende:
[..]
daarom pleit ik ook voor de koppeling van stemkeuze aan belastingtarief.
als mensen zoals jou alle tokkies in stand willen houden dan betalen jullie daar maar voor en wij niet
Wat dat is een feit he, elke drugsgebruiker woont in een uitgewoond krot..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef italoni het volgende:
[..]
idd, een kind laten opgroeien in een huis zonder interieur en verwarming, zonder voedsel, een stabiele omgeving en spuitende ouders is veel beter
Dit is complete nonsens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Woodsman het volgende:
[..]
als een drugsgebruiker die 200 euro aanneemt en zich laat sterilliseren dan zegt dat wel wat over zijn situatie ja....quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat dat is een feit he, elke drugsgebruiker woont in een uitgewoond krot..
Oh prijs de dag dat jij naar buiten mag..
Je bent bekend met het feit dat een spuitjunk zijn moeder en oma nog zou verkopen voor 209 euro, zonder er bij na te denken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef italoni het volgende:
[..]
als een drugsgebruiker die 200 euro aanneemt en zich laat sterilliseren dan zegt dat wel wat over zijn situatie ja....
prijs de dag dat jij leert denken....
Dat hij geen kinderwens heeft jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef italoni het volgende:
[..]
als een drugsgebruiker die 200 euro aanneemt en zich laat sterilliseren dan zegt dat wel wat over zijn situatie ja....
prijs de dag dat jij leert denken....
ja dat weet ik ik ging dan ook in op een of andere idioot die dacht dat normale junks er zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat een spuitjunk zijn moeder en oma nog zou verkopen voor 209 euro, zonder er bij na te denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |