quote:Als ik werk zie ik jouw werk.Op zondag 24 oktober 2010 11:10 schreef PierreTT het volgende:
Goeiemorgenalweer aan het werk vanaf 7.30
quote:Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar een keer langs, gratis koffie
quote:Het hoeft niet hoorOp zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.
quote:Ook koel...Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Oh prima, moet je volgende keer even zeggen, dan zwaai ik evenOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ook koel...
Als jij op dat balkondak gedoe van het hoogste gebouw gaat staan zie ik jou. (als ik daar ben)
quote:Deze keer wel lunch bij meOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?
quote:Mjah probleem is: ik praat er alleen over als ik gedronken heb. Voor de rest hoor je me er eigenlijk nooit over.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:47 schreef Tegan het volgende:
Je moet doen wat je zelf wil. Zegt je gevoel dat je er nog niet klaar mee bent dan moet je gaan. Anders gewoon laten gaan.
quote:thanks. Denk vooral dat ik er nooit over gehad heb omdat ik nooit verwacht had dat ik nabestaande zal tegen komen. Bedoel: Hoe groot is die kans dat zo iets gebeurd ?Op zaterdag 23 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Beste remedie is en blijft -voor de meeste dan iig- dingen van je af praten...
Wat je er zelf uiteindelijk mee gaat doen is jou eigen keuze.. Persoonlijk, zou ik, omdat je het blijkbaar nog niet hebt afgesloten, er op in gaan, kan meer goed dan kwaad doen denk ik...![]()
Maar nogmaals, is je eigen keuze, en als het niet lekker voelt, zeker niet doen...
quote:Staat raar omschreven in mn verhaal (de alcohol) maar ik zal het idd niet van haar afhankelijk laten. Ook omdat ze zelf toch al een vriend enzo heeft. Maar jah, ze heeft ergens wel gelijk. Je wilt een leuke gezellige avond, en dan komt tegen het einde toch die wending. Door haar opmerking ben ik er wel over gaan nadenken hoe het komt dat we het er geregeld over hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Guard het volgende:
Je moet het sowieso niet laten afhangen van die meid wat je wel of niet doet.
quote:ja maar die zijn standaard later wakker, kunnen uitslapen en en en ....Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En de studerende wens je geen goedemorgen?. Zo op weg naar Tilburg met de auto
.
quote:
quote:Have a good NightOp maandag 25 oktober 2010 08:59 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen.. ik ga nu slapen. Weltrusten
quote:Bij ons is coffeeexpress ofzo net langs geweest.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef Guard het volgende:
zo koffieapparaat doet ut hier weer, tijd voor mijn doppio
quote:Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Alloa
quote:Ben ik een keer vroeg uit bed!Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Vroeg ?
quote:Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Nee, want moest vanmorgen eerst:Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Laat me raden ... 10:00 ?
quote:Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnenOp maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
O en Auto: Jij bent ook een luie student
quote:Das laat
quote:Ok, dus nu geen studentOp maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnen
quote:pffft,Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan was ik later mijn bed uit
quote:ik om 22:00
quote:Dus daar zit die kwekerijOp maandag 25 oktober 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen zat ik op zolder te roeien.
(Ja wij hebben een groot meer op zolder.)
quote:Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:NeuhOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissenOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ssst, niet doorvertellen dat ik een illegale forel kwekerij op zolder heb!
quote:Vooruit.Op maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Neuh
Doe je maar in het weekend
[..]
Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissen
quote:Mooi, geregeld, bij deze: elke week vismeet
quote:Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
quote:maar in het weekend is het zonde van de tijd ?Op maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |