quote:Vermist in de omgeving Apeldoorn Zuid : Szarik
Deze zwarte reu van ongeveer 50 cm hoog is vanavond ontsnapt ter hoogte van de Shell/ Mc Donalds aan de Lange Amerikaweg in Apeldoorn.
Het is een hond die geadopteerd is uit Polen, en was nog niet eens een paar uur in Nederland. Hij is nog een tijdje gezien in de omgeving van de Mc Donalds / Shell, maar daarna niet meer. Mogelijk is hij in de wijken in de buurt gesignaleerd.
Szarik zal door alle indrukken angstig zijn en daardoor misschien moeilijk te pakken. Wel is het een hele lieve hond.
Heeft u Szarik gevonden, gezien of denkt u hem te hebben gezien, neem dan alstublieft contact op met:
Dutchy Adoptions
Tel: 075 - 771 56 57 Mail: info@dutchyadoptions.com
Deze mensen zelf,quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:22 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoe kan het dat hij zomaar is verdwenen? Wie hadden hem geadopteerd?
Als dit gemeend is graagquote:Op maandag 18 oktober 2010 03:29 schreef kleinuuh het volgende:
Nou ik kom er zometeen langs, dus ik zal even rondkijken in die weilanden daar!
Als je 5 dorpen verderop had gewoond, was je gaan zoeken morgen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:36 schreef Stali het volgende:
Wat een lieve snorremans.
Woon erg ver van Apeldoorn maar ben benieuwd of de hond gevonden wordt.
Waarschijnlijk zou ik nu al gaan zoeken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als je 5 dorpen verderop had gewoond, was je gaan zoeken morgen?
Ik vraag me dit ook wel eens af. Dat gewoon ergens gaan liggen acht ik nogal onwaarschijnlijk, maar ik vraag me ook af of ze in een bepaalde straal blijven met zoeken of echt steeds verder gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:35 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat acht je het meest waarschijnlijk? Dat een hond dan maar doelloos gaat rondlopen door een omgeving of dat hij op een gegeven moment maar gaat liggen of vooral in een klein gebiedje 'rondjes' loopt?
Dank je Greys.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog even wat meer info en foto aan de OP toegevoegd.
Je weet nooit.
Dat is slim.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb 'm ook even hier gemaild, in het Apeldoorn topic: Apeldoorn #13: waar de branden door gaan
Ik vroeg me net af hoe het ermee stondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:27 schreef vronie het volgende:
Ik heb een Email verstuurd naar,met de vraag of Szarik is gevonden
http://www.dutchyadoptions.com/
Omdat de oproep op marktplaats,niet meer actief is.
Anders misschien een idee Hart in actie of een dergelijk programma aan te schrijven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:27 schreef vronie het volgende:
Ik heb een Email verstuurd naar,met de vraag of Szarik is gevonden
http://www.dutchyadoptions.com/
Omdat de oproep op marktplaats,niet meer actief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |