quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Was dat niet die rit waarin Vino zo machtig finishte?
Stand deel 2068quote:
Marcootjequote:
Waar?quote:Voor de tweede keer dit jaar heeft er brand gewoed in het hoofdkantoor van de Rabobank in. Korte tijd was er brand op meerdere verdiepingen van het gebouw. Op de negende verdieping in de linkertoren ontstond eerder op de dag ook al een brandje, meldt de brandweer.
Stand deel 2068quote:
quote:
Stand deel 2068quote:
Stand deel 2068quote:
Mijn eerste was dat ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
de game boy die ik had was zwart/wit
Respect, niks om je voor te schamen.quote:
je lijkt m'n broertje wel, net zo'n idiootquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Golden Earing
Ach joh, ik weet ook alles van dat eerste spel nog, alle 151 Pokémon, de heflt van de aanvallen, etc.
Die eerste 151 ken ik ook nog (dankzij Pokemon Yellowquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Golden Earing
Ach joh, ik weet ook alles van dat eerste spel nog, alle 151 Pokémon, de heflt van de aanvallen, etc.
Respect voor jouw broertje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef Yankee het volgende:
[..]
je lijkt m'n broertje wel, net zo'n idioot
Ik heb silver ook nog gedaan, en ik denk dat ik nog eenderde van die Pokémon weet ofzo. Maar veel verder dan dat is niet cool meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Die eerste 151 ken ik ook nog (dankzij Pokemon Yellow), daarna eigenlijk niks.
Stand deel 2068
1 Theebag
6 Yankee
6 Flitspaal
3 lubje25
4 InTrePidIvity
1 Mr.Jorn.
5 Quyxz_
1 De_Hertog
2 Lutte
4 Pepersaus
2 tomtomaat