Jij snapt er echt niks van hè? Soms denk ik wel eens dat je een ordinaire kloon bent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo gaat dat (helaas) al lang niet meer.
Al jouw reacties zijn dus één grote HOAX.
Serieus, hoor. Het is juist nergens op gebasseerd dat `het papieren treinkaartje´ zou verdwijnen. De dag dat ik niet meer met een papieren treinkaartje met de trein kan reizen, mag jij mij erop wijzen in dit topic. Die dag zal serieus nooit komen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Walgelijke vereenvoudiging van de werkelijkheid. Een bewering die je niet eens kan staven.
Nee, ik ben geen kloon. Ook al zovaak uitgelegd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Jij snapt er echt niks van hè? Soms denk ik wel eens dat je een ordinaire kloon bent.
niettus ik ken zijn vader en die zit daadwerkelijk langs het spoor op een knopje te drukkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo gaat dat (helaas) al lang niet meer.
Al jouw reacties zijn dus één grote HOAX.
Hoe verklaar jij dan dat ze in bepaalde regio's de strippenkaart al af gaan schaffenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus, hoor. Het is juist nergens op gebasseerd dat `het papieren treinkaartje´ zou verdwijnen. De dag dat ik niet meer met een papieren treinkaartje met de trein kan reizen, mag jij mij erop wijzen in dit topic. Die dag zal serieus nooit komen.
Het is nu twee tegen één, Sociosquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef -K03N- het volgende:
[..]
niettus ik ken zijn vader en die zit daadwerkelijk langs het spoor op een knopje te drukken
Voor de bus, tram en metro, ja. Niet voor de trein, hoor. Ook in Rotterdam kun je gewoon met een papieren treinkaartje met de trein reizen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoe verklaar jij dan dat ze in bepaalde regio's de strippenkaart al af gaan schaffen?
Geldt alleen voor het overige `OV´. Niet voor de trein.quote:Zo gauw de kinderziektes eruit zijn verdwijnt het papieren vervoersbewijs.
Het zit er wel aan te komen , je kan hier in de buurt al niet meer met een strippenkaart de bus inquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus, hoor. Het is juist nergens op gebasseerd dat `het papieren treinkaartje´ zou verdwijnen. De dag dat ik niet meer met een papieren treinkaartje met de trein kan reizen, mag jij mij erop wijzen in dit topic. Die dag zal serieus nooit komen.
Hier wel. Gelukkig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Het zit er wel aan te komen , je kan hier in de buurt al niet meer met een strippenkaart de bus in
Net zoals de dag nooit komt dat er geen koplopers met rode stoelen meer zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier ook. Prachtig, stap ik de bus snel uit. Gaan zij nog allemaal lopen ´uit te checken´.quote:
Waar baseer jij die tweedeling op?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor de bus, tram en metro, ja. Niet voor de trein, hoor. Ook in Rotterdam kun je gewoon met een papieren treinkaartje met de trein reizen.
[..]
Geldt alleen voor het overige `OV´. Niet voor de trein.
Dan is het bij deze twee tegen twee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is nu twee tegen één, Socios
Wij hebben allang bewezen dat jij zijn vader niet kent en dus geen uitspraak kan maken of hij nou wel of niet op een knopje drukt langs het spoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, allang bewezen dat je onzin praatte.
Heel ander verhaal. Bovendien heb ik de door jouw genoemde punten nooit beweerd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef Igen het volgende:
Net zoals de dag nooit komt dat er geen koplopers met rode stoelen meer zijn?
En net zoals de dag nooit komt dat foksilver verdwijnt?
etc.
Instappen gaat vele malen sneller.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier ook. Prachtig, stap ik de bus snel uit. Gaan zij nog allemaal lopen ´uit te checken´.Opstoppingen in de bus erbij.
komt omdat alle josti's niet snappen dat je ook gewoon van te voren kunt uitchecken en dat dat dus niet pas kan als de bus stilstaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier ook. Prachtig, stap ik de bus snel uit. Gaan zij nog allemaal lopen ´uit te checken´.Opstoppingen in de bus erbij.
Met apparaten die haperen, saldi die te laag zijn en `kaarten´ die in de bus nog eens moeten opgeladen worden zeker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Instappen gaat vele malen sneller.
Nee, maar je maakt van die punten wel net zo'n punt. Maar ga toch eens met de tijd mee! Check in met die OV-chipkaart, neem plaats op zo'n comfortabele nieuwe blauwe stoel in de trein, en ga ondertussen via de wifi lekker in de baggerlayout Fok! bekijken!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel ander verhaal. Bovendien heb ik de door jouw genoemde punten nooit beweerd.
dat is gewoon hetzelfde als die klapjosti's die bij de chauffeur nog eens een strippenkaart moeten kopen en dan 5 min bezig zijn met het geld uit hun portemonnee te pakkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Met apparaten die haperen, saldi die te laag zijn en `kaarten´ die in de bus nog eens moeten opgeladen worden zeker.
Socios gebruikt Silver.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, maar je maakt van die punten wel net zo'n punt. Maar ga toch eens met de tijd mee! Check in met die OV-chipkaart, neem plaats op zo'n comfortabele nieuwe blauwe stoel in de trein, en ga ondertussen via de wifi lekker in de baggerlayout Fok! bekijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |