Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
OV-Chipkaart sowieso![]()
Strippenkaarten en treinkaartjes. Daar wordt mee gereisd.
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.
He he , hier werd laatst een groep mensen geweigerd omdat ze geen chipkaart hadden maar een strippenkaart en daar word hier niet meer mee gewerktquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.
Dit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:22 schreef -K03N- het volgende:
misschien moet hij uitchecken als hij uitstapt , schijnt ook een hoop te besparen
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
OV-chipkaart. Ik hoop dat dat ding zo gruwelijk faalt.
Integendeel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En inderdaad gewoon met de auto gaan. Het OV is voor de zwakkelingen, de werklozen, de a-technische mensen, scholieren.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.
Logisch ook. Kutding, ik weiger met het OV te reizen, puur door die chipkaart.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.
Goed bezig! Ik reis ook niet met de OV-Chipkaart, wel in ´het OV´.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
Logisch ook. Kutding, ik weiger met het OV te reizen, puur door die chipkaart.
Strippenkaart is misschien wel beter dan de chipkaart maar ik vind het wel een stuk handiger , je hoeft er minder moeite voor te doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.
Mijn papa zet wissels om bij de NS, dus hij weet waar hij over praat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.
Nee ik heb het over jou. Iemand met enige waardigheid springt nog liever voor de trein dan "erin".quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ja. Op een heel schijnheilige manier. Ieder keer weer.
Leuk voor hem, maar dat heeft niets met de OV-Chipkaart te maken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn papa zet wissels om bij de NS, dus hij weet waar hij over praat.
Wordt verworpen. Bespottelijke opmerking.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee ik heb het over jou. Iemand met enige waardigheid springt nog liever voor de trein dan "erin".
Zit je nou te beweren dat mijn papa liegt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar dat heeft niets met de OV-Chipkaart te maken.
Die enkele keer in het jaar dat ik met het OV reis, dan is het ook met een papieren kaartje of een strippenkaart. Maar zeker niet met een chipkaart.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik reis ook niet met de OV-Chipkaart, wel in ´het OV´.
Wat ´ie beweert over de OV-Chipkaart klopt in ieder geval niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Zit je nou te beweren dat mijn papa liegt?
Je wordt zelf verworpen. Stiekem weet je dat ik weer eens gelijk heb.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Bespottelijke opmerking.
Jawel, dat klopt wel. Het is nog niet openbaar gemaakt, maar onder NS-personeel is deze komende maatregel wel bekend. Het is om meer mensen 'om' te krijgen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat ´ie beweert over de OV-Chipkaart klopt in ieder geval niet.
oh jawel hoor als hij ze niet omzet dan crasht er een trein en dan kunnen de mensen niet uitchecken en als ze de crash overleeft hebben krijgen ze een boete thuisgestuurd van de IB groepquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar dat heeft niets met de OV-Chipkaart te maken.
Pertinent niet waar. Jij bent diegene die constant zit te stangen. Nu weer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je wordt zelf verworpen. Stiekem weet je dat ik weer eens gelijk heb.
Tot je gecontroleerd wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef -K03N- het volgende:
Je kan ook gewoon inchecken en dan achteraan bij de volgende halte weer uitchecken en dan reis je de rest gratis
Droom lekker verder. Pure onzin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Jawel, dat klopt wel. Het is nog niet openbaar gemaakt, maar onder NS-personeel is deze komende maatregel wel bekend. Het is om meer mensen 'om' te krijgen.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef -K03N- het volgende:
[..]
oh jawel hoor als hij ze niet omzet dan crasht er een trein en dan kunnen de mensen niet uitchecken en als ze de crash overleeft hebben krijgen ze een boete thuisgestuurd van de IB groep
Nee, wissels worden al automatisch ingesteld bij het instellen van een `rijpad´ voor de trein. Een crash is derhalve onmogelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef -K03N- het volgende:
oh jawel hoor als hij ze niet omzet dan crasht er een trein en dan kunnen de mensen niet uitchecken en als ze de crash overleeft hebben krijgen ze een boete thuisgestuurd van de IB groep
je kan ook gewoon geen kaartje kopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef -K03N- het volgende:
Je kan ook gewoon inchecken en dan achteraan bij de volgende halte weer uitchecken en dan reis je de rest gratis
Ik word een beetje moe van dit welles-nietes spelletje, jammer dat je niet gewoon toe kan geven dat je een troll bent. Reizen met de trein/OV neemt al je waardigheid af, wie weet dat nou nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Jij bent diegene die constant zit te stangen. Nu weer.
Bespottelijke reactie. Je weet dat ik gelijk heb. Deze maatregel gaat over twee maanden in werking en zal eerst op twee trajecten getest worden. Waarschijnlijk zal het een succes worden waarna de maatregel over de rest van Nederland uitgerold gaat worden.quote:
Weer een voorbeeld waar je puur zit te stangen. Er is helemaal niets mis met het OV. Iedere keer zit je weer te zeiken over troll/ kloon etc. Slaat allemaal nergens op. Je doet schijnheilig, niet alleen hier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik word een beetje moe van dit welles-nietes spelletje, jammer dat je niet gewoon toe kan geven dat je een troll bent. Reizen met de trein/OV neemt al je waardigheid af, wie weet dat nou niet?
Nee hoor mijn papa werkt in zo'n hokje met een knopje waarmee je de wissel om kan zetten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, wissels worden al automatisch ingesteld bij het instellen van een `rijpad´ voor de trein. Een crash is derhalve onmogelijk.
Pure onzin. Men zal te allen tijde met een papieren treinkaartje kunnen blijven reizen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Bespottelijke reactie. Je weet dat ik gelijk heb. Deze maatregel gaat over twee maanden in werking en zal eerst op twee trajecten getest worden. Waarschijnlijk zal het een succes worden waarna de maatregel over de rest van Nederland uitgerold gaat worden.
En weer gaat dat ellendige getroll door.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld waar je puur zit te stangen. Er is helemaal niets mis met het OV. Iedere keer zit je weer te zeiken over troll/ kloon etc. Slaat allemaal nergens op. Je doet schijnheilig, niet alleen hier.
Zo gaat dat (helaas) al lang niet meer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee hoor mijn papa werkt in zo'n hokje met een knopje waarmee je de wissel om kan zetten.
En dat noemt zichzelf treinspotter. Je spot zeker met treinen
Wordt verworpen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En weer gaat dat ellendige getroll door.
Walgelijke vereenvoudiging van de werkelijkheid. Een bewering die je niet eens kan staven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Men zal te allen tijde met een papieren treinkaartje kunnen blijven reizen.
zeg dat maar tegen de nabestaandenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, wissels worden al automatisch ingesteld bij het instellen van een `rijpad´ voor de trein. Een crash is derhalve onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |