Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
OV-Chipkaart sowieso![]()
Strippenkaarten en treinkaartjes. Daar wordt mee gereisd.
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.
He he , hier werd laatst een groep mensen geweigerd omdat ze geen chipkaart hadden maar een strippenkaart en daar word hier niet meer mee gewerktquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.
Dit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:22 schreef -K03N- het volgende:
misschien moet hij uitchecken als hij uitstapt , schijnt ook een hoop te besparen
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
OV-chipkaart. Ik hoop dat dat ding zo gruwelijk faalt.
Integendeel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En inderdaad gewoon met de auto gaan. Het OV is voor de zwakkelingen, de werklozen, de a-technische mensen, scholieren.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik reis altijd met een OV-Chipkaart. Je bent ook veel cooler met zo'n kaart. Merkbaar wordt er neergekeken op reizigers met papieren kaartjes, ik heb dan ook gehoord dat binnenkort reizigers met papieren kaartjes reizigers met een OV-Chipkaart voor moeten laten gaan bij het uitzoeken van een zitplek. Terechte actie, me dunkt.
Logisch ook. Kutding, ik weiger met het OV te reizen, puur door die chipkaart.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.
Goed bezig! Ik reis ook niet met de OV-Chipkaart, wel in ´het OV´.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
Logisch ook. Kutding, ik weiger met het OV te reizen, puur door die chipkaart.
Strippenkaart is misschien wel beter dan de chipkaart maar ik vind het wel een stuk handiger , je hoeft er minder moeite voor te doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ding faalt sowieso al. Niet voor niets in het draagvlak voor de OV-Chipkaart onder de reizigers de afgelopen tijd gedaald. Blijkt ook wel uit alle klaagtopics over die kaart. Men wil gewoon met papieren (strippen)kaarten blijven reizen.
Mijn papa zet wissels om bij de NS, dus hij weet waar hij over praat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Je praat pure onzin.
Nee ik heb het over jou. Iemand met enige waardigheid springt nog liever voor de trein dan "erin".quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ja. Op een heel schijnheilige manier. Ieder keer weer.
Leuk voor hem, maar dat heeft niets met de OV-Chipkaart te maken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn papa zet wissels om bij de NS, dus hij weet waar hij over praat.
Wordt verworpen. Bespottelijke opmerking.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee ik heb het over jou. Iemand met enige waardigheid springt nog liever voor de trein dan "erin".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |