Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
Vandaag bijna de hele dag gejamd met drummer + bassist, ook een riffje uit gekregen waar we morgen verder aan gaan werken. Hopelijk dan ons eerste (instrumentale) nummer
No prob.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Oude username in TT trouwens, waarvoor excuses
Valt me net pas op
Deze quote ik nog maar even.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.
En een helm op voor het geval ze een beetje kunnen mikken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Deze quote ik nog maar even.
Tip voor Braddie. Als je ooit gaat optreden: Kisten aan!
Inderdaad! Vooral de drums klinken echt super!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Braddie het volgende:
Net met een vriend van me wat gejammed.
Hij op een drumstel en ik op de gitaar.
Speelden we Tear It Up van Queen!.
Ging erg lekker!
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
HOU EENS OOOOHOOOP!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Aan mijn gitaarspel ontbreekt nog heel veel ik weet het.
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.quote:
http://piv.pivpiv.dk/quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hemquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:26 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.
Zelfs toen ik gebanned was deed dean het voor me
Goedpraten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hem
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goedpraten?
LOL.
dat lees je toch nergens?
Sterker nog ik zeg zelfs dat er aan mijn gitaarspel nog zeer veel te verbeteren valt!.
Even lezen Jansen..
Dat bedoel ik met goedpratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |