quote:
quote:
maar zo bedoelen wij allen het wel.quote:
quote:
zo ongeveer álles is beter dan die bluemotion-crap van VWquote:
die dingen hebben de wegligging van een natte krant, dat uitschakelen van de motor is crappy geregeld, waardoor de startmotor overuren draait en ze zijn idioot overprizedquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef yasmi-nn het volgende:
ben der anders best wel tevreden mee hoor
In Duitslandquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ga lesgeven in Aston Martins of Jaguars en ik kom nog een opfrislesje nemen bij je
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ga lesgeven in Aston Martins of Jaguars en ik kom nog een opfrislesje nemen bij je
ik rijd er dagelijks in..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef RussianGirl het volgende:
[..]
Jezus...je noemt zomaar een merk maar je weet er dus totaal niks vanaf?
Blij dat ik je afsnijquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
Blij dat ik rij....oh wacht, die heb ik deze week al gezien op een lesauto.
Maar zoiets dan.
Zou kunnen maar ik denk niet dat de lesauto dan weer heel het eindpunt haalt.quote:
Tussen wel duur en te duur zit een verschil dat je failliet kan wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef yasmi-nn het volgende:
[..]
ik rijd er dagelijks in..
ik ben het er alleen mee eens dat ze wel duur zijn ja.
te duur in de zin van wat de polo eigenlijk waard is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef RussianGirl het volgende:
[..]
Tussen wel duur en te duur zit een verschil dat je failliet kan worden
Nu zeg je wel duur, maar eerder post je te duur
Oke, en is het te duur voor lessen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef yasmi-nn het volgende:
[..]
te duur in de zin van wat de polo eigenlijk waard is.
Bij welke rijschool zit jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:07 schreef nourguy01 het volgende:
Neem iets met de letter A dan sta je bijna vooraan in de telefoongids etc
bijvoorbeeld AAAh.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bij welke rijschool zit jij?
- Ik zit bij AAAh!
Jammer, de meeste lesauto's zijn met een dieselmotor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
Of een andere rijschoolnaam voor bontkraagjes:
Ramm el'Bakh (of natuurlijk de klassieker Ali ben Zine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |