Ik snap een paar dingen niet misschien kun je mij dat even uitleggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef dandybleu het volgende:
nee hoor ouders stemde vvd en moeder pvda
ik zelf stem wilders maar ik stem nooit ben ik te lui voor
eet liever een piza of een mac dan dat ik in een stemkantoor ben
Is maar goed ook dat je niet stemt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef dandybleu het volgende:
nee hoor ouders stemde vvd en moeder pvda
eet liever een piza of een mac dan dat ik in een stemkantoor ben
Ziehier onze toekomst!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef dandybleu het volgende:
ha leuke vrije opvoeding : ik mocht het dus echt niet weten van mn eigen moederquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Heel vroeger wel, we mochten ook mee het hokje in.
net als bij de priesterquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Heel vroeger wel, we mochten ook mee het hokje in.
hier ook,maar er is teveel geduwd zodat ik, op een gegeven moment, als een geladen springveer naar rechts sprongquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef tong80 het volgende:
Hier niet.
We werden met zachte dwang naar links geduwd.
wel verstandig genoeg om mee te mogen praten over de toekomst van het land maar niet verstandig genoeg om bij een vriend te blijven logeren?quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:54 schreef Blushed het volgende:
Wij beslissen met het hele gezin waar we op gaan stemmen, dus kinderen die verstandig genoeg zijn mogen meebeslissen. Mijn zusje nog niet, ik wel.
Mijn moeder vertrouwde hem gewoon niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel verstandig genoeg om mee te mogen praten over de toekomst van het land maar niet verstandig genoeg om bij een vriend te blijven logeren?
Nee, we bespreken het gewoon samen. Mijn ouders betrekken ons er ook bij, maar uiteindelijk stemmen ze alleen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
dat vind ik raar...
je moet als gezin dus als 't ware allemaal 't zelfde stemmen?![]()
ieder hoort voor zich te stemmen...
dan heb ik dit verkeerd begrepen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:54 schreef Blushed het volgende:
Wij beslissen met het hele gezin waar we op gaan stemmen, dus kinderen die verstandig genoeg zijn mogen meebeslissen. Mijn zusje nog niet, ik wel.
Nee, gewoon meepraten over waarop ze gaan stemmen, standpunten van de partijen. En we discussieren hier meestal over in huis. Mijn ouders noemen dit " meebeslissen " dus zo noem ik het ook maar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan heb ik dit verkeerd begrepen?
Dus als je nog geen 18 bent mag je wel de stem van je ouders 'beïnvloeden' ofzo?
ja wij hebben allochtone wildersstemmers in ons gezinquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef FlorisVanVlaanderen het volgende:
Van mij moesten ze het mij niet vertellen want mijn vader was gemeenteraadslid voor Vlaams Belang/Blok.![]()
Ik ben nog meegegaan om affiches te plakken.Ook heeft Yves Leterme daardoor een paar bezoekjes aan ons huis gebracht. Jeweetwel de huidige aftredende eerste minister die niets anders dan stommiteiten doet (En toen hij nog maar pas in de Senaat zat tegen mijn vader gezegd heeft dat hij het liefst minister zou worden en het allerliefst eerste minister. Van machtshonger gesproken.
) O ja en ik verontschuldig me tegenover alle Vlamingen dat mijn debiele stadsgenoot het tot minister heeft geschopt.
![]()
ha ha droomgezinquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef misteriks het volgende:
Ik vertelde en argumenteerde op mijn achtste al op wie mijn ouders moesten stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |