quote:tja, torrents zijn niet extreem moeilijk....maar als je te lui bent....tjaOp woensdag 20 oktober 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
k ben al zeker 3 jaar aan t leren hoe het moet
maar ben gewoon echt te lui
quote:En dan krijg ik tien jaar later zeker een mep van je als mij ergens tegenkomt?Op woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan me ook vragen of ik een rolo wil en dan zeggen: oh nee heb net de laatste opgegeten
quote:nah wil niet via torrents doenOp woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, torrents zijn niet extreem moeilijk....maar als je te lui bent....tja
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
En dan krijg ik tien jaar later zeker een mep van je als mij ergens tegenkomt?
quote:Yay, de vertegenwoordiger in tweedehands auto-onderdelen en wafelijzers komt weer in ons land?Op woensdag 20 oktober 2010 23:21 schreef kieskleurig het volgende:
Veel topics gemist, maar geen zin om iets terug te lezen![]()
Heb wel een update.
Volgende week komt de man waar ik op OkC contact mee had naar NL, heb ik toch nog een date via een datingsite
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Hmm...ergens denk ik dat dit geen tactische opmerking van mij was
quote:held! jij bent nog minder tactisch als dat ik benOp woensdag 20 oktober 2010 23:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Hmm...ergens denk ik dat dit geen tactische opmerking van mij was
quote:Nou nou, ik heb het niet over je gewicht. Wel over de kracht van je geheugen.:)Op woensdag 20 oktober 2010 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof t ook niet
ik ga nu ZWAAR beledigd mn bed opzoeken
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Yay, de vertegenwoordiger in tweedehands auto-onderdelen en wafelijzers komt weer in ons land?
quote:Heeft ie en passant ook je avatar opgeleukt - of heb je daar een andere ICT slaafje voor gevonden?Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik toch geen nee tegen zeggen als hij een date met mij wil
quote:komt ie speciaal voor jou naar ned?Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik toch geen nee tegen zeggen als hij een date met mij wil
quote:Nee, niet speciaal voor mij, dat zou ik ook een beetje eng vinden van iemand die ik alleen online heb gesprokenOp woensdag 20 oktober 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt ie speciaal voor jou naar ned?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb het niet over je gewicht. Wel over de kracht van je geheugen.:)
quote:ik ook, vandaar dat ik het nog ff vroegOp woensdag 20 oktober 2010 23:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal voor mij, dat zou ik ook een beetje eng vinden van iemand die ik alleen online heb gesproken
quote:Dat is gedaan door een aardige FokkerOp woensdag 20 oktober 2010 23:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Heeft ie en passant ook je avatar opgeleukt - of heb je daar een andere ICT slaafje voor gevonden?
quote:gewoon geen mensen in jouw leeftijdsklasse, en niet op zoek...Op donderdag 21 oktober 2010 00:32 schreef Doxx het volgende:
Ik voel me aardig genegeerd, telkens als ik op zo'n speeddate druk, komt er naar voren dat ze niets voor me kunnen vinden? :x
quote:Je hebt gewoon een normale naam? Vrouwen klikken vaker leuke namen aan dan tokkienamen (is omgekeerd ook zo natuurlijk).Op donderdag 21 oktober 2010 00:32 schreef Doxx het volgende:
Ik voel me aardig genegeerd, telkens als ik op zo'n speeddate druk, komt er naar voren dat ze niets voor me kunnen vinden? :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |