quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat lied was er ook inderdaad! Was leuk.
Dat zal jij waarschijnlijk welvinden, maar ja, ieder z'n smaak he
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!quote:
guus meeuwis luisteren is 1 ding...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aan het huilen maak met mijn muzieksmaak!![]()
Gelukkig houd ik van bijna alle muziek. Niet alleen maar van Guus Meeuwis.
Zometeen gaan we lachen hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Fixed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef seiramu het volgende:
Brabanders![]()
Bosschenaaaaren![]()
Zachte g![]()
Guus Meeuwis
Carnaval![]()
![]()
![]()
oke en ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Doublepain het volgende:
TS is een autist die voor het eerst TV kijkt.. Toevallig zag hij PSV bovenaan staan en werd zo kwaad dat hij een liedje wou luisteren.. Toevallig kwam hij op Guus Meeuwis.. Daar werd hij heel vrolijk van, maar vrolijk kende hij niet.. Hij ging naar zijn moeder en sloeg haar, rende naar boven en deed de deur op slot. Ging toen gelijk deze klacht schrijven en is nu boos omdat, omdat...
Iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Standaard haten op Randstad/Brabant![]()
Triest is dat.
Ik voel me alleen superieur alleen limburgers... maar ja, limburgersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Sickert het volgende:
Al die Brabanders die zich beter voelen omdat ze brabo zijn
Heb ook zo'n zwager, nare betweter + familie.
Hebben overal wel een mannetje voor en kunnen alles zelf wel.
En daarna mag een ander de zooi komen opruimen omdat ze het verziekt hebben.
Om advies vragen en het dan alsnog anders doen.. bah!
Tilburg e.o trouwens...
Eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Goed planquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens.
Brabant en Limburg zijn kutprovincies.![]()
Tevens eens met TS.![]()
Kunnen we die Moerdijkbrug niet opblazen zodat dat Brabantse volk en hun Limburgse maatjes gewoon in Braburg* blijven?
* GrootBisdom Braburg = samenvoeging van de meeste achterlijke landsdelen Limburg en Brabant, regio Dordrecht, Drechtsteden en regio Rotterdam samen tot een groot mislukt landsdeel dat in de nabije toekomst zich hopelijk afscheid van de rest van weldenkend Nederland en alleen verder gaat als kerkelijk bisdom - een heuse theocratie dus - onder leiding van Bisschop Gijssen met hoofdstad Roermond.
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed planMijn stem heb je
![]()
Laatst moesten wij voetballen tegen zon team en daar zat in zon kerel in met een zachte g ( ik voetbal zelf in friesland) nou dat ook meteen de grootste kneus van et hele veld![]()
![]()
![]()
!!!
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homoquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan van die trieste woorden 'keigoe' ' Het leven is keigoe' in Brabant.![]()
Eg' nie'
alle mensen die voor ajax zijn ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homo
Goed samengevat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
guus gayis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brabant![]()
![]()
![]()
![]()
bah bah bah![]()
zachte g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sowieso zijn alle mannen die met een zachte g praten standaard homo
alle mannen die voor ajax zijn drinken bier dus zijn heteroquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
alle mensen die voor ajax zijn ook
als we dan toch gaan generaliseren, doe ik ook mee
klopt bij schone deerkes kan et nog wel leuk klinken heel af en toe als et niet te erg isquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Goed samengevat.
Behalve voor meisjes dan, daar vind ik die zachte 'g' wel leuk. Verder kunnen ze Brabant leegruimen en volstorten met beton.
Je begrijpt het niet, het gaat niet om generaliseren, maar om feiten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
alle mensen die voor ajax zijn ook
als we dan toch gaan generaliseren, doe ik ook mee
Oh?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |