Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden heb ik t erg getroffen ja
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er ook geen moeite mee, maar was wel opvallend vaak bij anderen.
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarquote:
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef rijsttafel het volgende:
@ TT
[..]
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.
Oh ja wat dat betreft zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtEn de rest van je kookkunsten ook btw
wil je een kroketje meenemen voor me?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Ook nog eenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarleek ons leuk om dan een paar dagen samen weg te gaan. Van alles genoemd wat leuk leek maar Kopenhagen blijft wel hangen als echt een optie... (zou pas in sept zijn hoor
)
Je hebt altijd ons nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaas
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je een kroketje meenemen voor me?
onee heb net al een kroket op
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht ook dat ik niet handig was en alleen maar ideeen had.
Tot ik iets probeerde wat ik graag wilde maken. En dat lukte. Niet zoals ik wilde, ik ben perfectionistisch. Maar dat slijt ook.
Ik heb zin in de fruitsalade met yoghurt die ze in de sauna serveerden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Oeh ik heb wel zin in mcFlurryquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Muziek maken is enorm creatief!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
ik heb soms ook echt wel zin in gezonde dingen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Tuurlijk telt muziek maken mee!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
Iedereen die meldt dat 'ie blij is met de CUL-SC krijgt er vanavond een.quote:
joepie de poepiequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Muziek maken is enorm creatief!
En als je zelf danst of een choreografie maakt ook!
wat doe je? speel je gitaar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tuurlijk telt muziek maken mee!
Hopelijk wel, anders ben ik ook niet meer creatief ineens.![]()
Nouja een beetje elektronica knutselen dan, maar dat telt niet echt.
West Wingquote:
Elektronica knutselen telt ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tuurlijk telt muziek maken mee!
Hopelijk wel, anders ben ik ook niet meer creatief ineens.![]()
Nouja een beetje elektronica knutselen dan, maar dat telt niet echt.
Eerst ff afstuderen, dan kan ik dat hopelijk ook doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Elektronica knutselen doe ik niet meer sinds ik daar een beroep van gemaakt heb.
Och... Jullie verdienen het hoor....quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Krak een dikkeomdat ze zo royaal is met haar kusjes
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Elektronica knutselen telt ook!
Mijn zus sleutelde aan haar motor en daar moest ze soms echt wel creatieve oplossingen bedenken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat doe je? speel je gitaar?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och... Jullie verdienen het hoor....![]()
Wat speel jij dan? Ik gok.. eh.. piano!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
u2!
en nu moet ik ophouden anders word ik hier ook nog emotioneel
ik ook met de computer! met software en een midi keyboard en een microfoonquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Gitaar, drums en maak muziek met de computer (dus met keyboard)
Ben hard op zoek naar een nieuwe band om in te drummen, dat mis ik wel.
Knalbusjes!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudt
en waarom niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaas
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat speel jij dan? Ik gok.. eh.. piano!
Of doedelzak.
1 van de 2
Je handen verbranden aan een soldeerbout en uren zoeken wat er fout is aan je schakeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudt
Leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarleek ons leuk om dan een paar dagen samen weg te gaan. Van alles genoemd wat leuk leek maar Kopenhagen blijft wel hangen als echt een optie... (zou pas in sept zijn hoor
)
Tof tof tof, laat eens wat horen als je iets hebt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook met de computer! met software en een midi keyboard en een microfoon![]()
wel gaaf hoor! drums wil ik ook wel leren, aggressie eruit gooien
oh help... ik weet nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knalbusjes!![]()
Een elektrische dinges maken. Een radio ofzo. Met condensators en transistors. Of een automatische piloot.
Doet me herinneren, ik moet m'n moodlight nog een keer afmakenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh help... ik weet nietnou ja, condensator kan ik nog raden..
jep dat zeker. tennissen en dansen blijf ik doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
en waarom niet.
alleen , zonder vrienden gaat goed.
wel zorgen dat je ook af en toe buiten de deur komt.
in mijn geval is dat dus sporten.
net als mn buurjongetje die ons een halfjaar lang hoofdpijn bezorgd heeft omdat hij zn aggressie moest uiten op zn elektrische drumstelquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof tof tof, laat eens wat horen als je iets hebt?
Op deze site staat wat willekeurige troep van mij:
http://soundcloud.com/rijst/i-give-you-love-2
Drummen doe ik liefst als Travis Barker. Inderdaad lekker beuken
Maar met wie praat je dan? Als je ergens over twijfelt of ergens mee zit ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
en waarom niet.
alleen , zonder vrienden gaat goed.
wel zorgen dat je ook af en toe buiten de deur komt.
in mijn geval is dat dus sporten.
Eet smakelijk!quote:
jaaaa mannennnnn!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
FFT: Ik vond het makkelijker toen ik op mezelf woonde, je kan makkelijker mensen uitnodigen.
Ja, dat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar met wie praat je dan? Als je ergens over twijfelt of ergens mee zit ofzo?
als ik terugkom van werk of iets anders vind ik het fijn om tegen mn ouders te vertellen hoe het was. dat is iets wat ik heel erg ga missen. maar tis nog niet zoverquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als andere het aan de kant gegooid hebben, van ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je handen verbranden aan een soldeerbout en uren zoeken wat er fout is aan je schakeling.
Eigenlijk is er niets aan
Jahquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij de McDonalds alleen patat halen?
niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jah
Op.
Binnen 6 minuten, wat erg![]()
Dit was een verse batch speciaal voor mij gemaakt en de saus is ook lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patat
Heb ik er nog wel 1tje voor je.. Een binaire wekker die het op breadboard prima deed, maar gesoldeerd telkens vastliep om 0:00quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als andere het aan de kant gegooid hebben, van ik kan het niet vinden.
met dat soort "problemen" kan ik me prima vermaken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patat
Met fok.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen haat tegen drummersquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net als mn buurjongetje die ons een halfjaar lang hoofdpijn bezorgd heeft omdat hij zn aggressie moest uiten op zn elektrische drumstel![]()
gelukkig heeft de hele straat geklaagd en is zn drumstel verhuisd
ik ga zo naar je muziek luisteren![]()
McDonalds is lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'McDonalds' en 'lekker' in 1 zin
QFTquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heel erg introvert dus. maar miste jij en anderen hier niet iemand om je heen als je alleen thuis kwam? ik hoef niet perse iets te zeggen maar gewoon het idee dat er iemand is...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
niet.
deed ik ook al niet toen in nog thuis woonde.
Hoezo deze vraag?? Jij leest hier toch ook mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo deze vraag?? Jij leest hier toch ook mee?
Friet is gewoon friet en de saus is lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. vind het als ik er ooit al iets eet, altijd tegen vallen.. en ik heb 10 minuten later wéér honger
McFlurries zijn wel te doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. vind het als ik er ooit al iets eet, altijd tegen vallen.. en ik heb 10 minuten later wéér honger
McDonalds is zo lekker!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
niet.
deed ik ook al niet toen in nog thuis woonde.
Dat is het enige wat nog wel te doen is ja.. maar om dat nu echt bijzonder te noemen of de moeite waard daarvoor naar een McD te rijdenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Friet is gewoon friet en de saus is lekker![]()
Ik wist heulemaal nergens vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.
Hoe was de meet gister trouwens? Wie waren er allemaal?
Ik heb geen behoefte om aan mensen in mijn omgeving te vertellen hoe ik me voel, zeker m'n ouders niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet vaak behoefte aan hebt, maar helemaal niet is voor mij ook moeilijk voor te stellen moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat laatste is echt niet (meer) het geval. na een Big Tasty hoef ik eigenlijk geen patat meer en heb ik echt genoeg gegeten voor de avond. Na een groot menu heb je ook genoeg hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
200 meter lopen, babe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het enige wat nog wel te doen is ja.. maar om dat nu echt bijzonder te noemen of de moeite waard daarvoor naar een McD te rijdenMaak ik liever lekkere ovenfrietjes, veel lekkerder ook nog!
Je kan slaan wat je wilt.. maar sinds ik smaakpapillen heb gekregen gaat mijn mening over McD niet veranderen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A-ha! De eerste barsten vertonen zich.
Niet dus. Snelle kh's dus meteen weer trek. Lege zooi is het.. totaal niet voedzaam of gezond.. of smaakvolquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatste is echt niet (meer) het geval. na een Big Tasty hoef ik eigenlijk geen patat meer en heb ik echt genoeg gegeten voor de avond. Na een groot menu heb je ook genoeg hoor![]()
als ik genoeg heb dan moet jij zeker genoeg hebben
Ik was er!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja halloo, je bent vegetarier! dat telt niet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan slaan wat je wilt.. maar sinds ik smaakpapillen heb gekregen gaat mijn mening over McD niet veranderen.
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
200 meter lopen, babe.![]()
![]()
Oh en ovenfrietjeszompig op 200 graden en carcinogeen op 250 graden
wanneer heb je voor het laatst McDonalds gegeten?quote:
Same here.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.
Nu je het zegt, ik in Eindhoven ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ovenfrietjeszompig op 200 graden en carcinogeen op 250 graden
Vind je het serieus lekker? Ik vind het soms als snelle hap wel lekker verzadigend werken, maar onder echt lekker versta ik iets anders.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds is zo lekker!!
McKroket![]()
Big Tasty![]()
Big Mac![]()
Quarter Pounder
Gelukkig al een tijdje niet meer. En je kan me niet wijs maken dat er veel aan veranderd is, het blijft troep.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst McDonalds gegeten?
sommige dingen niet nee maar ik vertel wel graag dingen, hoe oninteressant ook. mn ouders vinden alles leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om aan mensen in mijn omgeving te vertellen hoe ik me voel, zeker m'n ouders niet.
Vraag maar aan Pietverdriet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed hoor!
Ik verbaas me er altijd over de drukte als ik er eens per jaar eens wat ga halen op vrijdagmiddagquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Same here.
Ik ga eigenlijk sowieso nooit naar de snackbar, laat staan de Mac..
Veel te gezond ben ik
Ik vind het niet lekker. En ik heb idd al snel weer honger omdat er geen vezels inzitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind je het serieus lekker? Ik vind het soms als snelle hap wel lekker verzadigend werken, maar onder echt lekker versta ik iets anders.
zegt dit genoeg?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel erg introvert dus. maar miste jij en anderen hier niet iemand om je heen als je alleen thuis kwam? ik hoef niet perse iets te zeggen maar gewoon het idee dat er iemand is...
dat vind jijquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet dus. Snelle kh's dus meteen weer trek. Lege zooi is het.. totaal niet voedzaam of gezond.. of smaakvol![]()
M'n ouders, dat is ook een ander geval hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om aan mensen in mijn omgeving te vertellen hoe ik me voel, zeker m'n ouders niet.
In dit geval durf ik te beweren dat het een feit isquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat vind jijTis je mening, geen vaststaand feit.
Hier valt het mee, want áls ik het dan een keer haal (zelden) dan is het friet bij de Bram Ladage en die bakken wel doorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over de drukte als ik er eens per jaar eens wat ga halen op vrijdagmiddag
er is veel veranderd, daarom. alleen aan het assortiment al en ja, ook de kwaliteit en versheid van de producten (behalve de broodjes wordt alles iedere dag aangeleverd). kan ook niet anders; salades mogen sowieso niet langer dan een dag bewaard worden (staat ook een productie- en uiterste verkooptijd op).quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig al een tijdje niet meer. En je kan me niet wijs maken dat er veel aan veranderd is, het blijft troep.
Zeker wel, ik zei al dat ik me niet voor kan stellen dat je die behoefte helemaal niet hebt. Ik heb het met een heel selectief aantal mensen, waaronder Sun.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
TAV, jij kunt best een I'tje zijn, maar ik mag toch aannemen dat Sun en jij in ieder geval weleens wat gedachten uitwisselen over je diepste zieleroerselen?
Echt niet. En ik ga het niet proberen ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er is veel veranderd, daarom. alleen aan het assortiment al en ja, ook de kwaliteit en versheid van de producten (behalve de broodjes wordt alles iedere dag aangeleverd). kan ook niet anders; salades mogen sowieso niet langer dan een dag bewaard worden (staat ook een productie- en uiterste verkooptijd op).
geloof me; na een big tasty ben je verzadigd. en misschien vind je die nog wel lekker ook
Nou, ik hoef de komende 2/3 jaar minstens geen dame in huis dag en nacht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
liefde is tof!
pannenkoeken ook! nom!
oh, en ik zou ook echt niet meer alleen willen wonen. Kunnen: ja, willen: nee
en ik ben ook erg blij met FOK! voor m'n sociaal leven
ik vind ovenfriet ook niet te vreten. bak dan gewone aardappels in de ovenquote:
De frituur..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind ovenfriet ook niet te vreten. wat is er mis met gewoon uit de frituur?
Geniet ervan zolang het nog kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
net getrouwd hè? dan is alles nog mooi![]()
Zo, wanneer gaan wij trouwen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind ovenfriet ook niet te vreten. bak dan gewone aardappels in de oven
het is 1 keer voor gekomen dat ik iemand miste om tegen aan te praten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet vaak behoefte aan hebt, maar helemaal niet is voor mij ook moeilijk voor te stellen moet ik zeggen.
dan kun je er ook niks over zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt niet. En ik ga het niet proberen ook
Hij doet ut niet.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
zegt dit genoeg?
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/f/6/N9qYF9DZPdw
en nee ik heb niet het gevoel dat ik iets mis als ik huis kom.
zeg je nuquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou, ik hoef de komende 2/3 jaar minstens geen dame in huis dag en nacht.
Brrr Enge gedachten
eens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval durf ik te beweren dat het een feit is![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ruim 8 jaar getrouwd en ik ben het nog steeds niet beu
Oeh, Sunny in de hoek gedreven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je er ook niks over zeggen
12-12-2012 om 12.12u vind ik wel een mooie tijd, wat jij?quote:
Dat is ook weer zo, jahquote:
Jah vrouwen hequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel in hoor. Met de juiste persoon zal je het tot je dood makkelijk volhouden.
Maar voorlopig voor mij ff niemand in huis in ieder geval.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu ineens, na al die jaren, hun succesformule hebben veranderd en voedzaam en gezond eten zijn gaan maken ipv fast food.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je er ook niks over zeggen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
12-12-2012 om 12.12u vind ik wel een mooie tijd, wat jij?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
eens.
M is geen eten.
zelfs geen voedsel.
Vrouwenquote:
Je klinkt als iemand die niet van voorspel houdtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Vrouwen die heel de dag in de buurt zijn
Gelukkig. McD verdient al genoeg zonder door mensen die in een culinair topic posten gepromoot te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik hou me in voor ik weer een topic volblèr
is het YouTube kanaal van Weird Al Yankovicquote:
Scherpquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gelukkig. McD verdient al genoeg zonder door mensen die in een culinair topic posten gepromoot te worden.
Ik niet al te lang geleden en ik ben het volledig met Sun eens!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst McDonalds gegeten?
Voorspel? wasda?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die niet van voorspel houdt
3-7-2010?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ben niet zo van de synchrone cijfertjes
ja want ze kunnen het zich permitteren. ze blijven toch verdienen en willen steeds meer mensen kunnen bedienen, vandaar de gezonde producten die ze ook aanbieden en geen geur- kleur en smaakstoffen meer gebruiken (behalve in de dressings, maar die zitten ook in gewone sladressings van welk merk dan ook).quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu ineens, na al die jaren, hun succesformule hebben veranderd en voedzaam en gezond eten zijn gaan maken ipv fast food.En dat laatste vind ik gewoon niet lekker en ik heb na korte tijd weer honger.
Ik zie jou ook de hele dag door posten dat je van alles eet, dus zo voedzaam zal het ook wel weer niet zij he
Voel jij je dan ook of je een heel weekend weggeweest bent? Heerlijk is dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
ZoHelemaal sauna-zen
Nog even lekker koken en eten
En kaas en ik zijn fan van de super crunch ovenfrietjes.![]()
nou nou jij bent ook moeilijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ben niet zo van de synchrone cijfertjes
typisch een net vrijgezelquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Vrouwen die heel de dag in de buurt zijn
I'm with stupidquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet al te lang geleden en ik ben het volledig met Sun eens!
Dat is reeds geweest Krakquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
3-7-2010?
Dat zou me persoonlijk goed uitkomen. Ik ben het zo beu om voor de 9e keer te vieren dat ik 39 word.
heerlijk tot rust gekomen dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
ZoHelemaal sauna-zen
Nog even lekker koken en eten
Inmiddels al een jaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
typisch een net vrijgezel![]()
one night stands is het voor jou
zelf even kijken op youtube.quote:
Die dressings he.. daar zitten zo veel kcals in dat een salade net zo ongezond is als een hamburger. En nee, de dressings die ik normaal eet heeft dat nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja want ze kunnen het zich permitteren. ze blijven toch verdienen en willen steeds meer mensen kunnen bedienen, vandaar de gezonde producten die ze ook aanbieden en geen geur- kleur en smaakstoffen meer gebruiken (behalve in de dressings, maar die zitten ook in gewone sladressings van welk merk dan ook).
ik eet altijd de hele dag door. of ik nou tussen de middag aan het volkoren brood zit of aan de McDonalds. heeft daar niet echt mee te maken
KFC!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with stupid
Trouwens, in Beijing: vier dagen local stuff gegeten (vrij vet en je weet nooit wat je precies eet), geen centje pijn. Vervolgens bij KFC gegeten: BUIKPIJN!!!!! Mijn darmen echt compleet over de zeik
Die zijn zeker ok idd, en de biologische overfriet van de AH doen het in onze over in ieder geval ook erg goed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Denk jij serieus dat de McDonalds gezond isquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ja want ze kunnen het zich permitteren. ze blijven toch verdienen en willen steeds meer mensen kunnen bedienen, vandaar de gezonde producten die ze ook aanbieden en geen geur- kleur en smaakstoffen meer gebruiken (behalve in de dressings, maar die zitten ook in gewone sladressings van welk merk dan ook).
ik eet altijd de hele dag door. of ik nou tussen de middag aan het volkoren brood zit of aan de McDonalds. heeft daar niet echt mee te maken
Het mag ook niet in dit land volgens de link.......quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
zelf even kijken op youtube.
dan zoeken naar white and nerdy.
mag dit zelf niet hier in Duitsland (ivm rechten en geld)
dat hoeft ook niet direct hequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inmiddels al een jaar
Zou wel weer een vriendin kunnen verduren hoorALleen niet die hier in huis woont.
Ach komop, de salade van de Mac wordt elke dag vers aangeleverd en is gewoon even vers of zo niet nog verser dan de gemiddelde broodjeszaak om de hoek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat de McDonalds gezond isOf uberhaupt gezonde dingen levert
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach komop, de salade van de Mac wordt elke dag vers aangeleverd en is gewoon even vers of zo niet nog verser dan de gemiddelde broodjeszaak om de hoek.'t is wel heel makkelijk om het hele concern in één keer neer te halen
ook al niet waar. ik denk dat ik het wel kan weten aangezien ik er vaak kom. de voedingswaarden op de verpakking zullen heus niet liegen. McDonalds is te groot daarvoor en zouden dan zo door de mand vallen en VWA achter zich aan krijgen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die dressings he.. daar zitten zo veel kcals in dat een salade net zo ongezond is als een hamburger. En nee, de dressings die ik normaal eet heeft dat niet![]()
Kom op zeg. Van mij mag je het best lekker vinden, smaken verschillen nu eenmaal, maar om te beweren dat het goed eten is slaat gewoon echt nergens op. Dan werkt hun marketing strategie blijkbaar erg goed bij jou
Biologisch... Ok, valt een keer te proberenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Die zijn zeker ok idd, en de biologische overfriet van de AH doen het in onze over in ieder geval ook erg goed.
Helemaal waar. Maar wat ik bedoelde is dat alleenwonen gewoon tof isquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet direct hekomt vanzelf misschien wel na een lange tijd als je het toch weer wilt en het goed zit. mensen die heel gauw gaan samenwonen heb ik sowieso mn twijfels over
dankjewel Steer!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach komop, de salade van de Mac wordt elke dag vers aangeleverd en is gewoon even vers of zo niet nog verser dan de gemiddelde broodjeszaak om de hoek.'t is wel heel makkelijk om het hele concern in één keer neer te halen
Supersize Mequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Supersize Me, verplichte kost voor elke CUL-poster.
Met de groeten aan Mc Donald
Je bent een nep nerd hoor! Je hebt geen pennendingetje in je borstzak!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
zegt dit genoeg?
http://www.youtube.com/us(...)=4#p/f/6/N9qYF9DZPdw
en nee ik heb niet het gevoel dat ik iets mis als ik huis kom.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar wat ik bedoelde is dat alleenwonen gewoon tof is
Maar ik ben niet van de one-night stands. Een lief dinnetje zou ik wel weer leuk vinden. Maar geen haast
Wat is er minder gezond aan de sla en tomaatjes in de salade van de Mc vergeleken met een salade bij een restaurant?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestIk hou van generaliseren
Best dat je er wilt eten, maar denken dat het gezond is.....
![]()
![]()
Aan die balsamicodressing is geen balsamico te pas gekomen; vieze ingedikte meuk van zoetstof en azijn en een tikkie caramelextractquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook al niet waar. ik denk dat ik het wel kan weten aangezien ik er vaak kom. de voedingswaarden op de verpakking zullen heus niet liegen. McDonalds is te groot daarvoor en zouden dan zo door de mand vallen en VWA achter zich aan krijgen.
dressings van de maaltijdsalade zijn ongeveer 75 kcal per 100 ml en zo'n zakje bevat 50 ml.
balsamicodressing is helemaal slank.
Goed eten zeg ik niet, gezond is anders maar het is niet slecht zoals jullie beweren
Wel apart om de salades als argument voor de gezondheid van een hamburgerketen te gebruiken, maar laten we wel zijn.. Iedereen mag zelf weten wat hij/zij eet, en ieder z'n smaak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supersize Me![]()
Die idioot eet elke dag 3x bij de Mac een hamburger menu, en als de vraag 'wil je supersizen' kwam, MOEST hij van zichzelf supersizen en alles opeten. Ja, vind je het gek dat hij dan aankomt en ziek wordt. Dat zou ook gebeuren als je bij een biologisch organische boerderij karbonaadjes ging halen of entrecotes of... whatever.
Er is ook een Zweedse onderzoeker geweest die een maand lang elke maaltijd bij de Mac heeft genuttigd, maar zelf verantwoorde keuzes nam (salade hier, yoghurtje daar) en dankzij wat kcal berekeningen was hij na die maand afgevallen en bovendien prima gezond.
Maargoed, als je zelf niet meer wil nadenken en voor het gemak wil gaan om zo'n multinational met drogredenen neer te halen moet je het zelf weten natuurlijk.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meningen. Het zijn net kontenIedereen heeft er een, alleen wil je ze niet allemaal zelf ook
Lein, wat ben je zenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meningen. Het zijn net kontenIedereen heeft er een, alleen wil je ze niet allemaal zelf ook
Dit ben ik dus wel met je eens. Als je zo eenzijdig gaat eten is alles ongezond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supersize Me![]()
Die idioot eet elke dag 3x bij de Mac een hamburger menu, en als de vraag 'wil je supersizen' kwam, MOEST hij van zichzelf supersizen en alles opeten. Ja, vind je het gek dat hij dan aankomt en ziek wordt. Dat zou ook gebeuren als je bij een biologisch organische boerderij karbonaadjes ging halen of entrecotes of... whatever.
Er is ook een Zweedse onderzoeker geweest die een maand lang elke maaltijd bij de Mac heeft genuttigd, maar zelf verantwoorde keuzes nam (salade hier, yoghurtje daar) en dankzij wat kcal berekeningen was hij na die maand afgevallen en bovendien prima gezond.
Maargoed, als je zelf niet meer wil nadenken en voor het gemak wil gaan om zo'n multinational met drogredenen neer te halen moet je het zelf weten natuurlijk.
Oh? Aparter dan jezelf een maand 3x per dag volstouwen met een supersized Big Mac menu? En dan daar een film over maken omdat je daarmee blijkbaar iets wil bewijzenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wel apart om de salades als argument voor de gezondheid van een hamburgerketen te gebruiken, maar laten we wel zijn.. Iedereen mag zelf weten wat hij/zij eet, en ieder z'n smaak.
Maar dat het gezond is, de mcdonald.. denk het toch niet.
exactement! als je de film hebt gezien dan weet je dat hij 3x per dag McDonalds eet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supersize Me![]()
Welquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier in NL heb je geen eens supersize porties![]()
Ik vind het wel eng dat ik soms hoor dat fastfood (in de USA) goedkoper is dan zelf koken/groente/weet ik niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Supersize Me![]()
Dus je geeft zelf toe dat het niet verstandig is om 3 keer per dag bij de Mac te eten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh? Aparter dan jezelf een maand 3x per dag volstouwen met een supersized Big Mac menu? En dan daar een film over maken omdat je daarmee blijkbaar iets wil bewijzen![]()
Tuurlijk. En die Supersize me is gewoon een drogfilm over eenzijdig eten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit ben ik dus wel met je eens. Als je zo eenzijdig gaat eten is alles ongezond.
dat zeg ik ook niet. de hamburgers zijn echt niet gezond maar niet ongezonder dan ergens anders een broodje hamburger halen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wel apart om de salades als argument voor de gezondheid van een hamburgerketen te gebruiken, maar laten we wel zijn.. Iedereen mag zelf weten wat hij/zij eet, en ieder z'n smaak.
Maar dat het gezond is, de mcdonald.. denk het toch niet.
Wil jij nou niet nadenken of wat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus je geeft zelf toe dat het niet verstandig is om 3 keer per dag bij de Mac te eten?Die salades zijn pas na die film ingevoerd, als ik het goed heb.
ja als ze speciaal een batch voor jou maken misschien welquote:
Maar daar hadden we het in het begin juist overquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet. de hamburgers zijn echt niet gezond maar niet ongezonder dan ergens anders een broodje hamburger halen.
Ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
die zou leuk op een tegeltje staan
![]()
Misschien moet ik dan ook maar es een keer naar de saunaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja.
Over konten gesproken, ik ben weer primabest tevreden met die van mijBijkomend voordeel van naar de sauna gaan
we hadden het over de kwaliteit van de producten en het feit dat je niet 'vol' kan zitten van de mac. niet over dat hamburgers goed voor je zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het in het begin juist overEn toen mocht ik niet zeggen dat het ongezond was zo ongeveer..
En ik haal ook niet ergens anders een broodje hamburger.. fast food vind ik in principe gewoon niet lekker! Al kan een goede cafetaria wel redelijk lekkere snacks bereiden, het heeft nog steeds niet mijn voorkeur als ik ergens snel iets wil eten!
Waar Mcd staat in mijn posts, mag je van mij ieder willekeurige fastfoodketen invullenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Echt... mensen die zelf niet willen nadenken en voor het gemak het 'merk' McDonalds maar willen affikken... die gast van Supersize Me voorop.
LOL!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja.
Over konten gesproken, ik ben weer primabest tevreden met die van mijBijkomend voordeel van naar de sauna gaan
meen je dit?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het van de context afhangt (had ergens gelezen: INFJ's veranderen de wereld door de context te veranderen)
Een dikke slice pizza met veel kaas en vleestopping kan EXACT dezelfde voedingsstoffen bevatten als een Big Mac. Maar toch wordt vaak de Pizzaslice - zeker indien 'authentiek in een houtoven gestookt- als gezonder beschouwd.
ik weet ook wel wat langer een verzadigd gevoel oplevertquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel altijd woest verbaasd over de enorme hoeveelheid kcal in die burgers; voor de energie van een quarterpounder kun je ook een bord andijviestamp eten. Nou, dan weet ik wel wat ik liever heb
Hier nog een! Maar soms he.....is zo'n burger gewoon best aantrekkelijk! Jammer alleen dat je een uur later weer honger hebtquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel altijd woest verbaasd over de enorme hoeveelheid kcal in die burgers; voor de energie van een quarterpounder kun je ook een bord andijviestamp eten. Nou, dan weet ik wel wat ik liever heb
Daar hebben we de eindconclusiequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
McDonalds is niets meer dan fastfood! En fastfood kan best lekker zijn
Noh, misschien door dommerds, maar deze doorgewinterde lijner&voedingsfanaat maak je niks meer wijsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Een dikke slice pizza met veel kaas en vleestopping kan EXACT dezelfde voedingsstoffen bevatten als een Big Mac. Maar toch wordt vaak de Pizzaslice - zeker indien 'authentiek in een houtoven gestookt- als gezonder beschouwd.
i.p.v. een koekje kun je ook een zak wortels eten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
En om de discussie nog een beetje aan te wakkeren: Burger King is lekkerder!
Goed manquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja.
Natuurlijk, hij overdrijft het, dat is duidelijk. Dat moet ook wel als je een documentaire in Amerika van de grond wil krijgen. Maar het punt wat hij wil maken is duidelijk: Fastfood is niet gezond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil jij nou niet nadenken of wat?Het is niet verstandig om 3x per dag hetzelfde menu te eten een maand lang! En dan maakt het geen reet uit wáár je eet.
En salades bestaan al sinds de jaren '80 bij de Mc.
Echt... mensen die zelf niet willen nadenken en voor het gemak het 'merk' McDonalds maar willen affikken... die gast van Supersize Me voorop.
Neem je er nog 1quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog een! Maar soms he.....is zo'n burger gewoon best aantrekkelijk! Jammer alleen dat je een uur later weer honger hebt
Je eet 1 koekje tussendoor. Jij eet dus blijkbaar McDonalds als tussendoortjequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
i.p.v. een koekje kun je ook een zak wortels eten.
je eet vaker groente zoals andijviestamp, McDonalds eet je voor het lekkere.
anders eet je ook nooit meer koek, snoep. chips of nootjes
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Echt? Ik vind het allemaal zo laf smakenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog een! Maar soms he.....is zo'n burger gewoon best aantrekkelijk! Jammer alleen dat je een uur later weer honger hebt
gaan we weer... dat zegt NIEMAND dat het gezond eten is qua calorieen enzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
McDonalds is niets meer dan fastfood! En fastfood kan best lekker zijn, hoewel ik dat over het algemeen ook niet meer vind van de Mc. Maar het is no way gezond. Net als frietjes bij de snackbar of pannekoeken in een pannekoekenhuis. Er zit veel te weinig groenten bij, veel te weinig vezels en veel te veel zout en andere overbodige shit. Dus stop nou maar met beweren dat het goed en gezond is. Dat is het echt niet! Ga anders eens gezellig met een dietiste praten. Die kan het je vast heel goed uitleggen allemaal.
Jaquote:
uhuquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik weet ook wel wat langer een verzadigd gevoel oplevert
Ik heb het dan ook werkelijk waar niet over kcals maar over alle andere zooi die in zo'n burger zitquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaan we weer... dat zegt NIEMAND dat het gezond eten is qua calorieen enzo
Leuk geprobeerd P, maar niemand beweert dat een Big Mac menu 'goed en gezond' is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
McDonalds is niets meer dan fastfood! En fastfood kan best lekker zijn, hoewel ik dat over het algemeen ook niet meer vind van de Mc. Maar het is no way gezond. Net als frietjes bij de snackbar of pannekoeken in een pannekoekenhuis. Er zit veel te weinig groenten bij, veel te weinig vezels en veel te veel zout en andere overbodige shit. Dus stop nou maar met beweren dat het goed en gezond is.
Yep! Ik mis de vezels.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en na een bord andijviestamp heb ik niet een half uur later al weer honger!!
(en dat heeft niet met meer of minder eten te maken maar met voedzaamheid dus
)
daar hebben we de clou te pakken: ik vind McD helemaal niet 'het lekkere'quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
i.p.v. een koekje kun je ook een zak wortels eten.
je eet vaker groente zoals andijviestamp, McDonalds eet je voor het lekkere.
anders eet je ook nooit meer koek, snoep. chips of nootjes
Zucht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook werkelijk waar niet over kcals maar over alle andere zooi die in zo'n burger zit
tijdens het winkelen ga ik wel eens bij de Mc naar binnen voor een salade als lunchquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij overdrijft het, dat is duidelijk. Dat moet ook wel als je een documentaire in Amerika van de grond wil krijgen. Maar het punt wat hij wil maken is duidelijk: Fastfood is niet gezond.
Ik durf echter wel te stellen dat ik wel tientallen gerechten kan verzinnen waar een mens prima op kan leven zonder af te wisselen. Als het maar niet vol vet zit en voldoende vitaminen kom je al heel ver. En dat kan je over een hamburger of een frietje niet echt zeggen. En zeg nu eerlijk: wie gaat er voor een salade naar de Macdonald?
Ik fik helemaal niets af en ik denk wel na, ik zeg 2 post terug nog iedereen mag van mij eten wat ie wil. Laten we het een topic vol liefde houden.
Maar dat het niet gezond is, was niet waar net?? Want de McD heeft ook gezonde dingen immers.. Dus McD was gezond werd mij net wijs gemaakt. En wie het daar niet mee eens was, kon niet zelf nadenken of zo iets? Ik ben de draad kwijtquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd P, maar niemand beweert dat een Big Mac menu 'goed en gezond' is.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je eet 1 koekje tussendoor. Jij eet dus blijkbaar McDonalds als tussendoortje
Er zit niet minder vezels in McDonalds friet dan bij de frituur om de hoek, er zit niet minder vezels in een Big Mac broodje dan je witte bolletje kaas.quote:
Dat is jou interpretatie, want volgens mij heeft niemand beweerd dat een andere burger wél gezond zou zijn..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zucht.
Die 'zooi' is hetzelfde als je hamburger bij de AH, de eetcafé om de hoek, of de patty bij de Keurslager.
Ik weet niet wat jouw gedachtes voor extra ingredienten erbij projecteren, maar dat ligt aan jezelf en je aversie tegen het merk 'McDonalds'.![]()
Maar ik beweer wél dat het ongezond is en daar wordt vervolgens tegenin gegaan..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd P, maar niemand beweert dat een Big Mac menu 'goed en gezond' is.
alleen conserveringsmiddelen denk maar die zitten in alle hamburgersquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook werkelijk waar niet over kcals maar over alle andere zooi die in zo'n burger zit
Je moet zelf nadenken wat je in je mond stopt. Een wit broodje is een wit broodje. Een hamburger is een hamburger. Waarom mensen zo giftig worden en ophouden met nadenken als er een grote gele M op staat is mij een raadsel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dat het niet gezond is, was niet waar net?? Want de McD heeft ook gezonde dingen immers.. Dus McD was gezond werd mij net wijs gemaakt. En wie het daar niet mee eens was, kon niet zelf nadenken of zo iets? Ik ben de draad kwijt
Lees Steer! Dat zegt toch ook niemand?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit niet minder vezels in McDonalds friet dan bij de frituur om de hoek, er zit niet minder vezels in een Big Mac broodje dan je witte bolletje kaas.
Denk. Na. Mensen.
gek he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom ook nooit bij de andere snackbars, dus daar kan je m'n verhaal in doortrekken als je wiltquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet zelf nadenken wat je in je mond stopt. Een wit broodje is een wit broodje. Een hamburger is een hamburger. Waarom mensen zo giftig worden en ophouden met nadenken als er een grote gele M op staat is mij een raadsel.![]()
de salades zijn gezond. net zo gezond als dat je zelf maakt met dezelfde ingredienten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dat het niet gezond is, was niet waar net?? Want de McD heeft ook gezonde dingen immers.. Dus McD was gezond werd mij net wijs gemaakt. En wie het daar niet mee eens was, kon niet zelf nadenken of zo iets? Ik ben de draad kwijt
Mij ook. In de discussie staat het voor mij alleen maar model voor alle fast food ketens of andere aanbieders van 'leeg eten'. Zoals ik al 10x heb gezegd nu ongeveer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet zelf nadenken wat je in je mond stopt. Een wit broodje is een wit broodje. Een hamburger is een hamburger. Waarom mensen zo giftig worden en ophouden met nadenken als er een grote gele M op staat is mij een raadsel.![]()
Ik vind het naïef om speciaal de producten van de Mc van extra ongezonde eigenschappen te betichten die dezelfde producten elders niet zouden hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is jou interpretatie, want volgens mij heeft niemand beweerd dat een andere burger wél gezond zou zijn..
de pattys zijn klein ja, behalve bij de big tasty. de quarter pounder heeft ook een normale maat patty. en eiwitten zitten er zeker in. tegenwoordig kun je achterop ieder doosje de voedingswaarden zien, zelfs op de patatbakjes in verschillende matenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef z80 het volgende:
[..]
gek he?
als je alleen een bult simpele koolhydraten naar binnen werkt.
vezels zitten er niet in, en dat kleine beetje vlees geeft bijna geen eiwitten.
ik heb tijdens de vakantie in de usa op fastfood geleefd ivm budget.
over welke tent het beste smaakt doe ik geen uitspraken iets met persoonlijke smaak.
maar het is even vol zitten, en na een uurtje weer op zoek gaan naar iets te knabbelen.(nootjes en zoutjes)
normaal eten was niet te betalen.
Is zo, is zo. Een bickyburger is net zogoed zooi. Een zelfgekleide tartaarburger met een eitje, knoflookje en wat gedroogde kruiden, die je lekker een beetje rose eet, dat is het betere werk. Maar dat is allicht geen fastfoodquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fout! Sowieso bouw ik mijn eigen hamburgers wel als ik die zou eten. Dus met rundergehakt en kruiden. Oftewel...ik weet wat voor troep daarin gaat. Dat moet je bij de McD. nog maar afwachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Die 'zooi' is hetzelfde als je hamburger bij de AH, de eetcafé om de hoek, of de patty bij de Keurslager.
Ik weet niet wat jouw gedachtes voor extra ingredienten erbij projecteren, maar dat ligt aan jezelf en je aversie tegen het merk 'McDonalds'.![]()
Kom, je begon met speciaal Mc bashen en later schoof je het pas op naar 'fast food in het algemeen'.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mij ook. In de discussie staat het voor mij alleen maar model voor alle fast food ketens of andere aanbieders van 'leeg eten'. Zoals ik al 10x heb gezegd nu ongeveer.
Ga bijna denken dat je aandelen hebt daar of zo![]()
Dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lees Steer! Dat zegt toch ook niemand?
Ik eet geen fast food omdat het me niet vult. Maakt me geen reet uit waar het vandaan komt.
En hij vergeet te lezenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is zo, is zo. Een bickyburger is net zogoed zooi. Een zelfgekleide tartaarburger met een eitje, knoflookje en wat gedroogde kruiden, die je lekker een beetje rose eet, dat is het betere werk. Maar dat is allicht geen fastfood
Verder zit je echt te drammen, overigens
Nee hoor. FF had het over McD. Dus ging het daar over. Jij maakt er Mcd bashen van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, je begon met speciaal Mc bashen en later schoof je het pas op naar 'fast food in het algemeen'.
ik denk omdat het over Mac ging?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, je begon met speciaal Mc bashen en later schoof je het pas op naar 'fast food in het algemeen'.
Met jou kan ik praten! Toch jammer dat je weer zo nodig laat thuis moest zijn donderdag. Anders hadden we kunnen BK-enquote:
quote:
Mac is voor fastfoodbegrippen echt enorm smakeloos, vind ik. Brrr.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fat chance! nergens in Belgie hebben ze een BKquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Toch jammer dat je weer zo nodig laat thuis moest zijn donderdag. Anders hadden we kunnen BK-en
En deze discussie begint me een beetje de neus uit te komen omdat mensen niet goed lezen. Ik ga foto's bewerken. Het was gezellig
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mac is voor fastfoodbegrippen echt enorm smakeloos, vind ik. Brrr.
Whisky is zo goed als koolhydraatloosquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een whiskietje?Nog ff wat meer loze koolhydraatjes naar binnen gooien
Serieus niet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef latislos het volgende:
[..]
Fat chance! nergens in Belgie hebben ze een BK
now we're talking!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mac is voor fastfoodbegrippen echt enorm smakeloos, vind ik. Brrr.
Doe mij maar Wimpy'sMet avocadoprut
iedereen krijgt hetzelfde en je kunt op internet de ingredienten lezen van de producten + voedingswaarden. Juist omdat er zoveel vraag/kritiek over was. Een snackbar heeft geen lijstje voor je.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout! Sowieso bouw ik mijn eigen hamburgers wel als ik die zou eten. Dus met rundergehakt en kruiden. Oftewel...ik weet wat voor troep daarin gaat. Dat moet je bij de McD. nog maar afwachten.
Daarnaast heb ik geen aversie tegen het merk McDonalds of Burger King of KFC. Sterker nog, ik eet daar ook wel eens met een sterke voorkeur voor BK.
nope.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Serieus niet?Ook in de grote steden niet?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
Laten we gewoon tot de consensus komen dat:
- Hamburgers bij fastfoodketens niet gezond zijn
- Salades bij fastfoodketens wel gezond kunnen zijn -> mits je de dressing weg laat!!
- Smaken verschillen
Wie steunt dit voorstel?
P, ik denk toch echt dat je beter kunt weten wat er in de Mc hamburgers gaat dan je eigen gebouwde hamburgers. Die keten van hen voldoet aan strengere normen (o.a. NUL conserveringsmiddelen) dan een supermarkthamburger. Wordt bovendien elke dag vers geleverd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout! Sowieso bouw ik mijn eigen hamburgers wel als ik die zou eten. Dus met rundergehakt en kruiden. Oftewel...ik weet wat voor troep daarin gaat. Dat moet je bij de McD. nog maar afwachten.
Ik ben content met alledrie.quote:Daarnaast heb ik geen aversie tegen het merk McDonalds of Burger King of KFC. Sterker nog, ik eet daar ook wel eens met een sterke voorkeur voor BK.
Graag! Ik heb zo erg huishoudelijk gewerkt, ik heb steun nodig!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
^^ wat FF hier dus korter zegt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedereen krijgt hetzelfde en je kunt op internet de ingredienten lezen van de producten + voedingswaarden. Juist omdat er zoveel vraag/kritiek over was. Een snackbar heeft geen lijstje voor je.
Watquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef latislos het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel hun eigen fastfoodtoko 'Quick'
Hmm, altijd gedacht dat de BK ook in alle Europese landen gevestigd is.quote:
Slobber Glenn Talloch hierquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Aberlour, Glenmorangie, Highland Park, Jura, Ledaig, Macallan, Tormore, Talisker, Dalwinnie of Lagavullin. Zoek er eentje uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Graag! Ik heb zo erg huishoudelijk gewerkt, ik heb steun nodig!
Ik heb trouwens een heel lekkere whisky geproefd bij FD, maar ik ben de naam kwijt.
Amendement bij 1: te veel hamburgers als fast food is niet gezond. Een hamburgertje op z'n tijd levert vitamine B, D, omega-9 en eiwitten voor spieropbouw.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
Laten we gewoon tot de consensus komen dat:
- Hamburgers bij fastfoodketens niet gezond zijn
- Salades bij fastfoodketens wel gezond kunnen zijn
- Smaken verschillen
Wie steunt dit voorstel?
Hmmm...nou ja...loze kcals dan maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whisky is zo goed als koolhydraatloos
Hoewel je wel degelijk een punt hebt heb ik ergens het gevoel dat ook jou projectie op het merk meespeelt in deze discussiequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
da's je eigen projectie op het merk McDonalds.
quote:
Amendementen goedgekeurd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Amendement bij 1: te veel hamburgers als fast food is niet gezond. Een hamburgertje op z'n tijd levert vitamine B, D, omega-9 en eiwitten voor spieropbouw.
http://www.lmgtfy.com/?q=%22Burger+king%22+belgiequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatGeen BK
Onmogelijk
Kom dan maar naar Den Haag! Zoeken we daar een BK op
Macallan, is dat die dure?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb Aberlour, Glenmorangie, Highland Park, Jura, Ledaig, Macallan, Tormore, Talisker, Dalwinnie of Lagavullin. Zoek er eentje uit
Welk ander merk erop stond, ik kan er echt heel slecht tegen als mensen gaan bashen op een 'image' of 'merk' en daarbij niet meer over de daadwerkelijke inhoud willen discussieren...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoewel je wel degelijk een punt hebt heb ik ergens het gevoel dat ook jou projectie op het merk meespeelt in deze discussie
Quick is een Franse keten toch? Snap nooit waarom ze die NAAST een McDonalds plaatsenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef latislos het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel hun eigen fastfoodtoko 'Quick'
Ligt eraan welke, alleen op de merknamen zoals ze er nu staan kun je er geen zinnig woord over zeggenquote:
maar wel 85 Kcal + de snack die er bij komt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whisky is zo goed als koolhydraatloos
Volgens mij was dat hier in 90% van de discussie ook niet het geval en ging het over fastfood in het algemeen, vandaar mijn opmerking. De trigger was alleen de Mc Donalds.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk ander merk erop stond, ik kan er echt heel slecht tegen als mensen gaan bashen op een 'image' of 'merk' en daarbij niet meer over de daadwerkelijke inhoud willen discussieren...
Het gaat me niet om de prijs, ik heb ooit een macallan gekocht en dat was werkelijk nectar, vandaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, alleen op de merknamen zoals ze er nu staan kun je er geen zinnig woord over zeggen
wat eet men zoal bij whisky?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
maar wel 85 Kcal + de snack die er bij komt.
quote:
Volgens mij startte de discussie bij de Mc en verschoof dat later naar fastfood in het algemeen ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hier in 90% van de discussie ook niet het geval en ging het over fastfood in het algemeen, vandaar mijn opmerking.
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Lagavullinnetje graag, Pee!
Oeh, ik heb gister een oester genuttigd. Gegeten is een groot woord voor de wijze van consumeren. Glibberdeglab
Je vraagt toch of dat die dure was johquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de prijs, ik heb ooit een macallan gekocht en dat was werkelijk nectar, vandaar.![]()
Twas een doos met een aquarel erop.
probeer een willekeurig cafe aan het Leidseplein?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Donderdag ga ik uit in Amsterdam.. Iemand tips waar het daar op donderdag een beetje gezellig is?
En waar leuke meisjes te vinden zijn, mag ook vermeld worden
Dat is wel raar ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij startte de discussie bij de Mc en verschoof dat later naar fastfood in het algemeen ofzo![]()
Weet het niet.
Maar dan nog, wat is je definitie van fastfood: een eigengebakken pizza (wit deeg, veel kaas, etc.) kan volgens die definitie even 'leeg' en 'ongezond' zijn, maar op de een of andere manier reageren mensen daar minder heftig op.
Dan heb ik ook na een half uur weer trek vaak ja. Maar vind het allicht een stuk lekkerder en smaakvollerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dan nog, wat is je definitie van fastfood: een eigengebakken pizza (wit deeg, veel kaas, etc.) kan volgens die definitie even 'leeg' en 'ongezond' zijn, maar op de een of andere manier reageren mensen daar minder heftig op.
Steer, ik koop rundergehakt, mik daar kruiden bij en druk dat zelf tot een door mij gewenste vorm. Hoe bedoel je dan dat ik niet weet wat erin gaat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
P, ik denk toch echt dat je beter kunt weten wat er in de Mc hamburgers gaat dan je eigen gebouwde hamburgers. Die keten van hen voldoet aan strengere normen (o.a. NUL conserveringsmiddelen) dan een supermarkthamburger. Wordt bovendien elke dag vers geleverd.
Ik heb het volste vertrouwen in het productieproces. Daar gaat het hier toch niet om? Het gaat om of het spul gezond is of niet.quote:Als er alarmbellen in je hoofd gaan rinkelen: da's je eigen projectie op het merk McDonalds. Het is een feit dat de productieketen bij de Mc streng gecontroleerd wordt en dat ze het zich ook PR technisch ook niet kunnen permitteren om daarvan af te wijken.
Ik reageer niet irrationeel. Dat doen jij en FFT. Jullie voelen je een portie aangevallen tot en met. Wat betreft die burger: een burger bij de McD is niet alleen het vlees maar ook het broodje en alles wat er nog meer op gaat.quote:Zie je hoe irrationeel je reageert? Je wijt al meteen 'troep' in het rundvlees van de Mc terwijl dankzij de ketentoezicht er een grote kans is dat er meer 'troep' in het vlees van je slager of supermarkt zit....
Het is lang geleden, maar volgens mij was het 80 gulden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je vraagt toch of dat die dure was joh![]()
Dan nog is het de vraag welke je dan gehad hebt, er zijn nogal wat verschillende varianten. Ik gok de 12 jaar, die zie je het meest geloof ik.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan heb ik ook na een half uur weer trek vaak ja. Maar vind het allicht een stuk lekkerder en smaakvollerDus als ik moet kiezen, dan liever zelf gemaakt 'fast food', absoluut!!
Klopt, maar daarmee is niet gezegd dat de bezwaren tegen de M niet voor al het fastfood gelden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij startte de discussie bij de Mc en verschoof dat later naar fastfood in het algemeen ofzo![]()
Weet het niet.
Ik heb geen durequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Macallan, is dat die dure?
Dan die graag, als ik u niet ontrief.
hier zit de McD en de BK ook naast elkaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Quick is een Franse keten toch? Snap nooit waarom ze die NAAST een McDonalds plaatsen
Als je gehakt koopt, moet je 't wel bij een goede slager halen, anders weet je nog niet wat je eetquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, ik koop rundergehakt, mik daar kruiden bij en druk dat zelf tot een door mij gewenste vorm. Hoe bedoel je dan dat ik niet weet wat erin gaat?
Cooldown Caféquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Donderdag ga ik uit in Amsterdam.. Iemand tips waar het daar op donderdag een beetje gezellig is?
En waar leuke meisjes te vinden zijn, mag ook vermeld worden
Volgens mij gaat het ergens mis bij het dikgedrukte, P.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, ik koop rundergehakt, mik daar kruiden bij en druk dat zelf tot een door mij gewenste vorm. Hoe bedoel je dan dat ik niet weet wat erin gaat?
Bedankttt! Kom je er vaak?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cooldown Café![]()
Jantjes Verjaardag![]()
Café Bolle Jan
Steer, ik slacht zelf mijn rundergehaktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ergens mis bij het dikgedrukte, P.
Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezondquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet het niet.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Steer, ik slacht zelf mijn rundergehakt
dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je gehakt koopt, moet je 't wel bij een goede slager halen, anders weet je nog niet wat je eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |