Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden heb ik t erg getroffen ja
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er ook geen moeite mee, maar was wel opvallend vaak bij anderen.
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarquote:
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef rijsttafel het volgende:
@ TT
[..]
Zonder een goed stel vrienden is het niet te doen, inderdaad.
Oh ja wat dat betreft zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral op het vlak van de Mr. die voor je kookt terwijl jij languit op de bank ligtEn de rest van je kookkunsten ook btw
wil je een kroketje meenemen voor me?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Ook nog eenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarleek ons leuk om dan een paar dagen samen weg te gaan. Van alles genoemd wat leuk leek maar Kopenhagen blijft wel hangen als echt een optie... (zou pas in sept zijn hoor
)
Je hebt altijd ons nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaas
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je een kroketje meenemen voor me?
onee heb net al een kroket op
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dacht ook dat ik niet handig was en alleen maar ideeen had.
Tot ik iets probeerde wat ik graag wilde maken. En dat lukte. Niet zoals ik wilde, ik ben perfectionistisch. Maar dat slijt ook.
Ik heb zin in de fruitsalade met yoghurt die ze in de sauna serveerden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Oeh ik heb wel zin in mcFlurryquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de frieteters:ik ga ff naar de Mac, ben zo terug.
Muziek maken is enorm creatief!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
ik heb soms ook echt wel zin in gezonde dingen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin in de sauna. En een grote fruitsalade. Met yoghurt.
Tuurlijk telt muziek maken mee!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was heel perfectionistisch. nu niet meer. geeft niet want ik werd er gek van. maar ik ben echt niet creatief. alhoewel ik wel veel van dansen en muziek maken hou, hoort dat er ook bij?
tekenen, knutselen, breien, kleien, figuurzagen.... nooit gekund
Iedereen die meldt dat 'ie blij is met de CUL-SC krijgt er vanavond een.quote:
joepie de poepiequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Muziek maken is enorm creatief!
En als je zelf danst of een choreografie maakt ook!
wat doe je? speel je gitaar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tuurlijk telt muziek maken mee!
Hopelijk wel, anders ben ik ook niet meer creatief ineens.![]()
Nouja een beetje elektronica knutselen dan, maar dat telt niet echt.
West Wingquote:
Elektronica knutselen telt ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tuurlijk telt muziek maken mee!
Hopelijk wel, anders ben ik ook niet meer creatief ineens.![]()
Nouja een beetje elektronica knutselen dan, maar dat telt niet echt.
Eerst ff afstuderen, dan kan ik dat hopelijk ook doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Elektronica knutselen doe ik niet meer sinds ik daar een beroep van gemaakt heb.
Och... Jullie verdienen het hoor....quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Krak een dikkeomdat ze zo royaal is met haar kusjes
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Elektronica knutselen telt ook!
Mijn zus sleutelde aan haar motor en daar moest ze soms echt wel creatieve oplossingen bedenken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat doe je? speel je gitaar?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och... Jullie verdienen het hoor....![]()
Wat speel jij dan? Ik gok.. eh.. piano!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
u2!
en nu moet ik ophouden anders word ik hier ook nog emotioneel
ik ook met de computer! met software en een midi keyboard en een microfoonquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Gitaar, drums en maak muziek met de computer (dus met keyboard)
Ben hard op zoek naar een nieuwe band om in te drummen, dat mis ik wel.
Knalbusjes!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudt
en waarom niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan wordt het niks met mij als ik alleen woon. heb geen stel vrienden helaas
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat speel jij dan? Ik gok.. eh.. piano!
Of doedelzak.
1 van de 2
Je handen verbranden aan een soldeerbout en uren zoeken wat er fout is aan je schakeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat elektronica knutselen inhoudt
Leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren met vriendinnetje over gehad ja voor volgend jaar, kennen we elkaar 10 jaarleek ons leuk om dan een paar dagen samen weg te gaan. Van alles genoemd wat leuk leek maar Kopenhagen blijft wel hangen als echt een optie... (zou pas in sept zijn hoor
)
Tof tof tof, laat eens wat horen als je iets hebt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook met de computer! met software en een midi keyboard en een microfoon![]()
wel gaaf hoor! drums wil ik ook wel leren, aggressie eruit gooien
oh help... ik weet nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knalbusjes!![]()
Een elektrische dinges maken. Een radio ofzo. Met condensators en transistors. Of een automatische piloot.
Doet me herinneren, ik moet m'n moodlight nog een keer afmakenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh help... ik weet nietnou ja, condensator kan ik nog raden..
jep dat zeker. tennissen en dansen blijf ik doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
en waarom niet.
alleen , zonder vrienden gaat goed.
wel zorgen dat je ook af en toe buiten de deur komt.
in mijn geval is dat dus sporten.
net als mn buurjongetje die ons een halfjaar lang hoofdpijn bezorgd heeft omdat hij zn aggressie moest uiten op zn elektrische drumstelquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof tof tof, laat eens wat horen als je iets hebt?
Op deze site staat wat willekeurige troep van mij:
http://soundcloud.com/rijst/i-give-you-love-2
Drummen doe ik liefst als Travis Barker. Inderdaad lekker beuken
Maar met wie praat je dan? Als je ergens over twijfelt of ergens mee zit ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
en waarom niet.
alleen , zonder vrienden gaat goed.
wel zorgen dat je ook af en toe buiten de deur komt.
in mijn geval is dat dus sporten.
Eet smakelijk!quote:
jaaaa mannennnnn!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
FFT: Ik vond het makkelijker toen ik op mezelf woonde, je kan makkelijker mensen uitnodigen.
Ja, dat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar met wie praat je dan? Als je ergens over twijfelt of ergens mee zit ofzo?
als ik terugkom van werk of iets anders vind ik het fijn om tegen mn ouders te vertellen hoe het was. dat is iets wat ik heel erg ga missen. maar tis nog niet zoverquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als andere het aan de kant gegooid hebben, van ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je handen verbranden aan een soldeerbout en uren zoeken wat er fout is aan je schakeling.
Eigenlijk is er niets aan
Jahquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij de McDonalds alleen patat halen?
niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jah
Op.
Binnen 6 minuten, wat erg![]()
Dit was een verse batch speciaal voor mij gemaakt en de saus is ook lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patat
Heb ik er nog wel 1tje voor je.. Een binaire wekker die het op breadboard prima deed, maar gesoldeerd telkens vastliep om 0:00quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als andere het aan de kant gegooid hebben, van ik kan het niet vinden.
met dat soort "problemen" kan ik me prima vermaken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds staat voor de lekkere broodjes, niet voor de patat
Met fok.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen haat tegen drummersquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net als mn buurjongetje die ons een halfjaar lang hoofdpijn bezorgd heeft omdat hij zn aggressie moest uiten op zn elektrische drumstel![]()
gelukkig heeft de hele straat geklaagd en is zn drumstel verhuisd
ik ga zo naar je muziek luisteren![]()
McDonalds is lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'McDonalds' en 'lekker' in 1 zin
QFTquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heel erg introvert dus. maar miste jij en anderen hier niet iemand om je heen als je alleen thuis kwam? ik hoef niet perse iets te zeggen maar gewoon het idee dat er iemand is...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
niet.
deed ik ook al niet toen in nog thuis woonde.
Hoezo deze vraag?? Jij leest hier toch ook mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo deze vraag?? Jij leest hier toch ook mee?
Friet is gewoon friet en de saus is lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. vind het als ik er ooit al iets eet, altijd tegen vallen.. en ik heb 10 minuten later wéér honger
McFlurries zijn wel te doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt.. vind het als ik er ooit al iets eet, altijd tegen vallen.. en ik heb 10 minuten later wéér honger
McDonalds is zo lekker!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
niet.
deed ik ook al niet toen in nog thuis woonde.
Dat is het enige wat nog wel te doen is ja.. maar om dat nu echt bijzonder te noemen of de moeite waard daarvoor naar een McD te rijdenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Friet is gewoon friet en de saus is lekker![]()
Ik wist heulemaal nergens vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.
Hoe was de meet gister trouwens? Wie waren er allemaal?
Ik heb geen behoefte om aan mensen in mijn omgeving te vertellen hoe ik me voel, zeker m'n ouders niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is het ook mijn gebrek aan inlevingsvermogen, hoor - ik kan me niet voorstellen dat iemand daar geen behoefte aan heeft.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar niet vaak behoefte aan hebt, maar helemaal niet is voor mij ook moeilijk voor te stellen moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat laatste is echt niet (meer) het geval. na een Big Tasty hoef ik eigenlijk geen patat meer en heb ik echt genoeg gegeten voor de avond. Na een groot menu heb je ook genoeg hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
200 meter lopen, babe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het enige wat nog wel te doen is ja.. maar om dat nu echt bijzonder te noemen of de moeite waard daarvoor naar een McD te rijdenMaak ik liever lekkere ovenfrietjes, veel lekkerder ook nog!
Je kan slaan wat je wilt.. maar sinds ik smaakpapillen heb gekregen gaat mijn mening over McD niet veranderen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A-ha! De eerste barsten vertonen zich.
Niet dus. Snelle kh's dus meteen weer trek. Lege zooi is het.. totaal niet voedzaam of gezond.. of smaakvolquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatste is echt niet (meer) het geval. na een Big Tasty hoef ik eigenlijk geen patat meer en heb ik echt genoeg gegeten voor de avond. Na een groot menu heb je ook genoeg hoor![]()
als ik genoeg heb dan moet jij zeker genoeg hebben
Ik was er!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja halloo, je bent vegetarier! dat telt niet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan slaan wat je wilt.. maar sinds ik smaakpapillen heb gekregen gaat mijn mening over McD niet veranderen.
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
200 meter lopen, babe.![]()
![]()
Oh en ovenfrietjeszompig op 200 graden en carcinogeen op 250 graden
wanneer heb je voor het laatst McDonalds gegeten?quote:
Same here.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.
Nu je het zegt, ik in Eindhoven ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de cafetaria op een paar honderd meter, maar ik geloof dat we er 3 keer geweest zijn in 3 jaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ovenfrietjeszompig op 200 graden en carcinogeen op 250 graden
Vind je het serieus lekker? Ik vind het soms als snelle hap wel lekker verzadigend werken, maar onder echt lekker versta ik iets anders.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonalds is zo lekker!!
McKroket![]()
Big Tasty![]()
Big Mac![]()
Quarter Pounder
Gelukkig al een tijdje niet meer. En je kan me niet wijs maken dat er veel aan veranderd is, het blijft troep.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst McDonalds gegeten?
sommige dingen niet nee maar ik vertel wel graag dingen, hoe oninteressant ook. mn ouders vinden alles leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om aan mensen in mijn omgeving te vertellen hoe ik me voel, zeker m'n ouders niet.
Vraag maar aan Pietverdriet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed hoor!
Ik verbaas me er altijd over de drukte als ik er eens per jaar eens wat ga halen op vrijdagmiddagquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Same here.
Ik ga eigenlijk sowieso nooit naar de snackbar, laat staan de Mac..
Veel te gezond ben ik
Ik vind het niet lekker. En ik heb idd al snel weer honger omdat er geen vezels inzitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind je het serieus lekker? Ik vind het soms als snelle hap wel lekker verzadigend werken, maar onder echt lekker versta ik iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |