Hij speelde ook mee in Expeditie Robinson, waar hij er uit is gestapt, vrijwillig. Daar waren de reacties op internet nogal, uh, duidelijk over wat men daarvan dacht. Dus nu doet ie grappig terugquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb even gemist maar waarom houdt die presentator ermee op?
Pheno wie is de nieuwe ironlip?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij speelde ook mee in Expeditie Robinson, waar hij er uit is gestapt, vrijwillig. Daar waren de reacties op internet nogal, uh, duidelijk over wat men daarvan dacht. Dus nu doet ie grappig terug
Precies, Zielige actie van John.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt briljant die opmerkingen. Blijkbaar heeft Dennis een hoop bagger over zich heen gehad sinds donderdag, voornamelijk via twitter. Vind het ergens terecht maar ook wel zielig. John's actie was triester.
het is de eerste keer dat ik iedereen zie. Voor de rest heb ik wat audities en een liveshow half gemistquote:
zeker geen jive nummerquote:
Niet aldoor hoor. Zostraks zaten er iets van 4 - 5 briefjes in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
Dat uit de hoed trekken.Er zit steeds maar 1 briefje in.
Och ik vond het wel meevallen, hoor. Voor zijn doen vond ik hem in deze dans een stuk mannelijker dan normaal. Er zit in stijldans toch altijd wat vrouwelijkere bewegingen voor mannen (heupen wiegen,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:17 schreef lirpA het volgende:
Stefano en mannelijk. Hahahaha
Het enige wat hem echt natuurlijk leek af te gaan, was toen zij hem kuste en hij haar met een vies gezicht van zich afduwde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |