quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef megamandy het volgende:
whoehoe we beginnen oja, n al en waarschwing, mijn letter tssen de y en i is kapot. Heb wel een extern toetsenbord, maar dat is onhandig bij mijn laptop en gebrik het daarom niet.
Sorry!
ja ik las inderdaad laatst ergens dat hij getrowd is. Sommige mannen mogen nooit trowenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens voor iedereen die van der vorst ziet sterren niet heeft gezien; dan is 4 maanden geleden getrouwd
Wrijf het maar in. M'n hart, het steekt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens voor iedereen die van der vorst ziet sterren niet heeft gezien; dan is 4 maanden geleden getrouwd
Haha, hij had Dennis wel mooi te pakken!quote:
Ja ze waren net lekker bezig samen hahaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Ewelina het volgende:
Opmerking van Dennis was trouwens ook leuk:
"De dansers winnen 25.000 euro. Daar kun je heel veel schoenen voor kopen."
"Ja, ongeveer de helft van jouw collectie."![]()
Pinguuuuu!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
Poging tot meelezen en af en toe wat typen.
Heeft ie zijn pilletjes net als vorige week niet ingenomen?quote:
IDD haha,ik volg ER en ik vond het ook een slappe actie om te stoppen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En An ook al: "Ik geef niet op midden in een programma."![]()
Oh, ik snapte de opmerking al nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
IDD haha,ik volg ER en ik vond het ook een slappe actie om te stoppen.
Echt briljant die opmerkingenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
IDD haha,ik volg ER en ik vond het ook een slappe actie om te stoppen.
Het zal hem lang blijven achtervolgen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt briljant die opmerkingen. Blijkbaar heeft Dennis een hoop bagger over zich heen gehad sinds donderdag, voornamelijk via twitter. Vind het ergens terecht maar ook wel zielig. John's actie was triester.
Ik mis nog steeds iets, geloof ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh, ik snapte de opmerking al niet
quote:
Kort samengevat:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds iets, geloof ik.
Hij is uit ER gestapt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |