abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:38:25 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87718616
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hier heb je natuurlijk wel gelijk...maar in mijn definitie van een mooie dansstijl, zit ook perfecte lichaamsbeheersing. En dat kan ik niet los zien van een rechte houding.
Maar het staat er wel los van. Ook het relaxte, losse, swagger... dat is een houdding. Is mijn grootste commentarapunt altijd omdat ik daar niet zo goed in ben. Het maakt wel het verschil of het er stijf uitziet of losjes... en dat losjes is net zo goed een techniek.

quote:
Hiphop zal daarom nooit mijn ding worden, want het zet zich qua houding af tegen de traditionele waardes. Dat het ook veel moeite kost om er uit te zien alsof je helemaal niet om je houding geeft, zal wel zo zijn, want de klassiek geschoolde dansers hebben er niet voor niets moeite mee...maar ik vind het nog steeds niet mooi. :P
Persoonlijke smaak dus ;)

En om met de wijze woorden van dolly parton te spreken: Do you have any idea how much it costs to look this cheap?! Daar zit ook wel degelijk effort in, om iets er moeiteloos uit te laten zien :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:57 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87718693
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hip hop fast en hip hop lyrical en gewone hip hop ?
Hip hop fast is bullshit
Gewone hiphop is hiphop op de beat
Hiphop lyrical is een mix van hiphop en... mja.. broadway. Hiphop op de tekst. Meer verhalend.

Lastige van Hiphop lyrical is dat het soms dus totaal NAAST de beat gaat.
Heb het soms ook, en dan moet je echt je kop erbij houden als je gewend bent op de duidelijk aanwezige beat te dansen.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:43:14 #253
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87718801
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hip hop fast is bullshit
Gewone hiphop is hiphop op de beat
Hiphop lyrical is een mix van hiphop en... mja.. broadway. Hiphop op de tekst. Meer verhalend.

Lastige van Hiphop lyrical is dat het soms dus totaal NAAST de beat gaat.
Heb het soms ook, en dan moet je echt je kop erbij houden als je gewend bent op de duidelijk aanwezige beat te dansen.
Oke, thanks voor je snelle reactie. :P
Ik zal er de volgende keer eens op letten.
Vind het wel mooie stijlen.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:53:13 #254
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_87719256
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
En om met de wijze woorden van dolly parton te spreken: Do you have any idea how much it costs to look this cheap?! Daar zit ook wel degelijk effort in, om iets er moeiteloos uit te laten zien :D
Daar kunnen we het zo over eens zijn...de beste dansers zien eruit alsof het geen enkele moeite kost, wat ze ook doen. En Dolly _O_ _O_ _O_
En niet vanwege de cupmaat, al is die ook leuk :9 ...maar omdat ze als artiest op heel eenzame hoogte staat!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:23:56 #255
202348 Susi
Temple of Love
pi_87735509
Ik zit het nu weer terug te kijken, maar was dat vorig seizoen ook zo, die knuffels continu op dat podium ?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:58:51 #256
202348 Susi
Temple of Love
pi_87736566
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zijn ze dan verkleed als Romeinen?

[ afbeelding ]
Bedankt, ik moest even huilen van 't lachen _O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 02:18:43 #257
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_87739988
Lorenzo zie ik toch als favoriet want het ziet er naar uit dat hij flink getraint heeft afgelopen jaar waardoor hij nu zijn trucs toe kan passen in de dans
ook is hij in alle soorten niet slecht
daarbij komt nog dat het nooit zo is dat de favoriet het ook daadwerkelijk wint
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:29:30 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87741522
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef Susi het volgende:
Ik zit het nu weer terug te kijken, maar was dat vorig seizoen ook zo, die knuffels continu op dat podium ?
Ja. Maar het is volgens wel wel typisch iets van hier want ik kom 't in geen enkel ander land tegen :{ Tenminste, niet zo VEEL :')
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:50:03 #259
153506 Captain_Fabulous
pi_87743047
Mag ik even een knuppel in't hoenderhok gooien? Ik vind Hettie en een paar andere dames eigenlijk veel te dik om op het podium te staan. Op zich zijn ze helemaal niet dik natuurlijk (naar normale mensen maatstaven), maar als ik een Hettie zie dansen in het soort kostuum van de laatste show, denk ik vooral 'doe eens wat aan je bovenbenen, veel te vadsig'. En bovendien zouden ze volgens mij beter bewegen als ze wat gewicht verloren. Sta ik hier alleen in?
pi_87743180
Laat Femke Halsema het maar niet horen. http://publitiek.nl/!bZx
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:59:07 #261
202348 Susi
Temple of Love
pi_87743284
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja. Maar het is volgens wel wel typisch iets van hier want ik kom 't in geen enkel ander land tegen :{ Tenminste, niet zo VEEL :')
Met schaatsen wordt dat ook altijd gedaan. Ik weet dast knuffels in Rusland een soort statussymbool zijn, maar hier :?

Maargoed, van de week kwamen er zelfs slipjes op het podium :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:04:21 #262
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_87743429
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag ik even een knuppel in't hoenderhok gooien? Ik vind Hettie en een paar andere dames eigenlijk veel te dik om op het podium te staan. Op zich zijn ze helemaal niet dik natuurlijk (naar normale mensen maatstaven), maar als ik een Hettie zie dansen in het soort kostuum van de laatste show, denk ik vooral 'doe eens wat aan je bovenbenen, veel te vadsig'. En bovendien zouden ze volgens mij beter bewegen als ze wat gewicht verloren. Sta ik hier alleen in?
voor danseressen zijn veel van de dames idd iets te stevig, Hettie is ook gewoon klein, en dan lijkt het al snel een propje.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:13:59 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87743669
quote:
Ik vind Hettie sowieso niet om aan te zien. Maar dat ligt ook deels aan de uitstraling, of het gebrek daaraan.

En zonder eigenlijk steeds andere landen er bij te willen halen: er was eens een seizoen in USA waar eeen hele dikke grote jongen zat. Dat gaf nog meer problemen :') Ik vind deze nog wel meevallen en zo zijn echt zo dik nog niet dat het de bewegingen in de weg zit. De jongens moeten gewoon wat meer liften nu :D
L'Amour menaçant:
pi_87743672
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Susi het volgende:

[..]

Met schaatsen wordt dat ook altijd gedaan. Ik weet dast knuffels in Rusland een soort statussymbool zijn, maar hier :?

Maargoed, van de week kwamen er zelfs slipjes op het podium :P
Ja voor Stefano :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:15:54 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87743719
Misschien was het een mannenstring? :{ :r :')
L'Amour menaçant:
pi_87743797
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Misschien was het een mannenstring? :{ :r :')
Wie weet :P

Hettie haar hoofd irriteert me meer dan haar bovenbenen trouwens. (Haar bovenbenen vallen inderdaad wel op, maar ik vind het zelf wel meevallen) Ik word alleen elke keer afgeleid door die spleet. En dan bedoel ik niet die tussen haar benen zit.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:21:06 #267
2735 Aarti
pi_87743849
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef Franneh het volgende:

[..]

Wie weet :P

Hettie haar hoofd irriteert me meer dan haar bovenbenen trouwens. (Haar bovenbenen vallen inderdaad wel op, maar ik vind het zelf wel meevallen) Ik word alleen elke keer afgeleid door die spleet. En dan bedoel ik niet die tussen haar benen zit.
Same here, en ik vind ook dat ze een hele nare uitstraling heeft, terwijl ze misschien wel heel leuk en aardig is!

Mijn ultieme favoriet is Natascha, prachtige danseres.
Van de mannen nog geen echte favoriet.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:22:22 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87743875
Ik vind 'r geen nare uitstraling hebben, maar gewoon GEEN uitstraling.
Ze is niet moederste mooiste, maar uirtstraling kan dat verhelpen.
Maar hier zit niets in. Ze kreeeg goed commentaar na een heftige trainign en best mooie dans... en ze staat er als een zoutzak bij.
L'Amour menaçant:
pi_87743947
Ik blijf me trouwens ergeren aan het camerawerk. Ook nog maar 3 seizoenen ofzo. :'( Ik hou het gevoel dat ik soms dingen mis omdat men wil stunten of kek probeert te filmen waardoor je delen en bepaalde moves mist.
Go hard or go home
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:31:49 #270
153506 Captain_Fabulous
pi_87744134
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
echt zo dik nog niet dat het de bewegingen in de weg zit. De jongens moeten gewoon wat meer liften nu :D
True, het is allemaal relatief. maar als de jongens wat minder moeite moeste doen om te liften zouden ze wat meer kunnen concentreren op dansen :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:32:33 #271
2735 Aarti
pi_87744159
Ik erger me aan de stunts en het feit dat daar zoveel nadruk op wordt gelegd, alsof het publiek en de regie niet ziet dat er technische hoogstandjes worden uitgevoerd zoals een perfecte arabesque of zo.
Zo een salto is leuk hoor, maar een prachtige sprong of draai!!!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:32:37 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87746256
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef Aarti het volgende:
Ik erger me aan de stunts en het feit dat daar zoveel nadruk op wordt gelegd, alsof het publiek en de regie niet ziet dat er technische hoogstandjes worden uitgevoerd zoals een perfecte arabesque of zo.
Zo een salto is leuk hoor, maar een prachtige sprong of draai!!!
De gemiddelde kijker zal wrs niet de technische kanten zo goed op waarde kunnen schatten.
Zoals Jan zei tegen Floris "ik kan hier een heel technisch verhaal houden of lijnen en zo, maar het zag er gewoon goed uit, en dat is ook belangrijk"
Het wordt allemaal commerciëler. Een salto spreekt meer tot de verbeelding dan een perfecte arabesque. het show-aspect wordt steeds belangrijker.

Mijn favorieten:
Jongens: Floris, Eldrick (Caggie)
Meisjes: Natascha, Lise
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:18:15 #273
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_87754814
quote:
Zijn dat geen spieren? dat dacht ik... :@
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:36:11 #274
153506 Captain_Fabulous
pi_87755613
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Zijn dat geen spieren? dat dacht ik... :@
Gedeeltelijk wel...maar ook gewoon vet. Natuurlijk heeft ze wel veel gespierdere benen dan de meeste meiden die je op straat ziet, omdat je van uren per dag dansen wel spieren ontwikkeld, maar volgens mij onderstrepen die spieren vooral in dijbenen ook het aanwezige vet. Ik vermoed dat Hettie van nature dikke bovenbenen heeft, en de spieren drukken dat naar buiten...wat lomp oogt.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:54:51 #275
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87756320
Die benen van Hettie waren me nog niet eens opgevallen.
Mijn aandacht wordt elke keer alleen maar naar haar gezicht getrokken (en niet in positieve zin..).

De uitstraling van Natascha daarentegen...... O+
En de uitstraling van Agar tijdens de eerste liveshow vond ik ook erg mooi, een hele transformatie als ze op de dansvloer staat.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')