Toevallig hier vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[ www.wiva.ws%2fuploads%2fOntspanning%2fSjoelbak.jpg]afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Toevallig hier vanmiddag gedaan.
[ afbeelding ]
Hier ook een tijdje mee gespeeld, maar wat een vreselijke herrie hoort daarbijquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef sjak het volgende:
Wat hier regelmatig gespeeld wordt is een vissenvang spel.
F vond spelletjes leuk vanaf een jaar of 2,5quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hier eig. helemaal nog niet met spelletjes bezig, had het idee dat hij daar nog te klein voor zou zijn.
Heb net meteen Bambino loco besteld.
En op Lottino geboden via MP.
Dat met Ernie is Jumbolino. Die had ik zelf vroeger met een clowntje, maar dat speelde ik niet vaak omdat ik clowntjes eng vondquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Lottino, is dat met Ernie, en dat je dan een puzzeltje moet maken? of is dat Jumbolino?
Oh, en verstoppertje vonden ze ook erg leuk vanaf een jaar of 2,5.. Ook een Sesamstraatspel.
Ik heb de 2-4 jaar boekjes van Bambino, die gaan echt haske goed. M. vermaakt zich idd ook in zijn eentje met Lottino, op dezelfde manier als F dat deed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
F vond spelletjes leuk vanaf een jaar of 2,5. Lottino is leuk en makkelijk te snappen. Ook alleen kon F zich er goed mee vermaken, gewoon het juiste plaatje op het juiste hokje leggen (of op de Schaduwkant
)
Dit dus, mnaar eens kijken wat leuk voor d'r kan zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hier eig. helemaal nog niet met spelletjes bezig, had het idee dat hij daar nog te klein voor zou zijn
Ja hier vinden we rummikub erg leuk. Jen kan heel goed de kleuren en cijfers pakken die ik haar vertel.quote:
Oww die onderste lijkt mij ook leuk! Mijn dochter is dol op raadspelletjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Christan vindt de Legospellen erg leuk, met name deze:
[ afbeelding ]
Is gebaseerd op Mastermind.
En ik wil deze ook graag kopen, die lijkt me erg leuk:
[ afbeelding ]
Soort Pictionary, maar dan moet je bouwen met Legosteentjes
Heb het er even bijgezetquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is het handig om de leeftijd bij een spelletje te vermelden als je het als tip geeft?
Kleurentorentjes is hier ook nog steeds een succesquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:43 schreef MaLo het volgende:
Kleurentorentjes is ook leuk voor heel jonge kinderen. Zelfde principe als Bonte Ballonnen.
[ afbeelding ]. Mijn dochter had bij ons thuis Kleurentorentjes en bij oma thuis Bonte Ballonnen.
Wij deden alleen niet dat de kralen in een bepaalde volgorde om het torentje moesten, dan duurde het te lang en werd het saai.
Leuk! Veel speelplezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Lottino is goedgekeurd hier.In de versimpelde versie uiteraard, maar het zoeken is idd al heel leuk en levert veel blije koppies op.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Lottino is goedgekeurd hier.In de versimpelde versie uiteraard, maar het zoeken is idd al heel leuk en levert veel blije koppies op.
quote:Heb t laatst gedaan met mn dochter en we waren in 20 minuten klaarOp vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wij noemen dat koeienmelken!
Heerlijk spelletje, kan je uuuuuuuuuuuuren volhouden op regenachtige zondagen.
Klopt! Ik zat zelf al te neuzen op de site van SmartGames en zag inderdaad staan dat het leuk is voor kinderen tot een jaar of 8. Dan kan ik inderdaad beter naar een ander puzzelspel kijken. Dank voor je reactie!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef p_iglet het volgende:
Ik las dat F nu 6 is, dus dan voor haar 7e verjaardag neem ik aan.
Of het dan nog leuk is dat hangt er vanaf hoe vlot ze met puzzelen en logisch denken is. Het spel heeft 4 verschillende niveaus en de hoogste 2 niveaus zijn denk ik voor een 7 jarige ook nog wel uitdagend. Maar de eerste helft zal ze waarschijnlijk snel doorheen gaan.
Persoonlijk zou ik dan eerder voor iets als hide & seek safari, of Gogetter prince en dragon kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |