Toevallig hier vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[ www.wiva.ws%2fuploads%2fOntspanning%2fSjoelbak.jpg]afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Toevallig hier vanmiddag gedaan.
[ afbeelding ]
Hier ook een tijdje mee gespeeld, maar wat een vreselijke herrie hoort daarbijquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef sjak het volgende:
Wat hier regelmatig gespeeld wordt is een vissenvang spel.
F vond spelletjes leuk vanaf een jaar of 2,5quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hier eig. helemaal nog niet met spelletjes bezig, had het idee dat hij daar nog te klein voor zou zijn.
Heb net meteen Bambino loco besteld.
En op Lottino geboden via MP.
Dat met Ernie is Jumbolino. Die had ik zelf vroeger met een clowntje, maar dat speelde ik niet vaak omdat ik clowntjes eng vondquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Lottino, is dat met Ernie, en dat je dan een puzzeltje moet maken? of is dat Jumbolino?
Oh, en verstoppertje vonden ze ook erg leuk vanaf een jaar of 2,5.. Ook een Sesamstraatspel.
Ik heb de 2-4 jaar boekjes van Bambino, die gaan echt haske goed. M. vermaakt zich idd ook in zijn eentje met Lottino, op dezelfde manier als F dat deed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
F vond spelletjes leuk vanaf een jaar of 2,5. Lottino is leuk en makkelijk te snappen. Ook alleen kon F zich er goed mee vermaken, gewoon het juiste plaatje op het juiste hokje leggen (of op de Schaduwkant
)
Dit dus, mnaar eens kijken wat leuk voor d'r kan zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hier eig. helemaal nog niet met spelletjes bezig, had het idee dat hij daar nog te klein voor zou zijn
Ja hier vinden we rummikub erg leuk. Jen kan heel goed de kleuren en cijfers pakken die ik haar vertel.quote:
Oww die onderste lijkt mij ook leuk! Mijn dochter is dol op raadspelletjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Christan vindt de Legospellen erg leuk, met name deze:
[ afbeelding ]
Is gebaseerd op Mastermind.
En ik wil deze ook graag kopen, die lijkt me erg leuk:
[ afbeelding ]
Soort Pictionary, maar dan moet je bouwen met Legosteentjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |