abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87751880
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Leuke glitch, maar heel erg veel schiet je er nou ook weer niet mee op. Het arena seizoen is toch al beëindigd en over anderhalve maand heb je in battlegrounds ook al niet veel meer aan die gear. Bovendien met die wachttijden voor pvp telkens zit je ook je tijd te verspillen :P
Wachttijden heb ik helemaal niet op mijn realm. En de gear is zeker geen verspeelde moeite, want dat is toch weer anderhalve maand aan plezier. Ik heb nog heel veel items te gaan voor mijn holy gear maar ik loop nu rond met 1400 resilience en het is echt geweldig. Nou is het vandaag al met 20% naar beneden gebracht, maar toch blijft het super. De heals die je doet zijn echt niet normaal. Flash of Light was voorheen misschien 5-6k, nu crit je effe iemand voor 14k met een casttijd van 1 seconde :') En dan heb ik het nog niet eens over Holy Shock en Word of Glory welke instant zijn en ook dik over de 10k healen. Als er geen healer bij de vijand loopt kan je zó met 10 tegen 2 winnen :') Aangezien de gemiddelde BG josti toch niet weet hoe een stun/silence werkt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')