abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87807307
1-2 Reis _O_
pi_87807320
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Reis _O_ Reis _O_ Reis _O_
_O_ _O_ _O_
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:24:19 #128
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87807344
mooie :)
pi_87807489
Reis!!! Lache zeg!
pi_87807660
Volgens Twitter kan het ook Balasz zijn die hem scoort, er staat dat het de vraag is of Reis zijn voorzet raakt of niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_87807697
Ja, ik neig toch naar een goal van Balasz. Maar goed, 1-2 is 1-2.
pi_87808065
Goal is goal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87808111
De bal is rond.
Dit, dus.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:42:20 #134
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87808175
Een bal is een bal.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87808250
Een bal hoort in de goal..
pi_87808530
Reis hoort in de basis.
pi_87808602
^O^
pi_87808660
PSV staat weer waar ze moeten staan.. 1ste ^O^
pi_87808758
Wat speelde PSV vreselijk slecht, die 2e goal was dan ook meer geluk dan wedstrijd.... Als je tegen een normale tegenstander had gespeeld die zelfs in staat zijn om aan te vallen had je gewoon kansloos verloren vandaag....

Als er zondag ook zo tegen Feyenoord gespeeld wordt verlies je zelfs daarvan :')
Patat Friet
pi_87808947
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef ganzenherder het volgende:
Wat speelde PSV vreselijk slecht, die 2e goal was dan ook meer geluk dan wedstrijd.... Als je tegen een normale tegenstander had gespeeld die zelfs in staat zijn om aan te vallen had je gewoon kansloos verloren vandaag....

Als er zondag ook zo tegen Feyenoord gespeeld wordt verlies je zelfs daarvan :')
Ja, maar ieder team heeft zulke wedstrijden. Lekker op donderdagavond tegen één of andere tjappieploeg uit Hongarije, de tegenzin droop ook van alle gezichten af.

Zondag tegen een klassieke tegenstander, thuis, op zondag, thuispubliek, niet te vergelijken met vanvond.
Dit, dus.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:57:36 #141
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_87808951
Gewoon prima resultaat.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:59:00 #142
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87809018
Gewonnen, en daar draait het om.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87809230
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar ieder team heeft zulke wedstrijden. Lekker op donderdagavond tegen één of andere tjappieploeg uit Hongarije, de tegenzin droop ook van alle gezichten af.

Zondag tegen een klassieke tegenstander, thuis, op zondag, thuispubliek, niet te vergelijken met vanvond.
Precies! Zondag is een dag waar heel voetbal liefhebbend Nederland naar uit kijkt ^O^
pi_87809288
Wederom een kutwedstrijd. Dezelfde chaos en gebrek aan structuur van het gros van de wedstrijden van dit seizoen. Drbrecen, wie kende die club? Zonder Dzsudzsak? En dan nog met slechts 1-2 winnen.

Afellay als aanvoerder, daar mag ook wel eens over nagedacht worden. Dit is immers wel een van de constanten. Een speler die tactisch vrij weinig voorstelt als aanvoerder lijkt me sowieso niet logisch.
pi_87809395
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Gorill0r het volgende:

[..]

Precies! Zondag is een dag waar heel voetbal liefhebbend Nederland naar uit kijkt ^O^
Dat lijkt me wat overdreven, gezien de vorm van Feyenoord. Het is voor allebei de ploegen wel een belangrijke pot, dus het zal tactisch worden.
Dit, dus.
pi_87809427
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uiteraard heb je daar wel deels gelijk in....

Wat me meer stoort is dat goals veelal uit individuele kwaliteiten voortvloeien en niet uit goed lopende aanvallen. Er lijkt totaal geen sprake te zijn van een systeem ofzo, net als tegen Willem II wisten ze steeds niet wat ze met de bal moesten....
Patat Friet
pi_87809714
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Wat me meer stoort is dat goals veelal uit individuele kwaliteiten voortvloeien en niet uit goed lopende aanvallen. Er lijkt totaal geen sprake te zijn van een systeem ofzo, net als tegen Willem II wisten ze steeds niet wat ze met de bal moesten....
Dat klopt. Het is behoorlijk wisselvallig, want op sommige momenten vind ik het een heel behoorlijk op elkaar ingespeeld team en een tel later gaan alle passes steevast de verkeerde kant op. Een chronisch gebrek aan automatisme.
Dit, dus.
pi_87811929
Reis, Reis, Reis... _O_

Heeft ie het in zich om een fenomeen te worden??
pi_87814646
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Aan de ene kant zeggen dat Afellay niet vroeg genoeg gebracht is, en wel de ontwikkeling van andere spelers tegenhouden door Ooijer, die ver over de top is op te stellen? Ik snap het niet echt.
Een onzin vergelijking. Er is geen talentvolle verdedgier die de plaats van Ooijer kan overnemen. En met het brengen van Afellay heb ik nooit bedoeld dat er maar iemand uitgehaald moest worden voor hem, maar dat hij vroeg meer speeltijd had moeten krijgen.

Ooijer is een heel ander geval. Die zou spelen als stand in of toevoeging op de huidge verdediging.

quote:
Ooijer was vorig seizoen gewoon niet goed genoeg meer en is dat nu ook niet.
Maar de huidige verdediging is minder.
quote:
Juist als je zoveel ervaring hebt, mag je zoiets als tegen Auxerre niet overkomen...
Domme keus was dat inderdaad. Maar dat was niet een fout, maar een overwogen keus. Ooijer wist dat hij er rood voor zou krijgen. Toch vond ik het dom, want het was moeilijker om die kans af te maken voor die speler dan om die vrije trap erin te schieten. Maar dat die vrije trap er zo mooi in zou gaan, is ook niet erg waarschijnlijk, dus de keus van Ooijer is verdedigbaar.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Mee eens. Er is totaal geen synergie. Steeds maar weer individuele ingevingen en toevallige kansjes. En het gros van de wedstrijden verloopt dit seizoen al zo. Zowel in Europa als in de Eredivisie.
pi_87818014
Ik ga er niet meer op in. We hebben die discussie over Ooijer al 10x gevoerd. Eind vorig seizoen was iedereen het erover eens dat hij weg moest en het niveau niet meer aankon. En terecht. Er was sprake van dat hij wat zou afbouwen in Cyprus. En nu zou hij dan zogenaamd bruikbaar of nuttig zijn :').

PSV heeft wel degelijk jonge talentvolle verdedigers, die inderdaad ook nog veel te leren hebben. Die zie ik liever spelen dan Ooijer. Met uitzondering van Vukovic trouwens, daar ben ik niet zo'n fan van, ik snap ook niet dat ze die hebben gekocht, hij maakte op huurbasis al weinig indruk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')