quote:Ja, maar ieder team heeft zulke wedstrijden. Lekker op donderdagavond tegen één of andere tjappieploeg uit Hongarije, de tegenzin droop ook van alle gezichten af.Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef ganzenherder het volgende:
Wat speelde PSV vreselijk slecht, die 2e goal was dan ook meer geluk dan wedstrijd.... Als je tegen een normale tegenstander had gespeeld die zelfs in staat zijn om aan te vallen had je gewoon kansloos verloren vandaag....
Als er zondag ook zo tegen Feyenoord gespeeld wordt verlies je zelfs daarvan
quote:Precies! Zondag is een dag waar heel voetbal liefhebbend Nederland naar uit kijktOp donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar ieder team heeft zulke wedstrijden. Lekker op donderdagavond tegen één of andere tjappieploeg uit Hongarije, de tegenzin droop ook van alle gezichten af.
Zondag tegen een klassieke tegenstander, thuis, op zondag, thuispubliek, niet te vergelijken met vanvond.
quote:Dat lijkt me wat overdreven, gezien de vorm van Feyenoord. Het is voor allebei de ploegen wel een belangrijke pot, dus het zal tactisch worden.Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Precies! Zondag is een dag waar heel voetbal liefhebbend Nederland naar uit kijkt
quote:Uiteraard heb je daar wel deels gelijk in....Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar ieder team heeft zulke wedstrijden. Lekker op donderdagavond tegen één of andere tjappieploeg uit Hongarije, de tegenzin droop ook van alle gezichten af.
Zondag tegen een klassieke tegenstander, thuis, op zondag, thuispubliek, niet te vergelijken met vanvond.
quote:Dat klopt. Het is behoorlijk wisselvallig, want op sommige momenten vind ik het een heel behoorlijk op elkaar ingespeeld team en een tel later gaan alle passes steevast de verkeerde kant op. Een chronisch gebrek aan automatisme.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar wel deels gelijk in....
Wat me meer stoort is dat goals veelal uit individuele kwaliteiten voortvloeien en niet uit goed lopende aanvallen. Er lijkt totaal geen sprake te zijn van een systeem ofzo, net als tegen Willem II wisten ze steeds niet wat ze met de bal moesten....
quote:Een onzin vergelijking. Er is geen talentvolle verdedgier die de plaats van Ooijer kan overnemen. En met het brengen van Afellay heb ik nooit bedoeld dat er maar iemand uitgehaald moest worden voor hem, maar dat hij vroeg meer speeltijd had moeten krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeggen dat Afellay niet vroeg genoeg gebracht is, en wel de ontwikkeling van andere spelers tegenhouden door Ooijer, die ver over de top is op te stellen? Ik snap het niet echt.
quote:Maar de huidige verdediging is minder.Ooijer was vorig seizoen gewoon niet goed genoeg meer en is dat nu ook niet.
quote:Domme keus was dat inderdaad. Maar dat was niet een fout, maar een overwogen keus. Ooijer wist dat hij er rood voor zou krijgen. Toch vond ik het dom, want het was moeilijker om die kans af te maken voor die speler dan om die vrije trap erin te schieten. Maar dat die vrije trap er zo mooi in zou gaan, is ook niet erg waarschijnlijk, dus de keus van Ooijer is verdedigbaar.Juist als je zoveel ervaring hebt, mag je zoiets als tegen Auxerre niet overkomen...
quote:Mee eens. Er is totaal geen synergie. Steeds maar weer individuele ingevingen en toevallige kansjes. En het gros van de wedstrijden verloopt dit seizoen al zo. Zowel in Europa als in de Eredivisie.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar wel deels gelijk in....
Wat me meer stoort is dat goals veelal uit individuele kwaliteiten voortvloeien en niet uit goed lopende aanvallen. Er lijkt totaal geen sprake te zijn van een systeem ofzo, net als tegen Willem II wisten ze steeds niet wat ze met de bal moesten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |