ja, maar daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, als je zo veel praat als hij zit er altijd wel iets nuttigs tussen. Dat neemt echter niet weg dat 99% van wat ie zei radicaal racistisch geblaat was.
quote:Mja, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij dat ook van jou denkt.Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus zeg, dat je jezelf nog serieus neemt.
Je gelooft nooit dat er zulke types op aarde rondlopen, totdat je er eens mee in aanraking komt.
quote:Oh? Verklaar je nader?Op woensdag 20 oktober 2010 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij dat ook van jou denkt.
quote:De manier waarop kon wat anders, maar wat hij zei had wel degelijk inhoud.Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, als je zo veel praat als hij zit er altijd wel iets nuttigs tussen. Dat neemt echter niet weg dat 99% van wat ie zei radicaal racistisch geblaat was.
quote:Weinig inhoud, het was voornamelijk xenofoob haat zaaien.Op woensdag 20 oktober 2010 17:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De manier waarop kon wat anders, maar wat hij zei had wel degelijk inhoud.
quote:En hier zie je net zo goed de nuance in de uitspraken van EB, dus het is zeker niet dat hij gewoon maar een racist is die een hekel heeft aan alle buitenlanders. In wat hij zegt over de minder opgeleide allochtonen kan ik hem ook geen ongelijk geven. Er zit wel degelijk verschil in opvattingen van bepaalde allochtonen.Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef EuroBirdV8 het volgende:
dan de planning en kantoor personeel , deel nederlands, allochtoon....verschil hiervan is dat die hoger opgeleid naar nederland emigreerden...en na 2 jaar beter nederlands spreken als welk nederlander ook.
fijne mensen, die hun geloof/gebruiken combineren met de nederlandse cultuur.
ik moet zeggen, het is er altijd gezellig. de sfeer is gezellig onderling.
en hun schamen zich voor hun eigen landgenoten in de verlading, over het niet nederlands kunnen en willen spreken.
over hun meningen tegenover de nederlanders.
quote:Dat vind ik niet. Waarom moet ik me aanpassen aan iemand die hier komt wonen? Als het hem niet bevalt gaat hij maar lekker ergens anders heen. Je past je aan aan het land war je naartoe gaat, niet andersom. Als ik naar marokko ga hoef ik ook niet te verwachten dat iedereen zich daar aan mij aanpast.Op woensdag 20 oktober 2010 15:45 schreef Frag_adder het volgende:
Ja wij Nederlanders MOETEN ons aanpassen aan een andere cultuur, net zoals zij zich MOETEN aanpassen aan de onze.
quote:Hij mag best zijn cultuur behouden. Prima. Maar dan wil ik de mijne ook behouden.Het is gewoon omzin om van iemand te verwachten dat hij zich exact gaat gedragen als een Nederlander terwijl onze cultuur een samenhang is van verschillende culturen.
quote:Dat is jouw mening en vaak een kwestie van alleen een ander gezichtspunt. Als je je ogen niet sluit voor de problemen zie je dat EB wel degelijk een punt heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 17:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Weinig inhoud, het was voornamelijk xenofoob haat zaaien.
quote:Correctie: de conservatieven zijn ermee begonnen. de VVD had maar 17 v/d 86 zetels(een vijfde deel) in het Kabinet de Jong(KVP/ later CDA)Op zondag 17 oktober 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Psst, rechts heeft vroeger veel Marokkanen en Turken binnen gehaald onder het mom ''gastarbeiders'', later hebben ze geprobeerd dat tegen te houden maar dat mocht niet meer baten. Maar de liberalen zijn er het eerst mee begonnen. En dat zeg ik hier als rechtschmensch![]()
quote:Oja, en vanuit jouw gezichtspunt is het tegen de muur zetten van buitenlanders correct?Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en vaak een kwestie van alleen een ander gezichtspunt. Als je je ogen niet sluit voor de problemen zie je dat EB wel degelijk een punt heeft.
quote:Ze hebben die mensen niet tegen proberen te houden omdat ze dachten dat ze uit eigen beweging wel weer terug zouden gaan. Geen regering heeft zich ermee willen bemoeien, zeker omdat de druk van uit linkse hoek - ook al zat die niet in de regering - steeds meer toenam.Op woensdag 20 oktober 2010 17:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Correctie: de conservatieven zijn ermee begonnen. de VVD had maar 17 v/d 86 zetels(een vijfde deel) in het Kabinet de Jong(KVP/ later CDA)
Verder liggen de problemen met intergratie niet zozeer aan de islam, maar meer sociaal-cultureel icm culturele aspecten die niet puur met de islam te maken hebben (lees David Pinto erop na)
quote:WTF. Waar zeg ik dat?Op woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, en vanuit jouw gezichtspunt is het tegen de muur zetten van buitenlanders correct?
quote:Onzin. De vergelijkingen van buitenlanders met beesten etc kwamen gewoon helemaal uit zijn koker.Op woensdag 20 oktober 2010 17:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Over kortzichtigheid gesproken. EB is voor dergelijke (niet eens van hemzelf zijnde) uitspraken geband en nu beweer je dat ik eenzelfde uitspraak zou hebben gedaan?
quote:Lulkoek, In 1967 presenteerde het centrum-rechtse kabinet-De Jong de Vreemdelingenwet die de wet van 1918 verving.Op woensdag 20 oktober 2010 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze hebben die mensen niet tegen proberen te houden omdat ze dachten dat ze uit eigen beweging wel weer terug zouden gaan. Geen regering heeft zich ermee willen bemoeien, zeker omdat de druk van uit linkse hoek - ook al zat die niet in de regering - steeds meer toenam.
quote:Ik had het over de uitspraken die EB gedaan zou hebben over het vuurpeloton. En dan nog moet zero niet roepen dat ik buitenlanders voor het vuurpeloton wil hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Onzin. De vergelijkingen van buitenlanders met beesten etc kwamen gewoon helemaal uit zijn koker.
Door die opmerkingen is hij weg. Niet om zijn mening.
quote:Dat van die wet weet ik niet, dat kan best kloppen. Mijn punt is dat de regering er min of meer stilzwijgend van uitging dat de gastarbeiders na een zekere periode wel weer uit eigen beweging terug zouden gaan, en dat dat een grote misvatting was.Op woensdag 20 oktober 2010 18:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lulkoek, In 1967 presenteerde het centrum-rechtse kabinet-De Jong de Vreemdelingenwet die de wet van 1918 verving.
Twee jaar later sloot dat kabinet een wervingsverdrag met Marokko Het was het voor Nederland meest onvoordelige wervingsakkoord ooit. Andere verdragen bepaalden dat werknemers bij werkloosheid moesten vertrekken, maar voor Marokkanen gold dat niet. Ook zei Nederland toe Marokkanen te helpen bij de huisvesting, iets wat voorheen als taak van de werkgever werd gezien. En als klap op de vuurpijl werden illegale Marokkanen gelegaliseerd. Opmerkelijker nog was dat het verdrag expliciet de mogelijkheid van gezinshereniging noemde.
Het meest linkse kabinet ooit: Den Uyl heeft de wervingscontracten stopgezet.
En de allochtonenknuffelaar Job Cohen heeft een wet gemaakt waar Ijzeren Rita populair door werd, en later machtsgeil.
quote:Wrong again, gezinshereniging werd mogelijk, er zijn zelfs filmpjes van Marokkaanse kinderen die op de basisschool meedoen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat van die wet weet ik niet, dat kan best kloppen. Mijn punt is dat de regering er min of meer stilzwijgend van uitging dat de gastarbeiders na een zekere periode wel weer uit eigen beweging terug zouden gaan, en dat dat een grote misvatting was.
quote:En toch heb ik de afgelopen week ergens gelezen uit gezaghebbende bron dat de overheid er van uitging dat iedereen uit eigen beweging terug zou gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wrong again, gezinshereniging werd mogelijk, er zijn zelfs filmpjes van Marokkaanse kinderen die op de basisschool meedoen.
Conservatieve partijen hebben voor de problemen gezorgd, en je kan het moeilijk inhumaan op gaan lossen.
quote:Het beleid zegt namelijk wat andersOp woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toch heb ik de afgelopen week ergens gelezen uit gezaghebbende bron dat de overheid er van uitging dat iedereen uit eigen beweging terug zou gaan.
Nu ga je me natuurlijk om die bron vragen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
vogeltjesdans, ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat je mensen zoals EB gaat verdedigen, deze discussie kan heel goed zonder racistisch geblaat.
quote:En nu dat niet zo blijkt te zijn mogen zo ook wel verantwoordelijkheid tonen naar mijn mening,Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toch heb ik de afgelopen week ergens gelezen uit gezaghebbende bron dat de overheid er van uitging dat iedereen uit eigen beweging terug zou gaan.
Nu ga je me natuurlijk om die bron vragen
quote:Toleranter: op sommige gebieden. Moeten aanpassen aan de andere cultuur: absoluut niet, dat bepaalt iedereen even lekker zelf. Een immigrant hoeft niet per se het gedrag van de autochtone bevolking volledig over te nemen; wel dient de immigrant zich zodanig aan te passen dat deze kan functioneren in de maatschappij.Op woensdag 20 oktober 2010 15:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja wij Nederlanders MOETEN ons aanpassen aan een andere cultuur, net zoals zij zich MOETEN aanpassen aan de onze. Het is gewoon omzin om van iemand te verwachten dat hij zich exact gaat gedragen als een Nederlander terwijl onze cultuur een samenhang is van verschillende culturen. Daarmee doel ik niet eens alleen maar op de moslims, joden etc. die hier zijn maar onze cultuur is al bijeengeraapt met de Friese, Limburgse en Hollandse door elkaar. De kracht van de mens zit hem jusit in zijn mogelijkheid zich aan te passen. Als wij vonden dat de natuur zich maar aan ons moest aanpassen in plaats van anders om hadden wij nooit het wiel uitgevonden hoor. Ik vind het niet meer normaal dat mensen die hier komen zich naar onze cultuur gedragen, maar daar staat tegenover dat veel Nederlanders wel wat toleranter mogen zijn naar de cultuur van anderen.
Extremisten daargelaten uiteraard, dat zijn gewoon gekken en die sluiten wij op in een met stof beklede kamer.
quote:Ik vind het heel jammer dat mensen met een duidelijke mening, hoewel hard, monddood worden gemaakt. Want hij had wel degelijk een punt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
vogeltjesdans, ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat je mensen zoals EB gaat verdedigen, deze discussie kan heel goed zonder racistisch geblaat.
quote:Een punt, gebaseerd op zijn ervaringen als vrachtwagenchauffeur. Lekker rolbevestigend weerOp donderdag 21 oktober 2010 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer dat mensen met een duidelijke mening, hoewel hard, monddood worden gemaakt. Want hij had wel degelijk een punt.
quote:Het is niet zo heel moeilijk om een goed punt te hebben in deze discussie. Maar wanneer je daarbij volledige bevolkingsgroepen voor van alles en nogwat uitmaakt en erbij zegt dat je ze opzich ook best dood zou willen zien, dan verlies je wat mij betreft jouw geloofwaardigheid.Op donderdag 21 oktober 2010 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer dat mensen met een duidelijke mening, hoewel hard, monddood worden gemaakt. Want hij had wel degelijk een punt.
quote:Dat, ik vind het van de zotte dat moslimmannen vrouwen geen hand willen geven, moslimvrouwen van hun man perse door een vrouwelijke arts geholpen moeten worden, moslimadvocaten niet voor de rechter op willen staan. Nu komt dat nog incidenteel voor, maar het geeft precies aan waar de moslimcultuur zich op richt, namelijk niet op aanpassing, maar op assimilatie.Op woensdag 20 oktober 2010 23:16 schreef KreKkeR het volgende:
Zo dient de immigrant de taal te leren en kan deze niet verwachten dat bepaalde regels worden aangepast voor hem of haar.
quote:Iedereen mag zijn eigen cultuur handhaven. Maar wel binnen de gestelde regels van de maatschappij waarin je leeft. Als de cultuur die je aanhangt conflicterende regels met zich meebrengt, die je die te laten varen, simpel als dat.Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Tem het volgende:
Helaas is het mijn inziens inderdaad zo dat de multiculti samenleving is mislukt, De culturen verschillen te veel van elkaar waarbij de ene cultuur toekomst gericht is en de andere cultuur voornamelijk zijn basis uit het verleden haalt. Dit botst en wekt onderling veel onbegrip. Cultuur A is niet beter of slechter dan cultuur B en andersom. Ik haal nu voornamelijk de westerse en Moslim cultuur naar de voorgrond maar dit heeft betrekking op alle denkbare culturen die proberen samen te leven.
quote:Een melting pot is inderdaad tot mislukken gedoemd, omdat je daarin verwacht dat iedereen zijn cultuur deels opgeeft en delen van andere culturen opneemt. Dat kan je niet verwachten van welke cultuur dan ook. Je moet ook niet proberen in elkaars cultuur te leven, maar wel respecteren dat je naast andere culturen leeft.Het is een utopie om als een melting pot blij en gelukkig door het leven te gaan. Inburgeringscursussen als middel om dit doel te bereiken is simplistisch en denigrerend . Culturen en Religies hebben de neiging om zich superieur op te stellen tegenover anders denkenden waardoor men niet in vrede met elkaar zal kunnen leven. Een vredige samenleving heeft alleen een kans van slagen wanneer culturen en religies de verschillen van de ander volledig accepteert en respecteert en elkaar als gelijkwaardig te zien maar dit druist in tegen de menselijke aard om te overheersen.
quote:Dus vrachtwagenchauffeurs mogen geen mening hebben? Hoe heel tolerant van je. Doe je nu niet precies hetzelfde bij hem wat je hem eerder verweet, namelijk mensen in hokjes stoppen?Op donderdag 21 oktober 2010 00:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een punt, gebaseerd op zijn ervaringen als vrachtwagenchauffeur. Lekker rolbevestigend weer
quote:Dat wat hij zei hard overkwam ben ik met je eens, maar hij had wel degelijk een punt. Hij legde precies de vinger op de zere plek en ik denk dat veel mensen hier dat in het verkeerde keelgat geschoten is.Verder bestonden zijn 'punten' voornamelijk uit losse flodders die overal wel op van toepassing zijn, zoals hiervoor al is gezegd: Iedereen is het er wel mee eens dat mensen die het verstieren aangepakt dienen te worden, daar hoef je echt geen vuurpelotons, holbewoners etc. bij te gaan halen.
quote:Dat is geen vergelijk, want met die uitspraak val je iemand persoonlijk aan. Dat deed EB niet. Hij had het over bevolkingsgroepen in het algemeen. Laat dat nou toevallig ook de inzet van de rechtzaak tegen Geert Wilders zijn, op welk punt hij al meteen is vrijgesproken. Hetgeen dus gewoon toegestaan is, terwijl dat wel is wat je EB verwijt.Dat is hetzelfde als wanneer ik zou zeggen: Het is herfst kankerlijer hitler. 60% waarheid, 40% ballast en de vraag is hoe graag je met zo iemand in discussie gaat.
quote:Kijk, dit vind ik ook zo jammer. Beetje vergelijkbaar met de opmerking: "de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.." die EuroBirdV8 eerder maakte.Op donderdag 21 oktober 2010 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat wat hij zei hard overkwam ben ik met je eens, maar hij had wel degelijk een punt. Hij legde precies de vinger op de zere plek en ik denk dat veel mensen hier dat in het verkeerde keelgat geschoten is.
quote:Nee dat heeft hij niet. Iemand anders stelde juist dat dat GEEN optie was, en EuroBirdV8 gaf aan dat hij het WEL als optie zag. Heel iets anders dan herhalen wat een ander ook gezegd heeft.Dat van die vuurpelotons heeft hij trouwens niet als eerste in de mond genomen, maar herhaald van iemand anders.
quote:Er is een verschil tussen iemand door het slijk halen enerzijds en inhoudelijk ingaan op groffe opmerkingen anderzijds.Dat is geen vergelijk, want met die uitspraak val je iemand persoonlijk aan. Dat deed EB niet. Hij had het over bevolkingsgroepen in het algemeen. Laat dat nou toevallig ook de inzet van de rechtzaak tegen Geert Wilders zijn, op welk punt hij al meteen is vrijgesproken. Hetgeen dus gewoon toegestaan is, terwijl dat wel is wat je EB verwijt.[/qoute]Zodra Wilders bevolkingsgroepen gaat doodwensen wordt het een hele andere zaak.
[quote]
Nogmaals, hij zei het hard, maar hij zei het tenminste. Je kunt hem niet verwijten dat hij niet precies het beestje bij de naam noemde En daarbij kan je er ook voor kiezen je niet aan zijn uitspraken te ergeren he. Ik bedoel dat je er zelf voor kiest om je aangevallen te voelen, terwijl het niet eens om jezelf, maar om een heel andere bevolkingsgroep gaat.
Ik vind het daarbij nogal achterbaks om iemand door het slijk te halen die zich niet meer kan verdedigen.
quote:Medelijden is een ding en dat hoeft wat mij betreft niet, iemand die zich niet meer kan verdedigen door het slijk halen is heel iets anders.Op donderdag 21 oktober 2010 00:52 schreef Zero17 het volgende:
Ach, je gaat me toch niet vertellen dat we medelijden moeten hebben met iemand met dermate enge opvattingen?
Of dat hij een serieuze verdediging had kunnen neerzetten? Hij zou gewoon weer door zijn gegaan met racistische praat.
quote:Dank je, ik voel me ook bijzonder intelligent en welbespraakt de laatste dagen. Handtekeningen zijn verkrijgbaar bij de uitgang.Ik moet je trouwens wel complimenteren op je nieuwe manier van discussiëren die je hebt aangenomen, Vogeltjesdans. Stukken rustiger en gefundeerder. Ook al verschillen we nog steeds van mening, heb je een aantal punten genoemd waar ik het roerend mee eens ben, terwijl ik het er nooit mee eens kon zijn als je die had gepresenteerd op de manier van een paar weken geleden.
Toch een topic van aardig niveau geworden, voor zover dat mogelijk is in de KLB.
quote:Het punt is wel dat veel mensen dat als waarheid zien en dat de feiten dat ook onderstrepen. Het is iets wat je met droge ogen niet meer kunt ontkennen. Het feit dat sommigen dat wel nog doen creeert dan een soort van "wtf hoe kan je dat niet zien?" reactie.Op donderdag 21 oktober 2010 01:12 schreef KreKkeR het volgende:
Kijk, dit vind ik ook zo jammer. Beetje vergelijkbaar met de opmerking: "de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.." die EuroBirdV8 eerder maakte.
quote:Den fokfilosoof spreekt: een waarheid is altijd persoonlijk. Er bestaan geen "waarheden", alleen maar meningen van zaken die in essentie objectief zijn.Het jammere aan dit soort opmerkingen is dat je hierbij je eigen waarheid creert zodat je niet inhoudelijk op de argumentatie van anderen in hoeft te gaan.
Zo kan ik het ook: "Ik ben de meest intelligente Fok!user! En iedereen die het daar niet mee eens is, is gewoon te dom om dit in te zien". Voila, geen verdere onderbouwing of bewijzen nodig
quote:Wat is er mis met dat herhalen om zijn punt te onderstrepen? Hoe hij dat deed, zie daarvoor mijn opmerking hierboven.Wat al meerdere malen herhaald is: hetgeen door EuroBirdV8 op normale manier werd gezegd, dat was niks nieuws, dat waren gewoon praktijkvoorbeelden van problemen die al meerdere malen in dit topic zijn besproken of beaamd. Men viel juist over de sterk negatief generaliserende en racistische opmerkingen.
quote:Ah zo bedoel je dat. Het gaat dus niet om het vuurpeloton, maar om de radicale oplossing die dat voorstond?Nee dat heeft hij niet. Iemand anders stelde juist dat dat GEEN optie was, en EuroBirdV8 gaf aan dat hij het WEL als optie zag. Heel iets anders dan herhalen wat een ander ook gezegd heeft.
quote:Wat niet zo netjes is op het moment dat hij zich niet meer kan verdedigen.Er is een verschil tussen iemand door het slijk halen enerzijds en inhoudelijk ingaan op groffe opmerkingen anderzijds.
quote:
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus vrachtwagenchauffeurs mogen geen mening hebben? Hoe heel tolerant van je. Doe je nu niet precies hetzelfde bij hem wat je hem eerder verweet, namelijk mensen in hokjes stoppen?
quote:Alstu, zeikerd.
quote:Het maakt toch geen zak uit wat hij doet, je kunt in iedere sector met onwillige allochtonen in aanraking komen. Lees als voorbeeld het verhaal van die eigenaresse van dat reïntegratiebureau die een marokkaan had aangenomen en die van het hele jaar maar 4 weken heeft gewerkt. Dan was zijn oom in marokko ziek, dan had hij vakantie, dan moest hij weer naar een trouwfeest, dan was hij zelf ziek enz.Op donderdag 21 oktober 2010 01:48 schreef Nikmans het volgende:
NeeVoor mijn part is ie putjesschepper, misschien had ik dat rolbevestigend er niet bij moeten zetten (hoewel dat precies is hoe ik er over denk, vrijheid van meningsuiting enzulks) maar hij komt aan met anekdotes uit zijn bestaan als vrachtwagenchauffeur. Waarom zou het mij iets boeien op wat voor manier een vrachtwagenchauffeur met buitenlanders in aanraking komt? Ik ben geen vrachtwagenchauffeur, ik kan me best voorstellen dat hij het vervelend vindt om uit te moeten leggen hoe gewicht verdeeld moet worden in een vrachtwagen maar het zou me werkelijk mijn reet roesten aangezien het domweg niet op mij van toepassing is.
Zodoende vind ik het zinloze, losse flodders.
quote:Dat is net wat we veel te lang hebben gedaan. We hebben alles maar goed gevonden, de andere kant opgekeken en er onder het mom van politieke correctheid niets van gezegd. Ik vind het daarom prima dat iemand eens opkomt voor zijn mening - en die van veel anderen - en de dingen bij hun naam noemt.Verder, dit is misschien heel persoonlijk, vind ik 'hij zei het tenminste' een van de meest overgewaardeerde stellingen in heel Nederland. Ik hou het liever op 'geef domme mensen een stem en ze zeggen domme dingen' en ik krijg héél erg het idee dat EB een vervelende persoon is die mijn tijd, aandacht en energie (forum) niet waard is. Tevens wilde ik dat het mogelijk was me niet aan dingen te ergeren maar helaas, human nature.
quote:Het gaat erom dat julie nu hij weg is nog eens extra over hem heen vallen en van het feit dat hij niet meer aanwezig is gretig gebruik maken om hem nog eens extra na te trappen. Je weet zelf net zo goed als ik dat als EB zich hier nogmaals komt verweren, hij meteen weer op de wipstoel zit.Door het slijk halen? Wat is er gebeurd met vrijheid van meningsuiting? En hoezo kan hij zich niet verdedigen? Alsof hij voor altijd gebanned is, me niet even een PM kan sturen etcWeet je wie zich niet kunnen verdedigen? Amish-boeren, die mogen niet eens op internet. Klootzakken.
quote:Wilders heeft gelijk, een tsunami dreigt
quote:vrijheid van menings uiting hoort bij de nederlandse cultuur en als een groep zich aangesproken voelt als Wilders het over criminele kansarme immigranten golddiggers heeft vraag ik me af waarom ze zich zo aangevallen voelen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders heeft gelijk, een tsunami dreigt
quote:Is beheersing van de Nederlandse taal onderdeel van de cultuur?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef labradoor het volgende:
[..]
vrijheid van menings uiting hoort bij de nederlandse cultuur en als een groep zich aangesproken voelt als Wilders het over criminele kansarme immigranten golddiggers heeft vraag ik me af waarom ze zich zo aangevallen voelen.
Wat voor de ene cultuur normaal is is voor de andere cultuur extreem en dan zal je je toch moeten aanpassen als gast.en als je het er niet mee eens bent zit je in het verkeerde land.
Wees dankbaar dat die kans geboden wordt en respekteer dat.
Spelfouten heeft niets met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is beheersing van de Nederlandse taal onderdeel van de cultuur?
Maar wat wil je zeggen, of wat wil je weerleggen dat je mij citeert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |