Wat begrijp je niet aan het woordje "drastisch"?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat 40 jaar mislukking geen koerswijziging rechtvaardigt? Zo is de Titanic ook gezonken he.
Nee, maar als er even wat tegenzit is er wel ineens een overheid die alles fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er is niet zoiet als "de overheid", er zijn wel departementen waarop bezuinigd kan worden.
Die 'gesubsidieerde bullshit' hoort voor een deel gewoon bij de cultuur die hij zo graag uitdraagt. En dan vervolgens op musea voor de Joodse Historie gaan bezuinigen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat daar het zwaartepunt van het probleem ligt. Zijn misser vind ik echter dat hij een culturreel bepaald probleem onder de noemer rasprobleem hangt.
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen. Het ene is een rasgebonden cultuur en de andere betreft alle gesubsidieerde bullshit in het kader van kunst omdat het moet.
Niet alles, maar wel veel. De radicale koerswijziging lijkt me in dat opzicht wel gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, maar als er even wat tegenzit is er wel ineens een overheid die alles fout heeft gedaan.
Zie de hypocrisie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die 'gesubsidieerde bullshit' hoort voor een deel gewoon bij de cultuur die hij zo graag uitdraagt. En dan vervolgens op musea voor de Joodse Historie gaan bezuinigen.
Dus nu zeg je dat er toch wel een 'overheid' is ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel. De radicale koerswijziging lijkt me in dat opzicht wel gerechtvaardigd.
Tuurlijk niet, maar hij zegt toch dat hij ergens voor staat, waarom gaat hij dan daarop bezuinigen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Hij bezuinigt overal op, en dat vind ik prima. Als je als openbare instelling of kunstenaar je eigen broek niet weet op te houden, moet je niet constant op de zak van de gemeenschap willen teren lijkt me.
Zucht, vanuit bestuursorgaan wel ja. Maar dat wil niet zeggen dat je op dat hele bestuursorgaan bezuinigt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat er toch wel een 'overheid' is ?
Ik snap nu helemaal niet meer waar je heen wil hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hij zegt toch dat hij ergens voor staat, waarom gaat hij dan daarop bezuinigen.
Dat is niet 'je eigen broek niet ophouden' maar dat is gewoon tegenstrijdigheid.
Lekker hè, xenofoob platen onder het mom vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef EuroBirdV8 het volgende:
ze zouden gewoon een amerikaans/canadees systeem moeten gebruiken tot het toelaten van asielzoekers of gelukzoekers.
toelating tot canada:
*minimaal 12.000 dollar eigen vermogen.
*werkgever hebben voordat je dus naar dat land gaat,
*de taal van dat land machtig zijn.
etc
In europa kan zowat elke gek toegelaten worden.
terwijl het eigen volk kan rotten in een hoekje.
iedereen die moslims of ander neandertalers in de stad heft gezien, ik zou zeggen. ga eens tegen de avond in die buurt rondlopen..... even kijken of je jedan nog zo veilig voelt.
en voor de vrouwlijke FOK bezoekers....succesals je niet lichamelijk iets aangedaan word.
en kom aub niet weer met ''Eurobird haat buitenlanders''......nee,ik haat ze niet. ik haat dat schorem dat het verpest voor dat volk dat asiel wilt hebben die het ook daadwerkelijk nodig hebben.
en ik een eng ventje? nou, mijn zegen hebben jullie. vrijheid van meningsuiting.....
Je zegt het vrij hard, maar weer geef ik je op een aantal punten gelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef EuroBirdV8 het volgende:
ze zouden gewoon een amerikaans/canadees systeem moeten gebruiken tot het toelaten van asielzoekers of gelukzoekers.
toelating tot canada:
etc
In europa kan zowat elke gek toegelaten worden.
terwijl het eigen volk kan rotten in een hoekje.
iedereen die moslims of ander neandertalers in de stad heeft gezien, ik zou zeggen. ga eens tegen de avond in die buurt rondlopen..... even kijken of je jedan nog zo veilig voelt.
en voor de vrouwlijke FOK bezoekers....succesals je niet lichamelijk iets aangedaan word.
en kom aub niet weer met ''Eurobird haat buitenlanders''......nee,ik haat ze niet. ik haat dat schorem dat het verpest voor dat volk dat asiel wilt hebben die het ook daadwerkelijk nodig hebben.
en ik een eng ventje? nou, mijn zegen hebben jullie. vrijheid van meningsuiting.....
Dat zou ik wel willen, maar... zie hieronder:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:10 schreef NiTiN het volgende:
Gewoon met z'n allen normaal tegen elkaar doen. Niet zo zeiken, niet zo zieken, gewoon fakking normaal doen.
Dat.quote:En tsja... toch zijn het Mocro's en negers die veelal tot overlast leiden in mijn ervaringen. Jammer.
Dit klinkt heel mooi maar klopt niet helemaal. Een vriendin van mij zit daar nu voor een jaar of twee en die had geen 12.000 dollar eigen vermogen, geen werkgever (spreekt overigens wel engels) en kreeg gewoon een werkvisa voor 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef EuroBirdV8 het volgende:
toelating tot canada:
etc
Negers veroorzaken overlast?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen, maar... zie hieronder:
[..]
Dat.
ligt eraan wat je beroep is. hoe hoger je opleiding, des te makkelijker je binnekomt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit klinkt heel mooi maar klopt niet helemaal. Een vriendin van mij zit daar nu voor een jaar of twee en die had geen 12.000 dollar eigen vermogen, geen werkgever (spreekt overigens wel engels) en kreeg gewoon een werkvisa voor 2 jaar.
Dan ben je binnen, als je vervolgens als persoon zou weigeren te gaan heb je dezelfde situatie als hier dus het werkt ook niet feilloos.
Dat van de taal ben ik het wel mee eens, als je niet eens nederlands spreekt hier wat voor kans heb je dan nog op een baan? Maar volgensmij gaat het hier over de mensen die er al zijn en de Nederlandse nationaliteit hebben, niet die er bij komen. En daar werkt dit dus niet meer tegen.
Waarin heeft hij gelijk? Het enige punt waar hij gelijk in heeft is dat bepaalde groepen moslims voor onevenredig veel overlast zorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je zegt het vrij hard, maar weer geef ik je op een aantal punten gelijk.
Gisteravond nog, op het station. Mijn vriendin had iemand op de trein gezet en een groepje marokkanen valt haar weer lastig. Of ze even "geld kan wisselen". WTF flikker toch op met je kutgedrag, stuk tuig!
Eindelijk een wat meer genuanceerde post, even los van de 1e regel van jouw tweede alinea.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je beroep is. hoe hoger je opleiding, des te makkelijker je binnekomt.
dan kom je inderdaad makkelijker binnen.
voor mijn beroep ben ik gewoon Long Time Resident, oftewel, op alles toespraak, behalve stemrecht.
oja, mij beroep is trouwens vrachtwagenchauffeur Internationaal.
wat betreft van onze ''nieuwe nederlanders'' is het gewoon te erg voor woorden.
5, 10 jaar of langer in nederland. en bijna geen enkel woord nederlands spreken.
op de verlading bij mijn werk werken ook allemaal buitenlanders. het is gewoon dieptriest dat je met handen en voeten (gebarentaal) moet uitleggen hoe je je vracht wilt hebben.(gewichtsverdeling)
1e keer is wel grappig, maar als jedt week in week uit hebt, dan word het toch minder.
zeker als je klant 1400 kilometer verderop wacht op zijn lading![]()
waar dus de multiculti samenleving ook op is gevaald is dus de (ik blijf bij mijn eigen soort ideaal)
in de kantine zitten 2 groepjes, chauffeurs en verlading/ordepikkers .......
waarom zitten wij niet gewon gezellig bij elkaar?
omdat ze duidelijk hebben laten weten niks met nederlanders te willen maken hebben![]()
en jaaaa...moslims, antilianen, turken, marokanen zijn dat dus die dat zeggen....
een nederlandse collega zijn zoon had een oogje op de dochter van een marokaanse collega....(dochter gewoon een leuk meisje om te zien en mee te praten)......
die 2 vaders hadden zowat de hersens van elkaar ingeslagen, omdat volgens de marokaanse vader wij nederlanders onrein zijn![]()
dan de planning en kantoor personeel , deel nederlands, allochtoon....verschil hiervan is dat die hoger opgeleid naar nederland emigreerden...en na 2 jaar beter nederlands spreken als welk nederlander ook.
fijne mensen, die hun geloof/gebruiken combineren met de nederlandse cultuur.
ik moet zeggen, het is er altijd gezellig. de sfeer is gezellig onderling.
en hun schamen zich voor hun eigen landgenoten in de verlading, over het niet nederlands kunnen en willen spreken.
over hun meningen tegenover de nederlanders.
wat ik dus wil zeggen, onze overheid moet kiezen wat ze binnenhalen. en niet alles wat benen en handen heeft binnen halen.
lees mijn berichten eens terug. ik nam het woord vuurpeloton enkel over van een ander forumlid.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eindelijk een wat meer genuanceerde post, even los van de 1e regel van jouw tweede alinea.
En ik zal je nog eens wat vertellen, naast het onderscheid dat jij maakt tussen de geschoolden en ongeschoolden zijn er nog heel veel meer verschillende groepen 'buitenlanders'. Niet elke allochtoon in Nederland komt uit het buitenland, niet elke laag opgeleide allochtoon spreekt slechts Nederlands. Niet elke buitenlander of allochtoon is gelovig, niet elke allochtoon is crimineel, gemeen, eng of fout, etc.
Wat ik alleen nog niet begrijp... als jij zelf blijkbaar ziet dat niet elke buitenlander te vergelijken is met de ongeschoolde slecht/niet Nederlands sprekende buitenlander op jouw afdeling, waarom praat je dan zo denigrerend over buitenlanders? Waarom stel je dat ze allemaal maar 1 ding willen en in ieder geval niet bereid zijn te werken voor hun diploma (en geld)? Waarom stel je dat het vuurpeloton een goede oplossing zou zijn? Waarom stel je Moslims gelijk aan Neanderthalers en/of terroristen en noem je negers apen?
Ik stem niet in met overlast, of die nou door negers of door mocro's wordt veroorzaakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Negers veroorzaken overlast?
Hoe kun je daarmee instemmen?
Ik neem aan dat je generaliserend bedoelt. Generaliseren komt voor, maar bepaalde bevolkingsgroepen geven er ook wel aanleiding toe.quote:Heb je enig idee hoe generaliseren dat wel niet is?
Negers en mocro's stonden in een zin, vandaar.quote:Dat Marokkanen een groot aandeel hebben in de straatcriminaliteit kan ik inkomen, maar om te zeggen dat 'Negers' veel overlast veroorzaken is je reinste bullshit.
Dat was van mij, al heb je het van mij ook compleet uit context gerukt anders hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
lees mijn berichten eens terug. ik nam het woord vuurpeloton enkel over van een ander forumlid.
over straffen gesproken, is het normaal dat een TBSér verlof krijgt?
is het normaal dat één of ander kinderVR na een jaartje weer op vrije voeten is?
is het normaal dat wij nederlanders ons MOETEN aanpassen aan een ander cultuur?
de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
EuroBirdV8, je kan je punt ook duidelijk maken zonder die racistische vergelijkingen.
Ik laat het verder even aan de FA's over.
Waarheid? Ik heb het over die achterlijke vergelijkingen die je maakt. Die raken namelijk kant noch wal en zijn alleen maar bedoeld om te kwetsen. Hou daar gewoon mee op.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:55 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |