abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:04:50 #226
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87732262
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat 40 jaar mislukking geen koerswijziging rechtvaardigt? Zo is de Titanic ook gezonken he.
Wat begrijp je niet aan het woordje "drastisch"? :)
Hallon!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:07:47 #227
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87732428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er is niet zoiet als "de overheid", er zijn wel departementen waarop bezuinigd kan worden.
Nee, maar als er even wat tegenzit is er wel ineens een overheid die alles fout heeft gedaan. :')
Zie de hypocrisie.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:08:47 #228
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87732478
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat daar het zwaartepunt van het probleem ligt. Zijn misser vind ik echter dat hij een culturreel bepaald probleem onder de noemer rasprobleem hangt.
[..]

Dat zijn twee verschillende dingen. Het ene is een rasgebonden cultuur en de andere betreft alle gesubsidieerde bullshit in het kader van kunst omdat het moet.
Die 'gesubsidieerde bullshit' hoort voor een deel gewoon bij de cultuur die hij zo graag uitdraagt. En dan vervolgens op musea voor de Joodse Historie gaan bezuinigen. :')
pi_87732569
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nee, maar als er even wat tegenzit is er wel ineens een overheid die alles fout heeft gedaan. :')
Zie de hypocrisie.
Niet alles, maar wel veel. De radicale koerswijziging lijkt me in dat opzicht wel gerechtvaardigd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87732645
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Die 'gesubsidieerde bullshit' hoort voor een deel gewoon bij de cultuur die hij zo graag uitdraagt. En dan vervolgens op musea voor de Joodse Historie gaan bezuinigen. :')
:?

Hij bezuinigt overal op, en dat vind ik prima. Als je als openbare instelling of kunstenaar je eigen broek niet weet op te houden, moet je niet constant op de zak van de gemeenschap willen teren lijkt me.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:14:06 #231
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87732732
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel veel. De radicale koerswijziging lijkt me in dat opzicht wel gerechtvaardigd.
Dus nu zeg je dat er toch wel een 'overheid' is ? :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:14:45 #232
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87732758
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:?

Hij bezuinigt overal op, en dat vind ik prima. Als je als openbare instelling of kunstenaar je eigen broek niet weet op te houden, moet je niet constant op de zak van de gemeenschap willen teren lijkt me.
Tuurlijk niet, maar hij zegt toch dat hij ergens voor staat, waarom gaat hij dan daarop bezuinigen.
Dat is niet 'je eigen broek niet ophouden' maar dat is gewoon tegenstrijdigheid.
pi_87734562
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:14 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dus nu zeg je dat er toch wel een 'overheid' is ? :')
Zucht, vanuit bestuursorgaan wel ja. Maar dat wil niet zeggen dat je op dat hele bestuursorgaan bezuinigt.

Dat is net zoiets als zeggen dat een auto niet uit onderdelen bestaat.

Band is lek - mijn auto is stuk!
Koelvloeistof laag - mijn auto is stuk!
Je moet tanken - mijn auto is stuk!
Je auto is vuil - mijn auto is stuk!
pi_87734594
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:14 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, maar hij zegt toch dat hij ergens voor staat, waarom gaat hij dan daarop bezuinigen.
Dat is niet 'je eigen broek niet ophouden' maar dat is gewoon tegenstrijdigheid.
Ik snap nu helemaal niet meer waar je heen wil hoor :?
pi_87735760
ze zouden gewoon een amerikaans/canadees systeem moeten gebruiken tot het toelaten van asielzoekers of gelukzoekers.
toelating tot canada:
*minimaal 12.000 dollar eigen vermogen.
*werkgever hebben voordat je dus naar dat land gaat,
*de taal van dat land machtig zijn.
etc

In europa kan zowat elke gek toegelaten worden.
terwijl het eigen volk kan rotten in een hoekje.

iedereen die moslims of ander neandertalers in de stad heeft gezien, ik zou zeggen. ga eens tegen de avond in die buurt rondlopen..... even kijken of je jedan nog zo veilig voelt.
en voor de vrouwlijke FOK bezoekers....succes :{w als je niet lichamelijk iets aangedaan word.

en kom aub niet weer met ''Eurobird haat buitenlanders''......nee,ik haat ze niet. ik haat dat schorem dat het verpest voor dat volk dat asiel wilt hebben die het ook daadwerkelijk nodig hebben.

en ik een eng ventje? nou, mijn zegen hebben jullie. vrijheid van meningsuiting.....
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:34:37 #236
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87735844
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef EuroBirdV8 het volgende:
ze zouden gewoon een amerikaans/canadees systeem moeten gebruiken tot het toelaten van asielzoekers of gelukzoekers.
toelating tot canada:
etc

iedereen die moslims of ander neandertalers in de stad heft gezien, ik zou zeggen. ga eens tegen de avond in die buurt rondlopen..... even kijken of je jedan nog zo veilig voelt.
en voor de vrouwlijke FOK bezoekers....succes :{w als je niet lichamelijk iets aangedaan word.

en kom aub niet weer met ''Eurobird haat buitenlanders''......nee,ik haat ze niet. ik haat dat schorem dat het verpest voor dat volk dat asiel wilt hebben die het ook daadwerkelijk nodig hebben.

en ik een eng ventje? nou, mijn zegen hebben jullie. vrijheid van meningsuiting.....
Lekker hè, xenofoob platen onder het mom vrijheid van meningsuiting? :')
'Moslims of andere neanderthalers?' Nee je haat ze totaal niet hoor. :')
'En de immigranten die aan je gestelde eisen voldoen of autochtone randen natuurlijk NOOOOIT vrouwen aan. :')
Jezus man, de kortzichtigheid druipt van je post af.
pi_87735972
quote:
toelating tot canada:
etc

iedereen die moslims of ander neandertalers in de stad heeft gezien, ik zou zeggen. ga eens tegen de avond in die buurt rondlopen..... even kijken of je jedan nog zo veilig voelt.

Je zegt het vrij hard, maar weer geef ik je op een aantal punten gelijk.

Gisteravond nog, op het station. Mijn vriendin had iemand op de trein gezet en een groepje marokkanen valt haar weer lastig. Of ze even "geld kan wisselen". WTF flikker toch op met je kutgedrag, stuk tuig!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:10:06 #238
77575 NiTiN
Move On Up
pi_87736985
Gewoon met z'n allen normaal tegen elkaar doen. Niet zo zeiken, niet zo zieken, gewoon fakking normaal doen.

En tsja... toch zijn het Mocro's en negers die veelal tot overlast leiden in mijn ervaringen. Jammer.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_87738296
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:10 schreef NiTiN het volgende:
Gewoon met z'n allen normaal tegen elkaar doen. Niet zo zeiken, niet zo zieken, gewoon fakking normaal doen.
Dat zou ik wel willen, maar... zie hieronder:

quote:
En tsja... toch zijn het Mocro's en negers die veelal tot overlast leiden in mijn ervaringen. Jammer.
Dat.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:11:24 #240
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_87741338
quote:
toelating tot canada:
etc
Dit klinkt heel mooi maar klopt niet helemaal. Een vriendin van mij zit daar nu voor een jaar of twee en die had geen 12.000 dollar eigen vermogen, geen werkgever (spreekt overigens wel engels) en kreeg gewoon een werkvisa voor 2 jaar.
Dan ben je binnen, als je vervolgens als persoon zou weigeren te gaan heb je dezelfde situatie als hier dus het werkt ook niet feilloos.

Dat van de taal ben ik het wel mee eens, als je niet eens nederlands spreekt hier wat voor kans heb je dan nog op een baan? Maar volgensmij gaat het hier over de mensen die er al zijn en de Nederlandse nationaliteit hebben, niet die er bij komen. En daar werkt dit dus niet meer tegen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:21:49 #241
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87745891
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen, maar... zie hieronder:
[..]

Dat.
Negers veroorzaken overlast? :')
Hoe kun je daarmee instemmen?
Heb je enig idee hoe generaliseren dat wel niet is?
Dat Marokkanen een groot aandeel hebben in de straatcriminaliteit kan ik inkomen, maar om te zeggen dat 'Negers' veel overlast veroorzaken is je reinste bullshit.
pi_87749093
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit klinkt heel mooi maar klopt niet helemaal. Een vriendin van mij zit daar nu voor een jaar of twee en die had geen 12.000 dollar eigen vermogen, geen werkgever (spreekt overigens wel engels) en kreeg gewoon een werkvisa voor 2 jaar.
Dan ben je binnen, als je vervolgens als persoon zou weigeren te gaan heb je dezelfde situatie als hier dus het werkt ook niet feilloos.

Dat van de taal ben ik het wel mee eens, als je niet eens nederlands spreekt hier wat voor kans heb je dan nog op een baan? Maar volgensmij gaat het hier over de mensen die er al zijn en de Nederlandse nationaliteit hebben, niet die er bij komen. En daar werkt dit dus niet meer tegen.
ligt eraan wat je beroep is. hoe hoger je opleiding, des te makkelijker je binnekomt.
dan kom je inderdaad makkelijker binnen.
voor mijn beroep ben ik gewoon Long Time Resident, oftewel, op alles toespraak, behalve stemrecht.
oja, mij beroep is trouwens vrachtwagenchauffeur Internationaal.

wat betreft van onze ''nieuwe nederlanders'' is het gewoon te erg voor woorden.
5, 10 jaar of langer in nederland. en bijna geen enkel woord nederlands spreken.

op de verlading bij mijn werk werken ook allemaal buitenlanders. het is gewoon dieptriest dat je met handen en voeten (gebarentaal) moet uitleggen hoe je je vracht wilt hebben.(gewichtsverdeling)
1e keer is wel grappig, maar als jedt week in week uit hebt, dan word het toch minder.
zeker als je klant 1400 kilometer verderop wacht op zijn lading :N
waar dus de multiculti samenleving ook op is gevaald is dus de (ik blijf bij mijn eigen soort ideaal)
in de kantine zitten 2 groepjes, chauffeurs en verlading/ordepikkers .......
waarom zitten wij niet gewon gezellig bij elkaar?
omdat ze duidelijk hebben laten weten niks met nederlanders te willen maken hebben :N
en jaaaa...moslims, antilianen, turken, marokanen zijn dat dus die dat zeggen....

een nederlandse collega zijn zoon had een oogje op de dochter van een marokaanse collega....(dochter gewoon een leuk meisje om te zien en mee te praten)......
die 2 vaders hadden zowat de hersens van elkaar ingeslagen, omdat volgens de marokaanse vader wij nederlanders onrein zijn 8)7

dan de planning en kantoor personeel , deel nederlands, allochtoon....verschil hiervan is dat die hoger opgeleid naar nederland emigreerden...en na 2 jaar beter nederlands spreken als welk nederlander ook.
fijne mensen, die hun geloof/gebruiken combineren met de nederlandse cultuur.
ik moet zeggen, het is er altijd gezellig. de sfeer is gezellig onderling.
en hun schamen zich voor hun eigen landgenoten in de verlading, over het niet nederlands kunnen en willen spreken.
over hun meningen tegenover de nederlanders.

wat ik dus wil zeggen, onze overheid moet kiezen wat ze binnenhalen. en niet alles wat benen en handen heeft binnen halen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:01:45 #243
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87749514
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je zegt het vrij hard, maar weer geef ik je op een aantal punten gelijk.

Gisteravond nog, op het station. Mijn vriendin had iemand op de trein gezet en een groepje marokkanen valt haar weer lastig. Of ze even "geld kan wisselen". WTF flikker toch op met je kutgedrag, stuk tuig!
Waarin heeft hij gelijk? Het enige punt waar hij gelijk in heeft is dat bepaalde groepen moslims voor onevenredig veel overlast zorgen.

Maar dat zul je zelfs de gemiddelde PvdA'er niet horen ontkennen.

De enige feitelijk 'nieuwe' wat EuroBirdV8, eraan toevoegt zijn de denigrerende opmerkingen zoals: "moslims of andere neanderthalers", "buitenlanders willen maar één ding", etc.

En daarnaast komt hij met opmerkingen als "en nogmaals. ik heb geen haat jegens buitenlanders algemeen, maar aan de buitenlanders die hier de boel komen verpesten.en dat zijn er helaas meer als de brave buitenlanders". Hiermee probeert hij zichzelf gewoon in te dekken op basis van verzonnen informatie die feitelijk onjuist is.

Dat niet westerse allochtonen voor onevenredig veel problemen zorgen is een serieus probleem, maar dit maakt niet automatisch dat de meerderheid van de niet westerse allochtonen voor problemen zorgt. Maar door onterecht te stellen dat dit wel zo is, probeert EuroBirdV8 de negatieve manier waarop hij over ALLE buitenlanders spreekt te rechtvaardigen. (En ja als je zegt "buitenlanders willen maar één ding" dan heb je het inderdaad over alle buitenlanders).

Ik vraag me af of EuroBirdV8 uberhaupt beseft dat niet (bijna) elke Moslim een Marokkaan is en niet elke Marokkaan een relschopper is... dat niet (bijna) elke neger er bijloopt als een stoere rapper en niet elke neger een Antilliaan is... dat niet elke rapper of Antilliaan zich misdraagt op straat.
Krekker is de bom!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:15:00 #244
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87749979
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

ligt eraan wat je beroep is. hoe hoger je opleiding, des te makkelijker je binnekomt.
dan kom je inderdaad makkelijker binnen.
voor mijn beroep ben ik gewoon Long Time Resident, oftewel, op alles toespraak, behalve stemrecht.
oja, mij beroep is trouwens vrachtwagenchauffeur Internationaal.

wat betreft van onze ''nieuwe nederlanders'' is het gewoon te erg voor woorden.
5, 10 jaar of langer in nederland. en bijna geen enkel woord nederlands spreken.

op de verlading bij mijn werk werken ook allemaal buitenlanders. het is gewoon dieptriest dat je met handen en voeten (gebarentaal) moet uitleggen hoe je je vracht wilt hebben.(gewichtsverdeling)
1e keer is wel grappig, maar als jedt week in week uit hebt, dan word het toch minder.
zeker als je klant 1400 kilometer verderop wacht op zijn lading :N
waar dus de multiculti samenleving ook op is gevaald is dus de (ik blijf bij mijn eigen soort ideaal)
in de kantine zitten 2 groepjes, chauffeurs en verlading/ordepikkers .......
waarom zitten wij niet gewon gezellig bij elkaar?
omdat ze duidelijk hebben laten weten niks met nederlanders te willen maken hebben :N
en jaaaa...moslims, antilianen, turken, marokanen zijn dat dus die dat zeggen....

een nederlandse collega zijn zoon had een oogje op de dochter van een marokaanse collega....(dochter gewoon een leuk meisje om te zien en mee te praten)......
die 2 vaders hadden zowat de hersens van elkaar ingeslagen, omdat volgens de marokaanse vader wij nederlanders onrein zijn 8)7

dan de planning en kantoor personeel , deel nederlands, allochtoon....verschil hiervan is dat die hoger opgeleid naar nederland emigreerden...en na 2 jaar beter nederlands spreken als welk nederlander ook.
fijne mensen, die hun geloof/gebruiken combineren met de nederlandse cultuur.
ik moet zeggen, het is er altijd gezellig. de sfeer is gezellig onderling.
en hun schamen zich voor hun eigen landgenoten in de verlading, over het niet nederlands kunnen en willen spreken.
over hun meningen tegenover de nederlanders.

wat ik dus wil zeggen, onze overheid moet kiezen wat ze binnenhalen. en niet alles wat benen en handen heeft binnen halen.
Eindelijk een wat meer genuanceerde post, even los van de 1e regel van jouw tweede alinea.

En ik zal je nog eens wat vertellen, naast het onderscheid dat jij maakt tussen de geschoolden en ongeschoolden zijn er nog heel veel meer verschillende groepen 'buitenlanders'. Niet elke allochtoon in Nederland komt uit het buitenland, niet elke laag opgeleide allochtoon spreekt slechts Nederlands. Niet elke buitenlander of allochtoon is gelovig, niet elke allochtoon is crimineel, gemeen, eng of fout, etc.

Wat ik alleen nog niet begrijp... als jij zelf blijkbaar ziet dat niet elke buitenlander te vergelijken is met de ongeschoolde slecht/niet Nederlands sprekende buitenlander op jouw afdeling, waarom praat je dan zo denigrerend over buitenlanders? Waarom stel je dat ze allemaal maar 1 ding willen en in ieder geval niet bereid zijn te werken voor hun diploma (en geld)? Waarom stel je dat het vuurpeloton een goede oplossing zou zijn? Waarom stel je Moslims gelijk aan Neanderthalers en/of terroristen en noem je negers apen?

[ Bericht 0% gewijzigd door KreKkeR op 20-10-2010 13:30:02 ]
Krekker is de bom!
pi_87754588
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Eindelijk een wat meer genuanceerde post, even los van de 1e regel van jouw tweede alinea.

En ik zal je nog eens wat vertellen, naast het onderscheid dat jij maakt tussen de geschoolden en ongeschoolden zijn er nog heel veel meer verschillende groepen 'buitenlanders'. Niet elke allochtoon in Nederland komt uit het buitenland, niet elke laag opgeleide allochtoon spreekt slechts Nederlands. Niet elke buitenlander of allochtoon is gelovig, niet elke allochtoon is crimineel, gemeen, eng of fout, etc.

Wat ik alleen nog niet begrijp... als jij zelf blijkbaar ziet dat niet elke buitenlander te vergelijken is met de ongeschoolde slecht/niet Nederlands sprekende buitenlander op jouw afdeling, waarom praat je dan zo denigrerend over buitenlanders? Waarom stel je dat ze allemaal maar 1 ding willen en in ieder geval niet bereid zijn te werken voor hun diploma (en geld)? Waarom stel je dat het vuurpeloton een goede oplossing zou zijn? Waarom stel je Moslims gelijk aan Neanderthalers en/of terroristen en noem je negers apen?
lees mijn berichten eens terug. ik nam het woord vuurpeloton enkel over van een ander forumlid.
over straffen gesproken, is het normaal dat een TBSér verlof krijgt?
is het normaal dat één of ander kinderVR na een jaartje weer op vrije voeten is?
is het normaal dat wij nederlanders ons MOETEN aanpassen aan een ander cultuur?

het enigste wat ik bedoelde te zeggen is, probeer jij eesns als nederlander (geloof of geen geloof) n dat land jouw idealen door te drammen dat loopt verkeerd af. terwijl wij ons maar moeten aanpassen?
kijk eens verder dan je neus lang is. kijk op youtube naar filmpjes van buitenlandse kriminelen en probleemwijken.
tuurlijk, nederlanders zijn zelf per definitie niet heilig, maar ik lees vaker over ''donker gekleurde, turks, marokaans'' etc in de krant die weer eens krimineel gedrag hebben vertoont.
pi_87755114
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Negers veroorzaken overlast? :')
Hoe kun je daarmee instemmen?
Ik stem niet in met overlast, of die nou door negers of door mocro's wordt veroorzaakt.

quote:
Heb je enig idee hoe generaliseren dat wel niet is?
Ik neem aan dat je generaliserend bedoelt. Generaliseren komt voor, maar bepaalde bevolkingsgroepen geven er ook wel aanleiding toe.

quote:
Dat Marokkanen een groot aandeel hebben in de straatcriminaliteit kan ik inkomen, maar om te zeggen dat 'Negers' veel overlast veroorzaken is je reinste bullshit.
Negers en mocro's stonden in een zin, vandaar.
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 15:40:56 #247
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87755803
EuroBirdV8, je kan je punt ook duidelijk maken zonder die racistische vergelijkingen. :{
Ik laat het verder even aan de FA's over.

[ Bericht 5% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-10-2010 15:47:44 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:45:40 #248
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_87755977
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

lees mijn berichten eens terug. ik nam het woord vuurpeloton enkel over van een ander forumlid.
over straffen gesproken, is het normaal dat een TBSér verlof krijgt?
is het normaal dat één of ander kinderVR na een jaartje weer op vrije voeten is?
is het normaal dat wij nederlanders ons MOETEN aanpassen aan een ander cultuur?
Dat was van mij, al heb je het van mij ook compleet uit context gerukt anders hoor
En om je vragen te beantwoorden:
Nee
Nee
Ja

Ja wij Nederlanders MOETEN ons aanpassen aan een andere cultuur, net zoals zij zich MOETEN aanpassen aan de onze. Het is gewoon omzin om van iemand te verwachten dat hij zich exact gaat gedragen als een Nederlander terwijl onze cultuur een samenhang is van verschillende culturen. Daarmee doel ik niet eens alleen maar op de moslims, joden etc. die hier zijn maar onze cultuur is al bijeengeraapt met de Friese, Limburgse en Hollandse door elkaar. De kracht van de mens zit hem jusit in zijn mogelijkheid zich aan te passen. Als wij vonden dat de natuur zich maar aan ons moest aanpassen in plaats van anders om hadden wij nooit het wiel uitgevonden hoor. Ik vind het niet meer normaal dat mensen die hier komen zich naar onze cultuur gedragen, maar daar staat tegenover dat veel Nederlanders wel wat toleranter mogen zijn naar de cultuur van anderen.
Extremisten daargelaten uiteraard, dat zijn gewoon gekken en die sluiten wij op in een met stof beklede kamer.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_87756096
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
EuroBirdV8, je kan je punt ook duidelijk maken zonder die racistische vergelijkingen. :{
Ik laat het verder even aan de FA's over.
de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 15:52:17 #250
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87756221
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:55 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

de waarheid die sommigen willen niet willen inzien komt hard aan begrijp ik.
Waarheid? Ik heb het over die achterlijke vergelijkingen die je maakt. Die raken namelijk kant noch wal en zijn alleen maar bedoeld om te kwetsen. Hou daar gewoon mee op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')