abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87739990
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:12 schreef Levolution het volgende:

[..]

Humaan papillomavirus kan bijvoorbeeld de kans op baarmoederhalskanker verhogen. Er zijn genoeg externe factoren die de kans op kanker kunnen verhogen, maar uiteindelijk maakt altijd je eigen lichaam de kanker zelf aan, om het even makkelijk te verwoorden.
Weet ik dat dat voor die specifieke kanker kan maar ik zie graag linken als iemand hier wat theorieën neerzet (en niet alleen van dat virus want dat is aardig bekend maar met name ook van de andere dingen die genoemd zijn) maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. :{ Jammer, maar het zij zo.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87739991
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:18 schreef FOKkû het volgende:
Ach, laat deze mensen maar sterven door die kwakzalverij, is beter voor de menselijke genenpoule.
Van welke website komt jij...
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_87739998
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Weet ik dat dat voor die specifieke kanker kan maar ik zie graag linken als iemand hier wat theorieën neerzet (en niet alleen van dat virus want dat is aardig bekend maar met name ook van de andere dingen die genoemd zijn) maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. :{ Jammer maar het zij zo.
Kan men niet meer overweg met google, er is genoeg over te vinden nml als je maar wil
  woensdag 20 oktober 2010 @ 02:23:13 #154
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87740042
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:18 schreef haShem het volgende:

[..]

Ook dat zijn gevaarlijk gedachten
En waarom zijn mijn gedachten gevaarlijk?
Ik spreek de verwerpelijke theorie tegen dat we de zwakkeren onder ons maar moeten laten sterven zodat er natuurlijke selectie kan plaatsvinden.
This isn't even my final form.
pi_87740065
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:19 schreef haShem het volgende:

[..]

Kan men niet meer overweg met google, er is genoeg over te vinden nml als je maar wil
Zie mijn vorige reacties. :s)
Optimist tot in de kist
pi_87740081
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

En waarom zijn mijn gedachten gevaarlijk?
Ik spreek de verwerpelijke theorie tegen dat we de zwakkeren onder ons maar moeten laten sterven zodat er natuurlijke selectie kan plaatsvinden.
De zwakkeren zoals diegene het aan gaf zijn diegenen die in zijn ziekelijke oogjes deze wereld niet verdienen, bv zijn asociale buren.
Toevallig zijn dat vaak een sterk ras, omdat ze al jaren leven op ongezonde voeding overleven zij in principe langer dan hijzelf.
Maar dat punt begrijpt meneer uiteraard niet, ik denk dat hij momenteel zijn borst inpoedert met antibacteriele bodypowders. De arrogantie alleen om te denken dat jij sterker bent, echt in en in triest zo een gast
pi_87740085
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Zie mijn vorige reacties. :s)
Je bent lui...meer zeg ik niet
  woensdag 20 oktober 2010 @ 02:28:41 #158
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87740101
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Weet ik dat dat voor die specifieke kanker kan maar ik zie graag linken als iemand hier wat theorieën neerzet (en niet alleen van dat virus want dat is aardig bekend maar met name ook van de andere dingen die genoemd zijn) maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. :{ Jammer, maar het zij zo.
Je hebt verder gelijk hoor, ik gaf slechts een voorbeeld van een virus die de kans op kanker kan verhogen.

De bewijslast ligt altijd bij diegene die een bewering doet. Verwijzen naar Google om vervolgens een persoonlijke sneer te maken is een zwaktebod. Als iedereen zo te werk zou gaan, wordt het een grote zooi, want een boel studies en wetenschappelijke artikelen zijn nog wel eens lastig te vinden. Daarom is bronvermelding noodzakelijk, zeker als er naar gevraagd wordt.

Maar waar maak je je druk om, dezelfde persoon heeft ook moeite met begrijpend lezen.
pi_87740109
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je hebt verder gelijk hoor, ik gaf slechts een voorbeeld van een virus die de kans op kanker kan verhogen.

De bewijslast ligt altijd bij diegene die een bewering doet. Verwijzen naar Google om vervolgens een persoonlijke sneer te maken is een zwaktebod. Als iedereen zo te werk zou gaan, wordt het een grote zooi, want een boel studies en wetenschappelijke artikelen zijn nog wel eens lastig te vinden. Daarom is bronvermelding noodzakelijk, zeker als er naar gevraagd wordt.

Maar waar maak je je druk om, dezelfde persoon heeft ook moeite met begrijpend lezen.
Je iq is ook niet bepaald hoog, je begrijpt niet veel dat is wel duidelijk, hopelijk wel jezelf.
Jij sneert zelf nml :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 02:38:22 #160
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87740187
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:26 schreef haShem het volgende:

[..]

De zwakkeren zoals diegene het aan gaf zijn diegenen die in zijn ziekelijke oogjes deze wereld niet verdienen, bv zijn asociale buren.
Toevallig zijn dat vaak een sterk ras, omdat ze al jaren leven op ongezonde voeding overleven zij in principe langer dan hijzelf.
Maar dat punt begrijpt meneer uiteraard niet, ik denk dat hij momenteel zijn borst inpoedert met antibacteriele bodypowders. De arrogantie alleen om te denken dat jij sterker bent, echt in en in triest zo een gast
Ik zal maar niet beginnen over de misplaatste rassenscheiding die je maakt, laat staan over het argument van de fast food die je hiervoor levert. :')

Maar in de huidige sociale maatschappij (en dan doel ik vooral op de Westerse) is lichamelijke kracht en ook de genetische aanleg voor ziekten die te behandelen zijn niet meer van toepassing. Wij jagen niet meer, we zijn ook niet territoriaal en ook wordt er niet op ons gejaagd en worden wij niet verdrongen door een sterkere diersoort. Overleven doen we in Nederland op grond van onze intelligentie (scholing, carrière en salaris). De meeste ziektes weten we goed te behandelen, dus dat is ook geen issue meer.

Nee, juist door onze sociale en geveinsde altruïstische gedrag zijn wij niet meer speeltjes van de biologische evolutie. Dat probeerde ik hem duidelijk te maken en vervolgens noem jij mij gevaarlijk.

Dus nogmaals, waarom zijn mijn gedachten gevaarlijk? Je ontweek de vraag.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 02:39:49 #161
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87740202
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:30 schreef haShem het volgende:

[..]

Je iq is ook niet bepaald hoog, je begrijpt niet veel dat is wel duidelijk, hopelijk wel jezelf.
We gaan toch geen internetwedstrijdje doen over wie het hoogste IQ heeft? :') We zijn toch zeker geen 12 meer?

Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vraag waarom jij moeite hebt met begrijpend lezen voordat je over mijn intelligentie (of het gebrek daaraan) begint.
pi_87740221
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:30 schreef haShem het volgende:

[..]

Nee jouw IQ is niet bepaald hoog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87740243
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:27 schreef haShem het volgende:

[..]

Je bent lui...meer zeg ik niet
Zegt degene die zijn eigen theorie niet eens wil staven. :') Je bekijkt het maar :{w want ik zie dat je al meer "vrienden" maakt in dit topic met je botte gedrag. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 20-10-2010 10:52:44 ]
Optimist tot in de kist
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 07:31:43 #164
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_87741126
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:19 schreef haShem het volgende:

[..]

Wat is dat gepraat over google hier... laten we beginnen bij pubmed voordat we feit en fictie door elkaar gaan halen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 07:35:07 #165
54263 crew  Pharkus
pi_87741138
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik zal maar niet beginnen over de misplaatste rassenscheiding die je maakt, laat staan over het argument van de fast food die je hiervoor levert. :')

Maar in de huidige sociale maatschappij (en dan doel ik vooral op de Westerse) is lichamelijke kracht en ook de genetische aanleg voor ziekten die te behandelen zijn niet meer van toepassing. Wij jagen niet meer, we zijn ook niet territoriaal en ook wordt er niet op ons gejaagd en worden wij niet verdrongen door een sterkere diersoort. Overleven doen we in Nederland op grond van onze intelligentie (scholing, carrière en salaris). De meeste ziektes weten we goed te behandelen, dus dat is ook geen issue meer.

Nee, juist door onze sociale en geveinsde altruïstische gedrag zijn wij niet meer speeltjes van de biologische evolutie. Dat probeerde ik hem duidelijk te maken en vervolgens noem jij mij gevaarlijk.

Dus nogmaals, waarom zijn mijn gedachten gevaarlijk? Je ontweek de vraag.
Je maakt rake punten, ik denk dat het genuanceerder ligt, maar dat is te veel offtopic.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:24:11 #166
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_87743926
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 07:35 schreef Pharkus het volgende:
Je maakt rake punten, ik denk dat het genuanceerder ligt, maar dat is te veel offtopic.
Om daar nog wat toe te voegen: hij heeft helemaal gelijk. Dat is ook de reden dat we volgens sommigen de-evolueren nu. Omdat 'iedereen' maar in leven gehouden wordt, en iedereen zich maar voort kan planten, en juist de 'zwakkeren' over 't algemeen meer kinderen krijgen dan de 'sterkeren' (als we het over opleidingsniveau hebben), worden onze genen steeds zwakker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 10:49:27 #167
54263 crew  Pharkus
pi_87744696
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Om daar nog wat toe te voegen: hij heeft helemaal gelijk. Dat is ook de reden dat we volgens sommigen de-evolueren nu. Omdat 'iedereen' maar in leven gehouden wordt, en iedereen zich maar voort kan planten, en juist de 'zwakkeren' over 't algemeen meer kinderen krijgen dan de 'sterkeren' (als we het over opleidingsniveau hebben), worden onze genen steeds zwakker.
Evolutionair biologisch gezien is er niks raars aan dat een zwakkere groep zich frequenter voortplant. Het probleem is dat er momenteel niet genoeg geen 'natuurlijke' vijanden zijn en dat onze bronnen nog niet uitgeput zijn. Maar goed voor mijn dood zal de mensheid gecentimeerd en kunnen we het dan nog een keer proberen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:15:01 #168
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87745638
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:51 schreef trovey het volgende:
Goed, dan nog maar een keer....serieuze linkjes graag waar je je theorie vandaan heb van de virussen en bacterieen en als het kan doe daar dan ook nog even de magnetron en de medicijnen bij. :{ Ik blijf me hier verbazen over alle theorieën terwijl toch wel heel duidelijk onderzocht is hoe het ontstaan van kanker is en wat de triggers zijn. :{
Er zijn zeker virussen die kanker kunnen induceren.
Als je weet wat retrovirussen zijn, snap je dat wel. Die incorporeren hun DNA in het menselijk genoom en kunnen daarbij bepaalde oncogenen verstoren of tot overexpressie brengen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87754949
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 02:39 schreef Levolution het volgende:

We gaan toch geen internetwedstrijdje doen over wie het hoogste IQ heeft?
Klopt, want dat heb ik O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 15:23:56 #170
54263 crew  Pharkus
pi_87755079
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt, want dat heb ik O-)
Volgens de wet van de internets heb je dan ook de grootste piemol
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:08:48 #171
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_87756878
Veels te terecht klagt voor KLB :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')