Suc6! Hopelijk vind je snel iets leuks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef Ynske het volgende:
MMogge...
zo werk zit er op. hard op zoek naar iets nieuws.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo binnen komt vallen van veel te lang weggeweest
Het egelhuis is bewoond
Ik voel me prima, beter als voor de operatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
Pagan, met jou? Al bijgekomen van de operatie? Voel je je goed?
Ynske al van de krukken af?
Fijn dat het allemaal de moeite waard geweest isquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik voel me prima, beter als voor de operatie.Nu is het de vraag of het resultaat blijvend is, dat hangt af van de genezing, en of ik meds kan gaan afbouwen zonder dat de klachten weer de kop op steken.
Eerst eens de kuipplanten vorstvrij ophokken voor de winter, dat is een mooie test qua inspanning.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
Pagan, met jou? Al bijgekomen van de operatie? Voel je je goed?
Ynske al van de krukken af?
Heujquote:
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik ben geen expert in labs, maar volgend mn ex popo buum is het xtc of ghb of zo
Ik was al vroeger er uit voor het hondje, maar ben weer teruggedoken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heuj![]()
Ik lag er ook pas 4 uur in, werd pas om 12 uur wakker![]()
Maar ik heb al wel lekker de was buiten hangen
Schroef hem open!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef APK het volgende:
Computer maakt hele rare geluiden.
Dit dient onderzocht te worden.
Ik heb al stof gezogen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al vroeger er uit voor het hondje, maar ben weer teruggedoken.
En nog niets nuttigs gedaan
Nou ja, het ruikt al tijden raar hier, vroeger rook het altijd naar wiet, maar nu ruikt het echt heel sterk, ik dacht dat het bierlucht was, maar het is meer acetonnerig schijnbaar.quote:
Dat heb ik Truus net beneden laten doen.quote:
Catje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Goedemiddag langslaperts en bezige mensen!
Ik ben Milk aan het kijken.
Hoe bevalt ie verder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik Truus net beneden laten doen.Nu is ze krachten aan het verzamelen voor de bovenverdieping. Mag ze morgen als ik weg ben de woonkamer doen.
Jquote:
ZE.quote:
Hang ff snel een webcam op! Kunnen we meekijken. Aceton heeft wel de vervelende eigenschap BOEM te kunnen doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu moet ik echt ff snel drie honden wassen en stofzuigen en dweilen, voordat mn visite komt.
Met een beetje mazzel vallen die midden in een spectaculaire inval![]()
Tha sucking bitsjjjj van Catquote:
Hoekjes kan ZE niet. Da´s ook lastig als hoekjes vierkant zijn en jij bent helemaal rond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy Twuus![]()
Komt ZE wel goed in de hoekjes enzo? En doet ZE plintjes en vloerkleden?
Wil jij een meet met Truus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Twuus gaat mee loosjeren he? Toch? He? Ja toch?
Krijgt ZE ook met gemak kattenharen uit een kleed? (iets waarvoor ik zelf op de knietjes moet en dan rossen met de slangquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoekjes kan ZE niet. Da´s ook lastig als hoekjes vierkant zijn en jij bent helemaal rond.
Langs plintjes gaat ZE prima, bovenkantjes doet ze niet, maar da´s niks nieuws in dit huishouden.![]()
ZE gaat moeiteloos van laminaat/tegel naar vloerkleed. Ik heb haar de badkamer laten doen waar het kleedje nog in lag (inclusief glasscherven) alles keurig schoon.![]()
Drempeltjes kan ZE ook, maar als ze wat hoog zijn blijft Truus steken, het arme ding.
Jaaaaaa! Ik wil Ik wil Ik wilquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij een meet met Truus?![]()
Help me er tegen die tijd aan herinneren, dan neem ik haar en haar eigenste beautyset mee.
Deal! Als ik haar maar mee terugkrijg.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal! Als ik haar maar mee terugkrijg.
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de oplader thuis laat. Die weet ze vast van 250 kilometer te vinden.
quote:
Dan trek diequote:
Ow yeah.quote:
Het is zo lang sunday morning als je zelf wilt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
Want het is helemaal geen sundaymorning meer , Greys.
Soms hebben zondagen geen middag inderdaad, dan word je laat wakker en gaat het naadloos over van de morgen naar de avond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo lang sunday morning als je zelf wilt.
Trainingsbroek + MBH shirt + MSNjasje = sundaymorrrnin'quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo lang sunday morning als je zelf wilt.
MSN jasje is zoooo sunday morning.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trainingsbroek + MBH shirt + MSNjasje = sundaymorrrnin'
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:19 schreef Goodbye het volgende:
Luister mijn nummer dan, daar kan ik zo van jankenMaar vandaag niet, want ik ben in een zonnig humeur
Mooi hèquote:
Oh wat leuk!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo binnen komt vallen van veel te lang weggeweest
Het egelhuis is bewoond
Niet te hard van stapel lopen hoor! Fijn dat je je zo goed voeltquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
Ik voel me prima, beter als voor de operatie.Nu is het de vraag of het resultaat blijvend is, dat hangt af van de genezing, en of ik meds kan gaan afbouwen zonder dat de klachten weer de kop op steken.
Eerst eens de kuipplanten vorstvrij ophokken voor de winter, dat is een mooie test qua inspanning.
Dat scheelt. Hier ook nog steeds krukken, vraag me af of ik er nog vanaf komquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Ynske het volgende:
Nee dat duurt nog wel even, mmaar wel een stuk flexibeler
quote:
En hij wordt alsmaar knapper ook, dat wordt echt een enorme hartenbreker laterquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Hihihi, die hond!
Overmorgen wordt mijn kind 10.
10!!!![]()
Hoe kan dat nou, pasgeleden was ie nog een baby.
De ventilator van de videokaart zat vastgekoekt.quote:
Ieuw!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:02 schreef APK het volgende:
[..]
De ventilator van de videokaart zat vastgekoekt.
Voorlopig zijn meisjes nog stomquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
En hij wordt alsmaar knapper ook, dat wordt echt een enorme hartenbreker later
Mwah, gewoon zoals elke zondagmorgen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Hoe was jouw zondagochtend?
En heb je nog een liedje om dat te omlijsten?
Echt, fuck die PI.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, gewoon zoals elke zondagmorgen.
Beetje saai, dus dat zou een liedje van Sting worden.
Daar denkt ie over een paar jaar wel anders overquote:
Hmzzzz, dan heb ik hier in huis een zeer exclusieve bloemenverzamelingquote:
Ik ga die hoogste maar eens omhakken denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmzzzz, dan heb ik hier in huis een zeer exclusieve bloemenverzameling
Met die PI?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero, een zoen om het goed te maken: [ afbeelding ]
Dat zit er dik in jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar denkt ie over een paar jaar wel anders over
Er hangen hier een paar vetbollen bij in de buurt, in de rozenboog.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Yeey, alweer een doorkijkhuisje in gebruikIk heb er ook nog een vetbol in liggen (op dat kleine vakje zeg maar), die wordt ook flink aangevallen
Foto?quote:
In die tijd kreeg je dat nog door de douane?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:48 schreef APK het volgende:
[..]
Foto?![]()
Ik heb ook een paar palmen, zelf meegenomen uit italie en Turkije.
Vertel mij wat, hij staat midden in m'n woonkamertquote:
Wow!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Palm![]()
[ afbeelding ]
Hij staat sinds deze week weer binnen ivm de kou.
Deze komt uit Turkijke, heb ik als zaadjes meegenomen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
In die tijd kreeg je dat nog door de douane?
Foto!
Jup....quote:
Dappere Borisquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Net poezenagels geknipt.
En die tijgert keek alleen maar zo:![]()
Kon zo alle vier de pootjes doen zonder gemorrel.
Wat een nep-bengaal
Het vriest hier niet zo snel, maar ze moeten binnenkort wel weer naar binnen ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
Mooi!
En moet je die nog inpakken/binnen zetten ofzo? Er zou weer nachtvorst komen enzo.
Leuk wat jij met je balkon enzo doet
Dacht het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
En Conny leeft ook nog?
Eigenlijk moet Ing nog zo'n palmboom en dan een hangmat er tussen hangen
Op zondag?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even naar de winkel.
De helft weer vergeten
Ja, geloof het of niet... de C1000 in dit gehucht is tegenwoordig van 16.00 tot 20.00 uur open!quote:
Had ze gister niet die TAL meet? Daar ging zij ook heen toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Tombo eiks? Of zou ze weer stiekem aan het daten zijn?![]()
Oh, dat zou me zo ideaal lijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, geloof het of niet... de C1000 in dit gehucht is tegenwoordig van 16.00 tot 20.00 uur open!
Ik weet ook niet waar we dat aan verdiend hebben, vast een wild experiment van de Bleischwijcksche gemeente
Wat! Gaan ze vreemd?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ze gister niet die TAL meet? Daar ging zij ook heen toch?
Ik heb Ll al een PM gestuurd om te horen hoe dat was, maar die is er ook nog niet.
Hm... verdacht
Details willen wequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft zich inmiddels gemeld in PM
Beetje kaal van onderen (excusez le mot).quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Palm![]()
[ afbeelding ]
Hij staat sinds deze week weer binnen ivm de kou.
Niet Uranus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
APK, ik heb het opgezocht, die ster op je toilet was niet van geer of goor, maar van Jupiter
quote:
Niet zo gek als je met je linkerhand op de bank ligt te meppen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Inmiddels Cat24. Er is links en rechts wat wakker geworden.
Niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Niet zo gek als je met je linkerhand op de bank ligt te meppen.
plattecatten25quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Niet zo gek als je met je linkerhand op de bank ligt te meppen.
Nouhou!quote:
Ja, dat had ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ze gister niet die TAL meet? Daar ging zij ook heen toch?
Ik heb Ll al een PM gestuurd om te horen hoe dat was, maar die is er ook nog niet.
Hm... verdacht
Bruidstaart:quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef APK het volgende:
Trouwen in de McDonalds.
Als jij naar de McDonald's gaat kom je er waarschijnlijk voor een patatje, hamburger of een milkshake. Maar in het Chinese Hongkong kun je er nu ook trouwen. Vanaf 1 januari kun je er van McDonald's een bruidstaart van appeltaart en een bruidsjurk van ballonnen krijgen. En natuurlijk frietjes en hamburgers. Het idee ontstond bij een Hongkongs stel dat elkaar had ontmoet en veel afspraakjes had gehad bij de McDonald's. Ze besloten een feestje te geven in het hamburgerrestaurant. De directeur zegt dat inmiddels wel tien paren per maand vragen of ze hun bruiloft tussen de frietjes kunnen vieren.
![]()
![]()
![]()
Je vergeet hier een elletje, dearquote:
Fijn dat het leuk is geweest op de meet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik
En ik was nog redelijk op tijd thuis, maar ging naar bed, en heb nu al de halve dag hoofdpijn
En ben met mn zusje weggeweest, nog een week en dan is ze uitgerekend!
Spannend!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik
En ik was nog redelijk op tijd thuis, maar ging naar bed, en heb nu al de halve dag hoofdpijn
En ben met mn zusje weggeweest, nog een week en dan is ze uitgerekend!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Leuke meet gehad?
Wat heb je gedaan? Met wie? Hoe lang? Wat vond je ervan?
Geef maar toe; dat wil jij ook allemaal wetenquote:
Niks bijzonders, koffie wezen drinken, en op bezoek bij een nichtquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Whehehe, romantisch in het tl-licht bij de Mac
[..]
Je vergeet hier een elletje, dear
[..]
Fijn dat het leuk is geweest op de meet!
Spannend van zusje!Waar zijn jullie naar toe geweest?
Gegeten en gedronken in the Guardian, en later naar McO'Connels (ofzo) en daarna naar de Stairwayquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Leuke meet gehad?
Wat heb je gedaan? Met wie? Hoe lang? Wat vond je ervan?
Absofuckinlutely!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geef maar toe; dat wil jij ook allemaal weten![]()
Klef, met stroopquote:Ik heb pannenkoekies gehad
Ja...mooi...quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niks bijzonders, koffie wezen drinken, en op bezoek bij een nicht
Maar haar vriend heeft de auto mee vanaf vorige week, en ze kan niet meer fietsen dus ik neem haar steeds mee
[..]
Gegeten en gedronken in the Guardian, en later naar McO'Connels (ofzo) en daarna naar de Stairway
Met eh... Tha_Erik, JJH, Ll, Cue_, Benny, Kally, C_A en nog een hele zooi uit TAL
Het was gezellig en leuk
Ja, Erik is liefquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Gezellig Tombo!
MetErik!
En Kally was vast ook heel erg leuk, want van mijn bouwjaar
Nopequote:
He gedsiequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Erik is liefErg he, ik stond bijna de hele avond met JJH, Erik, Ll (en Cue_), omdat je die toch al beter "kent" door Landal
En Kally is idd heel leuk
[..]
Nopebezette mannen, oude mannen, jonge mannen, op-mannen-vallende-mannen
Niks voor mij bij
Zijn er nog andere mannen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Niks voor mij bij
Hoe oud is oud?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Niks voor mij bij
Vrijgezellige, lekkere en lieve mannenquote:
Oud is ouder dan ik en tegelijk niet leuk genoegquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe oud is oud?
Of vielen die tegelijk ook in een van de andere categorieën?
Die zoek ik jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vrijgezellige, lekkere en lieve mannen
Maar die kunnen toch ook gewoon oud of jong zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrijgezellige, lekkere en lieve mannen
Ja, maar ik zeg gewoon liever tegen een man "je bent te oud/jong" dan "je bent niet leuk genoeg"quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch ook gewoon oud of jong zijn?
Ik geloof dat Cat dan niet kon. (da's maandag/dinsdag toch?)quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zoek ik ja
Oh, heel iets anders, ik ben ineens werkloos in de kerstvakantie, dus ik zou in theorie ook de 27e kunnen (als jij liever naar dat andere restaurant gaat)
Nee joh, dat soort is perfect voor Tombo, dus dan maakt oud/jong niet zoveel uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch ook gewoon oud of jong zijn?
Maar blijven ze dan niet kwijlend doorzeuren?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar ik zeg gewoon liever tegen een man "je bent te oud/jong" dan "je bent niet leuk genoeg"
Geen idee, maar omdat Cat de woensdag misschien repetitie heeft? Ik pm wel (kan jij uberhaupt?)quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Cat dan niet kon. (da's maandag/dinsdag toch?)
Direct de dag na kerst....we vreten gezellig door
Als ze dat doen dan zeg ik wel dat ik ze gewoon niet leuk vindquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar blijven ze dan niet kwijlend doorzeuren?
Waarom is Shabu doorgestreept?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Greys, gaan wij nog naar Shabu en Rocky over the Rainbow?
Omdat ik niet zeker wist of we dat tegelijk gingen/konden doenquote:
Ik ga even in de speellijst van Rocky gluren nu, moment!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of we dat tegelijk gingen/konden doen
Aaaaaah.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik ben helemaal niet zo leuk, dus ik heb niet zo vaak kwijlende mannen om me heen hoor
Ja hoi.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, maar omdat Cat de woensdag misschien repetitie heeft? Ik pm wel (kan jij uberhaupt?)
quote:
Dierenvoer, cola, suikervrije energy drankjes, lycheesquote:gewoon interesse.
Een dóórn in mijn oog. Weer.quote:![]()
Oh, ik dacht dat jij die woensdag repetitie had maar niet wist of het 's middags of 's avonds wasquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoi.![]()
Ik kan de 27/28e ook hoor.![]()
Met kerst ligt alles repetitiewijs toch stil. Dus mij maakt het niet uit, ik wist alleen niet of jullie het aankunnen om meteen na kerst weer te socializen.(is dat ding van Ing zo vlak na kerst wel open?
)
Leuk Tombo, de TAL meet! En bijijijijijijna tante.
Leuk!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Tante Thabith komt de kamer ingewandeld.![]()
Normaal vindt ze dat te vreemd/druk en verkent ze de rest van het huis. Waar moeder en kittens zijn.... geen idee... het kan nu allemaal traplopen.
Niet klikken als je er niet tegen kunt, dit is een zielig plaatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Bestaat dat, suikervrije energiedrankjes?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Dierenvoer, cola, suikervrije energy drankjes, lychees, kiwi's (
)
Ik denk dat ik dat ook ga doen. Vandaag getest met de poezen en niks ontsnapt. Maar als de nachten koud zijn vind ik dat weer te koud voor de kittens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!!!!!!
En ik had je raam-verhaal teruggelezen!
Kun je niet standaard 's nachts (als het luik dicht is) het raam open doen voor frisse lucht?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet klikken als je er niet tegen kunt, dit is een zielig plaatje!whahahah, die is wel heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Overrijp niet, die voelen te eng als je er in knijptquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Bestaat dat, suikervrije energiedrankjes?
En kiwi's zijn gezond!
Koop jij altijd van die harde of overrijpe?
En jij postte een gaaf shirt! Heppie die zelf?quote:
Oh, smerig is dat als je niets vermoedend in zo'n ding knijpt en dan *flurtsch*quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Overrijp niet, die voelen te eng als je er in knijpt
En spatten te snel uit elkaar als je er mee gooit.
Heb je die gele kiwi's wel eens gegeten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, smerig is dat als je niets vermoedend in zo'n ding knijpt en dan *flurtsch*
2 november is een dinsdagquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Tombo, Rocky staat nog wel een keer in Amsterdam, maar da's pas 20 december en dat is nog wel heel ver weg.
Het maakt mij niet zoveel uit welke datum we gaan eigenlijkHet liefst op een vrijdag of zaterdag, zodat we niet op de klok hoeven kijken. Op wat voor dag valt 2 november?
Uh hu, maar ik heb liever zo'n harige jaren 70 kiwi.quote:
Nooit?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Dinsdagen kunnen wmb ook hoor, en ik kan makkelijk jouw kant op komen (ik drink toch niet)
Dat geldt voor mij precies zo, ik kan ook overal heen rijdenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Dinsdagen kunnen wmb ook hoor, en ik kan makkelijk jouw kant op komen (ik drink toch niet)
Dan ga ik op vakantie, komen jullie mij dan huilend op Schiphol uitzwaaien?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
- Of 7 december, op wat voor dag valt dat? Da's weer meer in jouw richting. Een beetje
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uh hu, maar ik heb liever zo'n harige jaren 70 kiwi.
Nee nooitquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nooit?
Nog zo'n freak, geen wonder dat je al die kerels niks vindt.
Met een fles wijn in je mik ziet zo'n FoK-nerd op een meeting er een stuk leuker uit.
Was het maar waarquote:
Oh, 2 november is lekker snel ook, doen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij precies zo, ik kan ook overal heen rijden
Maar laten we kiezen uit:
- Di. 2 november Oude Luxor Rdam (kan ik ook én we kunnen dan evt. naar Shabu eerst)
- Of 7 december, op wat voor dag valt dat? Da's weer meer in jouw richting. Een beetje
Niet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de buitenkant zien ze er precies hetzelfde uit, schele.
Echt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet!
Gold is glad en heeft een tuutje
Lijkt me ook leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan wordt het 2 november Tombo.
7 December staan we snotterend te wuiven, hoor ik net.
No way, die kleintjes zijn veel gladder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Aan de buitenkant zien ze er precies hetzelfde uit, schele.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Het is me serieus nooit opgevallen
Ja dat vindt ie vast enig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me ook leukIk wil APK wel eens zien!
Een tuutjequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet!
Gold is glad en heeft een tuutje
Ssssssssssssssssssssssshtquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een tuutje![]()
Ik moest spontaan denken aan ene PM die laatst in mijn postvak schitterde![]()
![]()
![]()
Op zondag gesloten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ligt het nou aan mij of kom je hier niet verder?
http://www.luxortheater.n(...)cky-over-the-Rainbow
We zijn weer terug op 22.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Cat, welk nummer inmiddels?
Of is alles aan de hol?
Nou, dagje eerder afspreken dan? Als we de ocelotjes ook op maandag kunnen bewonderen he!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ehm, van maandag op dinsdag kan ik ook heur
Hij stelt het zelf voor!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vindt ie vast enig.
Wat zetten we op het spandoek?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een tuutje![]()
Ik moest spontaan denken aan ene PM die laatst in mijn postvak schitterde![]()
![]()
![]()
En dan zeker stiekem een 'n' toevoegen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Hij stelt het zelf voor!
Ehm....APK, tot ooooooooooooooooooooooooooooit!
Dat zou ik nooit doen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem een 'n' toevoegen?
Ze zijn maandag en dinsdag geslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dagje eerder afspreken dan? Als we de ocelotjes ook op maandag kunnen bewonderen he!
Jeumigquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo!
Mijn visite en ik hadden echt een megaspektakel de hele middag, toen de wietplantage van mn buum werd geruimd.
Heeeeeeeel de straat vol met brandweer en pliesie ,en het liep hier ook allemaal over de vloer![]()
120 planten in de woonkamer, 45 in de berging, a 8000 euro per 6 weken had ie![]()
En wij maar foto's maken en filmen![]()
Ik wil ook wel 8 rug in de zes weken pakken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo!
Mijn visite en ik hadden echt een megaspektakel de hele middag, toen de wietplantage van mn buum werd geruimd.
Heeeeeeeel de straat vol met brandweer en pliesie ,en het liep hier ook allemaal over de vloer![]()
120 planten in de woonkamer, 45 in de berging, a 8000 euro per 6 weken had ie![]()
En wij maar foto's maken en filmen![]()
We hebben het verkeerde beroep gekozen geleuf ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook wel 8 rug in de zes weken pakken.
Het was dus wiet?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zijn maandag en dinsdag gesloten
Ja maar die lucht was echt iets gistigs.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook wel 8 rug in de zes weken pakken.
Het was dus wiet?
Foto's!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die lucht was echt iets gistigs.
Was echt gaaf hoor, ze kwamen met hoogwerker en al, de hele straat stond vol
Post es een paar foto'squote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die lucht was echt iets gistigs.
Was echt gaaf hoor, ze kwamen met hoogwerker en al, de hele straat stond vol
Eten kan vanaf woensdag, Ocelotjes kunnen iedere dagquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan ook woensdag? Desnoods dinsdag heen, eten, bij jou slapen, woensdag dierentuin? Of woensdag dierentuin, eten, bij jou slapen, donderdag naar huis
Lekkere agentquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een geld he![]()
En toen de deur openging kwam dr een licht naar buiten![]()
Het leek wel die laatste scene van ET daar binnen, allemaal plastick gespannen en zo , en nu ligt dr nog allemaal wiet in de lift en in de gangen, en een agent zat maar, raap maar op, kun je drogen en prima roken
Nee, want da's niet gezellig, dus meestal gooi ik de kamerdeur dicht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je ze nu echt constant kwijt, nu ze kunnen traplopen?
Toch een inval geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een geld he![]()
Het leek wel die laatste scene van ET daar binnen, allemaal plastick gespannen en zo , en nu ligt dr nog allemaal wiet in de lift en in de gangen, en een agent zat maar, raap maar op, kun je drogen en prima roken
Oh, ik dacht ocelotjes op maandag dinsdag nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eten kan vanaf woensdag, Ocelotjes kunnen iedere dag![]()
Maar Cat had woensdagavond repetitie toch?
En anders gaan we gewoon koermetten onder m'n palm en de kesseboom![]()
Het was echt gezellig met al die agenten, en brandweermannen, die hier kwamen ouwehoeren en handen kwamen wassen en zoquote:
Ik had woensdagavond generale, maar nu het concert op donderdag niet doorgaat (vers van de pers is dit) gaat de generale ook niet door. Dus mijn week ligt wide open!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eten kan vanaf woensdag, Ocelotjes kunnen iedere dag![]()
Maar Cat had woensdagavond repetitie toch?
En anders gaan we gewoon koermetten onder m'n palm en de kesseboom![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch een inval geweest?![]()
Lekkere buurt woon je.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een geld he![]()
Er zijn er weet twee bezorgs?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was echt gezellig met al die agenten, en brandweermannen, die hier kwamen ouwehoeren en handen kwamen wassen en zo![]()
Oh ja, en ik heb 7 honden nu
Koermetten is koel, maar uit eten is wellicht nog koeler.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ocelotjes op maandag dinsdag niet
Koermetten is ook cool
Fotokes!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die stank werd zo eng dat we met zn allen misdaad anoniem gebeld hebben.
Nou, ze kwamen echt in vol ornaat
Hoe gaaf zou dat zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Koermetten is koel, maar uit eten is wellicht nog koeler.![]()
Idee: we kunnen op dag 1 gaan dierentuinen, uit eten en op dag 2 lazy lunsen onder de palm en kesseboom chez Ing.![]()
Doen we een keer gourmet met een Landall meet.
Mooi! Dan doen we lekker woensdag/donderdag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had woensdagavond generale, maar nu het concert op donderdag niet doorgaat (vers van de pers is dit) gaat de generale ook niet door. Dus mijn week ligt wide open!
Hoe stressvol zou dat zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe gaaf zou dat zijn.
Is er trouwens al een huisje besproken?
DEAL!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi! Dan doen we lekker woensdag/donderdag.
Woensdag Ocelotjes en direct door te eten.
's Avonds moet je je fles Safari nog leeg zien te maken van de vorige keer en dan slapen we donderdag lekker uit en ontbijten we aan tafel bij de palm en kesseboom![]()
Koermetten is best cool, maar uit eten is coolerderder...en het stinkt minder in huis
Plan!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi! Dan doen we lekker woensdag/donderdag.
Woensdag Ocelotjes en direct door te eten.
's Avonds moet je je fles Safari nog leeg zien te maken van de vorige keer en dan slapen we donderdag lekker uit en ontbijten we aan tafel bij de palm en kesseboom![]()
Koermetten is best cool, maar uit eten is coolerderder...en het stinkt minder in huis
Gewoon met z'n allen naar de Boni in Wezep.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe stressvol zou dat zijn?Wie neemt wat mee!?!?!!?!?
![]()
Regel jij even een datum en huisje?
Ga jij naar Düsseldorf 2011? Tickets binnenkort al verkrijgbaar! staan ergens de data in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen naar de Boni in Wezep.
Wanneer is het esf trouwens eigenlijk, dat ik niet dat weekend boek, want dan zitten we met z'n allen in Dusseldorf.
Lijkt mij geen slecht idee eigk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal ik es informeren of ze de week na kerst gewoon open zijn?
Zal wel toch?![]()
quote:Oh ja, en uiteraard mogen jullie uitgebreid badderen en douchen in onze balzaal
quote:
De neuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel wiet heb jij al op?
Dr blijven dr twee logeren, een week, of mss twee
Jah man, respectquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De neuk.
ik vind het best knap van mezelf dat ik zoveel typo's in één zin kwijt kan.
So much for een luie zondagquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een heuse verklaring af moeten leggen en zulks, over het pand hiernaast.
Lulverhaal van die agent joh, en wat een vragen stelden ze
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
29 oktober komt Cat logeren, 2 november met Greys naar Rocky en 6 november naar DTH
FOK-week!
8 graden hier in Zwolle, volgens de Windows7 app op mijn bureaublad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
So much for een luie zondag![]()
Ik was net ff buiten opruimen en was afhalen....mijn hemel, wat is het koud!
dat dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijven die wietfoto's nou? Leuk spektakel op de zondag
Qut is heel zielig ja!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dan is Q er als de kipjes bij he?![]()
Qut, hoest met de huizenjacht?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, stuur es een plantje mee met de boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
Ooh manspuitend orgasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |