Suc6! Hopelijk vind je snel iets leuks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef Ynske het volgende:
MMogge...
zo werk zit er op. hard op zoek naar iets nieuws.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo binnen komt vallen van veel te lang weggeweest
Het egelhuis is bewoond
Ik voel me prima, beter als voor de operatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
Pagan, met jou? Al bijgekomen van de operatie? Voel je je goed?
Ynske al van de krukken af?
Fijn dat het allemaal de moeite waard geweest isquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik voel me prima, beter als voor de operatie.Nu is het de vraag of het resultaat blijvend is, dat hangt af van de genezing, en of ik meds kan gaan afbouwen zonder dat de klachten weer de kop op steken.
Eerst eens de kuipplanten vorstvrij ophokken voor de winter, dat is een mooie test qua inspanning.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
Pagan, met jou? Al bijgekomen van de operatie? Voel je je goed?
Ynske al van de krukken af?
Heujquote:
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik ben geen expert in labs, maar volgend mn ex popo buum is het xtc of ghb of zo
Ik was al vroeger er uit voor het hondje, maar ben weer teruggedoken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heuj![]()
Ik lag er ook pas 4 uur in, werd pas om 12 uur wakker![]()
Maar ik heb al wel lekker de was buiten hangen
Schroef hem open!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef APK het volgende:
Computer maakt hele rare geluiden.
Dit dient onderzocht te worden.
Ik heb al stof gezogen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al vroeger er uit voor het hondje, maar ben weer teruggedoken.
En nog niets nuttigs gedaan
Nou ja, het ruikt al tijden raar hier, vroeger rook het altijd naar wiet, maar nu ruikt het echt heel sterk, ik dacht dat het bierlucht was, maar het is meer acetonnerig schijnbaar.quote:
Dat heb ik Truus net beneden laten doen.quote:
Catje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Goedemiddag langslaperts en bezige mensen!
Ik ben Milk aan het kijken.
Hoe bevalt ie verder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik Truus net beneden laten doen.Nu is ze krachten aan het verzamelen voor de bovenverdieping. Mag ze morgen als ik weg ben de woonkamer doen.
Jquote:
ZE.quote:
Hang ff snel een webcam op! Kunnen we meekijken. Aceton heeft wel de vervelende eigenschap BOEM te kunnen doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu moet ik echt ff snel drie honden wassen en stofzuigen en dweilen, voordat mn visite komt.
Met een beetje mazzel vallen die midden in een spectaculaire inval![]()
Tha sucking bitsjjjj van Catquote:
Hoekjes kan ZE niet. Da´s ook lastig als hoekjes vierkant zijn en jij bent helemaal rond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy Twuus![]()
Komt ZE wel goed in de hoekjes enzo? En doet ZE plintjes en vloerkleden?
Wil jij een meet met Truus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Twuus gaat mee loosjeren he? Toch? He? Ja toch?
Krijgt ZE ook met gemak kattenharen uit een kleed? (iets waarvoor ik zelf op de knietjes moet en dan rossen met de slangquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoekjes kan ZE niet. Da´s ook lastig als hoekjes vierkant zijn en jij bent helemaal rond.
Langs plintjes gaat ZE prima, bovenkantjes doet ze niet, maar da´s niks nieuws in dit huishouden.![]()
ZE gaat moeiteloos van laminaat/tegel naar vloerkleed. Ik heb haar de badkamer laten doen waar het kleedje nog in lag (inclusief glasscherven) alles keurig schoon.![]()
Drempeltjes kan ZE ook, maar als ze wat hoog zijn blijft Truus steken, het arme ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |