Alsof de FIFA overlegt met de nationale bonden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef Susi het volgende:
Waarom beslist zo'n ISU dat ook niet in overleg met de verschillende afvaardigingen (of de KNSB's) van de verschillende landen ?
Toen ik 't typte, wist ik het antwoord idd eigenlijk al. Maar schaatsen is kleiner dan voetbal, dus dan hoop je nog ergens op hequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof de FIFA overlegt met de nationale bonden.
Of de FIS over de zwempakken.
Of de internationale atletiek-bobd over het feit de bij de eerste valse start je eruit ligt.
Het zijn BOBO's dat is het ergste volk dat er is.
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen ik 't typte, wist ik het antwoord idd eigenlijk al. Maar schaatsen is kleiner dan voetbal, dus dan hoop je nog ergens op he
Betonrandje, veel effectiever.quote:Op zondag 7 november 2010 13:41 schreef Wombcat het volgende:
Sneeuwrandjes weer invoeren, dan ben je meteen van het probleem afDaar blijven ze wel vanaf.
Ik zag wel Tom Egbers: "Wordt vervolgd, want ja, zo gaat dat altijd bij schaatsen".quote:Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef tong80 het volgende:
Zag je de reportage net Arcee ? Wat een enge bobo.
Ik snap het compromie niet. Gewoon afschaffen. Maar ja dan staan ze voor schut.quote:
Inderdaad, ik vind dit al heel wat en het klonk ook alsof ze nog wel verder willen gaan. Ik zie het nog wel afgeschaft worden. De overweldigende eensgezindheid over deze regel bij zowel sporters als coaches heeft indruk gemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef tong80 het volgende:
Ik snap het compromie niet. Gewoon afschaffen. Maar ja dan staan ze voor schut.
Dat wilde ik ook posten. Volgend jaar zijn we er van afquote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dit al heel wat en het klonk ook alsof ze nog wel verder willen gaan. Ik zie het nog wel afgeschaft worden. De overweldigende eensgezindheid over deze regel bij zowel sporters als coaches heeft indruk gemaakt.
Wel eerder denk ik. Of je moet 1 januari 2011 bedoelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten. Volgend jaar zijn we er van af
Beetje krom. Dit heeft een totaal ander effect op een 500 meter dan op een 5000 meter.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef Arcee het volgende:
ISU heeft besloten om na 1 overtreding nog niet direct te diskwalificeren, maar pas bij de tweede.
Bron: Sportjournaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |