Spugen vind ik dan weer goor.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben eigenlijk niet zo van de slijmerige dingen eten of slikken.
Ik spuug.
De mijne vindt het normaal. Hij spuit je liever op een relevante plek.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een anticlimax. Ben je net lekker gekomen, rent de vrouw in kwestie weg om je zaad uit te spugen![]()
Whehehe, dat snap ik, maar ik vond het een mooie uitdrukking om hem als tegenactie/woord te gebruiken voor 'slikken'.quote:
Als ik aan het pijpen ben, ben ik niet echt supergeil, want dan ben ik aan het plezieren en behoorlijk aan de bak.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb nog nooit gemerkt dat de smaak veranderd was door een ander eetpatroon of roken/niet roken o.i.d.
op zo'n moment ben ik ook echt niet bezig met zo goed mogelijk het zaad proeven![]()
Dan ben je zo geil en in the moment, dat je het nauwelijks proeft. Dat heb ik tenminste.. dusja, ik vind het eigenlijk vrij neutraal smaken, ergens ook wel lekker eigenlijk, in ieder geval zeker niet vies..
Mazzelkont. Ik ben dan geil, maar word niet speciaal geiler.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha, dan zal het wel aan mij liggen, maar ik word normaal gesproken wel heel geil ervan als ik hem kan verwennen
Hm.... ja, het zal wel per persoon verschillen. Ik word eerder geil als ik onder handen genomen word.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha nouja, heeft dat iets met mazzel te maken? is misschien meer een mindset die je hebt denk ik, of een kwestie van smaak (..).
Maar aan de andere kant, ik ben wat dat betreft ook wel heel makkelijk geil te krijgen denk ik..
Dan maar een ondankbare hond, maar ik doe vast wel andere dingen die hij lekker vindt.quote:
Waar hou je nog meer van?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Blondiex3 het volgende:
Vind het heerlyk om te pypen :$ en vind het ook geil als hij in mijn mond klaarkomt!
Zaad is lekker :$ ! (A)
<3
Jap hier heb je gelijk. Ik ben nog nooit in een meisje haar mond gekomen omdat ik een meisje ben. En zaad heeft echt geen aantrekkelijke smaak, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:30 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij nog nooit in een meisje haar mond gekomen. En zo te lezen heb je ook nog niet voldoende nederlandse lessen gevolgd, maar dit geheel terzijde.
hier ook dus. Hoe langer ik pijp hoe geiler ik wordt. En als hij klaarkomt en ik heb een keer geen zin om door te slikken, pijp ik gewoon zachtjes door terwijl ik het uit mijn mond laat lopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha, dan zal het wel aan mij liggen, maar ik word normaal gesproken wel heel geil ervan als ik hem kan verwennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de mensen die niet kunnen visualiseren hoe het eruit ziet als een vrouw je zaad niet lust:
http://www.efukt.com/1716_Semen_Makes_Her_Gag.htmlja
quote:Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef Stickyickyicky het volgende:
Girls Suck!!!Op het eind ziet ze er anders super schattig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de mensen die niet kunnen visualiseren hoe het eruit ziet als een vrouw je zaad niet lust:
http://www.efukt.com/1716_Semen_Makes_Her_Gag.html
Als zaad zo lekker is, dan slik je het als man zijnde zelf maar door. Zaad wat vies smaakt, blijft vies en is een enorme afknapper. Ik heb een keer zaad van iemand geproefd wat ik ook meteen heb uitgespuugd, het was maar een beetje. Waarna het jaren duurde voor ik weer iemand pijpte.Dat van mijn vriend slik ik zonder probleem door, omdat ik weet hoe hij zich daar schoonhoudt, het altijd lekker ruikt en er eigenlijk niet zoveel smaak aan zit. Een andere man zijn zaad wil en hoef ik niet zomaar in mijn mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |