de iemand anders is mn vriendinquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef Sosha het volgende:
[..]
Euh, doet ze het keukenpapier er niet pas daarna omheen..? Om de boel op te vangen? Of zie ik het nou juist helemaal verkeerd voor me, haha
't Mooiste is ook het detail 'wat hij of ik of iemand anders aangeeft'
Hoe moet ik me dat precies voorstellen dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef Sosha het volgende:
[..]
Euh, doet ze het keukenpapier er niet pas daarna omheen..? Om de boel op te vangen? Of zie ik het nou juist helemaal verkeerd voor me, haha
't Mooiste is ook het detail 'wat hij of ik of iemand anders aangeeft'
heb ik al getypt..quote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat precies voorstellen dan?
Bron: http://www.bash.org/?50891quote:<Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm
<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then
<Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass
<Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat
<Eticam> The girl started crying and left class ^^
niet grappigquote:
Een paint zou ook goed zijn, ik snap namelijk niet waarom je het gewoon opvangt ipv van met keukenrollen piemels in te wikkelenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 04:10 schreef Zehra het volgende:
[..]
Echt??? Serieus??? Heb je zo weinig geleerd op school?
Nog een echte vrouw. Goed bezig meid, spread the word!quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Radhika het volgende:
ik slik ook, haha! het smaakt zout, maar vies is het zeker niet :-)
Zo te horen ben jij nog nooit in een meisje haar mond gekomen. En zo te lezen heb je ook nog niet voldoende nederlandse lessen gevolgd, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Samurei het volgende:
Je moet de zat niet slikken als je niet wilt. Het kan niet als men tijdens pijpen braakneiging krijgt. Doe het gewoon totdat hij ejaculeerd en dan verder met de hand.
Vertel?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:30 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij nog nooit in een meisje haar mond gekomen. En zo te lezen heb je ook nog niet voldoende nederlandse lessen gevolgd, maar dit geheel terzijde.
Ik vind het heel anders voelen wanneer je klaargetrokken wordt of dat je in haar warme zachte mondje komt en ze je daarna nog een klein beetje zuigt en schoon liktquote:
Ik kan me daar iets bij voorstellen, maar dat laatste stukje vind ik niets, daarmee verpest je het voor me.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Ik vind het heel anders voelen wanneer je klaargetrokken wordt of dat je in haar warme zachte mondje komt en ze je daarna nog een klein beetje zuigt en schoon likt
Ieder zo z'n eigen ding hequote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me daar iets bij voorstellen, maar dat laatste stukje vind ik niets, daarmee verpest je het voor me.
Klopt, maar ik ben dan ook geen man. Dus voor mij ligt het gevoelig.quote:
Waarom zou ik? Ik ben eigenlijk niet zo van de slijmerige dingen eten of slikken.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:29 schreef Curious_Man het volgende:
Wat is dan jou hoofdreden om het niet te slikken?
Dat vind ik dus echt een anticlimax. Ben je net lekker gekomen, rent de vrouw in kwestie weg om je zaad uit te spugenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben eigenlijk niet zo van de slijmerige dingen eten of slikken.
Ik spuug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |