Dat snap ik dushiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dat WoW bedoelde ik he. Dat over jou fantaseren mag iedereen wel weten.
WALGELIJKE REACTIE.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
bedankt voor het melden KANKERHOER.
JA JIJ JA.
Dat is gemeen, want ik zie dan alleen maar een 14-jarig teefje met lekkere tietjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En bobby hier heb je de reden dat chris onder sky en C_N stond
Maar ik vind die blik wel geil. We moeten vaker zulke opmerkingen maken, Chris.quote:
Triootje? Of is dat te gay?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind die blik wel geil. We moeten vaker zulke opmerkingen maken, Chris.
Must have been something you said.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
I JUST DIED IN YOUR ARMS TONIGHT.
Haar hoofd valt je vast ook wel op hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is gemeen, want ik zie dan alleen maar een 14-jarig teefje met lekkere tietjes.
En deze als ik klaar met jullie benquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik vind die blik wel geil. We moeten vaker zulke opmerkingen maken, Chris.
Hier doe ik beter geen uitspraken over.quote:
Kk walgelijk is beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef Maisnon het volgende:
waarom vatten we walgelijk en kk ziek niet samen in
wageziek
Ik vind dat een belediging voor mensen die daar last van hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef Maisnon het volgende:
waarom vatten we walgelijk en kk ziek niet samen in
wageziek
Wij zijn niet ongesteld momenteel. Maar nice try.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En deze als ik klaar met jullie ben
[ afbeelding ]
Must have been some kind of kiss.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Must have been something you said.
What's this.. I don't even.........quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij zijn niet ongesteld momenteel. Maar nice try.
Echt he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor mensen die daar last van hebben
'teefje'quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is gemeen, want ik zie dan alleen maar een 14-jarig teefje met lekkere tietjes.
Ik ben bang dat ze onze edele delen eraf wil bijten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij zijn niet ongesteld momenteel. Maar nice try.
Oh. Maar dat is heul niet aardig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze onze edele delen eraf wil bijten.
Ik doorgaans ook. Ik hou niet zo van beastiality.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen teefjes en dames.
Weer een stukje van m'n ziel afgestorvenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he.Beetje spotten met zulke dingen. kan echt niet.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze onze edele delen eraf wil bijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |