inb4 iemand die dat nummer van 1 of ander b-artiest/bandje kent.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef MouzurX het volgende:
Jullie met je slechte songteksten![]()
Hello,
Is it me you're looking for?
I can see it in your eyes,
I can see it in your smile,
You're all i ever wanted,
"zin die ik niet versta"
Is toch gewoon Lionel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inb4 iemand die dat nummer van 1 of ander b-artiest/bandje kent.
nee jonge das van die reclame met zo'n zielige zeehondquote:
Gister postte fyah een tekst van The Bangles, kennen ze het alleen van de Atomic Klitten.quote:
im blue da ba dee da ba dai da ba dee da ba dai da ba dee ba ba daiiiiiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Yo listen up here's the story
about a little guy that lives in a blue world
and all day and all night and everything he sees is just blue like him, inside
and outside
tja generatiekloof denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister postte fyah een tekst van The Bangles, kennen ze het alleen van de Atomic Klitten.![]()
Die clipquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Yo listen up here's the story
about a little guy that lives in a blue world
and all day and all night and everything he sees is just blue like him, inside
and outside
Mensen die indrinken niet baas vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik met alleen maar jongens moet gaan indrinken. Geen goed teken.
Indrinken sowieso. Maar een arme student moet doen wat een arme student moet doen.
Indrinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik met alleen maar jongens moet gaan indrinken. Geen goed teken.
Indrinken sowieso. Maar een arme student moet doen wat een arme student moet doen.
Heb ik eigenlijk al echt lang niet meer gedaan. Maar het is wel voordelig om mezelf zo moed indrinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die indrinken niet baas vinden.
uhh wat? ajax is net afgelopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
Ik ga er ook zo maar eens van tussen. Eerst ruuuuuuuuuustig met cola ajax kijken alvorens ik naar het feestje ga.
Morgen kwart over 8 aanwezig zijn
Sterker nog, fyah postte de tekst van Atomic Kittenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister postte fyah een tekst van The Bangles, kennen ze het alleen van de Atomic Klitten.![]()
All je reputatie keldert naar beneden door deze posts.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al echt lang niet meer gedaan. Maar het is wel voordelig om mezelf zo moed indrinken.
Ik kom straks WoW spelen bij jou terwijl we over Dqod fantaseren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
Zie iedereen hier even opscheppen over dat ze een leven hebben dan.
ik ben verkouden en ga straks in me uppie op de bank bier drinken en Twente - Feyenoord kijken. kijk mij geen leven hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
Zie iedereen hier even opscheppen over dat ze een leven hebben dan.
Deze boy is speciaal <333. En ik had er niet meer op gerekend, dus is het nu spannendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
All je reputatie keldert naar beneden door deze posts.
Reputatie schaal:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze boy is speciaal <333. En ik had er niet meer op gerekend, dus is het nu spannend.
Ik kan niet altijd de 'care' attitude hebben, he.
Moet je dat nou echt melden hier? Dat zouden we privé houden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kom straks WoW spelen bij jou terwijl we over Dqod fantaseren.
Hoezo staat Chris onder Sky en C_N dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Reputatie schaal:
C_N
Sky
Chris
..
..
..
.
.
.
Allure
Japsnars
quote:
One lovequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo staat Chris onder Sky en C_N dan?
Daar gaat het niet om; het gaat om het feit dat allure bij japsnars in de buurt komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo staat Chris onder Sky en C_N dan?
Ik heb vanavond succes, jullie nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Reputatie schaal:
C_N
Sky
Chris
..
..
..
.
.
.
Allure
Japsnars
Dat mocht Japsnars willen dat Ally bij hem in de buurt kwam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om; het gaat om het feit dat allure bij japsnars in de buurt komt.
Voor meisjes is iets regelen net zo makkelijk als een broodje smeren, onterechte opmerking.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond succes, jullie niet. Succes met een hoofdletter S.
Wrijf het er maar weer in. Thanks.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tenzij je Gekr... oh nee dat mocht niet meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor meisjes is iets regelen net zo makkelijk als een broodje smeren, onterechte opmerking.
Zo kijk ik nuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je dat nou echt melden hier? Dat zouden we privé houden.
bedankt voor het melden KANKERHOER.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou hem er gewoon inschuiven als ik wasted ben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij je Gekr... oh nee dat mocht niet meer.
Over dat WoW bedoelde ik he. Dat over jou fantaseren mag iedereen wel weten.quote:
kkziekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
bedankt voor het melden KANKERHOER.
JA JIJ JA.
En bobby hier heb je de reden dat chris onder sky en C_N stondquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou hem er gewoon inschuiven als ik wasted ben.
Zooo, ga jij ff keihard e-afgeslacht worden..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
bedankt voor het melden KANKERHOER.
JA JIJ JA.
Ja okee, dat wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou hem er gewoon inschuiven als ik wasted ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |