quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Ik doe altijd lang met schoenen, dure en goedkope. Maar ik heb meer goedkope moet ik zeggen, van Van Haren laatst een heel leuk paar enkellaarzen, 25 euro!
Alleen twee jaar geleden enkellaarsjes van Rieker gekocht, zogenaamd een goed merk, na 6 maanden zaten er gaten inLaatst nog eens aangehad, had ik zeiknatte voeten
Moet ze nog weggooien.
Wel laatst mijn mooie lange platte laarzen naar de schoenmaker gebracht, nieuwe hakjes en binnenzool. Heb ze vandaag aan(Manfield, uitverkoop, 80 euro
).
Dat van die Lagerveldjes dat geloof ik wel, maar die kuitjesquote:
wat is 't?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:53 schreef progje het volgende:
mmm het eten ruikt echt heerlijk, hopelijk smaakt het straks net zo lekker
Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd?
Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje pindakaas
Diner: voor: stukjes zelfgemaakt turks brood met olijfolie en grof zeezout, hoofd: pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
T: wijntje
Qua KCals zit ik wel goed denk ik, qua indeling en zulks nietmisschien neem ik zo nog wel een appel..
Ben op zoek naar een hardloopiets met een goed doel. Ik wil niet alleen mezelf een doel stellen (een hardloop evenement) maar daarbij ook mensen steunen en zulks. Probeer nog te zoeken naar een Roparun teammaar anders wellicht kijken of er nog wat anders is. Slanker worden én een goed doel steunen
Gorgelen met zout water?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken
ik tel ze ook überhaupt niet hoor, maar ik gok wel dat 't goed zitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ook
KCAL tellen doe ik niet echt ik zoek me er steeds suf naar.
Ik heb het tegen Mlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
gezond eten en gezellig mee posten?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het tegen MlDie heb ik in het echt gezien en dat is echt een petite poppetje
Jaja, ik bedoel het ook niet rot ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik. Dan kun je toch nog steeds gezond eten en gezellig mee posten?
echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm. Lowcarb was saai, maar mn buikpijn was wel weg ... (eet nu weer carbs en weer buikpijn + bijbehorende darmproblemen)
Gamba's geflambeerd met anijsdrankquote:
Misschien als ik het later nog een keer wil proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
[..]
echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"
staat vol met lekkere recepten met weinig tot geen carbs..
en heel erg handige eetlijstjes.
ik haal erg echt lekkere tips uit..
Ook allerlei toetjes die je kan maken en die nog gezond zijn ook
Is het geen allergische reactie?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken
Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien als ik het later nog een keer wil proberen. Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
ja, ik vind het ook tof! Vooral dat ergens langer wonen zie ik naar uit!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaaf Nyn! Boerenbont vind ik zó leuk
Lijkt me helemaal leuk als je, stel dat, in het buitenland gaat settelen en je lekker je Hollandse boerenbont hebt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ml, ik ga in de herhaling: wat doe jij hier in hemelsnaam?
Jum! Zelfgemaakt dat brood?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'turkse' brood
[ afbeelding ]
En de pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
Een heel brood koop ik voor 50 cent en daar kan ik twee weken mee lunchen. Ik koop altijd alles in de aanbieding, vorige week ook, zelfs naar de lidl/aldi geweest voor dingen als nootjes omdat die normaal heel duur zijn. Twee keer per dag groente (lunch en avondeten) is duurder dan een keer per dag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49.![]()
Koolrabi kost ¤ 1,00 en tomaten zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Bij de Turkse groenteboer is het allemaal nog veel goedkoper.
Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
Grillpan jaPan heet laten worden en grillen, en dan tegen het einde een paar druppeltjes olie erbij voor de smaak
en wat zout
Succesquote:
15 euro bij de HEMAquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.
Ga eens zoeken of er niet 1 op de bakplaat kan ofzo het is simpel en lekker tenslotte.
Thnxquote:
ff googlenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15 euro bij de HEMAik zweer er bij
Ja, dat is het lastigstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx, het gaat goed
nu het weekend nog door zonder aan te komen
Vind het ook wel handig er 1 te hebben die in de oven kan weet even niet meer precies waarom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er inmaar heb meteen weer een nieuwe gehaald
![]()
Heb vandaag van pure frusti de tuin staan spitten met een voorraadkast vol lekkerquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er in![]()
Kweenie, heb het sinds vorige week. Ga woensdag naar tandarts, want volgens mij is er ook iets mis met 1 vd kiezen in dat rijtje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het geen allergische reactie?
Wees blij dat ie er niet op zit en je vervolgens continu een zwiepende staart voor je beeld hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris zit momenteel niet vóór maar áchter de tv te kijken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Vriendje is terug dus ik kom alleen even lijstje droppen
Oh, brrrrr.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef progje het volgende:
Ja.. bah..
Toen ik 4 ;? was is ons huis afgebrand nog wel op mijn vaders verjaardag
Maar ik woonde op een boerderij en de schuur waar de pinken en kalfjes stonden stond ook in brand..
Gelukkig hebben ze die nog allemaal kunnen redden...
Maar pff, schuur weg en het halve huis.. bah.
Maar ja gelukkig niemand gewond geraakt en dat is toch het belangrijkste
owjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was ik een jaar of 8 ofzo... en nu moet ik even slikken
Nog niet laten zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]Wat vond hij van het jurkje? We hebben nog steeds geen foto gezien
Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen wasquote:
Vergeet ook niet de old time classicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef j.t het volgende:
[..]
Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen was![]()
En kennen jullie Plons de kikker nog?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:O, het is een brood, ontdekt mijn meneer nu!
In mezelf? Vandaag even nietquote:
Ja heerlijk! Heb me voornamelijk bezig gehouden met de biefstuk, champignons, paprika, kip en wat broodjes filet en kruidenboter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. Lekker gegeten?
Hoop dat XM het leuk heeft in Brussel!
Heb honger* uniekhoorn doet vla en yoghurt in een kom
*knuffel*quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm. ja weet het ook nog niet... En zo vaag als het klinkt is het ook in het echte leven.. dus geen idee.
Dat hoort niet... Gezonde voeding enzo is een leuke basis om geen ontstekingen te krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
Yup, ongezonde houdbare spullen zijn goedkoper dan verse spullen. Je leeft maar eens...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien als ik het later nog een keer wil proberen. Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
wodka moet kunnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:31 schreef progje het volgende:
schijt aan het SB dieet, ik neem 1 wodka, ze kunnen me wat
Muurklimmen, sierraden maken, potten bakken, bonbons maken, indoor skydiven, kookcursus, lesje tapdansen/salsa/rock 'n roll, strandzeilen (met wieltjes), les autotechniek, meezingmusical...quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:01 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Heb me voornamelijk bezig gehouden met de biefstuk, champignons, paprika, kip en wat broodjes filet en kruidenboter.
En ik baalben dus nu officieel bezig het vrijgezellenfeest van zus en schoonbroer te organiseren. Beide kanten zijn met 5 personen. Ik zie zo ongelooflijk veel leuke dingen om te doen, maar allen met een minimum aantal mensen, variërend van 15 tot 200. En je kunt nergens met minder dan 15. Laat staan met zn 5-en.
Ik zat van Den Helder tot aan Alkmaar te zoeken, want verder wil ik echt niet.
Heel debiel kan het niet worden, want zus en schoonbroer houden niet van al te gekke dingen. Dus ik blijff beetje hangen in het idee van:
- iets aparts
- samen dineren
- samen afsluiten. Bv bowlen.
Maar dat aparts is zo lastig. Wat te doen wat te doen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm. ja weet het ook nog niet... En zo vaag als het klinkt is het ook in het echte leven.. dus geen idee.
Was het ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:25 schreef Merel het volgende:
Klinkt als een goeie dag Maria!
Ik ga naar m'n bed waggelen.
Fijn zo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Was het ook!Bijna iedereen was er en ik heb me prima vermaakt en ben ook nog verwend - meer kun je voor een verjaardag bijna niet wensen
Alleen ook werken was misschien niet zo handig, anders had ik misschien langer door kunnen gaan, maarja
![]()
Ik ga je goeie voorbeeld volgen!
Oh en het vriendje was nu geloof ik ook wel weer blijer, dus hoera!![]()
Ja ik ook hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef _Calimero_ het volgende:
en vind de muziek die merel net heeft gepost echt verschrikkelijk![]()
![]()
Lief dat je meedenkt. Lijkt me op zich best leuk, maar 25 eurie p.p voor 1 uurtje. Dat komt met 10 personen neer op 250 euroquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:17 schreef Chicolate het volgende:
Kan vanaf 10 personen (dus dan zouden mannen en vrouwen het samen moeten doen) http://www.actiefevents.nl/workshops/salsa-workshop-alkmaar
Vd week nog gegeten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat hoort niet... Gezonde voeding enzo is een leuke basis om geen ontstekingen te krijgen.
Hint: broccoli.
Oh ik dacht dat het veel langer zou zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:59 schreef j.t het volgende:
[..]
Lief dat je meedenkt. Lijkt me op zich best leuk, maar 25 eurie p.p voor 1 uurtje. Dat komt met 10 personen neer op 250 euro![]()
![]()
voor 1 uur dansles geven.
Waarom ben ik geen dansleraar?
[..]
Vd week nog gegeten.Eet elke dag groentes en doordeweeks ook nog eens 2-3 stuks fruit.
Alleen vandaag wat minder gegeten ivm gourmet. Nou ja, laten we eerlijk zijn, meestal gaat het in het weekend fout.
Ik denk dat ik misschien een gaatje in mn kies heb ofzo dichtbij mijn tandvlees. En dan tussen 2 tanden in. Zo voelt het tenminste.
Mn koorts begint weer op te zetten, dus als ik me morgen zo voel, neem ik iig maandag vrij.
DinoRiders vergeten!quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:24 schreef Merel het volgende:
Nu de jongensseries:
En er is nog veeeeeeel meer...
Nu écht bedtijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
Waarom vond je haar niet leuk dan? Het heeft warme tieten, wat wil een mens nog meer?!
awh...quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
ow bah, iets organiseren
Als mijn meneer en ik volgende week nog samen zijn dan gaan we misschien toch nog een stapje verderl En ja, volgende week is wel belangrijk........
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:43 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:
O / L (ergens 's middags pas) - bak yoghurt met muesli
T - handje witte druiven
D - twee jaar gerijpte parmaham met manchego en olijventapenade, bosvruchtengranité met knettersuiker, Bresse kipfilet gevuld met bospaddenstoelen gegratineerd met gorgonzola en geserveerd met rodeportsaus
, wat patatjes en appelcompôte (dus eigenlijk kip, patat en appelmoes maar dan luxe), een fles wijn (want samen hadden we er twee) en een glaasje cointreau
T - nog 5 glaasjes cointreau denk ik, kan me het precieze aantal niet herinneren
Helaas moet ik wel melden dat er flink wat aardappels onnodig gestorven zijn voor mijn diner, want ik heb weer de helft van m'n patat niet op
Welke supermarkt, darling?quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mijn lijstje van gister is ongeveer zoals ik gepland had, alleen dan plus een halve beker Haagen Dasz Strawberry Cheescake. Mijn vriend vond die in de supermarkt voor één euro omdat het uit het assortiment ging![]()
De Albert Heijn hier, geen idee of het in andere AH´s ook het geval is!quote:
En bij sommigen gaat dat nooit over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Laureline het volgende:
Baby's willen gewoon tegen een paar warme tieten aanliggen, die zijn niet zo kieskeurig
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Laureline het volgende:
Baby's willen gewoon tegen een paar warme tieten aanliggen, die zijn niet zo kieskeurig
Heb ik ook hoor, vooral als er geluid uitkomt, dan wil ik zo snel mogelijk weg!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh wat da betreft hebben ze dan niks te klagen. Voel me alleen maar heel ongemakkelijk me een baby in mijn armen. En dat ligt aan de volwassenen eromheen, niet aan de baby.
Ja, dom eigenlijk... Straks ga ik ook nog intelligentie verwachten bij een meidquote:Op zondag 17 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
Waarom vond je haar niet leuk dan? Het heeft warme tieten, wat wil een mens nog meer?!
Gezellig, samen op zondag naar de Ikeaquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:vriendlief wil met me naar ikea, omdat hij vindt dat ik walgelijke banken uitzoek!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezellig, samen op zondag naar de Ikea
Samen met alle stomme mensen en al die herrie en kinders waar ik net al over klaagde... Ga eigenlijk liever doordeweeks, daar heb ik wel tijd voor nuquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezellig, samen op zondag naar de Ikea
Eh, neequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:16 schreef Ml-etje het volgende:mogge!
Merel kom je je huisje tzt toch ook wel in K&W showen dan?
Klinkt bekend - heb zelf al ruim 2 weken doorgeploeterd tegen beter weten in. Ga dat nog 1 weekje doen, en dan bijkomen in herfstvakantie. Vind 't allemaal sowieso helemaal niks, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef j.t het volgende:
Hoi!
Baby's zijn liev![]()
Heb net vaste invaller gevraagd, maar die is bezet. Heb wel mn directeur laten weten dat ik ziek ben. Heb gesmst: moet ik nu of vanavond bellen dat ik ziek ben?
Dus dan weet hij het vast, maar wil niet z'n zondagse ding verpesten door te bellen. Dus dan maar zo.
Maar ja, nu moet er dus een vreemde invaller in mn klas en ik heb nog paar spullen hier. De vaste invaller had ik dat kunnen mailen, maar nu dus niet. Misschien een collega, maar ja die hebben het al druk zat 's morgens.
Én ik moet natuurlijk bepalen hoe lang ik nog ziek blijf. En dat is zo moeilijk. Ben net wakker en dan gaat het wel, want het net geslapen. Maar hoe verder de dag vordert hoe belabberder het wordt. Maar hoe belabberd wordt het vandaag? Dus moet ik nu 1 of 2 dagen ziek blijven?
Blugh, stomme beslissingen.
Ga je ook nog wat fatsoenlijks eten? (no offence) Dit is véél te weinig en je hebt nog helemaal geen nuttige voedingsstoffen binnengekregen vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Tassiepassie het volgende:
O: niks
T: koffie
L: 2 sesambolletjes met leverworst
T: koffie![]()
D: geen idee nog
Ik eet altijd heel gezond en verantwoord, maar dit weekend is het er een beetje bij ingeschoten en voel me ook niet optimaal vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga je ook nog wat fatsoenlijks eten? (no offence) Dit is véél te weinig en je hebt nog helemaal geen nuttige voedingsstoffen binnengekregen vandaag.
doe de groetjes aan Haaksbergen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, aangekomen in Haaksbergen, even zien hoe 't met oma gaat
Veel groente en voedingsstoffen enzo? Neem anders een handje (ongezouten) nootjes ofzo, ook in het weekend is het belangrijk dat je genoeg eetquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik eet altijd heel gezond en verantwoord, maar dit weekend is het er een beetje bij ingeschoten en voel me ook niet optimaal vandaag.
Vanavond probeer ik nog wel wat meer te eten als vriend weer thuis is
@Mod:Om het meteen als bagger te bestempelen is wel erg triest
Ok,begrijpelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai!
Tassie: welkom! Het is als binnenkomer niet echt een lekker lijstje he, dus dat daar reacties op komen is nogal wiedesEr zijn er namelijk genoeg die willen afvallen door bijna niks te eten, vandaar dat daar nogal streng over gedaan wordt.
Uniek![]()
En ik heb net een lijstje voor de boeken top 100 in mekaar geflanst en dat duurde langer dan geplandGa maar eens weer een boterham smeren!
ik ben hier geen mod, gewoon Mo, en je lijstje was gewoon bagger slecht als binnenkomer. Had gescheeld als je wat toelichting had gegeven. Maargoed, de OP doorlezen kan nooit kwaad, staan goede tips in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik eet altijd heel gezond en verantwoord, maar dit weekend is het er een beetje bij ingeschoten en voel me ook niet optimaal vandaag.
Vanavond probeer ik nog wel wat meer te eten als vriend weer thuis is
@Mod:Om het meteen als bagger te bestempelen is wel erg triest
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, neeIk probeer mezelf voor te houden dat ik hier nog enigszins anoniem ben. En een interieur is hartstikke herkenbaar. Ik heb er weinig behoefte aan dat de buurvrouw ontdekt "Hey, dat is het huis van dat nieuwe grietje hiernaast!" en vervolgens gaat teruglezen wat ik de afgelopen 11 jaar allemaal aan onzin op Fok heb geplempt
Dan post je geen foto's van de buitenkant dat scheelt enorm maar snap het heel goed als je het niet wilt en ikben hier niet om mensen te wervenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ik wil best mijn aanstaande huis op internet gooien, maar ik ben bang voor inbrekersIn mijn flat niet, dan moeten ze al eerst de benedendeur zien binnen te komen en dan nog eens helemaal bovenin mijn voordeur openbreken. Het enige jatwaardige dat ik heb is mijn auto, nou, zie die maar eens te vinden op de parkeerplaats achter
![]()
Maar in 't huis staat mijn auto gewoon voor de deur (als het doorgaat) en er is een achterom. Waar mijn fiets in het schuurtje staat
Van de sauna! Wel heel facinerend, het menselijk lichaam in alle soorten en maten. Bij sommige dames zag je echt dat ze familie waren (aan de gevormde kont). Wie er naar de zonnebank gaan, wie een stelletje zijn (zelfde zonnebank tintquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:29 schreef Laureline het volgende:
Van de sauna? Of van overmatig giechelen?
Alleen fietsen en wandelen helaas...heb wel altijd gesport maar mag het niet meer vanwege mijn rugquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oma'sVeel plezier Mo!
Tassie: 25 kiloHoly mole! Netjes hoor
Doe je aan sport enzo?
Ik zou dat zo graag eens willen,maar durf het steeds nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van de sauna! Wel heel facinerend, het menselijk lichaam in alle soorten en maten. Bij sommige dames zag je echt dat ze familie waren (aan de gevormde kont). Wie er naar de zonnebank gaan, wie een stelletje zijn (zelfde zonnebank tint) Hihihi!
Zelfde probleem hier. En ik durf al helemaaal niet in mn eentje, maar dr zijn ook niet echt mensen die ik graag mee zou willen (die hoeven mij niet zonder kleren te zien, en zij mij ook niet enzo). Dus ik wacht geduldigquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo graag eens willen,maar durf het steeds niet
Ik vond het niet zo heel erg, je loopt toch vrij vaak in je badjas, en je hoeft niet oncharmant met je benen wijd te gaan zitten of zo..quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo graag eens willen,maar durf het steeds niet
Ik ben met mijn moeder geweest, misschien kun jij ook met je moeder gaan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. En ik durf al helemaaal niet in mn eentje, maar dr zijn ook niet echt mensen die ik graag mee zou willen (die hoeven mij niet zonder kleren te zien, en zij mij ook niet enzo). Dus ik wacht geduldig.
In mijn eentje echt nooit neequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. En ik durf al helemaaal niet in mn eentje, maar dr zijn ook niet echt mensen die ik graag mee zou willen (die hoeven mij niet zonder kleren te zien, en zij mij ook niet enzo). Dus ik wacht geduldig.
Die gaat altijd met mn vaderquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder geweest, misschien kun jij ook met je moeder gaan?
Lijstje:quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
En bij sommigen gaat dat nooit over.
Voor mij hoeft het niet zo nodig, mannen die met hun harige blote kont zo voor je gaan staan, dat je je gaat afvragen waarom ze wel hun ballen maar niet kun kont scheren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was gister in de sauna!! In de naakt sauna
Hihihi, ik was aan mijzelf meteen al gewend, maar de eerste 10 minuten was ik wel aan het giechelen om al die blote mensen![]()
!!
Zo dicht heb ik niet bij mensen gestaan..quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet zo nodig, mannen die met hun harige blote kont zo voor je gaan staan, dat je je gaat afvragen waarom ze wel hun ballen maar niet kun kont scheren.
Bijna altijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Googelen jullie je docenten wel eens? Ik wel altijd!
Het wordt pas akelig als ze zo dicht bij jou gaan staanquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zo dicht heb ik niet bij mensen gestaan..
Ik weet nu iig dat hij op vrouwen valt en we een paar gemeenschappelijke hobbies hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijna altijdTenzij ik het vak in kwestie echt stom vind en de docent slecht!
Oh god, doen studenten dat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja is vaak echt hilarischquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, doen studenten dat?![]()
Even mezelf googlen zo meteen maar
Phew, ik ben safe :p Er is bijzonder weinig over mij te vindenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja is vaak echt hilarisch![]()
Ik kan een middelbare school project vinden (klas 2, genante foto dat wel), een inschrijving op een taekwondo tournooi en mn stamboom, maar daarvoor moet je inloggen om hem te kunnen zien. Ik zit wel veilig denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
![]()
ik ben met foto en al te vinden op wiezoekje.nl
en bij 1 met mn complete email adres, dat dus ook meteen maar weg gehaald![]()
Ja hoor, zeker weten. Middelbare school leerlingen denk ik nog wel meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, doen studenten dat?![]()
Even mezelf googlen zo meteen maar
Nee, ben goed genezen nadat een klasgenootje en ik onze docent en zijn vrouw in volle glorie op een parenclubwebsite tegen kwamenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, vooral als er geluid uitkomt, dan wil ik zo snel mogelijk weg!
Wil je later wel kindjes?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, ben goed genezen nadat een klasgenootje en ik onze docent en zijn vrouw in volle glorie op een parenclubwebsite tegen kwamen![]()
[..]
Nee, ben goed genezen nadat een klasgenootje en ik onze docent en zijn vrouw in volle glorie op een parenclubwebsite tegen kwamen![]()
Zeg, dat is wel erg weinig, zeker overdagquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:56 schreef Merel het volgende:
Zo, vanmiddag op en neer naar Den Haag gefietst, ruim 20 km. Wil het geen sport noemen want ik heb echt op m'n dooie gemakje gefietst, maar beweging is het wel!
O / L - 250 gr witte druiven
B - fietsen
T - grote yoghurt-/banaanshake van de La Place
B - fietsen
D - wordt zuurkoolstamp met ananas (zonder spekjes!)
Ik ook. En check altijd even of er niets al te schokkends over mezelf te vinden is, met name voor potentiële nieuwe werkgevers. Valt (nog) mee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik google ook alles wat los en vast zit. Ook collega's en leerlingen dus. Over mij is er weinig boeiends te vinden, gelukkig.
Voor het weekend is dit eerlijk gezegd nog best een redelijk lijstje, meestal eet ik in het weekend veeeeeeeel slechter (lees: minder)quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeg, dat is wel erg weinig, zeker overdag
ja, dat ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeg, dat is wel erg weinig, zeker overdag
Nog minderquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor het weekend is dit eerlijk gezegd nog best een redelijk lijstje, meestal eet ik in het weekend veeeeeeeel slechter (lees: minder)
Ik krijg anders genoeg kcal binnen met alle alcohol die ik in het weekend wegtikquote:
Hé, wel een beetje goed voor jezelf zorgen héquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik krijg anders genoeg kcal binnen met alle alcohol die ik in het weekend wegtik
Om de broccoli weg te spoelen? Klein beetje voor jezelf blijven zorgen hoor...quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik krijg anders genoeg kcal binnen met alle alcohol die ik in het weekend wegtik
haha dus toch wat ik dacht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Eat, Pray, Love gezien. Leuke film, maar ik werd op gegeven moment het constante gesnif en gesnotter van Julia Roberts een beetje zat. Bij elk wissewasje moest ze janken. Ja eh sorry hoor, maar.
Vooral bij een grote alcohol inname is het van belang dat je er goed bij eet! Kcal's alleen tellen niet, het gaat ook om de verdeling van voedingsstoffen. Overschotten aan kcal's kun je wegwerken!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Yup, alcohol verwerken kost vitamines enzo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vooral bij een grote alcohol inname is het van belang dat je er goed bij eet! Kcal's alleen tellen niet, het gaat ook om de verdeling van voedingsstoffen. Overschotten aan kcal's kun je wegwerken!
een halve maar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:
O: 3 crackers komkommersalade
L: 3 crackers komkommersalade
T: 2 boterhammen kruidenboter
T: schaaltje chocoladeijsToch aan mijn choco-drang toegegeven
D: karbonade met honingmosterdmarinade,aardappeltjes met kruidenboter en spekjes, halve broccoli
T: ? onbekend.
Wil ie er een paar in een envelop proppen en op de post doen voor mij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
zo, en thuis
Nu gaat Mr.Mo pannenkoeken bakken!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:40 schreef loveli het volgende:
Ik kan niet aan de extra 'n' wennen...
[ afbeelding ]
Het was een grote hoor!quote:
Heel lief, maar dan moet ik nog een pan kopen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik pannenkoekmix voor je meenemen volgende week?
Had ik wel, maar was slechte kwaliteit! Echt heel slecht, als in: na drie keer koken niet meer fatsoenlijk schoon te krijgenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben pizza besteld. Morgen stop ik weer met eten
.
Kaiserschmarrn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ipv scrambled eggs scrambled pancakes?
1 gebakken eitje is wat kleiner dan een fatsoenlijke pannenkoek.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Ewelina het volgende:
Als eitjes in die wok kunnen, waarom dan geen pannenkoek?
Thnx!quote:
Dan maak je een onfatsoenlijke pannenkoekquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1 gebakken eitje is wat kleiner dan een fatsoenlijke pannenkoek.....
Datquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan maak je een onfatsoenlijke pannenkoek.
Oh die had ik vast gemist ivm geen foto's!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had al verteld! Kijk maar: Slank #1215 De paden op, de laarzen aan....
Mr. Vik niet en die gaat het ook niet worden, want die lult zich overal onderuit met 'ja maar jij kan dat zo goed!'quote:
Please share!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de wereld aan foute gedachten die door mijn hoofd gaan bij de frase 'onfatsoenlijke pannenkoek"![]()
Pannenkoeken zijn gewoon zijn dingquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mr. Vik niet en die gaat het ook niet worden, want die lult zich overal onderuit met 'ja maar jij kan dat zo goed!'. Ja, zo leer je het nooit hè?
.
Dat soort dingen hebben we hier ook wel, hoor. Alleen jammer dat het meeste wat Nachtwachts ding is uit een pakje komtquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn gewoon zijn dingkan het ook wel, maar hij ook
dus dan mag hij dat soort dingen maken.
Hij 'maakt' ook altijd patatenzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar, ik kan weer geen vlees bakken/braden, dat resulteert altijd in een blauw staande keuken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Is wel lekker hoor, vers gemalen mailquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee, wij malen het mail zelf!
Edit: meel dus.
Blame mijn moeder die me afleidt.
Wtf? Ga je stoppen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Zo. Klaar. En nu maar eens vacatures zoeken koken!
Fijne avond allen!
Oh yeah baby!quote:
Tja... Kom ik nog wel eens op terug..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh yeah baby!
Hoe is het met jou? Zag wat-posts voorbij komen?
pannenkoeken maak je van meel, en niet van mix! En meel hebben ze ook wel in Engeland! Zoveel lekkerder!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik pannenkoekmix voor je meenemen volgende week?
[..]
Ziet er best aardig uit, die lijstjes. Ik zie nog geen shakes en maaltijdsalades, houden zo, zou ik zeggen.quote:Wat gaan jullie snel zeg! Iemand vroeg of ik lijstjes wilde posten om te kijken wat mijn idee is van gezond etenDus bij deze lijstje van vandaag, wel een zondag dus en laat uit bed, vandaar dat mijn lunch wegkomt met wat yoghurt
Ontbijt; geroosterd broodje met geitenkaas en een klein beetje honing + glas Optimel
Tussendoor; 1 Banaan
Lunch; Yoghurt met stukjes appel en kaneel
Tussendoor;1 Appel
Avondeten; tapas in een restaurant met waarschijnlijk 1 wijntje
Drinken de rest van de dag ; water
Gisteren;
O; 2 geroosterde boterhammen met kaas + beker Optimel
T; 1 Peer, flesje Crystal Clear
Lunch; 2 broodjes met surinaamse ei salade + bakje magere kwark
T; Indische cake, die van het Sonja Bakker dieet
A; 3 aardappelen, stoofperen, stuk kipfilet
T; wat chips en 3 mini gehaktballetjes
Drinken de rest van de dag; water
'Snachts nog op stap geweest en geborreld. Daar probeer ik nog vanaf te komen
*kwijl!quote:
Beide leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Zo. Twee interessante opties gevonden voor een vrijgezellenfeest.
Hopelijk is het te regelen, want het is kort dag.
Optie 1
een anderhalf uur durende taart maak workshop a la 30 euro p.p
Optie 2
een twee en een half uur durende visagie workshop aan huis door een visagist a la 30 euro p.p
(met optie van 7,50 p.p om fotoshootje te doen, maar dat kan ik zelf ook wel!)
Laatste lijkt me het leukst. Even langs de commissie gooien en zien wat er gekozen wordt.
jeej, mist het kan. Duim mee!!!
Oh spammen dan! Je krijgt vast goede tipsquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:25 schreef Syrena het volgende:
IM> Ik wil juist wel graag mijn huis spammenHeb vandaag nog flink in K&W gelurkt.
Ik weet alleen niet wat ik met de woonkamer wilSlaapkamers wel, gang ook. Slaapkamer 1 waar ik ga slapen met 1 oranje wand, slaapkamer 2 aan de straatkant (weinig lichtinval) 1 wand bubblegum roze (omdat het kan
) en de kleinste kamer, tevens logeerkamer, 1 wand leemkleur.
Mijn moeder: Maar...maar... dat pást toch helemaal niet bijelkaar?!?! Ik: Nee inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |