abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87613493
Het vorige deel: Slank #1214 het lijkt verdorie wel herfst. oh wacht.

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!
[ afbeelding ]

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87613508
Ik zei nog:
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Ik doe altijd lang met schoenen, dure en goedkope. Maar ik heb meer goedkope moet ik zeggen, van Van Haren laatst een heel leuk paar enkellaarzen, 25 euro!

Alleen twee jaar geleden enkellaarsjes van Rieker gekocht, zogenaamd een goed merk, na 6 maanden zaten er gaten in :o Laatst nog eens aangehad, had ik zeiknatte voeten :( Moet ze nog weggooien.

Wel laatst mijn mooie lange platte laarzen naar de schoenmaker gebracht, nieuwe hakjes en binnenzool. Heb ze vandaag aan O+ (Manfield, uitverkoop, 80 euro 8-) ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:48:17 #3
70532 loveli
N
pi_87613655
tvdinges

crap in = crap out
pi_87613816
mmm het eten ruikt echt heerlijk, hopelijk smaakt het straks net zo lekker :+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87613964
:W

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87613986
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:48 schreef loveli het volgende:
tvdinges

Dat van die Lagerveldjes dat geloof ik wel, maar die kuitjes :9.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87614131
Ow gawd heb mezelf vanmiddag nog wijs weten te maken dat ik écht geen schoenen nodig heb :P
Dat is nu wel over _O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87614150
En ook de tweede alleendag kom ik redelijk door:

grote bak muesli & melk
2 ligakoeken
1 stroopwafel
gras harken
literblik sperziebonen & blik tonijn-in-olie
heen&weer kruien
8 krekkers roomboter & pindakaas (te lui om de komkommer te halen)
worstjes maken
1 proefworstje (mwah, te weinig gekruid)
gras harken
macaroni, gehakt, tomatensaus
custardpudding met bitterkoekjes
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87614174
Ik zoek nog mooie grijze laarzen, of donkerblauwe.
pi_87614265
Hmmm. Lowcarb was saai, maar mn buikpijn was wel weg ... (eet nu weer carbs en weer buikpijn + bijbehorende darmproblemen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:09:25 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87614298
mijn lijstje:
O: kaneelknackerbrod met hagelslag
S: 35 minuten hardlopen in -2
O2: muesli (vieze) met banaan en yoghurt
S2: 10 km. wandelen
L: 2 tosti's met appel en kaas
S3: 10 km. fietsen
T: klein flesje cola, halve bus pringles
D: lasagna met spinazie, gorgonzola en ricotta
T: blokje chocola of bastogne koekje. Ik denk het laatste
T: glas wijn.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87614555
O: stratciatella yoghurt (10:30)
O2 : dubbele boterham kaas (11:30)
L: plakje salami :@ (14:00)
T: Aardnootjes
D: rijst met prutje kip van de slager en een kipsteak
T: Stroopwafelijs straks :9

Voor morgen gevulde peppadews en tomatentapenade :9~
pi_87614677
Lijstjestijd?

Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje pindakaas
Diner: voor: stukjes zelfgemaakt turks brood met olijfolie en grof zeezout, hoofd: pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
T: wijntje

Qua KCals zit ik wel goed denk ik, qua indeling en zulks niet :') misschien neem ik zo nog wel een appel..

Ben op zoek naar een hardloopiets met een goed doel. Ik wil niet alleen mezelf een doel stellen (een hardloop evenement) maar daarbij ook mensen steunen en zulks. Probeer nog te zoeken naar een Roparun team O+ maar anders wellicht kijken of er nog wat anders is. Slanker worden én een goed doel steunen ^O^
Ja doei.
pi_87614689
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken :(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87614724
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:53 schreef progje het volgende:
mmm het eten ruikt echt heerlijk, hopelijk smaakt het straks net zo lekker :+
wat is 't? :9
Ja doei.
pi_87614827
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd?

Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje pindakaas
Diner: voor: stukjes zelfgemaakt turks brood met olijfolie en grof zeezout, hoofd: pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
T: wijntje

Qua KCals zit ik wel goed denk ik, qua indeling en zulks niet :') misschien neem ik zo nog wel een appel..

Ben op zoek naar een hardloopiets met een goed doel. Ik wil niet alleen mezelf een doel stellen (een hardloop evenement) maar daarbij ook mensen steunen en zulks. Probeer nog te zoeken naar een Roparun team O+ maar anders wellicht kijken of er nog wat anders is. Slanker worden én een goed doel steunen ^O^
Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ook ^O^

KCAL tellen doe ik niet echt ik zoek me er steeds suf naar.
pi_87614859
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken :(
Gorgelen met zout water?
pi_87614931
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ook ^O^

KCAL tellen doe ik niet echt ik zoek me er steeds suf naar.
ik tel ze ook überhaupt niet hoor, maar ik gok wel dat 't goed zit :+

Ik ben vandaag pas met 't idee gekomen om zo'n team op te zoeken, dus moet nog gaan zoeken :+ Al heb ik wel bij Ropateams gekeken, maar zo snel nog niets gezien in de buurt, en vooral advertenties van lopers vind die een team zoeken, net als ik :+
Ja doei.
pi_87614943
Ml, ik ga in de herhaling: wat doe jij hier in hemelsnaam? :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87615064
gezond eten en gezellig mee posten? *O*
Ja doei.
pi_87615172
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
gezond eten en gezellig mee posten? *O*
Ik heb het tegen Ml :+ Die heb ik in het echt gezien en dat is echt een petite poppetje O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87615228
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb het tegen Ml Die heb ik in het echt gezien en dat is echt een petite poppetje

dat zeg ik. Dan kun je toch nog steeds gezond eten en gezellig mee posten?
Ja doei.
pi_87615269
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zeg ik. Dan kun je toch nog steeds gezond eten en gezellig mee posten?
Jaja, ik bedoel het ook niet rot ofzo.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:39:19 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87615413

Dat was ons avondeten... met niet op de foto: mosterdsoep
Met mijn nieuwe laptop :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87615528
huzarensalade ofzo?
Ja doei.
pi_87615532
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm. Lowcarb was saai, maar mn buikpijn was wel weg ... (eet nu weer carbs en weer buikpijn + bijbehorende darmproblemen)
echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"

staat vol met lekkere recepten met weinig tot geen carbs..
en heel erg handige eetlijstjes.

ik haal erg echt lekkere tips uit..
Ook allerlei toetjes die je kan maken en die nog gezond zijn ook :9
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:44:01 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87615550
boerenbont!

Had ik al verteld dat ik dat van m'n oma ge-erfd heb? Ik kijk ernaar uit ervan te gaan eten, als ik ergens een echt huisje voormezelf heb.
pi_87615587
wat gaaf Nyn! Boerenbont vind ik zó leuk :)
Lijkt me helemaal leuk als je, stel dat, in het buitenland gaat settelen en je lekker je Hollandse boerenbont hebt O+
Ja doei.
pi_87615597
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat is 't? :9
Gamba's geflambeerd met anijsdrank
en dat gaat allemaal in een tomaten / sjalot / knoflook / bosui / tijm / kaneel / rode peper / prut de oven in en op het laatst nog even de gamba's en de feta mee de oven in :9 echt zo lekker
pi_87615614
klinkt goed! :9
Ja doei.
pi_87615626
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:

[..]

echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"

staat vol met lekkere recepten met weinig tot geen carbs..
en heel erg handige eetlijstjes.

ik haal erg echt lekkere tips uit..
Ook allerlei toetjes die je kan maken en die nog gezond zijn ook :9
Misschien als ik het later nog een keer wil proberen :). Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:47:00 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87615648
Hij heeft alles in boerenbont.. vind het zelf niet wat maar waardeer het steeds meer

Dat gekleurde is roergebakken groente met 5 eieren en peterselie, bieslook enz...
Met gewoon wat sla en komkommer.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87615800
quote:
Het is koud!!!
Is het geen allergische reactie?
pi_87615863
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Misschien als ik het later nog een keer wil proberen :). Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49. :Y
Koolrabi kost ¤ 1,00 en tomaten zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Bij de Turkse groenteboer is het allemaal nog veel goedkoper.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:54:17 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87615869
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaaf Nyn! Boerenbont vind ik zó leuk :)
Lijkt me helemaal leuk als je, stel dat, in het buitenland gaat settelen en je lekker je Hollandse boerenbont hebt O+
ja, ik vind het ook tof! Vooral dat ergens langer wonen zie ik naar uit! :)
pi_87615973
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ml, ik ga in de herhaling: wat doe jij hier in hemelsnaam? :o
:W Gb hetzelfde als jij ;)
pi_87615999

Mijn 'turkse' brood :9

En de pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus :9
Ja doei.
pi_87616046
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'turkse' brood :9

[ afbeelding ]
En de pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus :9
Jum! Zelfgemaakt dat brood?
Enne hoe grill je die groentes? Pan of?
pi_87616105
Grillpan ja :) Pan heet laten worden en grillen, en dan tegen het einde een paar druppeltjes olie erbij voor de smaak :9 en wat zout :)
Ja doei.
pi_87616136
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49. :Y
Koolrabi kost ¤ 1,00 en tomaten zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Bij de Turkse groenteboer is het allemaal nog veel goedkoper.
Een heel brood koop ik voor 50 cent en daar kan ik twee weken mee lunchen. Ik koop altijd alles in de aanbieding, vorige week ook, zelfs naar de lidl/aldi geweest voor dingen als nootjes omdat die normaal heel duur zijn. Twee keer per dag groente (lunch en avondeten) is duurder dan een keer per dag.
pi_87616193
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
Grillpan ja :) Pan heet laten worden en grillen, en dan tegen het einde een paar druppeltjes olie erbij voor de smaak :9 en wat zout :)
Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.
Ga eens zoeken of er niet 1 op de bakplaat kan ofzo het is simpel en lekker tenslotte.
pi_87616207
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W Gb hetzelfde als jij ;)
Succes :*
pi_87616219
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.
Ga eens zoeken of er niet 1 op de bakplaat kan ofzo het is simpel en lekker tenslotte.
15 euro bij de HEMA _O_ ik zweer er bij O+
Ja doei.
pi_87616261
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Succes :*
Thnx :D, het gaat goed :Y nu het weekend nog door zonder aan te komen :P
pi_87616269
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

15 euro bij de HEMA _O_ ik zweer er bij O+
ff googlen :)
pi_87616334
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er in :') maar heb meteen weer een nieuwe gehaald _O_ O+
Ja doei.
pi_87616374
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Thnx :D, het gaat goed :Y nu het weekend nog door zonder aan te komen :P
Ja, dat is het lastigste _O-
pi_87616409
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er in :') maar heb meteen weer een nieuwe gehaald _O_ O+
Vind het ook wel handig er 1 te hebben die in de oven kan weet even niet meer precies waarom.
Maar dan moet ik nog even sparen :X

http://shop.boretti.com/index.php?cPath=39&sort=2a&page=1

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat is het lastigste _O-
Heb vandaag van pure frusti de tuin staan spitten met een voorraadkast vol lekker _O-
pi_87616591
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er in :')
Herkenbaar :@
pi_87616595
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Is het geen allergische reactie?
Kweenie, heb het sinds vorige week. Ga woensdag naar tandarts, want volgens mij is er ook iets mis met 1 vd kiezen in dat rijtje.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:33:19 #51
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87616936
Grillpan, oja die heb ik ook!

En ik heb een buddha gekregen gisteren *O*

Floris zit momenteel niet vóór maar áchter de tv te kijken :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_87616972
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:33 schreef _Calimero_ het volgende:

Floris zit momenteel niet vóór maar áchter de tv te kijken :+
Wees blij dat ie er niet op zit en je vervolgens continu een zwiepende staart voor je beeld hebt. :+ Dat doen die van mij graag.
pi_87617327
dus... :') hihi

Let's dance!
pi_87617550
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:47 schreef progje het volgende:
dus... :') hihi

Let's dance!
:') _O- _O- _O-
pi_87617624
juist ja.. :')!
Ja doei.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:57:41 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_87617633
Nog 500 gram dan heb ik mijn streefgewicht, hopelijk haal ik dat voor de 22ste November dan kan dan mijn jaar stabiel ingaan voordat ze in me gaan hakken en snijden :p
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_87617830
whooops....

Gezellig kaarsjes aan...
en redelijk in de buurt daar van stond een tissue box (leve het verkouden zijn...) dat ging dus fout

Lekker de fik er in

Mijn vriend stond het voorzichtig uit te doven, ik heb er maar gewoon een glas water overheen gegooid (toevallig dronk ik dat) Ging toch iets sneller
pi_87617843
oei :')!
Ja doei.
pi_87617876
echt ook zo enorm dom... ik dacht al met die kaarsjes, "zo ff die box ergens anders neer zetten" maar ja vergeten... :@
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:20:03 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87618260
Progje! gelukkig is het goed gegaan, voor hetzelfde geld... brr
pi_87618754
Hoi!

Vriendje is terug dus ik kom alleen even lijstje droppen :P

O: restje havermout, 2 boterhammen kpifilet
T: broccoli
L: 2x boterham kip, gevulde koek
T's: appel, 2 wortels, stukje kaas, amandelen
D: volkorenspaghetti met pompoen, uitgebakken spek en parmezaanse kaas
pi_87618755
Ja.. bah..

Toen ik 4 ;? was is ons huis afgebrand nog wel op mijn vaders verjaardag :')
Maar ik woonde op een boerderij en de schuur waar de pinken en kalfjes stonden stond ook in brand..
Gelukkig hebben ze die nog allemaal kunnen redden...

Maar pff, schuur weg en het halve huis.. bah.
Maar ja gelukkig niemand gewond geraakt en dat is toch het belangrijkste
pi_87618852
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Vriendje is terug dus ik kom alleen even lijstje droppen :P
*O* Wat vond hij van het jurkje? We hebben nog steeds geen foto gezien ;)
pi_87618857
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef progje het volgende:
Ja.. bah..

Toen ik 4 ;? was is ons huis afgebrand nog wel op mijn vaders verjaardag :')
Maar ik woonde op een boerderij en de schuur waar de pinken en kalfjes stonden stond ook in brand..
Gelukkig hebben ze die nog allemaal kunnen redden...

Maar pff, schuur weg en het halve huis.. bah.
Maar ja gelukkig niemand gewond geraakt en dat is toch het belangrijkste
Oh, brrrrr. :X
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:43:55 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87618904
Hier was ik een jaar of 8 ofzo... en nu moet ik even slikken
pi_87618967
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was ik een jaar of 8 ofzo... en nu moet ik even slikken
owja :'(
pi_87618972
Een scriptie schrijven over mode is overigens niet bepaald fijn als je probeert minder kleding te kopen :X

Ik zag van de week zulke mooie dingetjes O+

En niet te vergeten dat fantastische jaren '50 silhouet O+

pi_87619028
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

*O* Wat vond hij van het jurkje? We hebben nog steeds geen foto gezien ;)
Nog niet laten zien :P foto komt van de week :Y
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:48:40 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87619041
pi_87619109
pi_87619160
Jeugdsentiment!
pi_87619300
quote:
Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen was :o
En kennen jullie Plons de kikker nog?

pi_87619376
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:00:57 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87619423
Echt sentiment dit allemaal ...

Ik ben oud! :')
pi_87619526
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef j.t het volgende:

[..]

Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen was :o
En kennen jullie Plons de kikker nog?

Vergeet ook niet de old time classic
Alhoewel deze bekender is:
En natuurlijk Ovide!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 16-10-2010 23:13:01 ]
pi_87619747
Alfred O+
pi_87619810
Uniek, wat is dat grote gepaneerde ding op je foto? Het ziet eruit als een soort reuzenrisolles! :9
pi_87619847
:D O, het is een brood, ontdekt mijn meneer nu! 8)7
pi_87619872
Ik heb al de hele avond zin in chocoladeijsjes. Misschien had ik ze toch gewoon maar mee moeten nemen bij de supermarkt. }:|
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:17:28 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87619946
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:
:D O, het is een brood, ontdekt mijn meneer nu! 8)7
_O- :D
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:18:38 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87619976
Mo, wat heb jij heerlijk eten zeg! krig er honger van
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:39:09 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87620387
Lekker allemaal!

mijn daglijstje
o. groente in kerriesaus met komkommer (ja, raar, ik weet het, maar ben niet fit en dit was het enige waar ik zin in had)
t. chocolaatje
l. halve flammkuchen
t. koekje
d. haxe met bol aardappelpuree met boter en zuurkool
t. 2 liter alcoholvrijbier + bakje chips
s. 4 uur dansen
s. geirriteerd zijn door dronken gasten in huis ;( :') zuiperds
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:40:47 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87620427
j.t. Lekker gegeten?
Hoop dat XM het leuk heeft in Brussel!
Heb honger :') * uniekhoorn doet vla en yoghurt in een kom
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:42:39 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87620469
Tink! doe er dan alcohol in... :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:44:34 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87620509
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! doe er dan alcohol in... :P
In mezelf? Vandaag even niet :P Heb nu al leedvermaak voor morgen, en dat wil ik natuurlijk niet verpesten :')
pi_87620888
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. Lekker gegeten?
Hoop dat XM het leuk heeft in Brussel!
Heb honger :') * uniekhoorn doet vla en yoghurt in een kom
Ja heerlijk! Heb me voornamelijk bezig gehouden met de biefstuk, champignons, paprika, kip en wat broodjes filet en kruidenboter.

En ik baal :( ben dus nu officieel bezig het vrijgezellenfeest van zus en schoonbroer te organiseren. Beide kanten zijn met 5 personen. Ik zie zo ongelooflijk veel leuke dingen om te doen, maar allen met een minimum aantal mensen, variërend van 15 tot 200. En je kunt nergens met minder dan 15. Laat staan met zn 5-en.
Ik zat van Den Helder tot aan Alkmaar te zoeken, want verder wil ik echt niet.
Heel debiel kan het niet worden, want zus en schoonbroer houden niet van al te gekke dingen. Dus ik blijff beetje hangen in het idee van:

- iets aparts
- samen dineren
- samen afsluiten. Bv bowlen.

Maar dat aparts is zo lastig. Wat te doen wat te doen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:05:11 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87621002
ow bah, iets organiseren :r

Als mijn meneer en ik volgende week nog samen zijn dan gaan we misschien toch nog een stapje verderl En ja, volgende week is wel belangrijk........
pi_87621030
uniek, dat klinkt wel uuuh, tja, ik weet niet zo goed wat te zeggen eigenlijk..

Bah, succes :*
pi_87621178
uniek, wat gaat er volgende week gebeuren dat je twijfelt of jullie dan nog samen zijn? :o

@jt: zijn dingen als een kookworkshop wat voor ze? Bij voorkeur een workshop erotisch koken ofzo, om het een echt vrijgezellending te laten zijn :P.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:14:27 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87621226
Kan je in Schagen geen artistieke workshop oid volgen?
En wat gaan jullie volgende week doen uniek?
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:16:28 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87621270
Hmm. ja weet het ook nog niet... En zo vaag als het klinkt is het ook in het echte leven.. dus geen idee.
pi_87621295
Kan vanaf 10 personen (dus dan zouden mannen en vrouwen het samen moeten doen) http://www.actiefevents.nl/workshops/salsa-workshop-alkmaar
pi_87621335
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm. ja weet het ook nog niet... En zo vaag als het klinkt is het ook in het echte leven.. dus geen idee.
*knuffel*

en mocht je er ondanks alle vaagheid toch over willen praten, PM staat altijd open :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:27:11 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87621516
Heb Tink lastiggevallen, zomaar :D
Dank je Progje
pi_87621597
hihi ik denk zomaar dat ze dat Tink echt niet erg vindt O+
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 00:30:20 #96
70532 loveli
N
pi_87621602
quote:
Het is koud!!!
Dat hoort niet... Gezonde voeding enzo is een leuke basis om geen ontstekingen te krijgen.
Hint: broccoli.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 00:31:07 #97
70532 loveli
N
pi_87621627
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Yup, ongezonde houdbare spullen zijn goedkoper dan verse spullen. Je leeft maar eens...
crap in = crap out
pi_87621633
schijt aan het SB dieet, ik neem 1 wodka, ze kunnen me wat :@
pi_87621680
eeeeeeeek SB, dat lijkt ook wel Sonja Bakker :r

Maar SB = southbeach dus :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:35:00 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87621706
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:31 schreef progje het volgende:
schijt aan het SB dieet, ik neem 1 wodka, ze kunnen me wat :@
wodka moet kunnen :)

Welterusten mooie slankies!
:*
pi_87621718
slaap lekker Uniek! :*
pi_87621748
zo, nog n S erbij!

truste! :W
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 00:44:34 #103
70532 loveli
N
pi_87621887
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:01 schreef j.t het volgende:

[..]

Ja heerlijk! Heb me voornamelijk bezig gehouden met de biefstuk, champignons, paprika, kip en wat broodjes filet en kruidenboter.

En ik baal :( ben dus nu officieel bezig het vrijgezellenfeest van zus en schoonbroer te organiseren. Beide kanten zijn met 5 personen. Ik zie zo ongelooflijk veel leuke dingen om te doen, maar allen met een minimum aantal mensen, variërend van 15 tot 200. En je kunt nergens met minder dan 15. Laat staan met zn 5-en.
Ik zat van Den Helder tot aan Alkmaar te zoeken, want verder wil ik echt niet.
Heel debiel kan het niet worden, want zus en schoonbroer houden niet van al te gekke dingen. Dus ik blijff beetje hangen in het idee van:

- iets aparts
- samen dineren
- samen afsluiten. Bv bowlen.

Maar dat aparts is zo lastig. Wat te doen wat te doen.
Muurklimmen, sierraden maken, potten bakken, bonbons maken, indoor skydiven, kookcursus, lesje tapdansen/salsa/rock 'n roll, strandzeilen (met wieltjes), les autotechniek, meezingmusical...
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 00:48:29 #104
70532 loveli
N
pi_87621974
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
:* tof wijf dat je d'r bent!
crap in = crap out
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:15:04 #105
331 Merel
Be here now.
pi_87622492
Lijstje is iets met heel veel wijn en cointreau.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:16:18 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87622512
Haidiehai! Even teruggelezen en ik weet niet alles meer :o

Maarrrr Syrena heeft een huisje, gefelieee! O+
Puffel is co-assistent af! *O*
Uniekje heeft een smooch nodig geloof ik :*
En er waren een boel felicitaties en gekke plaatjes (die van Coco! aww arm monstertje :o ), waarvoor muchas gracias O+ !!!

Samenvattinkje: dus om 12 uur taart gehad, dag erna gewerkt en in de pauze met twee mensen naar de pub geweest waar er een drankje (sap hoor! :+ ) voor me betaald werd O+ Had grote chocolade-koekies uitgedeeld, wat volgens mij wel in goede aarde viel.
Toen vriendinnetje opgehaald van het station en samen naar Poetry Slam gegaan. Was best okee, maar soms wel wat 'boos' - nogal gefocust op racisme enzo. Dus soms wel interessant, soms wat non-constructief imo. Ik had nog een taart gehad dus daarna hebben we die in stukjes gesneden en met drankje erbij opgegeten, en daarna zijn we nog naar een club gegaan om wat te dansen enzo O+ Was leuk! Was rond 1 uur, half 2 wel echt doodop, dus toen zijn we naar huis gegaan.
Heb nog een meerkat-knuffeltje, haardecoratiedinges, hoge sokken met gek printje, Givenchy luchtje, taart, bloemen, raamhanger, funky bedrukt schrijfpapier en wat kaartjes gehad O+

En nu ben ik moe dus eigenlijk is dit weer een heel erge dagboekpost :@ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:25:48 #107
331 Merel
Be here now.
pi_87622665
Klinkt als een goeie dag Maria! O+

Ik ga naar m'n bed waggelen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87622721
Maria wat fijn dat je zo te lezen een fijne dag hebt gehad O+

Slaap lekker alvast :*
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:31:22 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87622751
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:25 schreef Merel het volgende:
Klinkt als een goeie dag Maria! O+

Ik ga naar m'n bed waggelen.
Was het ook! O+ Bijna iedereen was er en ik heb me prima vermaakt en ben ook nog verwend - meer kun je voor een verjaardag bijna niet wensen :D Alleen ook werken was misschien niet zo handig, anders had ik misschien langer door kunnen gaan, maarja :+

Ik ga je goeie voorbeeld volgen!

Oh en het vriendje was nu geloof ik ook wel weer blijer, dus hoera! O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:35:12 #110
331 Merel
Be here now.
pi_87622806
Hier word ik nou vrolijk van :D

zondag 17 oktober 2010 @ 01:36:04 #111
331 Merel
Be here now.
pi_87622816
Ohja. Slapen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:37:18 #112
277802 _Calimero_
pi_87622834
ja slapne!
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:38:01 #113
277802 _Calimero_
pi_87622849
Hoe is het Merel?
Doe mij die link nog eens van je huis, als dat nog kan?
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:38:54 #114
277802 _Calimero_
pi_87622873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Was het ook! O+ Bijna iedereen was er en ik heb me prima vermaakt en ben ook nog verwend - meer kun je voor een verjaardag bijna niet wensen :D Alleen ook werken was misschien niet zo handig, anders had ik misschien langer door kunnen gaan, maarja :+

Ik ga je goeie voorbeeld volgen!

Oh en het vriendje was nu geloof ik ook wel weer blijer, dus hoera! O+
Fijn zo!

Ik ga ook naar bed,
en vind de muziek die merel net heeft gepost echt verschrikkelijk :o :@ :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:40:26 #115
331 Merel
Be here now.
pi_87622899
M'n huis zit in je PM ;)

En hoe het gaat weet ik niet zo goed, hangt af van het alcoholpromillage in m'n bloed :+
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:41:04 #116
331 Merel
Be here now.
pi_87622909
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef _Calimero_ het volgende:

en vind de muziek die merel net heeft gepost echt verschrikkelijk :o :@ :P
Ja ik ook hoor :D Maar gek genoeg word ik er ook heel vrolijk van _O-
pi_87623232
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:17 schreef Chicolate het volgende:
Kan vanaf 10 personen (dus dan zouden mannen en vrouwen het samen moeten doen) http://www.actiefevents.nl/workshops/salsa-workshop-alkmaar
Lief dat je meedenkt. Lijkt me op zich best leuk, maar 25 eurie p.p voor 1 uurtje. Dat komt met 10 personen neer op 250 euro :o :o :o voor 1 uur dansles geven.
Waarom ben ik geen dansleraar?

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat hoort niet... Gezonde voeding enzo is een leuke basis om geen ontstekingen te krijgen.
Hint: broccoli.
Vd week nog gegeten. :P Eet elke dag groentes en doordeweeks ook nog eens 2-3 stuks fruit.
Alleen vandaag wat minder gegeten ivm gourmet. Nou ja, laten we eerlijk zijn, meestal gaat het in het weekend fout.
Ik denk dat ik misschien een gaatje in mn kies heb ofzo dichtbij mijn tandvlees. En dan tussen 2 tanden in. Zo voelt het tenminste.

Mn koorts begint weer op te zetten, dus als ik me morgen zo voel, neem ik iig maandag vrij.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:00:00 #118
331 Merel
Be here now.
pi_87623238
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:07:36 #119
331 Merel
Be here now.
pi_87623349
pi_87623403
:o maple town, te cool!
pi_87623432
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:59 schreef j.t het volgende:

[..]

Lief dat je meedenkt. Lijkt me op zich best leuk, maar 25 eurie p.p voor 1 uurtje. Dat komt met 10 personen neer op 250 euro :o :o :o voor 1 uur dansles geven.
Waarom ben ik geen dansleraar?
[..]

Vd week nog gegeten. :P Eet elke dag groentes en doordeweeks ook nog eens 2-3 stuks fruit.
Alleen vandaag wat minder gegeten ivm gourmet. Nou ja, laten we eerlijk zijn, meestal gaat het in het weekend fout.
Ik denk dat ik misschien een gaatje in mn kies heb ofzo dichtbij mijn tandvlees. En dan tussen 2 tanden in. Zo voelt het tenminste.

Mn koorts begint weer op te zetten, dus als ik me morgen zo voel, neem ik iig maandag vrij.
Oh ik dacht dat het veel langer zou zijn :o. Dat is wel jammer ja.

Tijd om te gaan slapen denk ik zo :'). Weltrusten.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:24:26 #122
331 Merel
Be here now.
pi_87623509
pi_87624523
quote:
DinoRiders vergeten!
D&D niet dus het is je vergeven :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87624563
[insomniac klaag post]

Waarom is het juist dat wanneer je geen meid wilt 'versieren ' je het meest aandacht krijgt?!
Vind sommige actie's van mijzelf onnozel, maar met je tieten 20min, tegen me aan blijven wrijven (wel lekker warm trouwens). Het zet geen zoden aan de dijk in ieder geval :')

[/insomniac klaag post]

Nu slapen! oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 17 oktober 2010 @ 07:55:41 #125
331 Merel
Be here now.
pi_87624688
Waarom vond je haar niet leuk dan? Het heeft warme tieten, wat wil een mens nog meer?! :P
pi_87624695
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
Waarom vond je haar niet leuk dan? Het heeft warme tieten, wat wil een mens nog meer?! :P
:7 QFT
pi_87624841
Jem O+ Ik wilde vroeger die pop en die was iets van 50 gulden ofzo, wat natuurlijk veels te veel geld was en daardoor kreeg ik 'm niet -O- :@ :@

Schoonzusje met vriend is op visite, dus ik zit op standje toeristisch rondleider door de regio:P

O: havermoutprutje
T: stukje gevuld speculaas
L: broodje met rosbief, sla, komkommer, zonnepitten, honing en een of andere brie achtige kaas, leek gevuld met gorgonzola, maar geen idee hoe het precies heette. Was wel super lekker :9
S: Geslenterd door de stad en naar Wereldmuseum geweest.
D: karbonade, krieltjes en gestoomde groente met pestoroom. Paar stukjes gevuld speculaas
T: paar glazen rose.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87624867
Een vriend van mijn ouders. Een onwijs dikke man, altijd al geweest heeft sinds kort suiker. Daarom loopt hij maar weer eens bij een diëtiste.

Deze mevrouw heeft hem op een dieet van 1300 calorien per dag gezet. En 's middags mag hij dan lekker evergreen of een stukje ontbijtkoek :')

Hoe moeten fatties het nu ooit leren als ze van "professionals" zulke adviezen krijgen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_87624905
Goedemorgen!

Phoebe, ik herken je verhaal. Dietisten zijn soms goed en nuttig, soms niet meer dan een standaardverhaal. Heeft hij geen diabetesverpleegkundige? En vertel dat beweging veel meer effect heeft op het verloop van de ziekte!
pi_87624974
mogge! :W
Ja doei.
pi_87624975
Ja, tis een eigenwijze man ook hoor. Ik ken hem natuurlijk al heel mn leven dus ik weet dat dat geen zin heeft :)

Ik heb er wel een paar "dingen als evergreens zijn niet echt gezond, kun je beter een appel nemen" en "1300 is absurd weinig, dat gaat op langere termijn niet werken" tegenaan gegooid, maar de boodschap kwam niet aan zeg maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_87625128
Zijn er niet ergens 'goedgekeurde' folders te vinden over afvallen/diabetes met wél de goede informatie die je hem kunt geven?

Blijkbaar heeft die man een autoriteit nodig die hem iets vertelt.. dus wellicht dat een échte folder wel helpt in plaats van zeggen dat 1300Kcal echt te weinig is -O-

Schandalig dat die mensen daar mee weg komen... bah!
Ja doei.
pi_87625165
Ja, het probleem is natuurlijk dat die man die diëtist als autoriteit aanneemt...

Tis denk ik ook wel een man die zo'n poppetje eerder gelooft dan een folder. Nee, dat is trouwens ook niet waar. Het is een man die de makkelijkste weg eerder als waarheid aan zal nemen. En dit poppetje vertelt hem niet "joh lul, eet eens een appel en eet eens een bord spinazie, ook al vind je het niet lekker", dus gaat hij daarvoor.

Nee fruit was niet nodig, want hij mocht 's avonds een glas sinaasappelsap...
pi_87625191
nou ja.. klinkt heel gemeen, maar hij merkt 't vanzelf wel :X :@

goedemorgen, trouwens! :) :W

ik ga zo maar 's ontbijten en daarna hardlopen 8-)
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:43:08 #135
331 Merel
Be here now.
pi_87625250
Mijn lijstje van gisteren:

O / L (ergens 's middags pas) - bak yoghurt met muesli
T - handje witte druiven
D - twee jaar gerijpte parmaham met manchego en olijventapenade, bosvruchtengranité met knettersuiker :D , Bresse kipfilet gevuld met bospaddenstoelen gegratineerd met gorgonzola en geserveerd met rodeportsaus :9~ , wat patatjes en appelcompôte (dus eigenlijk kip, patat en appelmoes maar dan luxe), een fles wijn (want samen hadden we er twee) en een glaasje cointreau
T - nog 5 glaasjes cointreau denk ik, kan me het precieze aantal niet herinneren :+

Helaas moet ik wel melden dat er flink wat aardappels onnodig gestorven zijn voor mijn diner, want ik heb weer de helft van m'n patat niet op ;(
pi_87625256
Goedemorgen!

Druk weekend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87625287
Uniek. :*
Ik hoop dat het allemaal niet al te heftig is/wordt en dat het snel weer okay is.
pi_87625298
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
ow bah, iets organiseren :r

Als mijn meneer en ik volgende week nog samen zijn dan gaan we misschien toch nog een stapje verderl En ja, volgende week is wel belangrijk........
awh... -O- :* sterkte dame!
Ja doei.
pi_87625338
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:43 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:

O / L (ergens 's middags pas) - bak yoghurt met muesli
T - handje witte druiven
D - twee jaar gerijpte parmaham met manchego en olijventapenade, bosvruchtengranité met knettersuiker :D , Bresse kipfilet gevuld met bospaddenstoelen gegratineerd met gorgonzola en geserveerd met rodeportsaus :9~ , wat patatjes en appelcompôte (dus eigenlijk kip, patat en appelmoes maar dan luxe), een fles wijn (want samen hadden we er twee) en een glaasje cointreau
T - nog 5 glaasjes cointreau denk ik, kan me het precieze aantal niet herinneren :+

Helaas moet ik wel melden dat er flink wat aardappels onnodig gestorven zijn voor mijn diner, want ik heb weer de helft van m'n patat niet op ;(
:D

Mijn lijstje van gister is ongeveer zoals ik gepland had, alleen dan plus een halve beker Haagen Dasz Strawberry Cheescake. Mijn vriend vond die in de supermarkt voor één euro omdat het uit het assortiment ging :o :9~
pi_87625373
Uniek, wat is er aan de hand lieverd? :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 09:59:15 #141
70532 loveli
N
pi_87625412
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn lijstje van gister is ongeveer zoals ik gepland had, alleen dan plus een halve beker Haagen Dasz Strawberry Cheescake. Mijn vriend vond die in de supermarkt voor één euro omdat het uit het assortiment ging :o :9~
Welke supermarkt, darling?
crap in = crap out
pi_87625427
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke supermarkt, darling?
De Albert Heijn hier, geen idee of het in andere AH´s ook het geval is! :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:00:57 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87625430
Goeiemorgen vanuit een Gronings bed. Het spijt me voor de leuke vrouwen in het noorden maar no way dat ik ooit nog iemand uit het noorden ga daten. Veel te ver weg :P.

Hardlopen voor het goede doel lijkt mij ook nog wel eens wat maar eerst maar eens een half uur onafgebroken kunnen lopen.

Tisser met uniekje?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:07:46 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87625515
Zus van nachtwacht was er ook met haar baby. Zo koddig! Ik mocht hem vasthouden maar ik weet echt niet wat ik moet met een baby :'). Andere mensen gaan rare geluidjes maken maar ik zou me op zo'n moment pijnlijk bewust zijn van mezelf :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87625774
Baby's willen gewoon tegen een paar warme tieten aanliggen, die zijn niet zo kieskeurig 8-)
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 10:25:40 #146
70532 loveli
N
pi_87625799
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Laureline het volgende:
Baby's willen gewoon tegen een paar warme tieten aanliggen, die zijn niet zo kieskeurig 8-)
En bij sommigen gaat dat nooit over.
crap in = crap out
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:28:51 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87625839
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:24 schreef Laureline het volgende:
:') oh wat da betreft hebben ze dan niks te klagen. Voel me alleen maar heel ongemakkelijk me een baby in mijn armen. En dat ligt aan de volwassenen eromheen, niet aan de baby.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:29:46 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87625854
Sorry voor de typo's. Posten vanaf een iPhone sucks.
Niet meer actief op Fok!
pi_87626405
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:') oh wat da betreft hebben ze dan niks te klagen. Voel me alleen maar heel ongemakkelijk me een baby in mijn armen. En dat ligt aan de volwassenen eromheen, niet aan de baby.
Heb ik ook hoor, vooral als er geluid uitkomt, dan wil ik zo snel mogelijk weg! :')
Wil je later wel kindjes?
pi_87626661
:O mogge!
Merel kom je je huisje tzt toch ook wel in K&W showen dan? *O*
pi_87626843
goedemorgen :)
pi_87627060
Goedemorgen :)
pi_87627124
:O vriendlief wil met me naar ikea, omdat hij vindt dat ik walgelijke banken uitzoek!
pi_87627171
Goedemorgen!

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
Ja, dom eigenlijk... Straks ga ik ook nog intelligentie verwachten bij een meid :') :P
pi_87627408
Zo maar 's hardlopen, en dat voor 12.00uur! :')
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 11:53:59 #156
70532 loveli
N
pi_87627413
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
:O vriendlief wil met me naar ikea, omdat hij vindt dat ik walgelijke banken uitzoek!
Gezellig, samen op zondag naar de Ikea O+
crap in = crap out
pi_87627456
Ikea op Zondag! Nee, doe het niet!!!!!!!!!!!!!!! :o
Ja doei.
pi_87627493
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-

Ik ben vorige week zondag naar de IKEA geweest, maar toen had ik dringend een pan met deksel nodig. Dus dat was gewoon pakken en wegwezen, maar ik werd toen al gillend gek van die mensenmassa :')
pi_87627507
Hij wil gewoon die gehaktballetjes!
pi_87627530
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Samen met alle stomme mensen en al die herrie en kinders waar ik net al over klaagde... Ga eigenlijk liever doordeweeks, daar heb ik wel tijd voor nu :)
En heb toch nog geen huis.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:59:10 #161
331 Merel
Be here now.
pi_87627568
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:16 schreef Ml-etje het volgende:
:O mogge!
Merel kom je je huisje tzt toch ook wel in K&W showen dan? *O*
Eh, nee :@ Ik probeer mezelf voor te houden dat ik hier nog enigszins anoniem ben. En een interieur is hartstikke herkenbaar. Ik heb er weinig behoefte aan dat de buurvrouw ontdekt "Hey, dat is het huis van dat nieuwe grietje hiernaast!" en vervolgens gaat teruglezen wat ik de afgelopen 11 jaar allemaal aan onzin op Fok heb geplempt :o
pi_87628452
Hoi!
Baby's zijn liev O+

Heb net vaste invaller gevraagd, maar die is bezet. Heb wel mn directeur laten weten dat ik ziek ben. Heb gesmst: moet ik nu of vanavond bellen dat ik ziek ben?
Dus dan weet hij het vast, maar wil niet z'n zondagse ding verpesten door te bellen. Dus dan maar zo.
Maar ja, nu moet er dus een vreemde invaller in mn klas en ik heb nog paar spullen hier. De vaste invaller had ik dat kunnen mailen, maar nu dus niet. Misschien een collega, maar ja die hebben het al druk zat 's morgens.
Én ik moet natuurlijk bepalen hoe lang ik nog ziek blijf. En dat is zo moeilijk. Ben net wakker en dan gaat het wel, want het net geslapen. Maar hoe verder de dag vordert hoe belabberder het wordt. Maar hoe belabberd wordt het vandaag? Dus moet ik nu 1 of 2 dagen ziek blijven?

Blugh, stomme beslissingen. :{
pi_87628781
ah joh, volgens mij ben jij hier nog hartstikke anoniem hoor Merel! :o

:% hardgelopen! Ging lekker, Mr.Mo er flink uitgelopen 8-)
Ja doei.
pi_87630074
Ik wil best mijn aanstaande huis op internet gooien, maar ik ben bang voor inbrekers :o In mijn flat niet, dan moeten ze al eerst de benedendeur zien binnen te komen en dan nog eens helemaal bovenin mijn voordeur openbreken. Het enige jatwaardige dat ik heb is mijn auto, nou, zie die maar eens te vinden op de parkeerplaats achter :+

Maar in 't huis staat mijn auto gewoon voor de deur (als het doorgaat) en er is een achterom. Waar mijn fiets in het schuurtje staat O+
pi_87630214
Uniek, het klinkt allemaal maar wazig en vervelend momenteel. Hopelijk komt er snel duidelijkheid mét een positieve uitkomst :*

Jt: beterschap!

Lijstje:

O & L (want laat op): spiegelei (2 dooiers) met 2 plakjes spek op brood. Jus d'orange.
T: appel, soep
S: wandelen
D: frites met knakworst en appelmoes :9
T: fruit
pi_87630717
oh ja, lijstje:

O: 3 boterhammen (1 met pindakaas, 1 met kipfilet en 1 met hagelslag)
S: hardlopen, Evy 18
L: halve avocado met feta en rode ui
T: banaan
D: pannenkoeken met spek en kaas en suiker en stroop enzo :9
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:40:48 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87630791
gThannks guys...

Lijst:
O: dikke plak zelfgemaakt brood met achterham, beschuit jam, beschuit kaas, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: appel, peer, 500 kwark
L: dik plak brood met ham en gebakken ei, aspergeroomsoep
T's: blokje choco, sinaasappel, toastjes met tonijnsalade
D: Gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk, spinazie en rode kool.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:35:32 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87632475
lekkere lijst, Uniekje! En een dikke kus voor jou!

Mijn lijstje:
O/L: 2 volkorenbolletjes met roomboter en hagelslag, gekookt eitje
T: misschien koekjes bakken
T: wat chipjes en een wijntje ofzo
D: gevulde pasta met ricotta/citroensaus, kip in rauwe ham gewikkeld en geroosterde worteltjes
pi_87632858
Lijstje

o 2 boterhammen met pindakaas
l 2 boterhammen met sandwichspread
t worteltjes, 2 boterhammen met sandwichspread
d erwtensoep
t bakje magere vruchtenmousse
pi_87632982
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef j.t het volgende:
Hoi!
Baby's zijn liev O+

Heb net vaste invaller gevraagd, maar die is bezet. Heb wel mn directeur laten weten dat ik ziek ben. Heb gesmst: moet ik nu of vanavond bellen dat ik ziek ben?
Dus dan weet hij het vast, maar wil niet z'n zondagse ding verpesten door te bellen. Dus dan maar zo.
Maar ja, nu moet er dus een vreemde invaller in mn klas en ik heb nog paar spullen hier. De vaste invaller had ik dat kunnen mailen, maar nu dus niet. Misschien een collega, maar ja die hebben het al druk zat 's morgens.
Én ik moet natuurlijk bepalen hoe lang ik nog ziek blijf. En dat is zo moeilijk. Ben net wakker en dan gaat het wel, want het net geslapen. Maar hoe verder de dag vordert hoe belabberder het wordt. Maar hoe belabberd wordt het vandaag? Dus moet ik nu 1 of 2 dagen ziek blijven?

Blugh, stomme beslissingen. :{
Klinkt bekend - heb zelf al ruim 2 weken doorgeploeterd tegen beter weten in. Ga dat nog 1 weekje doen, en dan bijkomen in herfstvakantie. Vind 't allemaal sowieso helemaal niks, dus dit kan er ook nog wel bij. ;) Anyway, beterschap!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:07:02 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87633575
wat is het rustig hier!

M'n hele huisje is schoon, ik ben in het proces van de was doen (hier in Zweden heb je vaak gemeenschappelijke wasruimtes..het huis waar ik nu woon heeft een toffe, waar je een tijd voor moet boeken...Maar, ik heb dan voor 3 uur 2 wasmachines, een droger en 2 droogkasten voor mezelf...ideaal!)

Nu eens wat op vacaturejacht enzo...
pi_87633708
O: niks
T: koffie
L: 2 sesambolletjes met leverworst
T: koffie :{
D: geen idee nog
pi_87633818
lees de oP anders even, want dit is natuurlijk bagger :)
Ja doei.
pi_87633848
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Tassiepassie het volgende:
O: niks
T: koffie
L: 2 sesambolletjes met leverworst
T: koffie :{
D: geen idee nog
Ga je ook nog wat fatsoenlijks eten? (no offence) Dit is véél te weinig en je hebt nog helemaal geen nuttige voedingsstoffen binnengekregen vandaag.
pi_87633849
Zo, aangekomen in Haaksbergen, even zien hoe 't met oma gaat O+
Ja doei.
pi_87633996
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ga je ook nog wat fatsoenlijks eten? (no offence) Dit is véél te weinig en je hebt nog helemaal geen nuttige voedingsstoffen binnengekregen vandaag.
Ik eet altijd heel gezond en verantwoord, maar dit weekend is het er een beetje bij ingeschoten en voel me ook niet optimaal vandaag.
Vanavond probeer ik nog wel wat meer te eten als vriend weer thuis is :Y

@Mod:Om het meteen als bagger te bestempelen is wel erg triest ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:24:55 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87634191
Haidiehai!

Tassie: welkom! Het is als binnenkomer niet echt een lekker lijstje he, dus dat daar reacties op komen is nogal wiedes :P Er zijn er namelijk genoeg die willen afvallen door bijna niks te eten, vandaar dat daar nogal streng over gedaan wordt.

Uniek :*

En ik heb net een lijstje voor de boeken top 100 in mekaar geflanst en dat duurde langer dan gepland :') Ga maar eens weer een boterham smeren!
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:27:40 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87634284
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, aangekomen in Haaksbergen, even zien hoe 't met oma gaat O+
doe de groetjes aan Haaksbergen!
pi_87634377
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Ik eet altijd heel gezond en verantwoord, maar dit weekend is het er een beetje bij ingeschoten en voel me ook niet optimaal vandaag.

Veel groente en voedingsstoffen enzo? Neem anders een handje (ongezouten) nootjes ofzo, ook in het weekend is het belangrijk dat je genoeg eet :). Wat eet je normaalgesproken op een dag?
pi_87634441
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haidiehai!

Tassie: welkom! Het is als binnenkomer niet echt een lekker lijstje he, dus dat daar reacties op komen is nogal wiedes :P Er zijn er namelijk genoeg die willen afvallen door bijna niks te eten, vandaar dat daar nogal streng over gedaan wordt.

Uniek :*

En ik heb net een lijstje voor de boeken top 100 in mekaar geflanst en dat duurde langer dan gepland :') Ga maar eens weer een boterham smeren!
Ok,begrijpelijk :Y

Ik ben 2 jaar terug op 1 jaar tijd 25 kilo afgevallen op een hele gezonde manier, dus wees gerust ik ben normaal bijna een healthfreak :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:46:41 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87634909
Oma's O+ Veel plezier Mo!

Tassie: 25 kilo :o Holy mole! Netjes hoor :Y Doe je aan sport enzo?
pi_87634944
Zomaar hoor, ik vind dat de :r smiley te vaak wordt gebruikt en daardoor zijn kracht verliest!
pi_87635146
Ik was gister in de sauna!! In de naakt sauna :o
Hihihi, ik was aan mijzelf meteen al gewend, maar de eerste 10 minuten was ik wel aan het giechelen om al die blote mensen _O- :@!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:51 #184
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87635549
haha PF :D

ik heb vanochtend iets meer dan 9k gelopen met 9.6 km/u gemiddeld 8-) het gaat steeds beter! (duh :'))
straks even bijlezen denk ik, nu even een dutje doen :O
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87635864
Wat was nou ook alweer die wikipagina voor de meet?
pi_87635882
Haha PF. :D

Ik heb ook niet zo'n best lijstje tot nu toe.

O: karnemelk
L: bord vol bouillon en 2 broodjes (en dat kwam omhoog, wel binnen gehouden)
T: wil zometeen nog wat fruit eten, 2 kiwi's ofzo
D: zuurkool

Verders weer ik nog niet.
Inval wordt geregeld trouwens, ik weet niet voor hoe lang haha, hebben we het eigenlijk niet over gehad. Maar zelf wil ik dinsdag hooguit woensdag weer aan het werk zijn.
En nu ga ik weer verder met op de bank tv kijken en thee drinken
pi_87635993
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

ik ben hier geen mod, gewoon Mo, en je lijstje was gewoon bagger slecht als binnenkomer. Had gescheeld als je wat toelichting had gegeven. Maargoed, de OP doorlezen kan nooit kwaad, staan goede tips in.

Dus welkom, en als je vaker dit soort slechte lijstjes post zul je 't ook te horen krijgen, net als iedereen :)
Ja doei.
pi_87636098
Ik ben alleen wel ziek nu -O-
pi_87636307
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Eh, nee :@ Ik probeer mezelf voor te houden dat ik hier nog enigszins anoniem ben. En een interieur is hartstikke herkenbaar. Ik heb er weinig behoefte aan dat de buurvrouw ontdekt "Hey, dat is het huis van dat nieuwe grietje hiernaast!" en vervolgens gaat teruglezen wat ik de afgelopen 11 jaar allemaal aan onzin op Fok heb geplempt :o
^O^ begrijpelijk :*
pi_87636350
Van de sauna? Of van overmatig giechelen? :P
pi_87636389
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ik wil best mijn aanstaande huis op internet gooien, maar ik ben bang voor inbrekers :o In mijn flat niet, dan moeten ze al eerst de benedendeur zien binnen te komen en dan nog eens helemaal bovenin mijn voordeur openbreken. Het enige jatwaardige dat ik heb is mijn auto, nou, zie die maar eens te vinden op de parkeerplaats achter :+

Maar in 't huis staat mijn auto gewoon voor de deur (als het doorgaat) en er is een achterom. Waar mijn fiets in het schuurtje staat O+
Dan post je geen foto's van de buitenkant dat scheelt enorm maar snap het heel goed als je het niet wilt en ikben hier niet om mensen te werven ;)
pi_87636434
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:29 schreef Laureline het volgende:
Van de sauna? Of van overmatig giechelen? :P
Van de sauna! Wel heel facinerend, het menselijk lichaam in alle soorten en maten. Bij sommige dames zag je echt dat ze familie waren (aan de gevormde kont). Wie er naar de zonnebank gaan, wie een stelletje zijn (zelfde zonnebank tint :P) Hihihi!
pi_87636452
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oma's O+ Veel plezier Mo!

Tassie: 25 kilo :o Holy mole! Netjes hoor :Y Doe je aan sport enzo?
Alleen fietsen en wandelen helaas...heb wel altijd gesport maar mag het niet meer vanwege mijn rug :'(
Ik was bijgekomen door medicijnen, daarna ging het door gewoon gezond leven en veel bewegen weer net zo snel eraf :Y

Vriendje is thuis en het diner wordt grieks (rijst,salade en souflaki spiesje) 8-)

Sorry dat ik eerder geen toelichting gaf :@
pi_87636480
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Van de sauna! Wel heel facinerend, het menselijk lichaam in alle soorten en maten. Bij sommige dames zag je echt dat ze familie waren (aan de gevormde kont). Wie er naar de zonnebank gaan, wie een stelletje zijn (zelfde zonnebank tint :P) Hihihi!
Ik zou dat zo graag eens willen,maar durf het steeds niet :D
pi_87636505
Lijstje :)
O: maisboterhammen, 1 met filet AM, 1 met gekookt ei, dubbele met kaas (11 uur)
T: niets
L: niets :@ had geen trek en dat merk ik nu
T: chipjes kommetje delen met mijn Mr.
D: stokbroodje met tapenade, peppadews en tomatensoep (unox zak)

Niet zo creatief dit weekend wel veel bewegen, we hebben de garage al leeg gehaald en heb de tuin al helemaal onkruidvrij gemaakt enz enz.
pi_87636525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier. En ik durf al helemaaal niet in mn eentje, maar dr zijn ook niet echt mensen die ik graag mee zou willen (die hoeven mij niet zonder kleren te zien, en zij mij ook niet enzo). Dus ik wacht geduldig :+.
pi_87636569
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Ik vond het niet zo heel erg, je loopt toch vrij vaak in je badjas, en je hoeft niet oncharmant met je benen wijd te gaan zitten of zo..
pi_87636590
Mr.Mo's oma is 'n stoer wief! Rijdt rond als Schumacher in haar rolstoel :D

Zo maar weer op huis aan.. Nijmegen - Haaksbergen is best nog een eindje.

Oh, en ik mag een Merci chocolaatje toevoegen aan mn lijstje :P
Ja doei.
pi_87636601
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier. En ik durf al helemaaal niet in mn eentje, maar dr zijn ook niet echt mensen die ik graag mee zou willen (die hoeven mij niet zonder kleren te zien, en zij mij ook niet enzo). Dus ik wacht geduldig :+.
Ik ben met mijn moeder geweest, misschien kun jij ook met je moeder gaan?
pi_87636621
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In mijn eentje echt nooit nee :P
Een vriendin die het vaker doet gaf me de tip om als eerste keer naar een speciale ladiesnight te gaan.
Ik ben wel al een stuk zekerder geworden over mezelf (qua lichaam) maar om naakt tusen een groep te zitten is een erg grote stap.
pi_87636721
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ben met mijn moeder geweest, misschien kun jij ook met je moeder gaan?
Die gaat altijd met mn vader :P. Maar dat is wel de minst genante oplossing ja. En zo'n ladiesnight zou wel echt wat voor mij zijn :@ zeker in het begin.
pi_87636908
Ik vind sauna's echt de bom.
Ben eigenlijk nooit tevreden over mijn lijf maar daar (en op het strand) eigenlijk wel. Want dan zie ik dat het allemaal veel erger kan :D
Maarja, sauna's te dichtbij wil ik niet heen ivm bekende mensen. Dus moet altijd wat verder weg en dan moet je weer hotel (want slaperig auto rijden is ook niet je van het) dus dat maakt het duurder en daarom doe ik het niet zo heel vaak :{
pi_87636944
Hoi! Welkom Tasiepassei :W En respect for je -25 :s)

Ik las bij en dit bleef me bij :D
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

En bij sommigen gaat dat nooit over.
Lijstje:
O: havermout met banaan (6 uur :O)
T: banaan, slaatje
L: 3 dubbele spelboterhammen (dus 6 :P, met 1x vegaham 2x kip)
T: bounty
D: iets met veel groente :Y
pi_87636972
Sauna's O+
pi_87636998
Googelen jullie je docenten wel eens? Ik wel altijd :@!
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 16:53:31 #206
70532 loveli
N
pi_87637055
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was gister in de sauna!! In de naakt sauna :o
Hihihi, ik was aan mijzelf meteen al gewend, maar de eerste 10 minuten was ik wel aan het giechelen om al die blote mensen _O- :@!!
Voor mij hoeft het niet zo nodig, mannen die met hun harige blote kont zo voor je gaan staan, dat je je gaat afvragen waarom ze wel hun ballen maar niet kun kont scheren.
crap in = crap out
pi_87637080
Oh alles goed met Uniek?
pi_87637100
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het niet zo nodig, mannen die met hun harige blote kont zo voor je gaan staan, dat je je gaat afvragen waarom ze wel hun ballen maar niet kun kont scheren.
Zo dicht heb ik niet bij mensen gestaan..
pi_87637136
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bijna altijd :Y Tenzij ik het vak in kwestie echt stom vind en de docent slecht!
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 16:56:19 #210
70532 loveli
N
pi_87637149
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Zo dicht heb ik niet bij mensen gestaan..
Het wordt pas akelig als ze zo dicht bij jou gaan staan -O-
crap in = crap out
pi_87637193
Oh, en ik heb broccoli gekocht :7 En chocoladeijs :@ Nu in de aanbieding bij AH!
pi_87637239
Hoi! Ik leef nog!
We hebben vooral een eind gelopen en verder een plantje gehaald bij de ikea. De ektorp bank in het donkerbruin of rood vond ik wel mooi. En het was druk... :{
pi_87637242
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bijna altijd :Y Tenzij ik het vak in kwestie echt stom vind en de docent slecht!
Ik weet nu iig dat hij op vrouwen valt en we een paar gemeenschappelijke hobbies hebben :P!!
pi_87637318
quote:
Oh god, doen studenten dat? :o
Even mezelf googlen zo meteen maar :P
pi_87637361
:o
ik ben met foto en al te vinden op wiezoekje.nl :o

en bij 1 met mn complete email adres, dat dus ook meteen maar weg gehaald :o

heleboel hyves resultaten, maar goed, die staat op slot. Dus daar is weinig te vinden voor mensen die niet mijn vriendje zijn.
pi_87637413
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja is vaak echt hilarisch :o :D
pi_87637464
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja is vaak echt hilarisch :o :D
Phew, ik ben safe :p Er is bijzonder weinig over mij te vinden *O*
pi_87637518
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
ik ben met foto en al te vinden op wiezoekje.nl :o

en bij 1 met mn complete email adres, dat dus ook meteen maar weg gehaald :o
Ik kan een middelbare school project vinden (klas 2, genante foto dat wel), een inschrijving op een taekwondo tournooi en mn stamboom, maar daarvoor moet je inloggen om hem te kunnen zien. Ik zit wel veilig denk ik :P.
pi_87637547
Als je mij op afbeeldingen zoekt, sta ik op de eerste 3. En ik zie nog een bekende van mij tussen mijn resultaten.
Tsjonge, ik ben echt niet anoniem.
pi_87637646
ik vind de sauna echt heerlijk en het naakt rondlopen doet me echt helemaal niks meer.

en mijn lijstje van vandaag:

O: gebakken ei van 2 eieren + 2 plakjes rookvlees + tomatensap + 225ML magere yoghurt
T: la vache + 10 cherry tomaatjes
L: salade van 100 gram hollanse garnalen en zo’n 250 gram groenten bestaande uit bleekselderij, paprika, tomaat, komkommer en een klein beetje sla
dressing: halve eetl mayo, beetje tomatenpuree, beetje kwark, citroensap
T: 20 gram 30+ kaas + wat olijven + radijs
D: 140 gram lamsvlees + puree van bloemkool + salade van tomaat + komkommer + ui
T: 1 portie espresso custard uit het SB optimaal boek

ik blijf het apart vinden dat Southbeach, ik heb nog nooit zoveel gegeten en ik val nog af ook.
Nu wist ik wel dat niks zo slecht is voor je lijn als weinig gaan eten, maar ik at altijd al wel veel..
Maar het zal ook wel komen door de juiste combinaties en de juiste dingen eten natuurlijk :)
pi_87637711
Probeer deze ook even: http://pipl.com/
pi_87637755
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja hoor, zeker weten. Middelbare school leerlingen denk ik nog wel meer :Y En ik verdenk een bepaalde docent ervan om zijn eigen studenten ook even te googlen.

Als mij mij zoekt, krijg je mijn twitter, je krijgt te zien dat ik bij een studentenvereniging zat, en dat ik ooit meedeed aan een Nederlands kampioenschap studentenzwemmen en daar grandioos als een van de laatsten geëindigd ben. En een paar mails die ik uit naam van mijn oude werkgever heb geschreven :')
pi_87637781
quote:
Nee, ben goed genezen nadat een klasgenootje en ik onze docent en zijn vrouw in volle glorie op een parenclubwebsite tegen kwamen :@

Wat gaan jullie snel zeg! Iemand vroeg of ik lijstjes wilde posten om te kijken wat mijn idee is van gezond eten :P Dus bij deze lijstje van vandaag, wel een zondag dus en laat uit bed, vandaar dat mijn lunch wegkomt met wat yoghurt

Ontbijt; geroosterd broodje met geitenkaas en een klein beetje honing + glas Optimel
Tussendoor; 1 Banaan
Lunch; Yoghurt met stukjes appel en kaneel
Tussendoor;1 Appel
Avondeten; tapas in een restaurant met waarschijnlijk 1 wijntje
Drinken de rest van de dag ; water

Gisteren;
O; 2 geroosterde boterhammen met kaas + beker Optimel
T; 1 Peer, flesje Crystal Clear
Lunch; 2 broodjes met surinaamse ei salade + bakje magere kwark
T; Indische cake, die van het Sonja Bakker dieet
A; 3 aardappelen, stoofperen, stuk kipfilet
T; wat chips en 3 mini gehaktballetjes
Drinken de rest van de dag; water
'Snachts nog op stap geweest en geborreld. Daar probeer ik nog vanaf te komen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87637788
Ik kan alleen maar 2 dingen vinden over mijn sportieve prestaties :7!!!
pi_87637981
Als ik via google zoek, zie je dat ik pro privacy en pro duurzame veeteelt ben. Ach, vind ik niet erg.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:42:10 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87638574
:W Vanuit Friesland. Mijn ouders krijgen deze week een scholier uit Amersfoort te logeren die hier een week stage gaat lopen :'). Ben benieuwd!

Nu eens bijlezen.

We eten spruitjes :r. Dat mijn moeder nadat ik mijn hele jeugd lang heb gemekkerd en gekokhalst bij het eten van spruitjes nog niet weet dat ik ze niet lust bevreemdt me wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:43:23 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87638605
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor, vooral als er geluid uitkomt, dan wil ik zo snel mogelijk weg! :')
Wil je later wel kindjes?
Jawel hoor :). Maar dan is het kindje van mezelf en dat is anders :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87638610
Maar viking, je bent nu toch ouder en je smaak verandert iedere zoveel tijd, gewoon proberen!
pi_87638677
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:16 schreef princess-a het volgende:

[..]

Nee, ben goed genezen nadat een klasgenootje en ik onze docent en zijn vrouw in volle glorie op een parenclubwebsite tegen kwamen :@

_O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:48:03 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87638766
quote:

[..]

:D.

Ik google ook alles wat los en vast zit. Ook collega's en leerlingen dus :'). Over mij is er weinig boeiends te vinden, gelukkig.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:55:03 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87638972
O hai! Even 2,5 topic teruglezen :W.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:56:58 #232
331 Merel
Be here now.
pi_87639038
Zo, vanmiddag op en neer naar Den Haag gefietst, ruim 20 km. Wil het geen sport noemen want ik heb echt op m'n dooie gemakje gefietst, maar beweging is het wel!

O / L - 250 gr witte druiven
B - fietsen
T - grote yoghurt-/banaanshake van de La Place :9
B - fietsen
D - wordt zuurkoolstamp met ananas (zonder spekjes!)
pi_87639118
Heb een naamgenoot in het EP, ben dus vrij moeilijk te vinden gelukkig :D

Vorig jaar 2 dagen naar zo'n kuuroord geweest, dus ook sauna. Maar dat is mij veels te warm, had in zo'n infrarood ding hem niet eens aangezet en zat al te zweten als een otter.
Komt er wel geheel relaxed weg.

Oom met link naar een bdsm-site op z'n hyves :') En dan ook nog daar las username je voornaam gebruiken... :X
pi_87639154
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:56 schreef Merel het volgende:
Zo, vanmiddag op en neer naar Den Haag gefietst, ruim 20 km. Wil het geen sport noemen want ik heb echt op m'n dooie gemakje gefietst, maar beweging is het wel!

O / L - 250 gr witte druiven
B - fietsen
T - grote yoghurt-/banaanshake van de La Place :9
B - fietsen
D - wordt zuurkoolstamp met ananas (zonder spekjes!)
Zeg, dat is wel erg weinig, zeker overdag }:|
pi_87639174
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai! Even 2,5 topic teruglezen :W.
Hi! Was Brussel leuk?
pi_87639214
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Ik google ook alles wat los en vast zit. Ook collega's en leerlingen dus :'). Over mij is er weinig boeiends te vinden, gelukkig.
Ik ook. En check altijd even of er niets al te schokkends over mezelf te vinden is, met name voor potentiële nieuwe werkgevers. Valt (nog) mee.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:05:09 #237
331 Merel
Be here now.
pi_87639283
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voor het weekend is dit eerlijk gezegd nog best een redelijk lijstje, meestal eet ik in het weekend veeeeeeeel slechter (lees: minder)
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:07:20 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87639350
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

ja, dat ja.
pi_87639363
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Voor het weekend is dit eerlijk gezegd nog best een redelijk lijstje, meestal eet ik in het weekend veeeeeeeel slechter (lees: minder)
Nog minder :o
Wel goed voor je lichaam zorgen he!
pi_87639404
Zo. Twee interessante opties gevonden voor een vrijgezellenfeest.
Hopelijk is het te regelen, want het is kort dag.

Optie 1
een anderhalf uur durende taart maak workshop a la 30 euro p.p

Optie 2
een twee en een half uur durende visagie workshop aan huis door een visagist a la 30 euro p.p
(met optie van 7,50 p.p om fotoshootje te doen, maar dat kan ik zelf ook wel!)

Laatste lijkt me het leukst. Even langs de commissie gooien en zien wat er gekozen wordt.

*O* jeej, mist het kan. Duim mee!!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:13:54 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87639549
Even een PFje doen:

@Syrena: huis! yay! *O* :D

@algemeen: kerst :r -O- :'(

@Puff: Einde co-schappen yay! :D

Brussel was tof! Ultiem slecht gegeten, want ontbijtbuffet :9 met alles erop en eraan. En bruine Leffe :9. En chocolade natuurlijk :@. Leuk jurkje gekocht (maat 40 :'( ) en een affengeile jeans van Boss gepast, zat goddelijk, maar 180 euro :X. Toch maar even laten liggen.

Nu moe en gaar.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:14:01 #242
331 Merel
Be here now.
pi_87639557
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:07 schreef V1z0R het volgende:

Nog minder :o

Ik krijg anders genoeg kcal binnen met alle alcohol die ik in het weekend wegtik :@
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:16:56 #243
331 Merel
Be here now.
pi_87639653
Vanochtend trouwens deze film gekeken. Aanrader!
pi_87639656
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik krijg anders genoeg kcal binnen met alle alcohol die ik in het weekend wegtik :@
Hé, wel een beetje goed voor jezelf zorgen hé :*
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 18:18:11 #245
70532 loveli
N
pi_87639697
quote:

[..]

Om de broccoli weg te spoelen? Klein beetje voor jezelf blijven zorgen hoor...
crap in = crap out
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:20:24 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87639750
Wat isser met uniekske? ;(

En Merel, in alcohol zitten geen voedingsstoffen he!
pi_87639761
Lijstje:

O: 3 crackers komkommersalade
L: 3 crackers komkommersalade
T: 2 boterhammen kruidenboter
T: schaaltje chocoladeijs :@ Toch aan mijn choco-drang toegegeven
D: karbonade met honingmosterdmarinade,aardappeltjes met kruidenboter en spekjes, halve broccoli :7
T: ? onbekend.
pi_87639791
ff lijstje in de groep gooien :P

O: bakje magere kwark, vitalu meerzaden cracker met kipfilet, beker melk
L: mini afbakbroodje met kipfilet, vitalu meerzaden cracker met speculoos crunchy :9
D: broodje shoarma met chilisaus, kleine portie rijst met serundeng, portie sla met tomaat.
T: voor vanavond, stuk fruit en een bakje magere vruchtenyoghurt, i guess.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:23:36 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87639843
Oh en Eat, Pray, Love gezien. Leuke film, maar ik werd op gegeven moment het constante gesnif en gesnotter van Julia Roberts een beetje zat. Bij elk wissewasje moest ze janken. Ja eh sorry hoor, maar :{w.
pi_87639866
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Eat, Pray, Love gezien. Leuke film, maar ik werd op gegeven moment het constante gesnif en gesnotter van Julia Roberts een beetje zat. Bij elk wissewasje moest ze janken. Ja eh sorry hoor, maar :{w.
haha dus toch wat ik dacht.
ik ben gister naar Red geweest. super toffe film :D
pi_87639875
quote:

[..]

Vooral bij een grote alcohol inname is het van belang dat je er goed bij eet! Kcal's alleen tellen niet, het gaat ook om de verdeling van voedingsstoffen. Overschotten aan kcal's kun je wegwerken!
pi_87639882
IM> Ik wil juist wel graag mijn huis spammen 8-) Heb vandaag nog flink in K&W gelurkt.

Ik weet alleen niet wat ik met de woonkamer wil :o Slaapkamers wel, gang ook. Slaapkamer 1 waar ik ga slapen met 1 oranje wand, slaapkamer 2 aan de straatkant (weinig lichtinval) 1 wand bubblegum roze (omdat het kan *O* ) en de kleinste kamer, tevens logeerkamer, 1 wand leemkleur.

Mijn moeder: Maar...maar... dat pást toch helemaal niet bijelkaar?!?! Ik: Nee inderdaad :7 8-)
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 18:29:32 #253
70532 loveli
N
pi_87640029
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vooral bij een grote alcohol inname is het van belang dat je er goed bij eet! Kcal's alleen tellen niet, het gaat ook om de verdeling van voedingsstoffen. Overschotten aan kcal's kun je wegwerken!
Yup, alcohol verwerken kost vitamines enzo.
crap in = crap out
pi_87640352
zo, en thuis O+

Nu gaat Mr.Mo pannenkoeken bakken! *O*
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 18:40:35 #255
70532 loveli
N
pi_87640403
Ik kan niet aan de extra 'n' wennen...

crap in = crap out
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:40:45 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87640407
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:

O: 3 crackers komkommersalade
L: 3 crackers komkommersalade
T: 2 boterhammen kruidenboter
T: schaaltje chocoladeijs :@ Toch aan mijn choco-drang toegegeven
D: karbonade met honingmosterdmarinade,aardappeltjes met kruidenboter en spekjes, halve broccoli :7
T: ? onbekend.
een halve maar?
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:41:06 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640419
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
zo, en thuis O+

Nu gaat Mr.Mo pannenkoeken bakken! *O*
Wil ie er een paar in een envelop proppen en op de post doen voor mij? :o :9

Ennnn lijstje!

O: twee sneetjes met gebakken ei met kaas
T: stuk left-over verjaardagstaart!
L: kapje met pindakaas
T: wat minstrels
D: rijst met linzen en spekkies
T: flesje sap denk ik

Mwah :P
pi_87640431
moet ik pannenkoekmix voor je meenemen volgende week? :9
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:42:58 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640472
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:40 schreef loveli het volgende:
Ik kan niet aan de extra 'n' wennen...

[ afbeelding ]

De Pannenkoe is mijn held!

Speaking of which. Zag gisteren ineens allemaal lui verkleed als superhelden :') Op een gegeven moment dacht ik dat er ook een vrouw bij was - toen ie zich omdraaide zag ik dat het een ouwe vent in een Wonderwoman kostuum was :') Huuu!
pi_87640477
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:

[..]

een halve maar?
Het was een grote hoor! :Y De andere helft eet ik overmorgen op. Broccoli woog iets van 500-600 gram.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:43:47 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640502
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Heel lief, maar dan moet ik nog een pan kopen! _O- Ik ga wel pannenkoeken eten als ik terug ben! :9
pi_87640523
heb je geen koekenpan? :o
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:45:20 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87640555
Wij hebben pizza besteld :@. Morgen stop ik weer met eten :+.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:45:22 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640556
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
heb je geen koekenpan? :o
Had ik wel, maar was slechte kwaliteit! Echt heel slecht, als in: na drie keer koken niet meer fatsoenlijk schoon te krijgen :') Toen heb ik een wok gekocht :Y
In die wok kan ik dan ook eitjes bakken enzo O+ Maar pannenkoeken wordt misschien wat lastig? :P
pi_87640567
ipv scrambled eggs scrambled pancakes? :9
Ja doei.
pi_87640573
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben pizza besteld :@. Morgen stop ik weer met eten :+.
:W welkom terug!
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 18:47:14 #267
70532 loveli
N
pi_87640610
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ipv scrambled eggs scrambled pancakes? :9
Kaiserschmarrn!
crap in = crap out
pi_87640625
Als eitjes in die wok kunnen, waarom dan geen pannenkoek?
pi_87640644
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Ewelina het volgende:
Als eitjes in die wok kunnen, waarom dan geen pannenkoek?
1 gebakken eitje is wat kleiner dan een fatsoenlijke pannenkoek.....
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:48:58 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87640671
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:W welkom terug!
Thnx! :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:49:19 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87640674
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

1 gebakken eitje is wat kleiner dan een fatsoenlijke pannenkoek.....
Dan maak je een onfatsoenlijke pannenkoek :P.
pi_87640711
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan maak je een onfatsoenlijke pannenkoek :P.
Dat :Y Je kunt toch gewoon een kleine pannenkoek maken? Als ik ze bak, maak ik ook kleine pannenkoekjes. Wordt bij mij ook beter gaar (maar dat zegt misschien meer over mijn kookkunsten :P )
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:53:18 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640794
Oh de wereld aan foute gedachten die door mijn hoofd gaan bij de frase 'onfatsoenlijke pannenkoek" O+

Maar kan wel idd :P

XM, weebeee! Doe es vertellen over Bruxelles!
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:54:10 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87640824
Ik had al verteld! Kijk maar: Slank #1215 De paden op, de laarzen aan....
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:54:52 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87640845
:W XM. Ik dacht: Huh, nu al terug?, maar in mijn hoofd is het zaterdag :z .
Ik mag van mijn moeder niet 'magerder' worden :'). Je kunt ook overdrijven :').
Wel fijn is dat mijn spieren zich lekker snel ontwikkelen met al dat hardlopen: geen papperige kuiten meer maar echt harde kuiten! :9.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:55:55 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87640882
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had al verteld! Kijk maar: Slank #1215 De paden op, de laarzen aan....
Oh die had ik vast gemist ivm geen foto's! B-) :P

Niks mis met maat 40 }:| :P

Maar klinkt goed, mademoiselle *O*
pi_87640941
Mr.Mo is goed met pannenkoeken ^O^
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:57:42 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87640945
Ja, maar heb normaal 38, vandaar. Maar heb ook dingen aangehad waar ik 36 van nodig had, dus tja :'). En ik heb zo'n Levi's bold curve dingesbroek gepast: geen porem :'). En jeansmaat varieert per merk van 28 tot 32 _O-. Lekker handig!

Oh en ik heb 6 foto's gemaakt ofzo. Ik ben echt zo geen fotograaf :').
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:00:29 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87641038
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is goed met pannenkoeken ^O^
Mr. Vik niet en die gaat het ook niet worden, want die lult zich overal onderuit met 'ja maar jij kan dat zo goed!' :'). Ja, zo leer je het nooit hè? :{w.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 17 oktober 2010 @ 19:01:52 #280
70532 loveli
N
pi_87641087
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de wereld aan foute gedachten die door mijn hoofd gaan bij de frase 'onfatsoenlijke pannenkoek" O+
Please share!
crap in = crap out
pi_87641151
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mr. Vik niet en die gaat het ook niet worden, want die lult zich overal onderuit met 'ja maar jij kan dat zo goed!' :'). Ja, zo leer je het nooit hè? :{w.
Pannenkoeken zijn gewoon zijn ding :+ kan het ook wel, maar hij ook :+ dus dan mag hij dat soort dingen maken.

Hij 'maakt' ook altijd patat :+ enzo
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:26 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87641177
XM: ja die levi's dingen zijn rampzalig he :o vond er ook geen bal aan! En maten zeggen niet zoveel :P

loveli: de samenhang is helaasch ver te zoeken :+

Vik: da's wel heel erg makkelijk _O- Mr.Vik _O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:54 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87641188
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pannenkoeken zijn gewoon zijn ding :+ kan het ook wel, maar hij ook :+ dus dan mag hij dat soort dingen maken.

Hij 'maakt' ook altijd patat :+ enzo
Dat soort dingen hebben we hier ook wel, hoor. Alleen jammer dat het meeste wat Nachtwachts ding is uit een pakje komt :'). Maar Nynke's lasagne maakt hij altijd, dat is zijn ding :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_87641214
ah joh, de pannenkoeken komen ook uit 'n pakje :+ van honig, was in de aanbieding. meergranen :)
Ja doei.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:07:27 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87641225
Nee, wij malen het mail zelf!

Edit: meel dus }:|.

Blame mijn moeder die me afleidt :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:07:41 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87641231
Ik bak ook altijd de pannenkoeken hier. Duvel heeft een aparte wijze van pannenkoeken bakken... beslag in de pan, dan vuur laag zetten en 5 minuten op de bank tv gaan kijken / computeren en dan omdraaien... Ik ben meer van het hoog vuur en bij blijven en snel bakken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, ik kan weer geen vlees bakken/braden, dat resulteert altijd in een blauw staande keuken :').
pi_87641264
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee, wij malen het mail zelf!

Edit: meel dus }:|.

Blame mijn moeder die me afleidt :P.
Is wel lekker hoor, vers gemalen mail ;) Hier doen wij dat wel altijd :7
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:09:02 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87641274
Duvel _O-.

Ik kan het allebei: snel pannenkoeken bakken en tv kijken / Fokken *).
Niet meer actief op Fok!
pi_87641318
Zo. Klaar. En nu maar eens vacatures zoeken koken!

Fijne avond allen!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:10:49 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87641321
XM O+ You are back!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:22 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87641339
Pannenkoeken, ow heb ook nog zo'n meergranenpannenkoekenmix in de kelder, ooit eens in een gratis doos :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:39 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87641351
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Zo. Klaar. En nu maar eens vacatures zoeken koken!

Fijne avond allen!
Wtf? Ga je stoppen? :o.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:41 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87641353
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
XM O+ You are back!
Oh yeah baby!

Hoe is het met jou? Zag wat ;(-posts voorbij komen?
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:12:55 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87641396
Merel... gaat ook niet zo lekekr met je he?
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:20:34 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87641620
ouch, ik raspte net een stukje van het gewricht van m'n vinger mee, met de kaas. Lastig, daar een pleister plakken!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:20:35 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87641621
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh yeah baby!

Hoe is het met jou? Zag wat ;(-posts voorbij komen?
Tja... Kom ik nog wel eens op terug..

Jij hebt het leuk gehad dus *O*
En pizza :9~
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:21:18 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87641637
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
pannenkoeken maak je van meel, en niet van mix! En meel hebben ze ook wel in Engeland! Zoveel lekkerder!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:21:54 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87641650
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Kaiserschmarrn!
:9
pi_87641698
Lekker stukje gelopen! Heerlijk weer is het toch :P

Lijstje:

O: Grote kom yoghurt met aardbeien mango en banaan
T: Walnoten
L: tomaat-paprika-rode ui salade
T: Big Mac :')
D: Kofte met een pitabroodje en de restjes van de tomaat-paprika-rode ui salade.
T: Underberg :D + oude kaas
pi_87641758
quote:

[..]

_O-
quote:
Wat gaan jullie snel zeg! Iemand vroeg of ik lijstjes wilde posten om te kijken wat mijn idee is van gezond eten :P Dus bij deze lijstje van vandaag, wel een zondag dus en laat uit bed, vandaar dat mijn lunch wegkomt met wat yoghurt

Ontbijt; geroosterd broodje met geitenkaas en een klein beetje honing + glas Optimel
Tussendoor; 1 Banaan
Lunch; Yoghurt met stukjes appel en kaneel
Tussendoor;1 Appel
Avondeten; tapas in een restaurant met waarschijnlijk 1 wijntje
Drinken de rest van de dag ; water

Gisteren;
O; 2 geroosterde boterhammen met kaas + beker Optimel
T; 1 Peer, flesje Crystal Clear
Lunch; 2 broodjes met surinaamse ei salade + bakje magere kwark
T; Indische cake, die van het Sonja Bakker dieet
A; 3 aardappelen, stoofperen, stuk kipfilet
T; wat chips en 3 mini gehaktballetjes
Drinken de rest van de dag; water
'Snachts nog op stap geweest en geborreld. Daar probeer ik nog vanaf te komen
Ziet er best aardig uit, die lijstjes. Ik zie nog geen shakes en maaltijdsalades, houden zo, zou ik zeggen.

Sport je ook? Of andere noemenswaardige beweging?
pi_87641856
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Kaiserschmarrn!
*kwijl!

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Zo. Twee interessante opties gevonden voor een vrijgezellenfeest.
Hopelijk is het te regelen, want het is kort dag.

Optie 1
een anderhalf uur durende taart maak workshop a la 30 euro p.p

Optie 2
een twee en een half uur durende visagie workshop aan huis door een visagist a la 30 euro p.p
(met optie van 7,50 p.p om fotoshootje te doen, maar dat kan ik zelf ook wel!)

Laatste lijkt me het leukst. Even langs de commissie gooien en zien wat er gekozen wordt.

*O* jeej, mist het kan. Duim mee!!!
Beide leuk :Y

Merel, das echt weinig zeg :o
En progje dat is echt fijn zoveel eten en dan nog afvallen ^O^ wel prijzige etenswaren of valt het mee?
Hier 0,5 kg eraf en dat in het weekend :D

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:25 schreef Syrena het volgende:
IM> Ik wil juist wel graag mijn huis spammen 8-) Heb vandaag nog flink in K&W gelurkt.

Ik weet alleen niet wat ik met de woonkamer wil :o Slaapkamers wel, gang ook. Slaapkamer 1 waar ik ga slapen met 1 oranje wand, slaapkamer 2 aan de straatkant (weinig lichtinval) 1 wand bubblegum roze (omdat het kan *O* ) en de kleinste kamer, tevens logeerkamer, 1 wand leemkleur.

Mijn moeder: Maar...maar... dat pást toch helemaal niet bijelkaar?!?! Ik: Nee inderdaad :7 8-)
Oh spammen dan! Je krijgt vast goede tips :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')