quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
Ik doe altijd lang met schoenen, dure en goedkope. Maar ik heb meer goedkope moet ik zeggen, van Van Haren laatst een heel leuk paar enkellaarzen, 25 euro!
Alleen twee jaar geleden enkellaarsjes van Rieker gekocht, zogenaamd een goed merk, na 6 maanden zaten er gaten inLaatst nog eens aangehad, had ik zeiknatte voeten
Moet ze nog weggooien.
Wel laatst mijn mooie lange platte laarzen naar de schoenmaker gebracht, nieuwe hakjes en binnenzool. Heb ze vandaag aan(Manfield, uitverkoop, 80 euro
).
Dat van die Lagerveldjes dat geloof ik wel, maar die kuitjesquote:
wat is 't?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:53 schreef progje het volgende:
mmm het eten ruikt echt heerlijk, hopelijk smaakt het straks net zo lekker
Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd?
Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje pindakaas
Diner: voor: stukjes zelfgemaakt turks brood met olijfolie en grof zeezout, hoofd: pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
T: wijntje
Qua KCals zit ik wel goed denk ik, qua indeling en zulks nietmisschien neem ik zo nog wel een appel..
Ben op zoek naar een hardloopiets met een goed doel. Ik wil niet alleen mezelf een doel stellen (een hardloop evenement) maar daarbij ook mensen steunen en zulks. Probeer nog te zoeken naar een Roparun teammaar anders wellicht kijken of er nog wat anders is. Slanker worden én een goed doel steunen
Gorgelen met zout water?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken
ik tel ze ook überhaupt niet hoor, maar ik gok wel dat 't goed zitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont hier in de omgeving ken ik wel een paar goede doelen rennerteams die echt leuk zijn. Maar dat hebben ze bij jou vast ook
KCAL tellen doe ik niet echt ik zoek me er steeds suf naar.
Ik heb het tegen Mlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
gezond eten en gezellig mee posten?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het tegen MlDie heb ik in het echt gezien en dat is echt een petite poppetje
Jaja, ik bedoel het ook niet rot ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik. Dan kun je toch nog steeds gezond eten en gezellig mee posten?
echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm. Lowcarb was saai, maar mn buikpijn was wel weg ... (eet nu weer carbs en weer buikpijn + bijbehorende darmproblemen)
Gamba's geflambeerd met anijsdrankquote:
Misschien als ik het later nog een keer wil proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
[..]
echt koop het boek "het southbeach dieet optimaal effect"
staat vol met lekkere recepten met weinig tot geen carbs..
en heel erg handige eetlijstjes.
ik haal erg echt lekkere tips uit..
Ook allerlei toetjes die je kan maken en die nog gezond zijn ook
Is het geen allergische reactie?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
En ik baal, mn rechter bovenkant in mn mond is weer ontstoken, het hele gedeelte. Er kwam gewoon wat eten tegen aan zonet en *bam* weer ontstoken
Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien als ik het later nog een keer wil proberen. Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
ja, ik vind het ook tof! Vooral dat ergens langer wonen zie ik naar uit!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaaf Nyn! Boerenbont vind ik zó leuk
Lijkt me helemaal leuk als je, stel dat, in het buitenland gaat settelen en je lekker je Hollandse boerenbont hebt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ml, ik ga in de herhaling: wat doe jij hier in hemelsnaam?
Jum! Zelfgemaakt dat brood?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'turkse' brood
[ afbeelding ]
En de pasta met gegrilde groenten en bolognesesaus
Een heel brood koop ik voor 50 cent en daar kan ik twee weken mee lunchen. Ik koop altijd alles in de aanbieding, vorige week ook, zelfs naar de lidl/aldi geweest voor dingen als nootjes omdat die normaal heel duur zijn. Twee keer per dag groente (lunch en avondeten) is duurder dan een keer per dag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een zak spruitjes heb je al voor ¤ 0,49.![]()
Koolrabi kost ¤ 1,00 en tomaten zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Bij de Turkse groenteboer is het allemaal nog veel goedkoper.
Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
Grillpan jaPan heet laten worden en grillen, en dan tegen het einde een paar druppeltjes olie erbij voor de smaak
en wat zout
Succesquote:
15 euro bij de HEMAquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb de mijne 'Ikea en loeizwaar ' weggegooid, moet nog een nieuwe.
Ga eens zoeken of er niet 1 op de bakplaat kan ofzo het is simpel en lekker tenslotte.
Thnxquote:
ff googlenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15 euro bij de HEMAik zweer er bij
Ja, dat is het lastigstequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx, het gaat goed
nu het weekend nog door zonder aan te komen
Vind het ook wel handig er 1 te hebben die in de oven kan weet even niet meer precies waarom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er inmaar heb meteen weer een nieuwe gehaald
![]()
Heb vandaag van pure frusti de tuin staan spitten met een voorraadkast vol lekkerquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
M'n vorige had ik verpest door 't vuur lang aan te laten staan zonder wat er in![]()
Kweenie, heb het sinds vorige week. Ga woensdag naar tandarts, want volgens mij is er ook iets mis met 1 vd kiezen in dat rijtje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het geen allergische reactie?
Wees blij dat ie er niet op zit en je vervolgens continu een zwiepende staart voor je beeld hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris zit momenteel niet vóór maar áchter de tv te kijken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Vriendje is terug dus ik kom alleen even lijstje droppen
Oh, brrrrr.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:38 schreef progje het volgende:
Ja.. bah..
Toen ik 4 ;? was is ons huis afgebrand nog wel op mijn vaders verjaardag
Maar ik woonde op een boerderij en de schuur waar de pinken en kalfjes stonden stond ook in brand..
Gelukkig hebben ze die nog allemaal kunnen redden...
Maar pff, schuur weg en het halve huis.. bah.
Maar ja gelukkig niemand gewond geraakt en dat is toch het belangrijkste
owjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was ik een jaar of 8 ofzo... en nu moet ik even slikken
Nog niet laten zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]Wat vond hij van het jurkje? We hebben nog steeds geen foto gezien
Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen wasquote:
Vergeet ook niet de old time classicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef j.t het volgende:
[..]
Die keek ik gisteren toevallig en kwam er toen pas achter, dmv het lied, dat het een jongen was![]()
En kennen jullie Plons de kikker nog?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:O, het is een brood, ontdekt mijn meneer nu!
In mezelf? Vandaag even nietquote:
Ja heerlijk! Heb me voornamelijk bezig gehouden met de biefstuk, champignons, paprika, kip en wat broodjes filet en kruidenboter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. Lekker gegeten?
Hoop dat XM het leuk heeft in Brussel!
Heb honger* uniekhoorn doet vla en yoghurt in een kom
*knuffel*quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm. ja weet het ook nog niet... En zo vaag als het klinkt is het ook in het echte leven.. dus geen idee.
Dat hoort niet... Gezonde voeding enzo is een leuke basis om geen ontstekingen te krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Het is koud!!!
Yup, ongezonde houdbare spullen zijn goedkoper dan verse spullen. Je leeft maar eens...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien als ik het later nog een keer wil proberen. Grootste probleem met lowcarb was op dit moment de kosten. Een weekbudget van 15 euro vs 40 euro, dat hakt er iets te hard in. Kaas/noten/vlees/groente zijn veel duurder dan een pak sultana en een brood met pindakaas.
wodka moet kunnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:31 schreef progje het volgende:
schijt aan het SB dieet, ik neem 1 wodka, ze kunnen me wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |